wat hij zegt maar d'r zijn er dan dus een paar circuits, die slechts een paar honderd meter speling hebben op de totaalafstand.. als je dus alle bochten binnendoor neemt, dan rijd je minder dan 305km (zou je daarvoor gediskwalificeerd kunnen worden?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:43 schreef MIster911 het volgende:
[..]
minimaal 305 km of maximaal 2 uur
@ West: dankje en graag gedaan... (afgezien van die miere...)quote:13) With the exception of Monaco, the distance of all races, from the start signal referred to in Article 144 to the chequered flag, shall be equal to the least number of complete laps which exceed a distance of 305 km. However, should two hours elapse before the scheduled race distance is completed, the leader will be shown the chequered flag when he crosses the control line (the Line) at the end of the lap during which the two hour period ended. However, should the race be suspended (see Article 155) the length of the suspension will be added to this period.
The Line is a single line which crosses both the track and the pit lane.
quote:
walter walter dat moet jij toch weten dat het minimaal 305 isquote:Op donderdag 20 april 2006 17:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Aangezien een F1 race minimaal 300 km moet zijn, kunnen ze toch ook af met 61 rondjes...?
61*4.933km = 300,913 km (marginaal, maar toch). Of zijn die 62 rondjes inclusief parade-lap..?
mmm mooi kut...quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:35 schreef 4-elements het volgende:
Grmbl, ze hebben de Variante Alta verneukt![]()
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Nu dus een stuk langzamer. Niet meer lekker snel over de kerbstones denderen...
klote zooiquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:35 schreef 4-elements het volgende:
Grmbl, ze hebben de Variante Alta verneukt![]()
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Nu dus een stuk langzamer. Niet meer lekker snel over de kerbstones denderen...
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:35 schreef 4-elements het volgende:
Grmbl, ze hebben de Variante Alta verneukt![]()
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Nu dus een stuk langzamer. Niet meer lekker snel over de kerbstones denderen...
En ik gewoon op Alonsoquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:56 schreef Denocorp het volgende:
Ik zet mijn spreekwoordelijke geld op Kimi en Button voor deze race![]()
Minardi Killer chicane: Alonso crashte met ook z'n minardi ooit daar..quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:48 schreef M.Melandri het volgende:
jammer oude was idd veel leuker gingen jos en CA er nog vanaf
Volgens mij heeft Schumacher er ook ooit een Ferrari vernield...quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:51 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Minardi Killer chicane: Alonso crashte met ook z'n minardi ooit daar..
Imola was al niet m'n favoriete baan als tv-toeschouwer en dit helpt ook niet bepaald...quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:35 schreef 4-elements het volgende:
Grmbl, ze hebben de Variante Alta verneukt![]()
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Nu dus een stuk langzamer. Niet meer lekker snel over de kerbstones denderen...
Ach, Sato stond daarnet meteen al op een STOP.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:06 schreef sanger het volgende:
Ide een inlap van 91.1
Ik dacht van wel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
hmm.. Mondini.. nog nooit van gehoord, waar rijdt ie voor? Midland?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
hmm.. Mondini.. nog nooit van gehoord, waar rijdt ie voor? Midland?
quote:Biografie
Ondanks een verbod op autosport in Zwitserland, rijden er in 2006 toch twee Zwitsers in de Formule 1. Op de vrijdagen welteverstaan, want Giorgio Mondini heeft een contract getekend als vrijdagtester bij MF1 Racing. Hij zal op negen vrijdagen in actie komen. Ook Neel Jani heeft een Formule 1-contract ondertekend, bij Scuderia Toro Rosso.
Het is best opmerkelijk dat Mondini nu al in de Formule 1 zit, want hij begon pas in 2001 met racen. Na een bezoek aan de raceschool van Henry Morough werden zijn resultaten steeds beter. Omdat hij het racen nog steeds als een hobby beschouwde, ging hij ook nog gewoon naar school. Ook bezocht hij de Axai-school nabij het Italiaanse Vallelunga-circuit. Daarna lag zijn loopbaan eigenlijk twee jaar stil, al zorgde zijn vader er wel voor dat hij op Magny-Cours wat lessen kon volgen. Hij kent het circuit inmiddels als zijn broekzak, want hij heeft er naar eigen zeggen ongeveer 1500 ronden gereden.
Op zijn negentiende testte hij tien dagen in een Formule Renault. Hij deed niks onder voor Nicolas Lapierre, die toen al bekendheid genoot. Die test gaf hem het vertrouwen om verder te gaan met racen. Daarna lag zijn loopbaan toch weer een jaar stil, omdat hij het noodzakelijk achtte eerst Engels te leren. In 2001 was het dan zover en kwam hij uit in de Formule Renault. Hij was zeker geen slecht coureur, maar zijn volle potentieel benutte hij nog niet. Hij leerde steeds meer bij en dat betaalde zich uit in 2004. Toen won hij het Renault V6-kampioenschap. In 2005 kwam hij uit in de World Series by Renault, maar halverwege het seizoen maakte hij de overstap naar de GP2. Een goede keuze, want bij David Price Racing reed hij zich in de kijker bij Colin Kolles. Voor het zover is dat hij voor MF1 Racing op de vrijdagen in actie komt, zal hij eerst de laatste races voor Zwitserland in de A1GP rijden.
ja wij vinden de vrije training boeien vanmiddag ga ik hem op TV kijken livequote:Op vrijdag 21 april 2006 12:03 schreef Murray het volgende:
Is de kwalificatie vandaag al, of vinden jullie de vrije training nou echt boeiend?
Ach als ik het zou kunnen ontvangen zou ik ook wel even kijken, maar volgens zijn er een paar hier die iets te veel belang hechten aan de tijden uit een vrije training.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:07 schreef WEST het volgende:
[..]
ja wij vinden de vrije training boeien vanmiddag ga ik hem op TV kijken live![]()
De tijden die er tijdens een VT toe doen zijn de verschillen tussen de race rijders.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:12 schreef Murray het volgende:
[..]
Ach als ik het zou kunnen ontvangen zou ik ook wel even kijken, maar volgens zijn er een paar hier die iets te veel belang hechten aan de tijden uit een vrije training.
formula1.com eurosport.comquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:16 schreef sanger het volgende:
[..]
De tijden die er tijdens een VT toe doen zijn de verschillen tussen de race rijders.
Maar daarom is het wel leuk om te volgen.
Als iemand een live stream weet trouwens (gratis, zit op werk) graag.
Ja want ze rijden natuurlijk met precies dezelde wagen/brandstof/afstelling/brandstof, en gebruiken de vrije training niet om dingen uit te proberen..quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:16 schreef sanger het volgende:
[..]
De tijden die er tijdens een VT toe doen zijn de verschillen tussen de race rijders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |