Jij bent niet objectief..quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:13 schreef clauwheee het volgende:
Nou ik vind hem hoogbegaafd hoor. Je bent toch superslim als je zegt: Nee, geen Ajax, daar kan een streep door.
Zonder nadenken nog wel!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:13 schreef clauwheee het volgende:
Nou ik vind hem hoogbegaafd hoor. Je bent toch superslim als je zegt: Nee, geen Ajax, daar kan een streep door.
Zonder nadenken nog wel!
Net zo'n bedenkelijk niveau als jouw bewering dat ie een prima verdediger is.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:11 schreef Robar het volgende:
Leuke voetballer, prima verdediger, maar in zijn uitspraken van een bedenkelijk niveau . . .
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:25 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Net zo'n bedenkelijk niveau als jouw bewering dat ie een prima verdediger is.
Als verdediger zuigt ie kont namelijk. Heeft een paar keer rechtsback gestaan uit nood. Was geen succes.
Heeft weinig met intelligentie te maken. Meer met principes...quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:21 schreef Robar het volgende:
Dat is net zoiets als nee tegen Barcelona zeggen als je bij Osasuna speelt
Ja natuurlijk, hartstikke slim jongen, jij komt er wel
Ow dus je bedoelde 'Leuke voetballer, prima voetballer'? Jaaaaa, ja, je komt superlatieven tekort man!quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach jezus, hoe kom ik daar nu weer bij?
![]()
![]()
Kan gebeuren he
Ik wilde voetballer typen, hoe kom ik nou bij verdediger????????
Volgens mij ben ik een klein beetje disleksies!
Ja, we helpen um wel een beetjequote:Op dinsdag 25 april 2006 15:42 schreef Ungeheuer het volgende:
Ik denk dat ie bedoelde 'Leuke kerel, prima voetballer'.
Ja dat snap ik ook nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:03 schreef Robar het volgende:
waarom leg ik eigenlijk nog verantwoording af?
Tsja, ik ben wat dat betreft een erg makkelijk doelwitquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nietHap! We plagen maar wat, dus maak je niet druk
![]()
Vrome Alblasserdammer is het!quote:Op maandag 24 april 2006 20:33 schreef clauwheee het volgende:
Op de vraag of het hands was gisteren (nee).
'De hand van de Heer duwde de tegenstander weg en de bal kwam op m'n deksel'
Heb geen zin in een tweede Bosschaart.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat we niet vreemd moeten opkijken als Feyenoord in de zomer pogingen gaat doen hem terug te halen naar de Kuip.
Hoop ik ook niet voor jullie, dus laat hem maar mooi hierquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb geen zin in een tweede Bosschaart.
Ging rammetje spelen samen met Boukhariquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:
Had ie nou klappen uitgedeeld?
Niet in z'n eentje toch? Ene Nourdin ook dacht ik?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Chapeau voor Buijs!!
Hij heeft zich vandaag weer als een randdebiel gedragen
Was niet veel aan de hand, die worden beiden wel vrijgesproken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niet in z'n eentje toch? Ene Nourdin ook dacht ik?
Dit is het Buijs topic geloof ikquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niet in z'n eentje toch? Ene Nourdin ook dacht ik?
Feyenoorders vinden dat vaak erg stoerquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:59 schreef Eilanden het volgende:
Dus als je je kop tegen die van Boukhari plaatst ben je een held?
Dat zie ik ook wel zitten!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:58 schreef satecl het volgende:
wat een held is deze gozer, laat hem maar lekker naar feyenoord komen
Ik denk dat Cantona eerder zijn grote voorbeeld is.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:16 schreef Me_Wesley het volgende:
Aaaah meneertje kan niet tegen zijn verlies
Zoals Cantona zou zeggen: "Never grow up!"
Net of het alleen van zijn kant kwamquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:59 schreef Eilanden het volgende:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:59 schreef Eilanden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |