ja wij vinden de vrije training boeien vanmiddag ga ik hem op TV kijken livequote:Op vrijdag 21 april 2006 12:03 schreef Murray het volgende:
Is de kwalificatie vandaag al, of vinden jullie de vrije training nou echt boeiend?
Ach als ik het zou kunnen ontvangen zou ik ook wel even kijken, maar volgens zijn er een paar hier die iets te veel belang hechten aan de tijden uit een vrije training.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:07 schreef WEST het volgende:
[..]
ja wij vinden de vrije training boeien vanmiddag ga ik hem op TV kijken live![]()
De tijden die er tijdens een VT toe doen zijn de verschillen tussen de race rijders.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:12 schreef Murray het volgende:
[..]
Ach als ik het zou kunnen ontvangen zou ik ook wel even kijken, maar volgens zijn er een paar hier die iets te veel belang hechten aan de tijden uit een vrije training.
formula1.com eurosport.comquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:16 schreef sanger het volgende:
[..]
De tijden die er tijdens een VT toe doen zijn de verschillen tussen de race rijders.
Maar daarom is het wel leuk om te volgen.
Als iemand een live stream weet trouwens (gratis, zit op werk) graag.
Ja want ze rijden natuurlijk met precies dezelde wagen/brandstof/afstelling/brandstof, en gebruiken de vrije training niet om dingen uit te proberen..quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:16 schreef sanger het volgende:
[..]
De tijden die er tijdens een VT toe doen zijn de verschillen tussen de race rijders.
Beelden???quote:
nee livetiming zei jequote:
Ik bedoel natuurlijk wel de racerijders van hetzelfde team. De wagen is dan hetzelfde. En natuurlijk rijden ze niet met dezelfde afstelling, die is bij iedereen anders. Brandstofhoeveelheid kun je nooit iets zinnigs over zeggen, maar denk dat bij een team als MF1 ze beiden nooit al te vol zullen zitten tijdens een VT. Overigens vioel het me op dat CA en TM simultaan reden. Telkens tegelijk naar buiten en naar binnen (doet vermoeden rijzen dat beiden dezelfde hoeveelheid brandstof aan boord hadden). Banden zouden het verschil kunnen verklaren (nieuwe Bridgestone tegen oude).quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:24 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja want ze rijden natuurlijk met precies dezelde wagen/brandstof/afstelling/brandstof, en gebruiken de vrije training niet om dingen uit te proberen..
Oh... wacht..
Volgens mij zei ik stream?? Maar jammer dat er geen internetbeelden zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:25 schreef WEST het volgende:
[..]
nee livetiming zei je
beelden zijn alleen op TV
Ach kom, tussen Albers en Monteiro zit 1.6 seconden, tussen Speed en Liuzzi bijna 2. En tussen Coulthard en Klein 2,5.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk wel de racerijders van hetzelfde team. De wagen is dan hetzelfde. En natuurlijk rijden ze niet met dezelfde afstelling, die is bij iedereen anders. Brandstofhoeveelheid kun je nooit iets zinnigs over zeggen, maar denk dat bij een team als MF1 ze beiden nooit al te vol zullen zitten tijdens een VT. Overigens vioel het me op dat CA en TM simultaan reden. Telkens tegelijk naar buiten en naar binnen (doet vermoeden rijzen dat beiden dezelfde hoeveelheid brandstof aan boord hadden). Banden zouden het verschil kunnen verklaren (nieuwe Bridgestone tegen oude).
En nieuwe dingen proberen? Denk niet dat daar de racerijders voor gebruikt worden. Meestal is dat de derde rijder, of tijdens tests.
Jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:59 schreef Murray het volgende:
[..]
Ach kom, tussen Albers en Monteiro zit 1.6 seconden, tussen Speed en Liuzzi bijna 2. En tussen Coulthard en Klein 2,5.![]()
Jij trekt daar echt conclusies uit? Dat zegt toch echt geen ruk.
lijkt eropquote:
Nog maar drie kwartier waarin van alles kan gebeurenquote:
Doornbos rijdt niet meerquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:18 schreef Googolplexian het volgende:
Ik geef ferrari max 5 laps
Doornbos rijdt nog steeds
Nu ook niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |