Whehe palingboer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kom jij als broekie nou vertellen wat ik moet doen op FOK! Die hele discussie is allang geweest een stuk terug in dit topic. Waarom moet jij dan persé de discussie weer beginnen? Dit topic gaat toch over Buijs?
En dan zelf gaan zeuren over niveau hier in het FB topic,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:31 schreef clauwheee het volgende:
Boehoehoekari
Ja, zwak. Ze moedigen dit soort gedrag impliciet aan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:28 schreef clauwheee het volgende:
Ah, de KNVB heeft er nog een nachtje over geslapen en ook Buijs vrijgesproken.
Ik als broekie?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kom jij als broekie nou vertellen wat ik moet doen op FOK! Die hele discussie is allang geweest een stuk terug in dit topic. Waarom moet jij dan persé de discussie weer beginnen? Dit topic gaat toch over Buijs?
Ik vind zulke rode kaarten werkelijk ONZINquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, zwak. Ze moedigen dit soort gedrag impliciet aan.
Jij houdt wel van opstootjes op het veld?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind zulke rode kaarten werkelijk ONZIN
Ik vind zo'n opstootje geen rood. Was allemaal gedramatiseerd door de spelers eromheen. ze bleven gewoon met hun koppen tegen elkaar en deden verder niks. so what .. is een fysieke aangelegenheid voetbal anders moet je maar gaan darten of zo.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij houdt wel van opstootjes op het veld?
het was trouwens vooral de schuld van Blind die weer als een woeste stier tekeer ging.
Mwah, de overtreding was ook wel lomp. Het viel nog wel mee met de schade maar zoals hij erin kwam vliegen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij houdt wel van opstootjes op het veld?
het was trouwens vooral de schuld van Blind die weer als een woeste stier tekeer ging.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind zo'n opstootje geen rood. Was allemaal gedramatiseerd door de spelers eromheen. ze bleven gewoon met hun koppen tegen elkaar en deden verder niks. so what .. is een fysieke aangelegenheid voetbal anders moet je maar gaan darten of zo.
De overtreding op hary was wel rood maar die bleef onbestraftquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:39 schreef Baklap het volgende:
[..]
Mwah, de overtreding was ook wel lomp. Het viel nog wel mee met de schade maar zoals hij erin kwam vliegen.![]()
Tsja, das ook slecht.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
De overtreding op hary was wel rood maar die bleef onbestraft
Fysiek contact hoort erbij, heeft er altijd bij gehoord.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:41 schreef Baklap het volgende:
[..]
Net als van die matige lui die roepen dat voetbal geen mietjes of vrouwensport is.
Voetbal moet gewoon mooi zijn, zwaar fysiek contact is gewoon een lack aan kwaliteit.
Als de bal 30 meter verderop is ook?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Fysiek contact hoort erbij, heeft er altijd bij gehoord.
De enige twee die voorop in de strijd gaan. Spelers met de juiste mentaliteit dus. Zulk soort spelers moet je koesteren, zijn er maar weinig van.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:03 schreef Ungeheuer het volgende:
Mooie uitspraak. Vind het terecht dat Boukhari en Buijs met rood alvast de kleedkamers ingestuurd werden -waren toch de twee grootste heethoofden op dat moment-, net zoals het terecht is dat ze geen wedstrijden schorsing aan de broek krijgen.
check je mail eensquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:19 schreef Eilanden het volgende:
Maar nu hebben ze dubbel geluk, want een opstootje beginnen/betrokken zijn is sowieso geel, maar dat ontlopen ze nu ook
Boukhari?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De enige twee die voorop in de strijd gaan. Spelers met de juiste mentaliteit dus. Zulk soort spelers moet je koesteren, zijn er maar weinig van.
Je verward strijd met domheid.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De enige twee die voorop in de strijd gaan. Spelers met de juiste mentaliteit dus. Zulk soort spelers moet je koesteren, zijn er maar weinig van.
Kop maar binnen hoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mooi dat juist jij in elke post over intelligentie begint...![]()
waar slaat dit op?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:06 schreef Baklap het volgende:
Kan hij trouwens ook goed koppen? Hij heeft wel een vierkant hoofd namelijk.
Het slaat nergens op, maar hij heeft wel een raar hoofdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
waar slaat dit op?![]()
Baklap heb jij Last van een obsessie mbt Buijs?
Heeft hij je wat aangedaan? ben je stiekem verliefd op hem?
Ben je vroeger door hem gepest op school?![]()
Het was toch een vrij normale vraag?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
waar slaat dit op?![]()
Baklap heb jij Last van een obsessie mbt Buijs?
Heeft hij je wat aangedaan? ben je stiekem verliefd op hem?
Ben je vroeger door hem gepest op school?![]()
Kan hij net zo goed koppen als jij kan happen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:15 schreef clauwheee het volgende:
Venom negeer hem maar, hij heeft in elk geval aandachttekort en wil heel graag dat mensen op hem reageren. Typisch gevalletje kansloos. Net als al z'n posts tot nu toe in dit topic.
En ja hij kan redelijk koppen. OT
ja hoor, heel normale vraag. zelfde als ''kan Huntelaar een beetje koppen? zitten die slagtanden niet in de weg?''quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef Eilanden het volgende:
De vraag of iemand kan koopen is toch een normale vraag?Ik bespeur hier een beetje Buijs-overgevoeligheid
Buijs is een kul!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:23 schreef clauwheee het volgende:
Lees de posts van Baklap anders ff na Eilandje. Daar bespeur ik een beetje anti-Buijs overgevoeligheid. Prima. Maar dan hoef je niet in elke post varkenskop, palingboer en vierkant hoofd te gebruiken. Zelfs Baklap kan vast wel iets typen in de trant van 'Buijs is een lul'.
Baklap: nog beter zelfs.
nee, diequote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ja hoor, heel normale vraag. zelfde als ''kan Huntelaar een beetje koppen? zitten die slagtanden niet in de weg?''![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
nee, die-smileys zijn niet irritant
.... ik stel hier toch een normale vraag?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |