abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37537038
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:21 schreef Robar het volgende:

[..]

Nee, iemand direct uitmaken voor randdebiel getuigd van niveau wil je zeggen?
Zo een opmerking op een "reactie met een knipoog" van mij, slaat werkelijk waar nergens op.

Wil je zeggen dat al jouw reacties serieus bedoeld zijn?
Als dat zo is ga ik al helemaal twijfelen over jouw niveau.

Let vooral op jezelf en laat mij lekker posten wat ik wil, zo lang het door de beugel kan en ik er anderen niet tot last mee ben moet je gewoon lekker je mond houden.

Duidelijk?

Soms is het gewoon snel duidelijk wanneer iemand een randdebiel is...
pi_37537260
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Soms is het gewoon snel duidelijk wanneer iemand een randdebiel is...
Typisch dat jij je nu aangesproken voelt ja . . .
Maar uit mijn mond zul je het niet horen, heeft met respect tonen te maken . . . .
Tenzij het niet serieus bedoeld is. . . .
pi_37537295
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:30 schreef Robar het volgende:

[..]

Typisch dat jij je nu aangesproken voelt ja . . .
Maar uit mijn mond zul je het niet horen, heeft met respect tonen te maken . . . .
Tenzij het niet serieus bedoeld is. . . .
Ik voel me idd aangesproken, want ik deel de mening van Cart_man.
Wat boeid mij respect? Respect voor een jood.... no way
pi_37537339
Het gaat hier over Danny dacht ik.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37537358
Oja, Danny
pi_37537378
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dan ben je inderdaad een triest figuur DK . . . .
Gelukkig kan ik nog wel respect voor Feyenoorders of welke supporter dan ook opbrengen.
pi_37537640
quote:

[..]

ik kreeg in de Ajaxtopics net weer een beetje respect voor je, maar dit is echt het meest trieste dat je ooit geplaats hebt
Ajax!!
pi_37538087
quote:

[..]

wat zielig ben jij eigenlijk........
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_37538127
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:32 schreef clauwheee het volgende:
Het gaat hier over Danny dacht ik.
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:39:17 #160
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_37539342
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:00 schreef Tim_G het volgende:

[..]

wanneer en van wie heb je dat gezien dan? Leuk zo maar wat roepen zonder gegronde reden he??
Huntelaar, Boukhari en met name Charisteas.. bah
pi_37539758
quote:

[..]

pi_37539779
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:39 schreef Prosac het volgende:

[..]

Huntelaar, Boukhari en met name Charisteas.. bah
Laat ik voorop stellen dat ik daar ook een enorme hekel aan heb, maar om nu alleen Ajacieden daarvan te betichten . .
pi_37539813
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:51 schreef VoreG het volgende:

[..]

Wat een spelfout he?

pi_37539976
Wat Clauwheee al 2x zei dus!!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:09:47 #165
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_37540402
Zie hierboven!

[ Bericht 49% gewijzigd door Suijk op 04-05-2006 12:15:10 ]
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_37540925
@ alle ajacieden. Jullie zijn Ajax, jullie zijn de beste! Waarom dan hier komen trollen in een topic over een Groningenspeler?

Ik lees termen als slechte verliezer etc. Een slechte verliezer zal niet in een interview zeggen dat Ajax over twee wedstrijden de terechte winnaar is. Deze uitspraak over het hoofd gezien?
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:26:10 #167
70256 Baklap
pi_37541017
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:23 schreef Ungeheuer het volgende:
@ alle ajacieden. Jullie zijn Ajax, jullie zijn de beste! Waarom dan hier komen trollen in een topic over een Groningenspeler?

Ik lees termen als slechte verliezer etc. Een slechte verliezer zal niet in een interview zeggen dat Ajax over twee wedstrijden de terechte winnaar is. Deze uitspraak over het hoofd gezien?
Nee maar toen was hij weer bekoeld en hij had geen andere keuze dan realistisch te zijn.
Maar als je jezelf niet in kunt houden in de laatste minuten dan is er toch iets mis met je. Andere spelers balen natuurlijk ook maar die gaan ook niet gek doen. Trap de vuilnisbak in de kleedkamer kapot ofzo, beter dan dat je 'per ongeluk' iemand zn been breekt op het veld.
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:26:46 #168
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_37541042
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:52 schreef Robar het volgende:

[..]

Laat ik voorop stellen dat ik daar ook een enorme hekel aan heb, maar om nu alleen Ajacieden daarvan te betichten . .
ik erger me dan ook naar aanleiding van het gedrag van gisteren en de competitie..

Leonardo e.d. kunnen er ook wat van inderdaad..

maar enfin

Buijs
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:31:38 #169
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37541181
Tjonge jonge, zo erg was dat gister nou ook weer niet, hij gaf boukhari een zoen.

Was toch niets aan de hand? overdreven rode kaarten. hoop ophef om niks imo.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:50:52 #170
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_37541765
laten ze dan ook wat zeggen van Blind en Heitinga.. die begonnen het opstootje, ontzettend fel reageren op de overtreding van Fledderus
pi_37541826
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:50 schreef Prosac het volgende:
laten ze dan ook wat zeggen van Blind en Heitinga.. die begonnen het opstootje, ontzettend fel reageren op de overtreding van Fledderus
Was ook een idiote overtreding, pure frustratie door het zo af te reageren. Slaat nergens op natuurlijk, gebeurt dit gewoon halverwege de wedstrijd dan was dit nooit gebeurd.
pi_37541882
Ik vind Buijs net zo'n schijnheilige mooiprater als ene Dirk K. Maar dat is mijn mening natuurlijk.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_37542965
Net de VI gekocht. Voor de geïnteresseerden: een lang interview met de held zelf
pi_37543013
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:26 schreef clauwheee het volgende:
Net de VI gekocht. Voor de geïnteresseerden: een lang interview met de held zelf

Vertel, nog wat leuke feiten waar wij Ajaxsupporters eens flink over kunnen zeuren?

donderdag 4 mei 2006 @ 13:39:13 #175
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_37543366
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:52 schreef Robar het volgende:

Wedstrijd niet gezien dus. Charisteas vroeg Haverkort zelfs openlijk om een gele kaart. Als ik Haverkort was had ik hem gegeven, maar dan wel aan Charisteas zelf.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:40:57 #176
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37543423
Dat doet Harry graag. Heeft hij al eens geel voor gehad.
Houd van een lijntje.
pi_37543436
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:39 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Wedstrijd niet gezien dus. Charisteas vroeg Haverkort zelfs openlijk om een gele kaart. Als ik Haverkort was had ik hem gegeven, maar dan wel aan Charisteas zelf.
Ik ook, dat ben ik met je eens.
Vragen om een kaart is er wat mij betreft ook 1 krijgen.
Maar ik stel alleen dat niet alleen Ajacieden het doen
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:53:35 #178
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_37543776
Nou ja, ik heb het gehele seizoen geen Groningen-speler om een kaart zien vragen. Gelukkig gebeurt het tegenwoordig ook niet zo vaak meer...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:58:33 #179
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37543925
Sinds van bommel weg is niet meer nee
Houd van een lijntje.
pi_37544273
Ik vind het een kleurrijk persoon, daar mogen er wel meer van rondlopen.

Hij maakt wat los in mensen, geweldig.
That's all folks!
pi_37544316
ROBAR

Hierbij verklaar ik jou tot (veruit) de meest irritante poster van dit topic. Ik als objectieve Feyenoord supporter heb me echt kappot ge-ergerd aan het uischelden (al was het met een knipoog) van Buijs voor randdebiel.

Daarna wordt je zelf van dezelfde zwakbegaafdheid beticht en staat meneer op hoge pootjes. Zielig mannetje die geen kritieken kan verdragen. Oja en die goed bedoelde posts daarna hebben mijn mening niet kunnen veranderen.
"Wie bescheiden is heeft er alle reden toe"
pi_37544425
On topic: Danny Buijs is een goede aanjager, een fanatieke voetballer maar komt gewoon kwaliteit tekort. Ik denk dat hij zijn goeie cluppie wel gevonden heeft, FC Groningen.

Nog een keer ROBAR, je vergelijkt Buijs met Kuyt, dat ze allebei alleen maar bij Feyenoord zouden kunnen slagen. Volkomen onzin, Buijs komt daarvoor een hoop tekort en Kuyt had bij Ajaks het team ook sleeptouw kunnen nemen met meer dan 20 goals en 20 assists per seizoen. Jij weet zelf net zo goed dat Kuyt die kwaliteit bezit.
"Wie bescheiden is heeft er alle reden toe"
pi_37544468
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het een kleurrijk persoon, daar mogen er wel meer van rondlopen.

Hij maakt wat los in mensen, geweldig.
Hé Knijntje, zo is het maar net

In het interview van de VI vertelt hij dat hij weet nog te moeten groeien wil ie het echt aankunnen bij een topclub. En ooit spelen voor Feijenoord zou prachtig zijn, maar het is geen obsessie voor hem. Al trek ik dat laatste in twijfel
pi_37544746
Hij geeft wel veel interviews de laatste tijd he?

Zag nog een leuke foto van m met een spandoekje
pi_37544801
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:12 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
ROBAR

Hierbij verklaar ik jou tot (veruit) de meest irritante poster van dit topic. Ik als objectieve Feyenoord supporter heb me echt kappot ge-ergerd aan het uischelden (al was het met een knipoog) van Buijs voor randdebiel.

Daarna wordt je zelf van dezelfde zwakbegaafdheid beticht en staat meneer op hoge pootjes. Zielig mannetje die geen kritieken kan verdragen. Oja en die goed bedoelde posts daarna hebben mijn mening niet kunnen veranderen.
Bedankt voor deze verklaring......

Maar nog even duidelijk dan . .

Mijn randdebiel opmerking was puur met een knipoog en niet letterlijk zo bedoeld, vandaar ook dat ik dat er direct bij meld, omdat ik anders weleens verkeerd begrepen zou kunnen worden.
Het was nooit de bedoeling dat dat zo letterlijk genomen zou worden. Als ik hiermee mensen op het verkeerde been gezet heb, mijn excuses hiervoor, maar ik heb dus ook direct na die post aangegeven dat het niet serieus genomen moest worden.

Vervolgens word ik wel gemeend voor randdebiel uitgemaakt en wordt ik respectloos behandeld door ene D-K. Ik kan tenminste nog wel het respect opbrengen om heel normaal te reageren en om mezelf te verduidelijken waneer ik wellicht iets bot uit de hoek kom, of wanneer ik iets neerzet wat verkeerd zou kunnen vallen. Voor de rest heb ik volgens mij vrij normaal gereageerd in dit topic, mocht ik mijn boekje te buiten zijn gegaan, dan hadden de mods heus wel ingegrepen.

Ik heb al eerder aangegeven dat ik Buijs een harde werker vind met de juiste wedstrijdinstelling, maar dat hij naar buten toe niet altijd even slim overkomt. Hij komt in mijn ogen tekort voor Ajax, maar ik denk ook voor Feyenoord. Dat is gewoon mijn mening over hem en ik ben daar volgens mij niet de enige in.
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:15 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Nog een keer ROBAR, je vergelijkt Buijs met Kuyt, dat ze allebei alleen maar bij Feyenoord zouden kunnen slagen. Volkomen onzin, Buijs komt daarvoor een hoop tekort en Kuyt had bij Ajaks het team ook sleeptouw kunnen nemen met meer dan 20 goals en 20 assists per seizoen. Jij weet zelf net zo goed dat Kuyt die kwaliteit bezit.
Ik zou als ik jou was nog even goed het topic doorlezen en dan voor mij even quoten waar ik dat gezegd heb
Ik heb Buys nooit vergeleken met Kuyt, maar als jij dus met deze fantasieen op de proppen komt, dan kan ik jouw nominatie ook wel met een korreltje zout nemen denk ik?
In ieder geval heb je met dat laatste stukje niet de goede persoon voor je nu!
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:53:50 #186
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_37545521
Joh, Buijs vindt het nodig om in ieder interview aan te tonen dat hij een 'echte' Feyenoord fan is en geeft dan ook regelmatig even af op 'zijn' aartsrivaal Ajax.
Daarmee schop je natuurlijk 'een' groep mensen tegen de schenen.
Als je objectief kijkt naar de voetballer Buijs dan zou je kunnen zeggen dat het een voetballer is die het met name van zijn mentaliteit moet hebben en daar ook in uitblinkt. De capaciteiten om het tot een topvoetballer te schoppen mist hij.
Het is eigenlijk vergelijkbaar met Dirk Kuijt. Objectief kijkend naar zijn spel weet je gewoon dat hij zeker bepaalde capaciteiten heeft, maar zijn persoonlijkheid, de associatie met Feyenoord en de houding ten opzichte van Ajax roept bepaalde reacties op bij sommige mensen....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:43:25 #187
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_37549056
Hij is zwakbegaafd hè?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_37549714
Dat niet zjroentje, maar een groot verlicht denker is het ook niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37549832
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Dat niet zjroentje, maar een groot verlicht denker is het ook niet.
Wat wel weer goed past bij een arbeidersclub als FCG. Mouwen opstroken en er voor gaan dat is wat de mensen willen. Kleine opdondertjes als balletdanseresjes over het veld zien huppelen kan wel bij Ajax.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:12:06 #190
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37549878
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat wel weer goed past bij een arbeidersclub als FCG. Mouwen opstroken en er voor gaan dat is wat de mensen willen.
Zit wat in. Met die tactiek zijn ze zo ver gekomen. Je moet niet teveel nadenken. Ajax deed dat wel.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_37549908
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:12 schreef Corksterr het volgende:

[..]

Zit wat in. Met die tactiek zijn ze zo ver gekomen. Je moet niet teveel nadenken. Ajax deed dat wel.
ja als je technisch niet de overhand hebt moet je voor strijdlust en teamgeest gaan. Iets waar ze in uitblinken. Dat dan op een bepaald moment de vermoeidheid toeslaat is niet vreemd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:04:23 #192
70256 Baklap
pi_37551064
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat wel weer goed past bij een arbeidersclub als FCG. Mouwen opstroken en er voor gaan dat is wat de mensen willen. Kleine opdondertjes als balletdanseresjes over het veld zien huppelen kan wel bij Ajax.
Idd, dan kun je beter zogenaamd fan zijn van flinke kerels die hard werken en bikkelen.
En dan denken dat je zelf ook erg stoer bent, omdat je fan bent van zulke echte mannen. Terwijl je zelf eigenlijk gewoon een stakkertje bent.
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:06:36 #193
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_37551120
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:04 schreef Baklap het volgende:

[..]

Idd, dan kun je beter zogenaamd fan zijn van flinke kerels die hard werken en bikkelen.
En dan denken dat je zelf ook erg stoer bent, omdat je fan bent van zulke echte mannen. Terwijl je zelf eigenlijk gewoon een stakkertje bent.
Wat is je punt nu precies? Alle Groningensupporters zijn stakkers? Of maak ik dat er verkeerd uit op?
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:09:19 #194
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37551183
De enige stakker hier ben je zelf.

Apart trouwens dat alle amsterdammers met het vingertje naar Buijs wijzen. Boukhari was immers degene die zo nodig richting Buijs moest gaan.
pi_37551219
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:50 schreef Prosac het volgende:
Voor die overtreding had Fledderus dan ook gewoon rood moeten hebben. Een onbehouwen schop uit pure frustratie zonder enige intentie om de bal te spelen.
pi_37551222
Ik wijs niet hoor.

Ik moet hem niet zo die Buijs, maar ik kan heel goed begrijpen dat anderen hem wel kunnen pruimen.

En baklap, je hebt je ongenoegen over Buijs nu wel duidelijk gemaakt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_37551304
quote:

[..]

Tjonge jonge, even normaal graag.

Ik heb z'n interview in de VI met genoegen gelezen. Hij investeert flink in zichzelf, voetballers met zo'n instelling zie ik graag.
That's all folks!
pi_37551582
Ik vond het ook een leuk interview
quote:
Danny Buijs en Nourdin Boukhari gaan niet akkoord met het schikkingsvoorstel van de KNVB van drie duels schorsing (waarvan één voorwaardelijk). De spelers kregen woensdag een rode kaart in het duel FC Groningen-Ajax. De zaak komt nu voor de tuchtcommissie.
3
  donderdag 4 mei 2006 @ 19:42:10 #199
70256 Baklap
pi_37553451
quote:

[..]

Was alleen gericht op du_ke.
Dat die Buijs een blind paard is boeit me verders niet.
pi_37553916
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:26 schreef clauwheee het volgende:
Ik vond het ook een leuk interview
[..]

3
Ze gaan er samen wel tegenin, dat er niet veel aan de hand was. Komen ze er wel met 1 vanaf.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')