Ja man flik je me nouquote:Op donderdag 20 april 2006 14:35 schreef Ungeheuer het volgende:
Verdorie zeg... ben wel blij dat je mn laatste waardevolle bijdrage had meegnomen in jouw topic.
Weet u wel wat u zegt?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:35 schreef PsyCha het volgende:
lelijk
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:44 schreef Ungeheuer het volgende:
Op m'n werk wonen er meerdere meisjes die verliefd zijn op Danny (ik werk op een jongerengroep). Zo'n foto als dit zal hun niet afschrikken. Z'n aaibaarheid wordt alleen maar groter haha.
Heb trouwens het idee dat Danny wat beter in vorm is op het moment. Hoop dat ie vanavond weer ouderwets tekeer gaat langs de lijn.
voor de doelpuntenquote:2001/02 Excelsior 4 1 Eerste divisie
2002/03 Excelsior 26 0 Eredivisie
2003/04 Excelsior 34 8 Eerste divisie
2004/05 FC Groningen 32 2 Eredivisie
2005/06 FC Groningen 34 6 Eredivisie
Totaal 130 17
quote:Lengte: 1.82 meter
quote:Danny Buijs (Dordrecht, 21 juni 1982) is een Nederlandse profvoetballer die anno 2006 onder contract staat bij FC Groningen.
Buijs begon zijn voetbal loopbaan in de jeugdselecties van Feyenoord alvorens hij zijn eerste profwedstrijd speelde voor satellietclub Excelsior. Toen Excelsior promoveerde rook hij al vroeg aan het niveau van de Eredivisie. Na de degradatie volgde een jaar in de Eerste divisie waarin hij de aandacht wist te trekken van FC Groningen, waar hij met ingang van het seizoen 2004/2005 ging spelen.
Buijs is inzetbaar op meerdere plekken: oorspronkelijk was hij verdediger, maar later gebruikte Groningen hem als middenvelder of zelfs aanvaller.
Ach wat jij weer zo nodig calimero moet noemen noem ik gewoon recht voor zijn raap en eerlijk. Hij heeft niks met Ajax en steekt dat niet onder stoelen of banken. Heerlijk.quote:Op maandag 24 april 2006 20:48 schreef VoreG het volgende:
Danny Calimero Buijs, wel degelijke voetballer voor Groningen
Dit werd gezegd voor de uitzending van Voetbal insite hoor.quote:Op maandag 24 april 2006 23:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Ach wat jij weer zo nodig calimero moet noemen noem ik gewoon recht voor zijn raap en eerlijk. Hij heeft niks met Ajax en steekt dat niet onder stoelen of banken. Heerlijk.
Ook voor deze uitzending heeft hij dat al meerdere malen laten weten, niet echt relevant dus of het er nou voor of na was. En daarop is het toch gericht.quote:Op maandag 24 april 2006 23:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dit werd gezegd voor de uitzending van Voetbal insite hoor.
quote:Op maandag 24 april 2006 23:58 schreef BB-King het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan:
[afbeelding]
Ernie heeft geen doorlopende wenkbrauw helaas...quote:Op maandag 24 april 2006 23:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik vind hem meer van Ernie hebben
check the hair!
[afbeelding]
Ach ja, wanneer iemand het niet zo op Ajax heeft is hij volgens Ajacieden meteen een Calimero. Ajacieden mogen echter aan alles en iedereen een hekel hebben en het uitten. Laat ik ze hypocriete Calimero's noemen...quote:Op maandag 24 april 2006 23:58 schreef Noca het volgende:
Ook voor deze uitzending heeft hij dat al meerdere malen laten weten, niet echt relevant dus of het er nou voor of na was. En daarop is het toch gericht.
Ik noem Buijs geen Calimero hoor. Dat hij een hekel heeft aan Ajax kan me echt heel weinig boeien. Snap ook niet waarom journalisten daar naar blijven vragen, is toch helemaal niet interessant?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:16 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ach ja, wanneer iemand het niet zo op Ajax heeft is hij volgens Ajacieden meteen een Calimero. Ajacieden mogen echter aan alles en iedereen een hekel hebben en het uitten. Laat ik ze hypocriete Calimero's noemen...
Hallo, spelers hebben tegenwoordig steeds minder binding met club waar ze spelen. Hij is geen Groninger, hij speelt ervoor. Spelers zijn passanten, meer niet...quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik noem Buijs geen Calimero hoor. Dat hij een hekel heeft aan Ajax kan me echt heel weinig boeien. Snap ook niet waarom journalisten daar naar blijven vragen, is toch helemaal niet interessant?
Overigens zou ik me als Groningen aanhanger wel een beetje vervelend vinden als hij blijft verkondigen dat Feyenoord zo'n mooie club is. Je bent nu Groninger, iedereen is je concurrent en je wilt nu met Groningen het hoogste bereiken. Niet met Feyenoord.
Hier ben ik het 100% mee eens...quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:38 schreef Suijk het volgende:
Ik noem Buijs geen Calimero hoor. Dat hij een hekel heeft aan Ajax kan me echt heel weinig boeien. Snap ook niet waarom journalisten daar naar blijven vragen, is toch helemaal niet interessant?
Overigens zou ik me als Groningen aanhanger wel een beetje vervelend vinden als hij blijft verkondigen dat Feyenoord zo'n mooie club is. Je bent nu Groninger, iedereen is je concurrent en je wilt nu met Groningen het hoogste bereiken. Niet met Feyenoord.
Samen met van der Linden toch echt de fanatiekste man op het veld.. Goede binding met de supporters , dat vooral om zijn inzet, altijd maar blijven gaan en de interactie met het publiek..quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:52 schreef Suijk het volgende:
Ja, daarom snap ik die blinde adorering van de Groningen supporters ook niet zo.
Zo is ie ook al een keertje naar de studio van Cafe de Sport moeten rijden, voor een twee minuten gesprekje met Humberto Tanquote:Op maandag 24 april 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft twee zinnen mogen zeggen.Het had ook per telefoon afgedaan kunnen worden.
"Dat was hands"quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:04 schreef clauwheee het volgende:
Nuttige bijdrage marsu![]()
Ik hoop dat Buijs z'n voeten/deksel laat spreken morgenavond![]()
Go Danny!
Jij bent niet objectief..quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:13 schreef clauwheee het volgende:
Nou ik vind hem hoogbegaafd hoor. Je bent toch superslim als je zegt: Nee, geen Ajax, daar kan een streep door.
Zonder nadenken nog wel!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:13 schreef clauwheee het volgende:
Nou ik vind hem hoogbegaafd hoor. Je bent toch superslim als je zegt: Nee, geen Ajax, daar kan een streep door.
Zonder nadenken nog wel!
Net zo'n bedenkelijk niveau als jouw bewering dat ie een prima verdediger is.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:11 schreef Robar het volgende:
Leuke voetballer, prima verdediger, maar in zijn uitspraken van een bedenkelijk niveau . . .
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:25 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Net zo'n bedenkelijk niveau als jouw bewering dat ie een prima verdediger is.
Als verdediger zuigt ie kont namelijk. Heeft een paar keer rechtsback gestaan uit nood. Was geen succes.
Heeft weinig met intelligentie te maken. Meer met principes...quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:21 schreef Robar het volgende:
Dat is net zoiets als nee tegen Barcelona zeggen als je bij Osasuna speelt
Ja natuurlijk, hartstikke slim jongen, jij komt er wel
Ow dus je bedoelde 'Leuke voetballer, prima voetballer'? Jaaaaa, ja, je komt superlatieven tekort man!quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach jezus, hoe kom ik daar nu weer bij?
![]()
![]()
Kan gebeuren he
Ik wilde voetballer typen, hoe kom ik nou bij verdediger????????
Volgens mij ben ik een klein beetje disleksies!
Ja, we helpen um wel een beetjequote:Op dinsdag 25 april 2006 15:42 schreef Ungeheuer het volgende:
Ik denk dat ie bedoelde 'Leuke kerel, prima voetballer'.
Ja dat snap ik ook nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:03 schreef Robar het volgende:
waarom leg ik eigenlijk nog verantwoording af?
Tsja, ik ben wat dat betreft een erg makkelijk doelwitquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nietHap! We plagen maar wat, dus maak je niet druk
![]()
Vrome Alblasserdammer is het!quote:Op maandag 24 april 2006 20:33 schreef clauwheee het volgende:
Op de vraag of het hands was gisteren (nee).
'De hand van de Heer duwde de tegenstander weg en de bal kwam op m'n deksel'
Heb geen zin in een tweede Bosschaart.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat we niet vreemd moeten opkijken als Feyenoord in de zomer pogingen gaat doen hem terug te halen naar de Kuip.
Hoop ik ook niet voor jullie, dus laat hem maar mooi hierquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb geen zin in een tweede Bosschaart.
Ging rammetje spelen samen met Boukhariquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:
Had ie nou klappen uitgedeeld?
Niet in z'n eentje toch? Ene Nourdin ook dacht ik?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Chapeau voor Buijs!!
Hij heeft zich vandaag weer als een randdebiel gedragen
Was niet veel aan de hand, die worden beiden wel vrijgesproken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niet in z'n eentje toch? Ene Nourdin ook dacht ik?
Dit is het Buijs topic geloof ikquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niet in z'n eentje toch? Ene Nourdin ook dacht ik?
Feyenoorders vinden dat vaak erg stoerquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:59 schreef Eilanden het volgende:
Dus als je je kop tegen die van Boukhari plaatst ben je een held?
Dat zie ik ook wel zitten!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:58 schreef satecl het volgende:
wat een held is deze gozer, laat hem maar lekker naar feyenoord komen
Ik denk dat Cantona eerder zijn grote voorbeeld is.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:16 schreef Me_Wesley het volgende:
Aaaah meneertje kan niet tegen zijn verlies
Zoals Cantona zou zeggen: "Never grow up!"
Net of het alleen van zijn kant kwamquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:59 schreef Eilanden het volgende:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:59 schreef Eilanden het volgende:
Dan heet je Haverkortquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:39 schreef Erasmusch het volgende:
Wat ben je dan voor rukker als je daar 2x rood voor geeft?
Dan is het wel heel slecht gesteld met de scheidsrechters in Nederlandquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Haverkort is dan ook de beste scheidsrechter die we hebben.
Maar ja in het land der blinden enz.....
Een goede voor feyenoort inderdaad. Slappe kopstootjes uitdelen en ballen verliezen.quote:
quote:
quote:
Is wel 1 vd mooiste bekers die je kan winnen... En de zwaarste volgens mijquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:06 schreef Erasmusch het volgende:
Ik denk dat ie een mooi plekkie krijgt naast de Maspalomas Cup.
Prachtig toch. Beter dan een speler die zijn schouders ophaalt en weer aan de volgende wedstrijd gaat denken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:45 schreef Doezelhaar het volgende:
Buijs, slechte verliezer.
Daar zal Feyenoord dan veel aan hebben, daar kan hij nog wel vaker zijn frustraties kwijtquote:Op donderdag 4 mei 2006 08:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Prachtig toch. Beter dan een speler die zijn schouders ophaalt en weer aan de volgende wedstrijd gaat denken.
Hij zal goeie maatjes kunnen worden met Bosschaart denkquote:Op donderdag 4 mei 2006 02:51 schreef A.Petacchi het volgende:
Wat een malloot zeg! Niet de eerste keer dat ik hem zie flippen. Typische feyenoordspeler.
Ach ja, tegenwoordig slaan ze voor minder je kop in op het voetbalveldquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:23 schreef clauwheee het volgende:
Ik zie niet in wat er mis is met spelers die ten koste van alles willen winnenWat Cart_man zegt.
Niks mis met een slechte verliezer zijn maar hij zou het op zichzelf af moeten reageren...niet op iemand anders. Spelers die wel de eer aan zichzelf houden zullen ook wel flink balen in de kleedkamer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Prachtig toch. Beter dan een speler die zijn schouders ophaalt en weer aan de volgende wedstrijd gaat denken.
iemand met zo'n kop, instelling en speelstijl zal nooit bij Ajax spelen..... Op 1 of andere manier zijn dat per definitie Feyenoord spelers. Net zoals Kuyt...... echt een Feyenoord speler die bij Ajax niet zal fungeren\floreren zoals die bij Feyenoord doetquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:25 schreef venomsnake het volgende:
wel grappig om te zien, die afkeer tegen Buijs van de ajacieden.
Als Buijs ajax aanhanger was geweest en had gezegd dat hij nooit voor die kakkerlakken had willen spelen al kreeg hij er miljoenen voor dan vonden ze het geweldig in A-Dam.![]()
maar die uitspraken zijn ook niet verwonderlijk. Eigenlijk gewoon pure zelfkennis van Buijs. Hij weet gewoon dat hij toch nooit bij Ajax zal spelen dus kan mooi een wit voetje halen bij de Feyenoord fansquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:36 schreef venomsnake het volgende:
Ik doel ook niet op zijn spel, maar op zijn uitspraken.
Weer zo een geweldige post van je.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:25 schreef Baklap het volgende:
[..]
Niks mis met een slechte verliezer zijn maar hij zou het op zichzelf af moeten reageren...niet op iemand anders. Spelers die wel de eer aan zichzelf houden zullen ook wel flink balen in de kleedkamer.
Verder is het gewoon een prutser, dacht hij nou werkelijk dat Groningen voorrondes CL zou gaan spelen?
Dan had ik het nog een overschatte randdebiel gevondenquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:25 schreef venomsnake het volgende:
wel grappig om te zien, die afkeer tegen Buijs van de ajacieden.
Als Buijs ajax aanhanger was geweest en had gezegd dat hij nooit voor die kakkerlakken had willen spelen al kreeg hij er miljoenen voor dan vonden ze het geweldig in A-Dam.![]()
Even voor de duidelijkheid, dit was niet helemaal serieusquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Dan had ik het nog een overschatte randdebiel gevonden
Typische reactie Cart_man, helemaal van jouw niveauquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:44 schreef Cart_man het volgende:
Post dan niet, randdebiel.
Dit was wel serieus.
Tsja, zijn inzet lijkt me prima, hij werkt hard, soms doet hij ook hele leuke dingen, maar een echte topper? Ik denk het niet. En hij heeft denk ik ook zijn kop een beetje tegen, niet dat hij lelijk is (quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:44 schreef clauwheee het volgende:
Ach, je kan hem haten of je kan van hem houden. Een tussenweg is er volgens mij niet
Hij heeft eenquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Tsja, zijn inzet lijkt me prima, hij werkt hard, soms doet hij ook hele leuke dingen, maar een echte topper? Ik denk het niet. En hij heeft denk ik ook zijn kop een beetje tegen, niet dat hij lelijk is (), maar zijn uitstraling en uitspraken doen hem soms wat simpel overkomen.
Wat heeft het met 'niveau' te maken. Doe gewoon normaal, kan er misschien ook normaal op jou gereageerd worden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:47 schreef Robar het volgende:
[..]
Typische reactie Cart_man, helemaal van jouw niveau
Juist om dit soort reacties geef ik een korte uitleg
wanneer en van wie heb je dat gezien dan? Leuk zo maar wat roepen zonder gegronde reden he??quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:40 schreef Prosac het volgende:
nee, inderdaad.. bij Ajax lopen alleen jankbekken rond..
tik AAAAAAAAAAAAAUW, geel scheids, geel? aaah echt niet? geef gewoon geel man..
om de schoenen van de selectie schoon te maken iddquote:
Goed lezen, ik zei in Oranje. Niet bij Oranje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:12 schreef Tim_G het volgende:
[..]
om de schoenen van de selectie schoon te maken idd![]()
Heb ik gedaan. Hij mag best in een Oranje trainingshestje die schoenen schoon poetsen hoor!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Goed lezen, ik zei in Oranje. Niet bij Oranje.
Nee, iemand direct uitmaken voor randdebiel getuigd van niveau wil je zeggen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat heeft het met 'niveau' te maken. Doe gewoon normaal, kan er misschien ook normaal op jou gereageerd worden.
Soms is het gewoon snel duidelijk wanneer iemand een randdebiel is...quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Nee, iemand direct uitmaken voor randdebiel getuigd van niveau wil je zeggen?
Zo een opmerking op een "reactie met een knipoog" van mij, slaat werkelijk waar nergens op.
Wil je zeggen dat al jouw reacties serieus bedoeld zijn?
Als dat zo is ga ik al helemaal twijfelen over jouw niveau.
Let vooral op jezelf en laat mij lekker posten wat ik wil, zo lang het door de beugel kan en ik er anderen niet tot last mee ben moet je gewoon lekker je mond houden.
Duidelijk?
![]()
Typisch dat jij je nu aangesproken voelt ja . . .quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Soms is het gewoon snel duidelijk wanneer iemand een randdebiel is...
Ik voel me idd aangesproken, want ik deel de mening van Cart_man.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Typisch dat jij je nu aangesproken voelt ja . . .
Maar uit mijn mond zul je het niet horen, heeft met respect tonen te maken . . . .
Tenzij het niet serieus bedoeld is. . . .
Dan ben je inderdaad een triest figuur DK . . . .quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik voel me idd aangesproken, want ik deel de mening van Cart_man.
Wat boeid mij respect? Respect voor een jood.... no way
ik kreeg in de Ajaxtopics net weer een beetje respect voor je, maar dit is echt het meest trieste dat je ooit geplaats hebtquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
wat zielig ben jij eigenlijk........quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:32 schreef clauwheee het volgende:
Het gaat hier over Danny dacht ik.
Huntelaar, Boukhari en met name Charisteas.. bahquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:00 schreef Tim_G het volgende:
[..]
wanneer en van wie heb je dat gezien dan? Leuk zo maar wat roepen zonder gegronde reden he??![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik daar ook een enorme hekel aan heb, maar om nu alleen Ajacieden daarvan te betichten . .quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Huntelaar, Boukhari en met name Charisteas.. bah
Nee maar toen was hij weer bekoeld en hij had geen andere keuze dan realistisch te zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:23 schreef Ungeheuer het volgende:
@ alle ajacieden. Jullie zijn Ajax, jullie zijn de beste! Waarom dan hier komen trollen in een topic over een Groningenspeler?
Ik lees termen als slechte verliezer etc. Een slechte verliezer zal niet in een interview zeggen dat Ajax over twee wedstrijden de terechte winnaar is. Deze uitspraak over het hoofd gezien?
ik erger me dan ook naar aanleiding van het gedrag van gisteren en de competitie..quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:52 schreef Robar het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik daar ook een enorme hekel aan heb, maar om nu alleen Ajacieden daarvan te betichten . .
Was ook een idiote overtreding, pure frustratie door het zo af te reageren. Slaat nergens op natuurlijk, gebeurt dit gewoon halverwege de wedstrijd dan was dit nooit gebeurd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:50 schreef Prosac het volgende:
laten ze dan ook wat zeggen van Blind en Heitinga.. die begonnen het opstootje, ontzettend fel reageren op de overtreding van Fledderus
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:26 schreef clauwheee het volgende:
Net de VI gekocht. Voor de geïnteresseerden: een lang interview met de held zelf
Wedstrijd niet gezien dus. Charisteas vroeg Haverkort zelfs openlijk om een gele kaart. Als ik Haverkort was had ik hem gegeven, maar dan wel aan Charisteas zelf.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:52 schreef Robar het volgende:
Laat ik voorop stellen dat ik daar ook een enorme hekel aan heb, maar om nu alleen Ajacieden daarvan te betichten . .
Ik ook, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:39 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Wedstrijd niet gezien dus. Charisteas vroeg Haverkort zelfs openlijk om een gele kaart. Als ik Haverkort was had ik hem gegeven, maar dan wel aan Charisteas zelf.![]()
Hé Knijntje, zo is het maar netquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het een kleurrijk persoon, daar mogen er wel meer van rondlopen.
Hij maakt wat los in mensen, geweldig.
Bedankt voor deze verklaring......quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:12 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
ROBAR
Hierbij verklaar ik jou tot (veruit) de meest irritante poster van dit topic. Ik als objectieve Feyenoord supporter heb me echt kappot ge-ergerd aan het uischelden (al was het met een knipoog) van Buijs voor randdebiel.
Daarna wordt je zelf van dezelfde zwakbegaafdheid beticht en staat meneer op hoge pootjes. Zielig mannetje die geen kritieken kan verdragen. Oja en die goed bedoelde posts daarna hebben mijn mening niet kunnen veranderen.
Ik zou als ik jou was nog even goed het topic doorlezen en dan voor mij even quoten waar ik dat gezegd hebquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:15 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Nog een keer ROBAR, je vergelijkt Buijs met Kuyt, dat ze allebei alleen maar bij Feyenoord zouden kunnen slagen. Volkomen onzin, Buijs komt daarvoor een hoop tekort en Kuyt had bij Ajaks het team ook sleeptouw kunnen nemen met meer dan 20 goals en 20 assists per seizoen. Jij weet zelf net zo goed dat Kuyt die kwaliteit bezit.
Wat wel weer goed past bij een arbeidersclub als FCG. Mouwen opstroken en er voor gaan dat is wat de mensen willen. Kleine opdondertjes als balletdanseresjes over het veld zien huppelen kan wel bij Ajax.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Dat niet zjroentje, maar een groot verlicht denker is het ook niet.
Zit wat in. Met die tactiek zijn ze zo ver gekomen. Je moet niet teveel nadenken. Ajax deed dat wel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat wel weer goed past bij een arbeidersclub als FCG. Mouwen opstroken en er voor gaan dat is wat de mensen willen.
ja als je technisch niet de overhand hebt moet je voor strijdlust en teamgeest gaan. Iets waar ze in uitblinken. Dat dan op een bepaald moment de vermoeidheid toeslaat is niet vreemd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:12 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Zit wat in. Met die tactiek zijn ze zo ver gekomen. Je moet niet teveel nadenken. Ajax deed dat wel.![]()
Idd, dan kun je beter zogenaamd fan zijn van flinke kerels die hard werken en bikkelen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat wel weer goed past bij een arbeidersclub als FCG. Mouwen opstroken en er voor gaan dat is wat de mensen willen. Kleine opdondertjes als balletdanseresjes over het veld zien huppelen kan wel bij Ajax.
Wat is je punt nu precies? Alle Groningensupporters zijn stakkers? Of maak ik dat er verkeerd uit op?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:04 schreef Baklap het volgende:
[..]
Idd, dan kun je beter zogenaamd fan zijn van flinke kerels die hard werken en bikkelen.
En dan denken dat je zelf ook erg stoer bent, omdat je fan bent van zulke echte mannen. Terwijl je zelf eigenlijk gewoon een stakkertje bent.
Voor die overtreding had Fledderus dan ook gewoon rood moeten hebben. Een onbehouwen schop uit pure frustratie zonder enige intentie om de bal te spelen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:50 schreef Prosac het volgende:
laten ze dan ook wat zeggen van Blind en Heitinga.. die begonnen het opstootje, ontzettend fel reageren op de overtreding van Fledderus
Tjonge jonge, even normaal graag.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:04 schreef Baklap het volgende:
[..]
En dan denken dat je zelf ook erg stoer bent, omdat je fan bent van zulke echte mannen. Terwijl je zelf eigenlijk gewoon een stakkertje bent.
3quote:Danny Buijs en Nourdin Boukhari gaan niet akkoord met het schikkingsvoorstel van de KNVB van drie duels schorsing (waarvan één voorwaardelijk). De spelers kregen woensdag een rode kaart in het duel FC Groningen-Ajax. De zaak komt nu voor de tuchtcommissie.
Was alleen gericht op du_ke.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:04 schreef Baklap het volgende:
[..]
Idd, dan kun je beter zogenaamd fan zijn van flinke kerels die hard werken en bikkelen.
Ze gaan er samen wel tegenin, dat er niet veel aan de hand was. Komen ze er wel met 1 vanaf.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:26 schreef clauwheee het volgende:
Ik vond het ook een leuk interview
[..]
3![]()
Zoals Vermaelen die in de eerste helft had mogen hebben voor het op de enkel gaan staan van Fledderus terwijl deze al op de grond lag en de scheids afgefloten..quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:11 schreef El_Bassie het volgende:
Voor die overtreding had Fledderus dan ook gewoon rood moeten hebben. Een onbehouwen schop uit pure frustratie zonder enige intentie om de bal te spelen.
En jij niet schrijven..quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is maar goed dat hij niet kan lezen
Die heb ik niet gezienquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zoals Vermaelen die in de eerste helft had mogen hebben voor het op de enkel gaan staan van Fledderus terwijl deze al op de grond lag en de scheids afgefloten..
Is dit echt of een soep?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:23 schreef venomsnake het volgende:
Buijs is wel stout zo af en toe..![]()
[afbeelding]
Dit is echt, maar heb het idee dat ze niet echt wisten wat er op het doek stond.quote:
Hij heeft natuurlijk wel voor de volle 100% gelijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Mooi spandoek. Slaat als kut op dirk.
De KNVB een Joden clan isquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef Erwtensoep het volgende:
omdat?
Dat spandoek zegt genoeg, en Danny Buijs is rlx.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Met zo'n geweldige uitleg zijn voorbeelden overbodig!
Neequote:Op donderdag 4 mei 2006 23:39 schreef Trancelocator het volgende:
Moest er ook geen AZ op staan?
Ik vind Buijs ook 10x niks, maar om dit ook al naar Buijs af te schuiven. Die gozer weet niet eens wat erop staatquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:43 schreef Trancelocator het volgende:
Of Erwin Koeman die de play-offs niet eerlijk vond? Wat wil Buijs nou hiermee duidelijk maken?
Ik denk niet dat die zelf een half uurtje op zijn knieën heeft gezeten om dit doekje te schilderen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:43 schreef Trancelocator het volgende:
Wat wil Buijs nou hiermee duidelijk maken?
Ja die stellen die boutscheids aan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat ze net uitgeschakeld zijn door Ajax, en dat het de schuld is van de knvb
Dus als er "Heil Hitler" op had gestaan, liep hij er ook mee rond?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:44 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die zelf een half uurtje op zijn knieën heeft gezeten om dit doekje te schilderen.
Waarschijnlijk wel, gezien ik betwijfel of ze dit doek gelezen hebben toen ze het uitvouwde.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dus als er "Heil Hitler" op had gestaan, liep hij er ook mee rond?
Whehe achterlijke palingboer, wat ben jij dom.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja die stellen die boutscheids aan.
ach daar heb je hem ook weerquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:50 schreef Baklap het volgende:
[..]
Whehe achterlijke palingboer, wat ben jij dom.
Er komt echt niks zinnigs uit je waffel. Waarom laat je niet meteen de Badkuip op je rug printen?quote:
Ontopic: hmm Buijs werkt heeeel hard en kan heel goed voetballen. Hij ziet er ook heel slim uit. Zo goed?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Uit jou komt ook weinig zinnigs, ontopic of wegwezen graag.
Ik heb voor de grap eens even in je post-history gekeken of ik ook een reactie van je kon vinden die níet is overladen met cynisme en afkeer. Niet gelukt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:53 schreef Baklap het volgende:
[..]
Er komt echt niks zinnigs uit je waffel. Waarom laat je niet meteen de Badkuip op je rug printen?
get a lifequote:Op donderdag 4 mei 2006 23:55 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik heb voor de grap eens even in je post-history gekeken of ik ook een reactie van je kon vinden die níet is overladen met cynisme en afkeer. Niet gelukt.
En nou dus niet reageren in de trant van "Dan moet je beter kijken stomme boer!"
Dat zou heel goed op jou kunnen slaan. Nog geen normale post van je gelezen in VBL.quote:
Weet niet of ik Buijs zo graag in het rood-wit zie spelen. Zijn beleving op het veld is top. Kwalitatief gezien, mwoah...quote:an: Eus
Datum: donderdag 4 mei 2006 21:20
Aan: Jorien van den Herik
CC: Sjaak Troost; Chris Woerts; Onno Jacobs; Peter Bosz
Onderwerp: Bericht voor het management van Feyenoord
Beste Jorien, Sjaak, Chris, Onno en Peter,
Danny Buijs speelt op dit moment bij FC Groningen.
En da’s verrekte jammer.
Deze speler hoort bij Feyenoord. Hij liep als 6-jarig jochie De Kuip binnen. Hij speelde 10 jaar bij ons in de jeugdopleiding. Hij heeft een Feyenoord-hart. Hij gaat voorop in de strijd. Hij staat vooraan als er ergens op het veld een opstootje is. Hij wil ten koste van alles winnen. Hij heeft een pleurishekel aan die club uit amsterdam. En hij kan nog best aardig voetballen ook.
Kortom, halen die Buijs. En snel een beetje.
Ik ga ervanuit dat jullie mijn advies opvolgen.
Alvast bedankt daarvoor.
Leve Feyenoord één!
Rood-witte groet,
Eus
quote:
Vind je het gek? Gebeurde niks manquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:09 schreef borisz het volgende:
hij gaat niet accoord met zijn schorsing van 2 wedstrijden (eigenlijk 3 maar 1 voorwaardelijk)
Nee idd, laat hem voorlopig nog maar lekker bij Groningen voetballen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:02 schreef Cart_man het volgende:
Weet niet of ik Buijs zo graag in het rood-wit zie spelen. Zijn beleving op het veld is top. Kwalitatief gezien, mwoah...
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:03 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop dat Ajax hem een miljoenencontract aanbied.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:24 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Lul maar weer lekker met de meute mee zielepoot. Onderbouw je geblaat is
Kan niet anders dat hij dus ook vrijgesproken wordt dan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:31 schreef clauwheee het volgende:
Boehoehoekari is gisteren vrijgesproken, Buijs 'moet nog even geduld hebben'. Dusssss.
Ja ik ook. Maar waarom niet tegelijk? Vage actie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Kan niet anders dat hij dus ook vrijgesproken wordt dan.
Althans, dat zou ik logisch vinden.
Kom jij als broekie nou vertellen wat ik moet doen op FOK! Die hele discussie is allang geweest een stuk terug in dit topic. Waarom moet jij dan persé de discussie weer beginnen? Dit topic gaat toch over Buijs?quote:
Whehe palingboer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kom jij als broekie nou vertellen wat ik moet doen op FOK! Die hele discussie is allang geweest een stuk terug in dit topic. Waarom moet jij dan persé de discussie weer beginnen? Dit topic gaat toch over Buijs?
En dan zelf gaan zeuren over niveau hier in het FB topic,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:31 schreef clauwheee het volgende:
Boehoehoekari
Ja, zwak. Ze moedigen dit soort gedrag impliciet aan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:28 schreef clauwheee het volgende:
Ah, de KNVB heeft er nog een nachtje over geslapen en ook Buijs vrijgesproken.
Ik als broekie?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kom jij als broekie nou vertellen wat ik moet doen op FOK! Die hele discussie is allang geweest een stuk terug in dit topic. Waarom moet jij dan persé de discussie weer beginnen? Dit topic gaat toch over Buijs?
Ik vind zulke rode kaarten werkelijk ONZINquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, zwak. Ze moedigen dit soort gedrag impliciet aan.
Jij houdt wel van opstootjes op het veld?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind zulke rode kaarten werkelijk ONZIN
Ik vind zo'n opstootje geen rood. Was allemaal gedramatiseerd door de spelers eromheen. ze bleven gewoon met hun koppen tegen elkaar en deden verder niks. so what .. is een fysieke aangelegenheid voetbal anders moet je maar gaan darten of zo.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij houdt wel van opstootjes op het veld?
het was trouwens vooral de schuld van Blind die weer als een woeste stier tekeer ging.
Mwah, de overtreding was ook wel lomp. Het viel nog wel mee met de schade maar zoals hij erin kwam vliegen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij houdt wel van opstootjes op het veld?
het was trouwens vooral de schuld van Blind die weer als een woeste stier tekeer ging.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind zo'n opstootje geen rood. Was allemaal gedramatiseerd door de spelers eromheen. ze bleven gewoon met hun koppen tegen elkaar en deden verder niks. so what .. is een fysieke aangelegenheid voetbal anders moet je maar gaan darten of zo.
De overtreding op hary was wel rood maar die bleef onbestraftquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:39 schreef Baklap het volgende:
[..]
Mwah, de overtreding was ook wel lomp. Het viel nog wel mee met de schade maar zoals hij erin kwam vliegen.![]()
Tsja, das ook slecht.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
De overtreding op hary was wel rood maar die bleef onbestraft
Fysiek contact hoort erbij, heeft er altijd bij gehoord.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:41 schreef Baklap het volgende:
[..]
Net als van die matige lui die roepen dat voetbal geen mietjes of vrouwensport is.
Voetbal moet gewoon mooi zijn, zwaar fysiek contact is gewoon een lack aan kwaliteit.
Als de bal 30 meter verderop is ook?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Fysiek contact hoort erbij, heeft er altijd bij gehoord.
De enige twee die voorop in de strijd gaan. Spelers met de juiste mentaliteit dus. Zulk soort spelers moet je koesteren, zijn er maar weinig van.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:03 schreef Ungeheuer het volgende:
Mooie uitspraak. Vind het terecht dat Boukhari en Buijs met rood alvast de kleedkamers ingestuurd werden -waren toch de twee grootste heethoofden op dat moment-, net zoals het terecht is dat ze geen wedstrijden schorsing aan de broek krijgen.
check je mail eensquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:19 schreef Eilanden het volgende:
Maar nu hebben ze dubbel geluk, want een opstootje beginnen/betrokken zijn is sowieso geel, maar dat ontlopen ze nu ook
Boukhari?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De enige twee die voorop in de strijd gaan. Spelers met de juiste mentaliteit dus. Zulk soort spelers moet je koesteren, zijn er maar weinig van.
Je verward strijd met domheid.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De enige twee die voorop in de strijd gaan. Spelers met de juiste mentaliteit dus. Zulk soort spelers moet je koesteren, zijn er maar weinig van.
Kop maar binnen hoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mooi dat juist jij in elke post over intelligentie begint...![]()
waar slaat dit op?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:06 schreef Baklap het volgende:
Kan hij trouwens ook goed koppen? Hij heeft wel een vierkant hoofd namelijk.
Het slaat nergens op, maar hij heeft wel een raar hoofdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
waar slaat dit op?![]()
Baklap heb jij Last van een obsessie mbt Buijs?
Heeft hij je wat aangedaan? ben je stiekem verliefd op hem?
Ben je vroeger door hem gepest op school?![]()
Het was toch een vrij normale vraag?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
waar slaat dit op?![]()
Baklap heb jij Last van een obsessie mbt Buijs?
Heeft hij je wat aangedaan? ben je stiekem verliefd op hem?
Ben je vroeger door hem gepest op school?![]()
Kan hij net zo goed koppen als jij kan happen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:15 schreef clauwheee het volgende:
Venom negeer hem maar, hij heeft in elk geval aandachttekort en wil heel graag dat mensen op hem reageren. Typisch gevalletje kansloos. Net als al z'n posts tot nu toe in dit topic.
En ja hij kan redelijk koppen. OT
ja hoor, heel normale vraag. zelfde als ''kan Huntelaar een beetje koppen? zitten die slagtanden niet in de weg?''quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef Eilanden het volgende:
De vraag of iemand kan koopen is toch een normale vraag?Ik bespeur hier een beetje Buijs-overgevoeligheid
Buijs is een kul!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:23 schreef clauwheee het volgende:
Lees de posts van Baklap anders ff na Eilandje. Daar bespeur ik een beetje anti-Buijs overgevoeligheid. Prima. Maar dan hoef je niet in elke post varkenskop, palingboer en vierkant hoofd te gebruiken. Zelfs Baklap kan vast wel iets typen in de trant van 'Buijs is een lul'.
Baklap: nog beter zelfs.
nee, diequote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ja hoor, heel normale vraag. zelfde als ''kan Huntelaar een beetje koppen? zitten die slagtanden niet in de weg?''![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
nee, die-smileys zijn niet irritant
.... ik stel hier toch een normale vraag?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |