1 2 3 4 5 6 | 2004: Jenson Button BAR 1:19.753 2003: Michael Schumacher Ferrari 1:22.327 2002: Michael Schumacher Ferrari 1:21.091 2001: David Coulthard Mclaren 1:23.054 2000: Mika Hakkinen Mclaren 1:24.714 |
1 2 3 4 5 6 | 2004: Michael Schumacher Ferrari 2003: Michael Schumacher Ferrari 2002: Michael Schumacher Ferrari 2001: David Coulthard Mclaren 2000: Mika Hakkinen Mclaren |
is verbeterd thanks voor het meldenquote:Op woensdag 19 april 2006 00:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mooie OP inderdaad (alleen heb je 2 maal de Drivers Championship erin gezet ipv Drivers Championship en Constructors).
Nog maar een paar dagen.... en dan is het zover.
Ik ga het zwaar hebben als enige Honda-fan, vrees ikquote:Op woensdag 19 april 2006 13:20 schreef Atreidez het volgende:
Imola, mooi circuit, maar damn.. inhalen wordt weer moeilijk hier. Ben benieuwd hoe het wordt zondag, met dat stelletje ongeregeld kijken naar de race
Oh, een honda fanquote:Op woensdag 19 april 2006 13:30 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ga het zwaar hebben als enige Honda-fan, vrees ik
ik ook zal wel de enige montoya fan zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:20 schreef Atreidez het volgende:
Imola, mooi circuit, maar damn.. inhalen wordt weer moeilijk hier. Ben benieuwd hoe het wordt zondag, met dat stelletje ongeregeld kijken naar de race
Ik hoop voor jou geen herhaling van de (opwarmronde van) vorige racequote:Op woensdag 19 april 2006 13:33 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ook zal wel de enige montoya fan zijn.
Ik hoop op geen herhaling van canada vorig jaar![]()
De mensen met kennis hebben het rijk alleen danquote:Op woensdag 19 april 2006 13:35 schreef Kanjer het volgende:
Iets zegt me dat het in dit topic niet zo druk zal worden tijdens de race...
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:37 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
De mensen met kennis hebben het rijk alleen dan
*neh veel plezier
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou geen herhaling van de (opwarmronde van) vorige race
alle mensen met kennis gaan na de meet en de enige die ook kennis heeft (walter_snotbak) die is jullie een plezier te doen. de rest hier heeft geen kennisquote:Op woensdag 19 april 2006 13:37 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
De mensen met kennis hebben het rijk alleen dan![]()
![]()
*neh veel plezier
Blablablaquote:Op woensdag 19 april 2006 13:41 schreef WEST het volgende:
[..]
alle mensen met kennis gaan na de meet en de enige die ook kennis heeft (walter_snotbak) die is jullie een plezier te doen. de rest hier heeft geen kennis![]()
Uhum.. mensen met kennis gingen naar de meet zei je?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:11 schreef WEST het volgende:
maar ach de villeneuve fans hebben weinig te vieren sinds 1998 1 keer podium was het toch![]()
![]()
nog een paar uur en ik ben vrij van me werkquote:Op woensdag 19 april 2006 14:24 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Uhum.. mensen met kennis gingen naar de meet zei je?![]()
![]()
*Gaat maar naar zijn werk![]()
![]()
Je bent niet alleenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ga het zwaar hebben als enige Honda-fan, vrees ik
quote:Ferrari zal in Imola met een sterk verbeterd pakket aankomen. Er zullen aerodynamische update's op zitten maar ook een nieuwe achterwielophanging en een nieuwe motor zullen van de partij zijn. Tevens zal Ferrari nu voor het eerste op het nieuwste compound van Bridgestone gaan rijden terwijl Toyota en Williams dit al eerder deden en met succes.
ach een mens is niet perfect laten we maar zeggenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi werk West! Ik moet toegeven dat ik je spelfoutjes eigenlijk best 'schattig' vind
Leuk ook die Google-Earth link
Inderdaad: Ferrari is altijd erg sterk als ze weer op eigen bodem zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 18:11 schreef TommyGun het volgende:
Als Ferrari hier geen podia pakt dan is het afgelopen met Ferrari.
Zo veel nieuwe updates voor dit weekend.
[..]
shut up hassan hup terug naar marokkoquote:Op woensdag 19 april 2006 23:11 schreef 4-elements het volgende:
WEST, niet weer boos weglopen als Montoya een domme fout maakt zoals vorig in Canada he? Sorry, maar toen kon je me echt weggooien, ik en Raf kwamen niet meer bij![]()
*wacht op de traditionele JW-reactie*![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:16 schreef WEST het volgende:
[..]
shut up hassan hup terug naar marokko![]()
lol en dat weet ik precies dus ik hap expresquote:Op donderdag 20 april 2006 09:14 schreef 4-elements het volgende:
Lol, het visje bijt weer![]()
Iemand al het bescheiden motorhome van Red Bull Racing/Scuderia Toro Rosso gezien? Het meet slechts 31 bij 40 meter en is 6 meter hoog. Ook slechts vijf dagen zijn er nodig om het op te bouwen...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:14 schreef 4-elements het volgende:
Lol, het visje bijt weer![]()
Iemand al het bescheiden motorhome van Red Bull Racing/Scuderia Toro Rosso gezien? Het meet slechts 31 bij 40 meter en is 6 meter hoog. Ook slechts vijf dagen zijn er nodig om het op te bouwen...
[afbeelding]
Wat zou er gebeuren als we over de hele wereld zouden stoppen met Red Bull drinken?????quote:Op donderdag 20 april 2006 09:20 schreef X-fi het volgende:
[..]
![]()
Ik wist echt niet dat Red Bull zó veel geld had.
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:30 schreef 4-elements het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel eens af hoe Red Bull zo verschrikkelijk rijk kan zijn. Ze sponsoren zoveel evenementen en dan ook nog twee Formule 1 teams runnen. Alleen door het verkoop van blikjes? Verdienen ze ook nog op andere manieren bakken met geld? Merchandising zal ook wel wat opbrengen, maar verder?
hele artikelquote:Clever marketing helped Dietrich Mateschitz turn a so-so beverage into a billion-dollar brand.
Red Bull, the "energy" drink created by Austrian Dietrich Mateschitz, doesn't taste very good. Nor does it sound very appealing: The berry-flavored beverage is spiked with mysterious additives like taurine and glucuronolactone. And at $2 for an 8.3-ounce can, Red Bull's retail price is at least double what you'd pay for a 12-ounce can of Coke.
Ze zijn juist zo verschrikkelijk rijk omdat ze zoveel sponsoren.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:30 schreef 4-elements het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel eens af hoe Red Bull zo verschrikkelijk rijk kan zijn. Ze sponsoren zoveel evenementen en dan ook nog twee Formule 1 teams runnen. Alleen door het verkoop van blikjes? Verdienen ze ook nog op andere manieren bakken met geld? Merchandising zal ook wel wat opbrengen, maar verder?
Ze hebben wereldwijd 80% van de markt in handen.quote:Fiscal Year End: December
Revenue (2004): 2000.00 M
Revenue Growth (1 yr): 22.00%
Employees (2004): 1,850
Ze wouden het bescheiden houden?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:14 schreef 4-elements het volgende:
Lol, het visje bijt weer![]()
Iemand al het bescheiden motorhome van Red Bull Racing/Scuderia Toro Rosso gezien? Het meet slechts 31 bij 40 meter en is 6 meter hoog. Ook slechts vijf dagen zijn er nodig om het op te bouwen...
[afbeelding]
waar hebben ze dat circuit aangelegd? 4.933 kilometer lang...quote:Het circuit is 4.933 kilometer lang en er moeten 62 rondjes gereden worden, de heren rijders leggen dus 305.609 kilometer af.
Da's nog niet zo lang circuit, Spa is bijna 7 kilometer.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
uit de OP:
[..]
waar hebben ze dat circuit aangelegd? 4.933 kilometer lang...![]()
ehm, 4.933 kilometer = 4.933.000 meter, dat is toch best wel lang imho...quote:Op donderdag 20 april 2006 14:35 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Da's nog niet zo lang circuit, Spa is bijna 7 kilometer.
Vroegah was monza 10 kilometer en de Nürbürgring meer dan 22 km(Spa ook zoiets geloof ik)
Ah zo, is dus van een engelse sitequote:Op donderdag 20 april 2006 14:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
ehm, 4.933 kilometer = 4.933.000 meter, dat is toch best wel lang imho...
't was anders geweest wanneer er stond: 4,933 kilometer (misschien wel de bedoeling van TS, maar eerlijk gezegd lees ik het nu als vierduizendnegenhonderdendrieëndertig kilometer)
anyways... ik heb d'r weer zin in!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:14 schreef 4-elements het volgende:
Lol, het visje bijt weer![]()
Iemand al het bescheiden motorhome van Red Bull Racing/Scuderia Toro Rosso gezien? Het meet slechts 31 bij 40 meter en is 6 meter hoog. Ook slechts vijf dagen zijn er nodig om het op te bouwen...
[afbeelding]
miereneuker voor jou speciaal een komma er bij gezetquote:Op donderdag 20 april 2006 14:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
ehm, 4.933 kilometer = 4.933.000 meter, dat is toch best wel lang imho...
't was anders geweest wanneer er stond: 4,933 kilometer (misschien wel de bedoeling van TS, maar eerlijk gezegd lees ik het nu als vierduizendnegenhonderdendrieëndertig kilometer)
anyways... ik heb d'r weer zin in!!!![]()
![]()
minimaal 305 km of maximaal 2 uurquote:Op donderdag 20 april 2006 17:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Aangezien een F1 race minimaal 300 km moet zijn, kunnen ze toch ook af met 61 rondjes...?
61*4.933km = 300,913 km (marginaal, maar toch). Of zijn die 62 rondjes inclusief parade-lap..?
Ik kan dit ook nog steeds onmogelijk los zien van dat weekend, hoewel inmiddels 12 jaar geleden...quote:
wat hij zegt maar d'r zijn er dan dus een paar circuits, die slechts een paar honderd meter speling hebben op de totaalafstand.. als je dus alle bochten binnendoor neemt, dan rijd je minder dan 305km (zou je daarvoor gediskwalificeerd kunnen worden?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:43 schreef MIster911 het volgende:
[..]
minimaal 305 km of maximaal 2 uur
@ West: dankje en graag gedaan... (afgezien van die miere...)quote:13) With the exception of Monaco, the distance of all races, from the start signal referred to in Article 144 to the chequered flag, shall be equal to the least number of complete laps which exceed a distance of 305 km. However, should two hours elapse before the scheduled race distance is completed, the leader will be shown the chequered flag when he crosses the control line (the Line) at the end of the lap during which the two hour period ended. However, should the race be suspended (see Article 155) the length of the suspension will be added to this period.
The Line is a single line which crosses both the track and the pit lane.
quote:
walter walter dat moet jij toch weten dat het minimaal 305 isquote:Op donderdag 20 april 2006 17:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Aangezien een F1 race minimaal 300 km moet zijn, kunnen ze toch ook af met 61 rondjes...?
61*4.933km = 300,913 km (marginaal, maar toch). Of zijn die 62 rondjes inclusief parade-lap..?
mmm mooi kut...quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:35 schreef 4-elements het volgende:
Grmbl, ze hebben de Variante Alta verneukt![]()
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Nu dus een stuk langzamer. Niet meer lekker snel over de kerbstones denderen...
klote zooiquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:35 schreef 4-elements het volgende:
Grmbl, ze hebben de Variante Alta verneukt![]()
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Nu dus een stuk langzamer. Niet meer lekker snel over de kerbstones denderen...
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:35 schreef 4-elements het volgende:
Grmbl, ze hebben de Variante Alta verneukt![]()
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Nu dus een stuk langzamer. Niet meer lekker snel over de kerbstones denderen...
En ik gewoon op Alonsoquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:56 schreef Denocorp het volgende:
Ik zet mijn spreekwoordelijke geld op Kimi en Button voor deze race![]()
Minardi Killer chicane: Alonso crashte met ook z'n minardi ooit daar..quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:48 schreef M.Melandri het volgende:
jammer oude was idd veel leuker gingen jos en CA er nog vanaf
Volgens mij heeft Schumacher er ook ooit een Ferrari vernield...quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:51 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Minardi Killer chicane: Alonso crashte met ook z'n minardi ooit daar..
Imola was al niet m'n favoriete baan als tv-toeschouwer en dit helpt ook niet bepaald...quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:35 schreef 4-elements het volgende:
Grmbl, ze hebben de Variante Alta verneukt![]()
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Nu dus een stuk langzamer. Niet meer lekker snel over de kerbstones denderen...
Ach, Sato stond daarnet meteen al op een STOP.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:06 schreef sanger het volgende:
Ide een inlap van 91.1
Ik dacht van wel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
hmm.. Mondini.. nog nooit van gehoord, waar rijdt ie voor? Midland?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
hmm.. Mondini.. nog nooit van gehoord, waar rijdt ie voor? Midland?
quote:Biografie
Ondanks een verbod op autosport in Zwitserland, rijden er in 2006 toch twee Zwitsers in de Formule 1. Op de vrijdagen welteverstaan, want Giorgio Mondini heeft een contract getekend als vrijdagtester bij MF1 Racing. Hij zal op negen vrijdagen in actie komen. Ook Neel Jani heeft een Formule 1-contract ondertekend, bij Scuderia Toro Rosso.
Het is best opmerkelijk dat Mondini nu al in de Formule 1 zit, want hij begon pas in 2001 met racen. Na een bezoek aan de raceschool van Henry Morough werden zijn resultaten steeds beter. Omdat hij het racen nog steeds als een hobby beschouwde, ging hij ook nog gewoon naar school. Ook bezocht hij de Axai-school nabij het Italiaanse Vallelunga-circuit. Daarna lag zijn loopbaan eigenlijk twee jaar stil, al zorgde zijn vader er wel voor dat hij op Magny-Cours wat lessen kon volgen. Hij kent het circuit inmiddels als zijn broekzak, want hij heeft er naar eigen zeggen ongeveer 1500 ronden gereden.
Op zijn negentiende testte hij tien dagen in een Formule Renault. Hij deed niks onder voor Nicolas Lapierre, die toen al bekendheid genoot. Die test gaf hem het vertrouwen om verder te gaan met racen. Daarna lag zijn loopbaan toch weer een jaar stil, omdat hij het noodzakelijk achtte eerst Engels te leren. In 2001 was het dan zover en kwam hij uit in de Formule Renault. Hij was zeker geen slecht coureur, maar zijn volle potentieel benutte hij nog niet. Hij leerde steeds meer bij en dat betaalde zich uit in 2004. Toen won hij het Renault V6-kampioenschap. In 2005 kwam hij uit in de World Series by Renault, maar halverwege het seizoen maakte hij de overstap naar de GP2. Een goede keuze, want bij David Price Racing reed hij zich in de kijker bij Colin Kolles. Voor het zover is dat hij voor MF1 Racing op de vrijdagen in actie komt, zal hij eerst de laatste races voor Zwitserland in de A1GP rijden.
ja wij vinden de vrije training boeien vanmiddag ga ik hem op TV kijken livequote:Op vrijdag 21 april 2006 12:03 schreef Murray het volgende:
Is de kwalificatie vandaag al, of vinden jullie de vrije training nou echt boeiend?
Ach als ik het zou kunnen ontvangen zou ik ook wel even kijken, maar volgens zijn er een paar hier die iets te veel belang hechten aan de tijden uit een vrije training.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:07 schreef WEST het volgende:
[..]
ja wij vinden de vrije training boeien vanmiddag ga ik hem op TV kijken live![]()
De tijden die er tijdens een VT toe doen zijn de verschillen tussen de race rijders.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:12 schreef Murray het volgende:
[..]
Ach als ik het zou kunnen ontvangen zou ik ook wel even kijken, maar volgens zijn er een paar hier die iets te veel belang hechten aan de tijden uit een vrije training.
formula1.com eurosport.comquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:16 schreef sanger het volgende:
[..]
De tijden die er tijdens een VT toe doen zijn de verschillen tussen de race rijders.
Maar daarom is het wel leuk om te volgen.
Als iemand een live stream weet trouwens (gratis, zit op werk) graag.
Ja want ze rijden natuurlijk met precies dezelde wagen/brandstof/afstelling/brandstof, en gebruiken de vrije training niet om dingen uit te proberen..quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:16 schreef sanger het volgende:
[..]
De tijden die er tijdens een VT toe doen zijn de verschillen tussen de race rijders.
Beelden???quote:
nee livetiming zei jequote:
Ik bedoel natuurlijk wel de racerijders van hetzelfde team. De wagen is dan hetzelfde. En natuurlijk rijden ze niet met dezelfde afstelling, die is bij iedereen anders. Brandstofhoeveelheid kun je nooit iets zinnigs over zeggen, maar denk dat bij een team als MF1 ze beiden nooit al te vol zullen zitten tijdens een VT. Overigens vioel het me op dat CA en TM simultaan reden. Telkens tegelijk naar buiten en naar binnen (doet vermoeden rijzen dat beiden dezelfde hoeveelheid brandstof aan boord hadden). Banden zouden het verschil kunnen verklaren (nieuwe Bridgestone tegen oude).quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:24 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja want ze rijden natuurlijk met precies dezelde wagen/brandstof/afstelling/brandstof, en gebruiken de vrije training niet om dingen uit te proberen..
Oh... wacht..
Volgens mij zei ik stream?? Maar jammer dat er geen internetbeelden zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:25 schreef WEST het volgende:
[..]
nee livetiming zei je
beelden zijn alleen op TV
Ach kom, tussen Albers en Monteiro zit 1.6 seconden, tussen Speed en Liuzzi bijna 2. En tussen Coulthard en Klein 2,5.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk wel de racerijders van hetzelfde team. De wagen is dan hetzelfde. En natuurlijk rijden ze niet met dezelfde afstelling, die is bij iedereen anders. Brandstofhoeveelheid kun je nooit iets zinnigs over zeggen, maar denk dat bij een team als MF1 ze beiden nooit al te vol zullen zitten tijdens een VT. Overigens vioel het me op dat CA en TM simultaan reden. Telkens tegelijk naar buiten en naar binnen (doet vermoeden rijzen dat beiden dezelfde hoeveelheid brandstof aan boord hadden). Banden zouden het verschil kunnen verklaren (nieuwe Bridgestone tegen oude).
En nieuwe dingen proberen? Denk niet dat daar de racerijders voor gebruikt worden. Meestal is dat de derde rijder, of tijdens tests.
Jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:59 schreef Murray het volgende:
[..]
Ach kom, tussen Albers en Monteiro zit 1.6 seconden, tussen Speed en Liuzzi bijna 2. En tussen Coulthard en Klein 2,5.![]()
Jij trekt daar echt conclusies uit? Dat zegt toch echt geen ruk.
lijkt eropquote:
Nog maar drie kwartier waarin van alles kan gebeurenquote:
Doornbos rijdt niet meerquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:18 schreef Googolplexian het volgende:
Ik geef ferrari max 5 laps
Doornbos rijdt nog steeds
Nu ook niet meerquote:
Die doen echt alleen maar Q-runsquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Nu ook niet meer![]()
Over die Ferrari's had je gelijk trouwens
BMW was niet zo betrouwbaar afgelopen races he.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:33 schreef sanger het volgende:
Beide Williams nog steeds niet gereden
Ik neem aan dat je Cosworth bedoeld?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:37 schreef MIster911 het volgende:
[..]
BMW was niet zo betrouwbaar afgelopen races he.
Probleem zou toch opgelost zijnquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:37 schreef MIster911 het volgende:
[..]
Cosworth was niet zo betrouwbaar afgelopen races he.
Bridgestone?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:50 schreef Googolplexian het volgende:
zozo Q-run Albers slechts 1.3 sec van die van Shumi
MF1 vordert inderdaad
amenquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:03 schreef Atreidez het volgende:
Erg netjes van Albers, voor de vrijdagAlonso er idd nog onderdoor gegaan, maar volgens mij zijn de bridgestones sterk dit weekend (al is t niet sterk genoeg om ze te kiezen in me manager
)
Heidfeld staat ervoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:05 schreef Spooky4u het volgende:
Albers laat alle 6 de Redbull jongens en 1 van de BMW's achter zich. Das toch wel verrekte netjes hoor.
Ook dat is natuurlijk erg knap.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:07 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
ach, ik bedoelde ook beide Williamsen![]()
echt jammer dat je er niet bij kunt zijnquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:16 schreef Spooky4u het volgende:
absoluut
albers is op dit moment 1 van de 22 mensen die F1 rijdt op deze wereld, dus in mijn ogen mag hij zichzelf heel wat vinden, al vind ik dit reuze meevallen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Robert Doornbos heeft tenminste wel charisma, Albers is een irritant mannetje die denkt dat ie heel wat is...
quote:Zaterdag 22 april
13.55 uur: kwalificatie GP San Marino
Live verslag van de kwalificatie van de Grand Prix van San Marino. Olav Mol en pitreporter Jack Plooij doen verslag van de kwalificatie. In de studio blikt Viktor Brand of Edward van Cuilenborg samen met race-experts terug op de kwalificatie en bespreken ze de gevolgen daarvan voor de rest van het raceweekend.
Zondag 23 april
9.30 uur: kwalificatie GP San Marino (hh)
Herhaling van de kwalificatie van de Grand Prix van San Marino. Olav Mol en pitreporter Jack Plooij doen verslag van de kwalificatie. In de studio blikt Viktor Brand of Edward van Cuilenborg samen met race-experts terug op de kwalificatie en bespreken ze de gevolgen daarvan voor de rest van het raceweekend.
Zondag 23 april
13.00 uur: Formule 1: GP San Marino
Voorbeschouwing, live verslag en nabeschouwing van de Grand Prix van San Marino. Één uur voor de start van iedere Grand Prix blikt Viktor Brand of Edward van Cuilenborg samen met twee race-experts vooruit op de komende Grand Prix. De voorbeschouwing wordt daarnaast gevuld met onder andere het laatste nieuws vanaf het circuit, verslag van de kwalificaties en interviews met rijders. Het verslag van de GP wordt verzorgd door Olav Mol en pitreporter Jack Plooij. In de nabeschouwing wordt er in de studio nagepraat over de race en de gevolgen voor de klassementen.
http://autosport.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_programma&progid=170
Zo irritant is ie nu ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Robert Doornbos heeft tenminste wel charisma, Albers is een irritant mannetje die denkt dat ie heel wat is...
Inderdaad, ik waardeer dat juist weer erg in een coureur! Tuurlijk zijn die flamboyante verschijningen wel stoer en goed voor de sport. Maar vind 't altijd mooi om een echte sportman te zien. Iemand die niet tevreden kan zijn met minder dan plek 1. Dat zijn namelijk ook de mensen die er uiteindelijk wel komen. Bv zie zo'n Kramer, die reed zichzelf helemaal kapot, maar hij had z'n doel niet gehaald en was dus ontevreden ondanks dat ie nog een hele carriere voorzich heeft. Goeie mentaliteit!quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Zo irritant is ie nu ook weer niet hoor.
RD heeft indd meer charisma, maar dat komt ook omdat hij de sport anders aanpakt. Albers is er 24/7 mee bezig terwijl je RD een beetje in het hoekje Irvine/Coulthard/Button/Raikkonen kan duwen.
¤ 10.000 en je hoort er nooit meer wat van.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:47 schreef Spooky4u het volgende:
je kunt me van mijn schoonmoeder afhelpen
14:00 zie formula1.comquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:27 schreef Baklap het volgende:
Is de kwali nou om 1 uur of 2 uur? Aangezien de tijden in de OP anders zijn dan de tijden van Tommygun.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Overigens stel ik voor dat zondag de plaatsen 2 t/m 6 een play-off race doen om zo te bepalen wie er nou echt tweede is geworden.
Dacht dat er stond "nu doortrekken die kwal"quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:03 schreef Spooky4u het volgende:
Heeeeel netjes van Albers... Nu dit doortrekken in de kwali.
Gezien de tijd van Monteiro zou dat op zich wel kunnen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:02 schreef Atreidez het volgende:
Albers zei dat ie zijn ronde gewoon reed met genoeg gewicht aan boord, de gentlemans agreement in de pits onder alle coureurs.. Vraag me af of die er wel is, maar iig netjes van m dat ie niet superlicht heeft gereden, maar hij zei zelf ook wel dat t moeilijk zou zijn nog zo'n goed rondje te rijden
en niet een beetje ookquote:
nee ik kijk livequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:33 schreef Borkydude het volgende:
Kijkt iedereen hier Live Timing?
jupquote:
geen idee, het zit hier niet meer op de kabel, maar via de schotel kan je een hoop tegenwoordigquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:38 schreef Spooky4u het volgende:
heb ik dat ook??? ff checkuh
Ach. Het is toch zijn laatste GPquote:
Speed ook snel. En Barrichello is weer niet vooruit te branden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:40 schreef Spooky4u het volgende:
liuzzi ook
Iemand een idee waarom Montoya niet rijdt?quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:43 schreef sanger het volgende:
vind barrichello tot nu toe heel erg tegenvallen
Mercedes motorquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Iemand een idee waarom Montoya niet rijdt?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:48 schreef Rudy-F1 het volgende:
Barrichello snel; dat geloof je toch niet
Albers komt nog wel een keer buiten denk ikquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:52 schreef Spooky4u het volgende:
Monteiro elke sector 2 tiende sneller als Chris
Nu idd jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Albers komt nog wel een keer buiten denk ik
Toch vrij knap.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:57 schreef sanger het volgende:
Albers snelle S1
Albers snelle S2
Albers snelle S3
Sneller dan Trulli
quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:57 schreef sanger het volgende:
Albers snelle S1
Albers snelle S2
Albers snelle S3
Sneller dan Trulli
Goeie vraag.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:44 schreef Spooky4u het volgende:
Iemand een idee waarom Montoya niet rijdt?
Hij staat nu 16e.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:00 schreef Borkydude het volgende:
Hoeveelste staat Cris nu? Ik heb live timing weggedrukt en heb geen zin om opnieuw in te loggen. Echt eraan dat inloggen trouwens
www.formula1.comquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:00 schreef X-fi het volgende:
Waar kan ik de F1 Live Timing vinden?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:06 schreef Rudy-F1 het volgende:
Albers moet alleen nog even wat snelheid zien te vinden in sector 1. Z'n voorgangers rijden daar toch bijna halve seconde sneller.
Hij zat zich gewoon af te trekken in het motorhome.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:30 schreef Rudy-F1 het volgende:
Voor degenen die het nog niet wisten: Montoya had een probleem met de brandstoftoevoer.
Doet het weer. Was net even vastgelopen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:09 schreef Giem het volgende:
live timing down?
Ach, ik heb Liuzzi ingeruild voor Speed.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:15 schreef Atreidez het volgende:
Haha, zuur voor KlienMmmm.. ook voor mij dus, kheb m in me manager
Taki Inouequote:Op zaterdag 22 april 2006 14:21 schreef MonoSynth het volgende:
Ide weer 1.6s trager dan Sato. Wie zit er over twee weken in die auto?
Niet in beeld geweest geloof ik. De auto beetje teveel in overdrive gok ik..quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:23 schreef sanger het volgende:
Shit de spin van Albers gemist, wat gebeurde er precies?
Ik hoorde Mol wel iets zeggen over probs met zijn bak?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:25 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Niet in beeld geweest geloof ik. De auto beetje teveel in overdrive gok ik..
Waar blijven die grote jongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |