Ja man flik je me nouquote:Op donderdag 20 april 2006 14:35 schreef Ungeheuer het volgende:
Verdorie zeg... ben wel blij dat je mn laatste waardevolle bijdrage had meegnomen in jouw topic.
Weet u wel wat u zegt?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:35 schreef PsyCha het volgende:
lelijk
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:44 schreef Ungeheuer het volgende:
Op m'n werk wonen er meerdere meisjes die verliefd zijn op Danny (ik werk op een jongerengroep). Zo'n foto als dit zal hun niet afschrikken. Z'n aaibaarheid wordt alleen maar groter haha.
Heb trouwens het idee dat Danny wat beter in vorm is op het moment. Hoop dat ie vanavond weer ouderwets tekeer gaat langs de lijn.
voor de doelpuntenquote:2001/02 Excelsior 4 1 Eerste divisie
2002/03 Excelsior 26 0 Eredivisie
2003/04 Excelsior 34 8 Eerste divisie
2004/05 FC Groningen 32 2 Eredivisie
2005/06 FC Groningen 34 6 Eredivisie
Totaal 130 17
quote:Lengte: 1.82 meter
quote:Danny Buijs (Dordrecht, 21 juni 1982) is een Nederlandse profvoetballer die anno 2006 onder contract staat bij FC Groningen.
Buijs begon zijn voetbal loopbaan in de jeugdselecties van Feyenoord alvorens hij zijn eerste profwedstrijd speelde voor satellietclub Excelsior. Toen Excelsior promoveerde rook hij al vroeg aan het niveau van de Eredivisie. Na de degradatie volgde een jaar in de Eerste divisie waarin hij de aandacht wist te trekken van FC Groningen, waar hij met ingang van het seizoen 2004/2005 ging spelen.
Buijs is inzetbaar op meerdere plekken: oorspronkelijk was hij verdediger, maar later gebruikte Groningen hem als middenvelder of zelfs aanvaller.
Ach wat jij weer zo nodig calimero moet noemen noem ik gewoon recht voor zijn raap en eerlijk. Hij heeft niks met Ajax en steekt dat niet onder stoelen of banken. Heerlijk.quote:Op maandag 24 april 2006 20:48 schreef VoreG het volgende:
Danny Calimero Buijs, wel degelijke voetballer voor Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |