amenquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:03 schreef Atreidez het volgende:
Erg netjes van Albers, voor de vrijdagAlonso er idd nog onderdoor gegaan, maar volgens mij zijn de bridgestones sterk dit weekend (al is t niet sterk genoeg om ze te kiezen in me manager
)
Heidfeld staat ervoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:05 schreef Spooky4u het volgende:
Albers laat alle 6 de Redbull jongens en 1 van de BMW's achter zich. Das toch wel verrekte netjes hoor.
Ook dat is natuurlijk erg knap.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:07 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
ach, ik bedoelde ook beide Williamsen![]()
echt jammer dat je er niet bij kunt zijnquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:16 schreef Spooky4u het volgende:
absoluut
albers is op dit moment 1 van de 22 mensen die F1 rijdt op deze wereld, dus in mijn ogen mag hij zichzelf heel wat vinden, al vind ik dit reuze meevallen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Robert Doornbos heeft tenminste wel charisma, Albers is een irritant mannetje die denkt dat ie heel wat is...
quote:Zaterdag 22 april
13.55 uur: kwalificatie GP San Marino
Live verslag van de kwalificatie van de Grand Prix van San Marino. Olav Mol en pitreporter Jack Plooij doen verslag van de kwalificatie. In de studio blikt Viktor Brand of Edward van Cuilenborg samen met race-experts terug op de kwalificatie en bespreken ze de gevolgen daarvan voor de rest van het raceweekend.
Zondag 23 april
9.30 uur: kwalificatie GP San Marino (hh)
Herhaling van de kwalificatie van de Grand Prix van San Marino. Olav Mol en pitreporter Jack Plooij doen verslag van de kwalificatie. In de studio blikt Viktor Brand of Edward van Cuilenborg samen met race-experts terug op de kwalificatie en bespreken ze de gevolgen daarvan voor de rest van het raceweekend.
Zondag 23 april
13.00 uur: Formule 1: GP San Marino
Voorbeschouwing, live verslag en nabeschouwing van de Grand Prix van San Marino. Één uur voor de start van iedere Grand Prix blikt Viktor Brand of Edward van Cuilenborg samen met twee race-experts vooruit op de komende Grand Prix. De voorbeschouwing wordt daarnaast gevuld met onder andere het laatste nieuws vanaf het circuit, verslag van de kwalificaties en interviews met rijders. Het verslag van de GP wordt verzorgd door Olav Mol en pitreporter Jack Plooij. In de nabeschouwing wordt er in de studio nagepraat over de race en de gevolgen voor de klassementen.
http://autosport.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_programma&progid=170
Zo irritant is ie nu ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Robert Doornbos heeft tenminste wel charisma, Albers is een irritant mannetje die denkt dat ie heel wat is...
Inderdaad, ik waardeer dat juist weer erg in een coureur! Tuurlijk zijn die flamboyante verschijningen wel stoer en goed voor de sport. Maar vind 't altijd mooi om een echte sportman te zien. Iemand die niet tevreden kan zijn met minder dan plek 1. Dat zijn namelijk ook de mensen die er uiteindelijk wel komen. Bv zie zo'n Kramer, die reed zichzelf helemaal kapot, maar hij had z'n doel niet gehaald en was dus ontevreden ondanks dat ie nog een hele carriere voorzich heeft. Goeie mentaliteit!quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Zo irritant is ie nu ook weer niet hoor.
RD heeft indd meer charisma, maar dat komt ook omdat hij de sport anders aanpakt. Albers is er 24/7 mee bezig terwijl je RD een beetje in het hoekje Irvine/Coulthard/Button/Raikkonen kan duwen.
¤ 10.000 en je hoort er nooit meer wat van.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:47 schreef Spooky4u het volgende:
je kunt me van mijn schoonmoeder afhelpen
14:00 zie formula1.comquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:27 schreef Baklap het volgende:
Is de kwali nou om 1 uur of 2 uur? Aangezien de tijden in de OP anders zijn dan de tijden van Tommygun.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Overigens stel ik voor dat zondag de plaatsen 2 t/m 6 een play-off race doen om zo te bepalen wie er nou echt tweede is geworden.
Dacht dat er stond "nu doortrekken die kwal"quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:03 schreef Spooky4u het volgende:
Heeeeel netjes van Albers... Nu dit doortrekken in de kwali.
Gezien de tijd van Monteiro zou dat op zich wel kunnen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:02 schreef Atreidez het volgende:
Albers zei dat ie zijn ronde gewoon reed met genoeg gewicht aan boord, de gentlemans agreement in de pits onder alle coureurs.. Vraag me af of die er wel is, maar iig netjes van m dat ie niet superlicht heeft gereden, maar hij zei zelf ook wel dat t moeilijk zou zijn nog zo'n goed rondje te rijden
en niet een beetje ookquote:
nee ik kijk livequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:33 schreef Borkydude het volgende:
Kijkt iedereen hier Live Timing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |