Soms is het gewoon snel duidelijk wanneer iemand een randdebiel is...quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Nee, iemand direct uitmaken voor randdebiel getuigd van niveau wil je zeggen?
Zo een opmerking op een "reactie met een knipoog" van mij, slaat werkelijk waar nergens op.
Wil je zeggen dat al jouw reacties serieus bedoeld zijn?
Als dat zo is ga ik al helemaal twijfelen over jouw niveau.
Let vooral op jezelf en laat mij lekker posten wat ik wil, zo lang het door de beugel kan en ik er anderen niet tot last mee ben moet je gewoon lekker je mond houden.
Duidelijk?
![]()
Typisch dat jij je nu aangesproken voelt ja . . .quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Soms is het gewoon snel duidelijk wanneer iemand een randdebiel is...
Ik voel me idd aangesproken, want ik deel de mening van Cart_man.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Typisch dat jij je nu aangesproken voelt ja . . .
Maar uit mijn mond zul je het niet horen, heeft met respect tonen te maken . . . .
Tenzij het niet serieus bedoeld is. . . .
Dan ben je inderdaad een triest figuur DK . . . .quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik voel me idd aangesproken, want ik deel de mening van Cart_man.
Wat boeid mij respect? Respect voor een jood.... no way
ik kreeg in de Ajaxtopics net weer een beetje respect voor je, maar dit is echt het meest trieste dat je ooit geplaats hebtquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
wat zielig ben jij eigenlijk........quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:32 schreef clauwheee het volgende:
Het gaat hier over Danny dacht ik.
Huntelaar, Boukhari en met name Charisteas.. bahquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:00 schreef Tim_G het volgende:
[..]
wanneer en van wie heb je dat gezien dan? Leuk zo maar wat roepen zonder gegronde reden he??![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik daar ook een enorme hekel aan heb, maar om nu alleen Ajacieden daarvan te betichten . .quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Huntelaar, Boukhari en met name Charisteas.. bah
Nee maar toen was hij weer bekoeld en hij had geen andere keuze dan realistisch te zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:23 schreef Ungeheuer het volgende:
@ alle ajacieden. Jullie zijn Ajax, jullie zijn de beste! Waarom dan hier komen trollen in een topic over een Groningenspeler?
Ik lees termen als slechte verliezer etc. Een slechte verliezer zal niet in een interview zeggen dat Ajax over twee wedstrijden de terechte winnaar is. Deze uitspraak over het hoofd gezien?
ik erger me dan ook naar aanleiding van het gedrag van gisteren en de competitie..quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:52 schreef Robar het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik daar ook een enorme hekel aan heb, maar om nu alleen Ajacieden daarvan te betichten . .
Was ook een idiote overtreding, pure frustratie door het zo af te reageren. Slaat nergens op natuurlijk, gebeurt dit gewoon halverwege de wedstrijd dan was dit nooit gebeurd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:50 schreef Prosac het volgende:
laten ze dan ook wat zeggen van Blind en Heitinga.. die begonnen het opstootje, ontzettend fel reageren op de overtreding van Fledderus
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:26 schreef clauwheee het volgende:
Net de VI gekocht. Voor de geïnteresseerden: een lang interview met de held zelf
Wedstrijd niet gezien dus. Charisteas vroeg Haverkort zelfs openlijk om een gele kaart. Als ik Haverkort was had ik hem gegeven, maar dan wel aan Charisteas zelf.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:52 schreef Robar het volgende:
Laat ik voorop stellen dat ik daar ook een enorme hekel aan heb, maar om nu alleen Ajacieden daarvan te betichten . .
Ik ook, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:39 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Wedstrijd niet gezien dus. Charisteas vroeg Haverkort zelfs openlijk om een gele kaart. Als ik Haverkort was had ik hem gegeven, maar dan wel aan Charisteas zelf.![]()
Hé Knijntje, zo is het maar netquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het een kleurrijk persoon, daar mogen er wel meer van rondlopen.
Hij maakt wat los in mensen, geweldig.
Bedankt voor deze verklaring......quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:12 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
ROBAR
Hierbij verklaar ik jou tot (veruit) de meest irritante poster van dit topic. Ik als objectieve Feyenoord supporter heb me echt kappot ge-ergerd aan het uischelden (al was het met een knipoog) van Buijs voor randdebiel.
Daarna wordt je zelf van dezelfde zwakbegaafdheid beticht en staat meneer op hoge pootjes. Zielig mannetje die geen kritieken kan verdragen. Oja en die goed bedoelde posts daarna hebben mijn mening niet kunnen veranderen.
Ik zou als ik jou was nog even goed het topic doorlezen en dan voor mij even quoten waar ik dat gezegd hebquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:15 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Nog een keer ROBAR, je vergelijkt Buijs met Kuyt, dat ze allebei alleen maar bij Feyenoord zouden kunnen slagen. Volkomen onzin, Buijs komt daarvoor een hoop tekort en Kuyt had bij Ajaks het team ook sleeptouw kunnen nemen met meer dan 20 goals en 20 assists per seizoen. Jij weet zelf net zo goed dat Kuyt die kwaliteit bezit.
Wat wel weer goed past bij een arbeidersclub als FCG. Mouwen opstroken en er voor gaan dat is wat de mensen willen. Kleine opdondertjes als balletdanseresjes over het veld zien huppelen kan wel bij Ajax.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Dat niet zjroentje, maar een groot verlicht denker is het ook niet.
Zit wat in. Met die tactiek zijn ze zo ver gekomen. Je moet niet teveel nadenken. Ajax deed dat wel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat wel weer goed past bij een arbeidersclub als FCG. Mouwen opstroken en er voor gaan dat is wat de mensen willen.
ja als je technisch niet de overhand hebt moet je voor strijdlust en teamgeest gaan. Iets waar ze in uitblinken. Dat dan op een bepaald moment de vermoeidheid toeslaat is niet vreemd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:12 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Zit wat in. Met die tactiek zijn ze zo ver gekomen. Je moet niet teveel nadenken. Ajax deed dat wel.![]()
Idd, dan kun je beter zogenaamd fan zijn van flinke kerels die hard werken en bikkelen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat wel weer goed past bij een arbeidersclub als FCG. Mouwen opstroken en er voor gaan dat is wat de mensen willen. Kleine opdondertjes als balletdanseresjes over het veld zien huppelen kan wel bij Ajax.
Wat is je punt nu precies? Alle Groningensupporters zijn stakkers? Of maak ik dat er verkeerd uit op?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:04 schreef Baklap het volgende:
[..]
Idd, dan kun je beter zogenaamd fan zijn van flinke kerels die hard werken en bikkelen.
En dan denken dat je zelf ook erg stoer bent, omdat je fan bent van zulke echte mannen. Terwijl je zelf eigenlijk gewoon een stakkertje bent.
Voor die overtreding had Fledderus dan ook gewoon rood moeten hebben. Een onbehouwen schop uit pure frustratie zonder enige intentie om de bal te spelen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:50 schreef Prosac het volgende:
laten ze dan ook wat zeggen van Blind en Heitinga.. die begonnen het opstootje, ontzettend fel reageren op de overtreding van Fledderus
Tjonge jonge, even normaal graag.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:04 schreef Baklap het volgende:
[..]
En dan denken dat je zelf ook erg stoer bent, omdat je fan bent van zulke echte mannen. Terwijl je zelf eigenlijk gewoon een stakkertje bent.
3quote:Danny Buijs en Nourdin Boukhari gaan niet akkoord met het schikkingsvoorstel van de KNVB van drie duels schorsing (waarvan één voorwaardelijk). De spelers kregen woensdag een rode kaart in het duel FC Groningen-Ajax. De zaak komt nu voor de tuchtcommissie.
Was alleen gericht op du_ke.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:04 schreef Baklap het volgende:
[..]
Idd, dan kun je beter zogenaamd fan zijn van flinke kerels die hard werken en bikkelen.
Ze gaan er samen wel tegenin, dat er niet veel aan de hand was. Komen ze er wel met 1 vanaf.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:26 schreef clauwheee het volgende:
Ik vond het ook een leuk interview
[..]
3![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |