Dan heet je Haverkortquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:39 schreef Erasmusch het volgende:
Wat ben je dan voor rukker als je daar 2x rood voor geeft?
Dan is het wel heel slecht gesteld met de scheidsrechters in Nederlandquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Haverkort is dan ook de beste scheidsrechter die we hebben.
Maar ja in het land der blinden enz.....
Een goede voor feyenoort inderdaad. Slappe kopstootjes uitdelen en ballen verliezen.quote:
quote:
quote:
Is wel 1 vd mooiste bekers die je kan winnen... En de zwaarste volgens mijquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:06 schreef Erasmusch het volgende:
Ik denk dat ie een mooi plekkie krijgt naast de Maspalomas Cup.
Prachtig toch. Beter dan een speler die zijn schouders ophaalt en weer aan de volgende wedstrijd gaat denken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:45 schreef Doezelhaar het volgende:
Buijs, slechte verliezer.
Daar zal Feyenoord dan veel aan hebben, daar kan hij nog wel vaker zijn frustraties kwijtquote:Op donderdag 4 mei 2006 08:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Prachtig toch. Beter dan een speler die zijn schouders ophaalt en weer aan de volgende wedstrijd gaat denken.
Hij zal goeie maatjes kunnen worden met Bosschaart denkquote:Op donderdag 4 mei 2006 02:51 schreef A.Petacchi het volgende:
Wat een malloot zeg! Niet de eerste keer dat ik hem zie flippen. Typische feyenoordspeler.
Ach ja, tegenwoordig slaan ze voor minder je kop in op het voetbalveldquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:23 schreef clauwheee het volgende:
Ik zie niet in wat er mis is met spelers die ten koste van alles willen winnenWat Cart_man zegt.
Niks mis met een slechte verliezer zijn maar hij zou het op zichzelf af moeten reageren...niet op iemand anders. Spelers die wel de eer aan zichzelf houden zullen ook wel flink balen in de kleedkamer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Prachtig toch. Beter dan een speler die zijn schouders ophaalt en weer aan de volgende wedstrijd gaat denken.
iemand met zo'n kop, instelling en speelstijl zal nooit bij Ajax spelen..... Op 1 of andere manier zijn dat per definitie Feyenoord spelers. Net zoals Kuyt...... echt een Feyenoord speler die bij Ajax niet zal fungeren\floreren zoals die bij Feyenoord doetquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:25 schreef venomsnake het volgende:
wel grappig om te zien, die afkeer tegen Buijs van de ajacieden.
Als Buijs ajax aanhanger was geweest en had gezegd dat hij nooit voor die kakkerlakken had willen spelen al kreeg hij er miljoenen voor dan vonden ze het geweldig in A-Dam.![]()
maar die uitspraken zijn ook niet verwonderlijk. Eigenlijk gewoon pure zelfkennis van Buijs. Hij weet gewoon dat hij toch nooit bij Ajax zal spelen dus kan mooi een wit voetje halen bij de Feyenoord fansquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:36 schreef venomsnake het volgende:
Ik doel ook niet op zijn spel, maar op zijn uitspraken.
Weer zo een geweldige post van je.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:25 schreef Baklap het volgende:
[..]
Niks mis met een slechte verliezer zijn maar hij zou het op zichzelf af moeten reageren...niet op iemand anders. Spelers die wel de eer aan zichzelf houden zullen ook wel flink balen in de kleedkamer.
Verder is het gewoon een prutser, dacht hij nou werkelijk dat Groningen voorrondes CL zou gaan spelen?
Dan had ik het nog een overschatte randdebiel gevondenquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:25 schreef venomsnake het volgende:
wel grappig om te zien, die afkeer tegen Buijs van de ajacieden.
Als Buijs ajax aanhanger was geweest en had gezegd dat hij nooit voor die kakkerlakken had willen spelen al kreeg hij er miljoenen voor dan vonden ze het geweldig in A-Dam.![]()
Even voor de duidelijkheid, dit was niet helemaal serieusquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Dan had ik het nog een overschatte randdebiel gevonden
Typische reactie Cart_man, helemaal van jouw niveauquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:44 schreef Cart_man het volgende:
Post dan niet, randdebiel.
Dit was wel serieus.
Tsja, zijn inzet lijkt me prima, hij werkt hard, soms doet hij ook hele leuke dingen, maar een echte topper? Ik denk het niet. En hij heeft denk ik ook zijn kop een beetje tegen, niet dat hij lelijk is (quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:44 schreef clauwheee het volgende:
Ach, je kan hem haten of je kan van hem houden. Een tussenweg is er volgens mij niet
Hij heeft eenquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Tsja, zijn inzet lijkt me prima, hij werkt hard, soms doet hij ook hele leuke dingen, maar een echte topper? Ik denk het niet. En hij heeft denk ik ook zijn kop een beetje tegen, niet dat hij lelijk is (), maar zijn uitstraling en uitspraken doen hem soms wat simpel overkomen.
Wat heeft het met 'niveau' te maken. Doe gewoon normaal, kan er misschien ook normaal op jou gereageerd worden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:47 schreef Robar het volgende:
[..]
Typische reactie Cart_man, helemaal van jouw niveau
Juist om dit soort reacties geef ik een korte uitleg
wanneer en van wie heb je dat gezien dan? Leuk zo maar wat roepen zonder gegronde reden he??quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:40 schreef Prosac het volgende:
nee, inderdaad.. bij Ajax lopen alleen jankbekken rond..
tik AAAAAAAAAAAAAUW, geel scheids, geel? aaah echt niet? geef gewoon geel man..
om de schoenen van de selectie schoon te maken iddquote:
Goed lezen, ik zei in Oranje. Niet bij Oranje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:12 schreef Tim_G het volgende:
[..]
om de schoenen van de selectie schoon te maken idd![]()
Heb ik gedaan. Hij mag best in een Oranje trainingshestje die schoenen schoon poetsen hoor!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Goed lezen, ik zei in Oranje. Niet bij Oranje.
Nee, iemand direct uitmaken voor randdebiel getuigd van niveau wil je zeggen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat heeft het met 'niveau' te maken. Doe gewoon normaal, kan er misschien ook normaal op jou gereageerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |