1 2 3 4 5 6 | 2004: Jenson Button BAR 1:19.753 2003: Michael Schumacher Ferrari 1:22.327 2002: Michael Schumacher Ferrari 1:21.091 2001: David Coulthard Mclaren 1:23.054 2000: Mika Hakkinen Mclaren 1:24.714 |
1 2 3 4 5 6 | 2004: Michael Schumacher Ferrari 2003: Michael Schumacher Ferrari 2002: Michael Schumacher Ferrari 2001: David Coulthard Mclaren 2000: Mika Hakkinen Mclaren |
is verbeterd thanks voor het meldenquote:Op woensdag 19 april 2006 00:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mooie OP inderdaad (alleen heb je 2 maal de Drivers Championship erin gezet ipv Drivers Championship en Constructors).
Nog maar een paar dagen.... en dan is het zover.
Ik ga het zwaar hebben als enige Honda-fan, vrees ikquote:Op woensdag 19 april 2006 13:20 schreef Atreidez het volgende:
Imola, mooi circuit, maar damn.. inhalen wordt weer moeilijk hier. Ben benieuwd hoe het wordt zondag, met dat stelletje ongeregeld kijken naar de race
Oh, een honda fanquote:Op woensdag 19 april 2006 13:30 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ga het zwaar hebben als enige Honda-fan, vrees ik
ik ook zal wel de enige montoya fan zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:20 schreef Atreidez het volgende:
Imola, mooi circuit, maar damn.. inhalen wordt weer moeilijk hier. Ben benieuwd hoe het wordt zondag, met dat stelletje ongeregeld kijken naar de race
Ik hoop voor jou geen herhaling van de (opwarmronde van) vorige racequote:Op woensdag 19 april 2006 13:33 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ook zal wel de enige montoya fan zijn.
Ik hoop op geen herhaling van canada vorig jaar![]()
De mensen met kennis hebben het rijk alleen danquote:Op woensdag 19 april 2006 13:35 schreef Kanjer het volgende:
Iets zegt me dat het in dit topic niet zo druk zal worden tijdens de race...
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:37 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
De mensen met kennis hebben het rijk alleen dan
*neh veel plezier
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou geen herhaling van de (opwarmronde van) vorige race
alle mensen met kennis gaan na de meet en de enige die ook kennis heeft (walter_snotbak) die is jullie een plezier te doen. de rest hier heeft geen kennisquote:Op woensdag 19 april 2006 13:37 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
De mensen met kennis hebben het rijk alleen dan![]()
![]()
*neh veel plezier
Blablablaquote:Op woensdag 19 april 2006 13:41 schreef WEST het volgende:
[..]
alle mensen met kennis gaan na de meet en de enige die ook kennis heeft (walter_snotbak) die is jullie een plezier te doen. de rest hier heeft geen kennis![]()
Uhum.. mensen met kennis gingen naar de meet zei je?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:11 schreef WEST het volgende:
maar ach de villeneuve fans hebben weinig te vieren sinds 1998 1 keer podium was het toch![]()
![]()
nog een paar uur en ik ben vrij van me werkquote:Op woensdag 19 april 2006 14:24 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Uhum.. mensen met kennis gingen naar de meet zei je?![]()
![]()
*Gaat maar naar zijn werk![]()
![]()
Je bent niet alleenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ga het zwaar hebben als enige Honda-fan, vrees ik
quote:Ferrari zal in Imola met een sterk verbeterd pakket aankomen. Er zullen aerodynamische update's op zitten maar ook een nieuwe achterwielophanging en een nieuwe motor zullen van de partij zijn. Tevens zal Ferrari nu voor het eerste op het nieuwste compound van Bridgestone gaan rijden terwijl Toyota en Williams dit al eerder deden en met succes.
ach een mens is niet perfect laten we maar zeggenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi werk West! Ik moet toegeven dat ik je spelfoutjes eigenlijk best 'schattig' vind
Leuk ook die Google-Earth link
Inderdaad: Ferrari is altijd erg sterk als ze weer op eigen bodem zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 18:11 schreef TommyGun het volgende:
Als Ferrari hier geen podia pakt dan is het afgelopen met Ferrari.
Zo veel nieuwe updates voor dit weekend.
[..]
shut up hassan hup terug naar marokkoquote:Op woensdag 19 april 2006 23:11 schreef 4-elements het volgende:
WEST, niet weer boos weglopen als Montoya een domme fout maakt zoals vorig in Canada he? Sorry, maar toen kon je me echt weggooien, ik en Raf kwamen niet meer bij![]()
*wacht op de traditionele JW-reactie*![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:16 schreef WEST het volgende:
[..]
shut up hassan hup terug naar marokko![]()
lol en dat weet ik precies dus ik hap expresquote:Op donderdag 20 april 2006 09:14 schreef 4-elements het volgende:
Lol, het visje bijt weer![]()
Iemand al het bescheiden motorhome van Red Bull Racing/Scuderia Toro Rosso gezien? Het meet slechts 31 bij 40 meter en is 6 meter hoog. Ook slechts vijf dagen zijn er nodig om het op te bouwen...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:14 schreef 4-elements het volgende:
Iemand al het bescheiden motorhome van Red Bull Racing/Scuderia Toro Rosso gezien? Het meet slechts 31 bij 40 meter en is 6 meter hoog. Ook slechts vijf dagen zijn er nodig om het op te bouwen...
[afbeelding]
Wat zou er gebeuren als we over de hele wereld zouden stoppen met Red Bull drinken?????quote:Op donderdag 20 april 2006 09:20 schreef X-fi het volgende:
[..]
![]()
Ik wist echt niet dat Red Bull zó veel geld had.
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:30 schreef 4-elements het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel eens af hoe Red Bull zo verschrikkelijk rijk kan zijn. Ze sponsoren zoveel evenementen en dan ook nog twee Formule 1 teams runnen. Alleen door het verkoop van blikjes? Verdienen ze ook nog op andere manieren bakken met geld? Merchandising zal ook wel wat opbrengen, maar verder?
hele artikelquote:Clever marketing helped Dietrich Mateschitz turn a so-so beverage into a billion-dollar brand.
Red Bull, the "energy" drink created by Austrian Dietrich Mateschitz, doesn't taste very good. Nor does it sound very appealing: The berry-flavored beverage is spiked with mysterious additives like taurine and glucuronolactone. And at $2 for an 8.3-ounce can, Red Bull's retail price is at least double what you'd pay for a 12-ounce can of Coke.
Ze zijn juist zo verschrikkelijk rijk omdat ze zoveel sponsoren.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:30 schreef 4-elements het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel eens af hoe Red Bull zo verschrikkelijk rijk kan zijn. Ze sponsoren zoveel evenementen en dan ook nog twee Formule 1 teams runnen. Alleen door het verkoop van blikjes? Verdienen ze ook nog op andere manieren bakken met geld? Merchandising zal ook wel wat opbrengen, maar verder?
Ze hebben wereldwijd 80% van de markt in handen.quote:Fiscal Year End: December
Revenue (2004): 2000.00 M
Revenue Growth (1 yr): 22.00%
Employees (2004): 1,850
Ze wouden het bescheiden houden?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:14 schreef 4-elements het volgende:
[afbeelding]
waar hebben ze dat circuit aangelegd? 4.933 kilometer lang...quote:Het circuit is 4.933 kilometer lang en er moeten 62 rondjes gereden worden, de heren rijders leggen dus 305.609 kilometer af.
Da's nog niet zo lang circuit, Spa is bijna 7 kilometer.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
uit de OP:
[..]
waar hebben ze dat circuit aangelegd? 4.933 kilometer lang...![]()
ehm, 4.933 kilometer = 4.933.000 meter, dat is toch best wel lang imho...quote:Op donderdag 20 april 2006 14:35 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Da's nog niet zo lang circuit, Spa is bijna 7 kilometer.
Vroegah was monza 10 kilometer en de Nürbürgring meer dan 22 km(Spa ook zoiets geloof ik)
Ah zo, is dus van een engelse sitequote:Op donderdag 20 april 2006 14:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
ehm, 4.933 kilometer = 4.933.000 meter, dat is toch best wel lang imho...
't was anders geweest wanneer er stond: 4,933 kilometer (misschien wel de bedoeling van TS, maar eerlijk gezegd lees ik het nu als vierduizendnegenhonderdendrieëndertig kilometer)
anyways... ik heb d'r weer zin in!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:14 schreef 4-elements het volgende:
[afbeelding]
miereneuker voor jou speciaal een komma er bij gezetquote:Op donderdag 20 april 2006 14:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
ehm, 4.933 kilometer = 4.933.000 meter, dat is toch best wel lang imho...
't was anders geweest wanneer er stond: 4,933 kilometer (misschien wel de bedoeling van TS, maar eerlijk gezegd lees ik het nu als vierduizendnegenhonderdendrieëndertig kilometer)
anyways... ik heb d'r weer zin in!!!![]()
![]()
minimaal 305 km of maximaal 2 uurquote:Op donderdag 20 april 2006 17:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Aangezien een F1 race minimaal 300 km moet zijn, kunnen ze toch ook af met 61 rondjes...?
61*4.933km = 300,913 km (marginaal, maar toch). Of zijn die 62 rondjes inclusief parade-lap..?
Ik kan dit ook nog steeds onmogelijk los zien van dat weekend, hoewel inmiddels 12 jaar geleden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |