ja wij vinden de vrije training boeien vanmiddag ga ik hem op TV kijken livequote:Op vrijdag 21 april 2006 12:03 schreef Murray het volgende:
Is de kwalificatie vandaag al, of vinden jullie de vrije training nou echt boeiend?
Ach als ik het zou kunnen ontvangen zou ik ook wel even kijken, maar volgens zijn er een paar hier die iets te veel belang hechten aan de tijden uit een vrije training.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:07 schreef WEST het volgende:
[..]
ja wij vinden de vrije training boeien vanmiddag ga ik hem op TV kijken live![]()
De tijden die er tijdens een VT toe doen zijn de verschillen tussen de race rijders.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:12 schreef Murray het volgende:
[..]
Ach als ik het zou kunnen ontvangen zou ik ook wel even kijken, maar volgens zijn er een paar hier die iets te veel belang hechten aan de tijden uit een vrije training.
formula1.com eurosport.comquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:16 schreef sanger het volgende:
[..]
De tijden die er tijdens een VT toe doen zijn de verschillen tussen de race rijders.
Maar daarom is het wel leuk om te volgen.
Als iemand een live stream weet trouwens (gratis, zit op werk) graag.
Ja want ze rijden natuurlijk met precies dezelde wagen/brandstof/afstelling/brandstof, en gebruiken de vrije training niet om dingen uit te proberen..quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:16 schreef sanger het volgende:
[..]
De tijden die er tijdens een VT toe doen zijn de verschillen tussen de race rijders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |