Beter blij dan snij !quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:02 schreef Siaor het volgende:
"gekleurde kleding moet goedkoper"
Krijg je juist meer blije alto's o_O
dan moet je meer hangplekken creërenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:46 schreef tonks het volgende:
Partij Anti Gothic
Wat willen wij!Wil je dood? GA DAN DOOD.!
Stem PAG!
Als jij ff een tekst passtquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:52 schreef Dementor het volgende:
Zeg dWc_RuffRyder jij bent toch zo'n negert rappert?
Kun jij niet even een rap maken voor de partij dan spreken we meteen duizenden zwevende (van de weed hoogstwaarschijnlijk) kiezers aan die dan op ons stemmen.
http://www.nvve.nl/quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:22 schreef crackhead het volgende:
[afbeelding]
Hoi waar kan ik me aanmelden?
ikke niet begrijponquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:25 schreef Roi het volgende:
Pag da ?
de Tweakers.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:28 schreef crackhead het volgende:
Maar tonks, als de goths uitgeroeid zijn, wie moeten we dan belachelijk maken?
Ik moest lachen, hardopquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:47 schreef Mirel het volgende:
Ik had ooit gehoord dat gothics poep eten als je niet kijkt.
ja dat was mijn uitspraakquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:47 schreef Mirel het volgende:
Ik had ooit gehoord dat gothics poep eten als je niet kijkt.
Ik denk dat ik gewoon stempag.nl ga reggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:01 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ja dat was mijn uitspraak
niet stiekem ermee pronken he
als ik nog op school zat had ik al die posters uitgeprint en opgehangen![]()
als je nou even een site erbij maakt krijg je vast ook leuk veel fan en hatemail![]()
Tonks voor nieuwe Maddox!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon stempag.nl ga reggen.
doen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon stempag.nl ga reggen.
1-zin replys op doen (want dan gaan ze helemaal los), en de resultaten hier neerzetten. Jatogggquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:12 schreef tonks het volgende:
Als ik stem PAG maak met een mail formulier en een poster dan weet ik zeker dat van die boze kutjes mij gaan mailen
Dat was ik sowieso al van planquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
1-zin replys op doen (want dan gaan ze helemaal los), en de resultaten hier neerzetten. Jatoggg
Jij zanikt alleen over TTT's is t niet, kontenlikkerquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:49 schreef Camickaeze het volgende:
TTT-waardig.. Nu al...
*doet mee!! Ik laat em denk ik tatoeren (of hoe je dat ook schrijft :|)..
http://gothic.startkabel.nl/forum/quote:Op woensdag 19 april 2006 13:11 schreef tonks het volgende:
Waar kan ik gothic fora vinden!
Kijk uit met krassen op je auto.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:59 schreef wimbo het volgende:
K zal n poster uitprinten en in mn auto hangen!
Gegarandeerd succes!
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:07 schreef Gloeidoos het volgende:
http://gothic.startkabel.nl/forum/?id=37639!
En jij kent ook echt Gothic muziek..quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Tonks je vergeet nog iets bij Dit willen wij.
Weg met het gothicpubliek en hun vreselijke muziek.
![]()
Als het over emo's ging, wist je niet hoe snel je je moest aanmelden.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:19 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En jij kent ook echt Gothic muziek..![]()
Jamaar hij luistert offspringgggg!!!111one2o2!1quote:Op woensdag 19 april 2006 16:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als het over emo's ging, wist je niet hoe snel je je moest aanmelden.![]()
Kep de nick dan ook al jaren en om 'm dan nu wel ineens te gaan veranderen omdat ze nu kutmuziek maken is stupid.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:35 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Jamaar hij luistert offspringgggg!!!111one2o2!1
TTT = Topic Tegen Tonks?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:40 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jij zanikt alleen over TTT's is t niet, kontenlikker
emo's en gothics en satanisten en al die zooi zijn gewoon allemaal hetzelfde: namelijk gothics.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:36 schreef OFfSprngr het volgende:
Klopt, want ik weet ten minste wat Emo is en waarom ik een dierlijke tiefushekel aan ze heb, Emos krassen, Goths niet, daarnaast ligt het zelfmoord percentage onder Goths net zo hoog als bij andere subculteren.
Emos en Goths hetzelfde?, nee jij bent lekker, een Emo is heel wat anders dan een Goth en Satanisten kunnen al helemaal niet Emo zijn, daarnaast is het Goths en niet Gothics, jij weet dus merkbaar totaal niets van dit onderwerp af, ik vraag me dan ook af of jij ook een hekel zou hebben aan een volk zo'n 65 jaar geleden.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:57 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
emo's en gothics en satanisten en al die zooi zijn gewoon allemaal hetzelfde: namelijk gothics.
en ze moeten allemaal lekker snel dood.
ig·no·rant.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:18 schreef Janteh het volgende:
go·thic1 (het ~)
1 subcultuur waarin zaken als de dood, de duivel en het kwaad worden geromantiseerd
klopt als een bus! stem PAG!
na·ïef (bn.)quote:Op woensdag 19 april 2006 17:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Misschien als ik vaak genoeg post dat men gaat inzien dat ze werkelijk een hekel hebben aan Emo en niet aan Goths.
ik lees: blablabla, ik ben een vieze stinkgothic en denk dat ik beter ben dan 'de massa'.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Emos en Goths hetzelfde?, nee jij bent lekker, een Emo is heel wat anders dan een Goth en Satanisten kunnen al helemaal niet Emo zijn, daarnaast is het Goths en niet Gothics, jij weet dus merkbaar totaal niets van dit onderwerp af, ik vraag me dan ook af of jij ook een hekel zou hebben aan een volk zo'n 65 jaar geleden.
"De Massa" geweldig is dat!!quote:Op woensdag 19 april 2006 17:55 schreef Mustard_Man het volgende:
jij zegt:
[..]
ik lees: blablabla, ik ben een vieze stinkgothic en denk dat ik beter ben dan 'de massa'.
![]()
boehoeeee!!1quote:Goths stemmen voor zover ik weet overigens wel maar de meeste realiseren dat het toch geen zin heeft aangezien de partijen aan de macht toch wel aan de macht blijven aangezien de massa toch wel ontwetend zal blijven stemmen
Wat ik zei dus inderdaadquote:Op woensdag 19 april 2006 18:02 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
boehoeeee!!1stemmen heeft geen zin want die grote stoute massa deelt niet mijn paupermening
weeeeeeeeh!!11
![]()
huillie.
Maakt niet uit, wij zijn wel eengeszind en met een eigen mening..quote:Op woensdag 19 april 2006 18:08 schreef Mustard_Man het volgende:
oh sorry had niet gezien
maar het blijven huillies en daar gaat het om
Ga is weg.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Wow, jullie zijn echt slim, wat doen jullie, vast een universitaire opleiding, jullie hebben blijkbaar ook zoveel respect voor anderen en zo veel levenservaring, jullie zijn vast al 30.
Weet je wat ik las in jullie replies?, wat jullie geschreven hadden, want dat was al te onzinnige om te gaan veranderen naar iets anders.
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:12 schreef OFfSprngr het volgende:
Ow nee, jullie zijn net 18 en wegwerkers, nou.. jullie zijn echt geslaagd hoor, ReSPeCT!11OnE
Dude, geef het op.quote:
Ga eens weg met je lelijke hoofd.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:13 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Ga is weg.Je verpest het topic met je 'gothics zijn niet wat jullie denke!!11
![]()
!!' posts.
als jij nou ook even reageert op het feit dat jullie gothics huillies zijn omdat jullie allemaal doen alsof jullie de grootste problemen hebben en zichzelf beter voelen dan 'de massa', whatever 'de massa' dan ook mag zijn. jullie zeiken over dat je niet in hokjes gestopt wilt worden, maar vervolgens stoppen jullie iedereen die niet jullie mening deelt in het grote hokje 'de massa'.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Mustard_Man & Johnplayer:
Wow, jullie zijn echt slim, wat doen jullie, vast een universitaire opleiding, jullie hebben blijkbaar ook zoveel respect voor anderen en zo veel levenservaring, jullie zijn vast al 30.
Weet je wat ik las in jullie replies?, wat jullie geschreven hadden, want dat was al te onzinnige om te gaan veranderen naar iets anders.
Boeit mij wat wat je doet met hokjes stoppen, is niets mis mee, zo lang je er niet kortzichtig bij bent en dat ben jij dus wel.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:15 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
als jij nou ook even reageert op het feit dat jullie gothics huillies zijn omdat jullie allemaal doen alsof jullie de grootste problemen hebben en zichzelf beter voelen dan 'de massa', whatever 'de massa' dan ook mag zijn. jullie zeiken over dat je niet in hokjes gestopt wilt worden, maar vervolgens stoppen jullie iedereen die niet jullie mening deelt in het grote hokje 'de massa'.
faler![]()
quote:
en jij niet?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Boeit mij wat wat je doet met hokjes stoppen, is niets mis mee, zo lang je er niet kortzichtig bij bent en dat ben jij dus wel.
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:22 schreef tonks het volgende:
Dus ik een beetje rondkijken op gothicfora zie ik opeens dat iedereen elkaar aanspreekt met Ave. en toen kwam ik op een wicca (:r) forum en daar sprak iedereen elkaar aan met Merry Meet en Blessed Be.
!
En wat je daarmee wil zeggen is....?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:22 schreef tonks het volgende:
Dus ik een beetje rondkijken op gothicfora zie ik opeens dat iedereen elkaar aanspreekt met Ave. en toen kwam ik op een wicca (:r) forum en daar sprak iedereen elkaar aan met Merry Meet en Blessed Be.
!
Daar moet een einde aan komen!quote:Op woensdag 19 april 2006 18:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En wat je daarmee wil zeggen is....?
* cyberstalker goede herinneringen aan de marktplaats-topics krijgt.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:26 schreef Mustard_Man het volgende:
*heeft stiekem zin om met alle PAG stemmers een gothicforum vol te spammen met PAG posters.
A, oké. Er niet meer heen gaan kan helpen. En als iedereen dat dan ook doet stopt het vanzelf, en je hebt dan een boel medestandersquote:
Been there done thatquote:Op woensdag 19 april 2006 18:26 schreef Mustard_Man het volgende:
*heeft stiekem zin om met alle PAG stemmers een gothicforum vol te spammen met PAG posters.
Prima dat je je standpunt wil verdedigen (mijn lof heb je). Maar zoals jij over emo denkt zo denk het gros hier over Gothics (waarbij het soms toevallig over dezefde gevallen gaat).quote:Op woensdag 19 april 2006 18:27 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik heb dat nergens gemerkt.
Ze proberen niet anders te zijn of zien er het zelfde uit, we zijn allemaal verschillend en dragen allemaal wat we zelf mooi/chill vinden, tenzij je een Emo bent, dan draag je wat verteld wordt dat 'cool' is.
Je bent echt hypocriet bezig, vrind.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:27 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik heb dat nergens gemerkt.
Ze proberen niet anders te zijn of zien er het zelfde uit, we zijn allemaal verschillend en dragen allemaal wat we zelf mooi/chill vinden, tenzij je een Emo bent, dan draag je wat verteld wordt dat 'cool' is.
En?... hoe voelde dat? deed het zeer?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:37 schreef SiemeN het volgende:
Ik denk dat ik zojuist mijn eerste serieuse post in ONZ heb geplaatst.
Snel editten.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:37 schreef SiemeN het volgende:
Ik denk dat ik zojuist mijn eerste serieuse post in ONZ heb geplaatst.
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:26 schreef Mustard_Man het volgende:
Nee, het is niet tegenstrijdig, ik weet waar ik het over heb met Goths en Emos.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:36 schreef SiemeN het volgende:
[..]
En waarom je hypocriet bent..; Je bekritiseerd hier alles en iedereen omdat ze in jouw ogen kortzichtig zijn, en een mening klaar hebben over een groep mensen, waar je zelf praat over de "emo's" die alleen maar mee lopen en allemaal het zelfde zijn?
Nogal tegenstrijdig vind je niet?
Er zijn zat goths, emo's en punkers die alleen maar mee doen met de 'hype' en gewoon dragen wat hen verteld wordt, en er zijn er genoeg die het doen omdat ze zich er zelf prettig bij voelen.
Dat geld voor alle subculturen, overigens.
Opgelost, wegwezen nu.
quote:
quote:Ik haat jullie organisatie nu al...
Echt.. dat mensen zoo zielig zijn... Weet je waar je tegen moet protesteren,
tegen de oorlog om olie, de honger in de derde wereld, het doodknuppelen van zeehondjes in alaska
of misschien zelfs protesteren tegen de wanprodukten van onze moderne consumptiemaatschappij..
Zet je dierbare tmf en mtv op.. zie hoe mensen verdrinken in hun *bling bling*
terwijl de rest van ons in de modder verdrinkt. Zie hoe deze wereld alleen maar nog om sex lijkt de draaien,
liefde is een massaprodukt waarvan niemand nog de ware aard kent.
En nu.. vraag je zelf af.. waarom jij opeens anti-gothic moet zijn?
Voeren wij zinloze oorlogen? - nee.
Discrimineren wij onze mede-mens alleen maar omdat ze een ander geloof,
andere huidskleur, geaardheid of intresses hebben? - nee (jij wel trouwens)
Verneuken wij de maatschappij? - nee, wij hebben lol onder mekaar.. en de rest laten wij met rust.
Ik haat jullie soort mensen.. Ik heb GEEN greintje respect voor jullie..
Mensen die mij als vuil behandelen moeten niet verwachten dat ik hun beter behandel.
En ik ben nog netjes tegen je! Jij spuugt in ons gezicht! Schaam je je niet? -zucht- zielig hoor..
Linkje?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:43 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ik ging googlen op 'gothic forum' en ik vond je post op gothic lifestyle oid, hier de reactie van een goth:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:43 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]ik ging googlen op 'gothic forum' en ik vond je post op gothic lifestyle oid, hier de reactie van een goth:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shit, ik wil reageren, maar dan moet ik registreren, en dan ben ik ook een gothicquote:Op woensdag 19 april 2006 18:47 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
http://www.gothic-lifestyle.nl/forum/index.php?PHPSESSID=8e4ce3bbf01cc04363d5aabb76df3209&topic=89.new#new
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:54 schreef tonks het volgende:
Ik googelde op 'ga toch krassen' en wat is de derde hit Offsprngr!
quote:Zet je dierbare tmf en mtv op.. zie hoe mensen verdrinken in hun *bling bling*
terwijl de rest van ons in de modder verdrinkt.
4de en dat is het topic over een Emo band, want Emos moeten dood.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:54 schreef tonks het volgende:
Ik googelde op 'ga toch krassen' en wat is de derde hit Offsprngr!
Jij bent ook niet erg ruimdenkend! heb eens wat respect man.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:00 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
4de en dat is het topic over een Emo band, want Emos moeten dood.
Die kneus komt 2 x voor in aparte topics van tonks, en hij schreeuwt 2 x TTT! .... da's toch gewoon te treurig voor woordenquote:
ik ken hem nietquote:Op woensdag 19 april 2006 19:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Die kneus komt 2 x voor in aparte topics van tonks, en hij schreeuwt 2 x TTT! .... da's toch gewoon te treurig voor woordenHaal je tong is uit zn anus man
Wat?, omdat ik toon dat ik met reden een nog ergere tiefushekel heb aan Emos en serieus erover ben en daadwerkelijk een gruwelijk plan heb om ze te elimineren?, stelletje mietjes.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:05 schreef tonks het volgende:
Offsprngr maak dat je weg komt, en snel een beetje
Je weet dat je in OvjL zit?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat?, omdat ik toon dat ik met reden een nog ergere tiefushekel heb aan Emos en serieus erover ben en daadwerkelijk een gruwelijk plan heb om ze te elimineren?, stelletje mietjes.
En dat is?quote:
Je bent nu net zo kortzichtig als de mensen die jij kortzichtig vindt (hu?)... Ieder zijn ding enzo.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat?, omdat ik toon dat ik met reden een nog ergere tiefushekel heb aan Emos en serieus erover ben en daadwerkelijk een gruwelijk plan heb om ze te elimineren?, stelletje mietjes.
Optiefen kutnoobquote:Op woensdag 19 april 2006 19:16 schreef OFfSprngr het volgende:
En jij bent natuurlijk niet kortzichtig omdat je niet weet hoezo ik een hekel heb aan mensen die zelf kortzichtig zijn maar ook aan mensen die mij betitelen als kortzichtig terwijl ze in hun eigen kortzichtigheid niet realiseren dat het zelf kortzichtig is om andere kortzichtig te noemen, kortzichtig eh?
Pff.
Ik ga dan ook niet mijn best doen, te ontkennen dat ik korzichtig ben, maar iedereen verdiept zich in zijn eigen al dan niet geweldige belevingen/dingen.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:16 schreef OFfSprngr het volgende:
En jij bent natuurlijk niet kortzichtig omdat je niet weet hoezo ik een hekel heb aan mensen die zelf kortzichtig zijn maar ook aan mensen die mij betitelen als kortzichtig terwijl ze in hun eigen kortzichtigheid niet realiseren dat het zelf kortzichtig is om andere kortzichtig te noemen, kortzichtig eh?
Pff.
Is goed hor..quote:Op woensdag 19 april 2006 18:41 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee, het is niet tegenstrijdig, ik weet waar ik het over heb met Goths en Emos.
En mensen die hypes volgen zijn ook niet echte Punks, Goths of Metalheads.
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:26 schreef NJ het volgende:
Okay Offspring, je hebt je punt gemaakt. Leuk geweest.
lolquote:Op woensdag 19 april 2006 21:26 schreef NJ het volgende:
'Intelectie'!?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:33 schreef JanaX het volgende:
[..]
lolhmjah.
* JanaX pakt er een biertje bij
wat een intelectie hier zeg
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
'Intelectie'!?
Riep een van je krasmaatjes in een stonede bui dit moeilijke woord, waarna jij het maar op willekeurige momenten bent gaan gebruiken?
yup! helemaal goedquote:Op donderdag 20 april 2006 00:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
'Intelectie'!?
Riep een van je krasmaatjes in een stonede bui dit moeilijke woord, waarna jij het maar op willekeurige momenten bent gaan gebruiken?
ja is goed, over zon jaar of 50quote:
je kan er idd niet omheen nee. heeft je pa je in de verf laten flikkeren,of is groen in onder de gothsquote:Op donderdag 20 april 2006 00:43 schreef JanaX het volgende:
[..]
ja is goed, over zon jaar of 50tot die tijd ga ik mensen zoals jullie lastig vallen met mn verschijning!
tis geelquote:Op donderdag 20 april 2006 00:44 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je kan er idd niet omheen nee. heeft je pa je in de verf laten flikkeren,of is groen in onder de goths.
"wij" hebben het meer op bierparty'squote:Op donderdag 20 april 2006 00:46 schreef JanaX het volgende:
[..]
tis geelzeker nog nooit van UV party's gehoord?
ah jij word graag dronken, goh wat een boeiend leven heb je danquote:Op donderdag 20 april 2006 00:47 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
"wij" hebben het meer op bierparty's.
probeer dat stoffige boek op je bovenste plank eens, staat "woordenboek" opquote:Op donderdag 20 april 2006 00:49 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe in principe best goeie partij, maarja wtf gek :/
Wat is zelfmutulatie ?
Ja maar mijn broer ligt te slapenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:49 schreef JanaX het volgende:
[..]
ah jij word graag dronken, goh wat een boeiend leven heb je dan
[..]
probeer dat stoffige boek op je bovenste plank eens, staat "woordenboek" op
Een vorm van sadomassochismequote:Op donderdag 20 april 2006 00:49 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe in principe best goeie partij, maarja wtf gek :/
Wat is zelfmutulatie ?
Nee geel is stukken beter dan groenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:46 schreef JanaX het volgende:
[..]
tis geelzeker nog nooit van UV party's gehoord?
persoonlijke smaak enzo..quote:Op donderdag 20 april 2006 00:52 schreef crackhead het volgende:
[..]
Nee geel is stukken beter dan groen.
ja das best tof iddquote:Op donderdag 20 april 2006 00:49 schreef JanaX het volgende:
[..]
ah jij word graag dronken, goh wat een boeiend leven heb je dan
Ah treinbestuurders ? Machinisten bedoel je ?quote:
die lopen tenminste niet te koop met hun lelijke kutkopquote:Op donderdag 20 april 2006 00:58 schreef JanaX het volgende:
hm jah, bij dit soort mensen wil ik echt wel horen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 april 2006 01:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ah treinbestuurders ? Machinisten bedoel je ?
quote:Op donderdag 20 april 2006 01:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
nee die zijn al zo ver dat niks meer helptquote:Op donderdag 20 april 2006 01:01 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
die lopen tenminste niet te koop met hun lelijke kutkop.
Uhm, ja als die onder hun eigen trein gaan liggen wel jaquote:Op donderdag 20 april 2006 01:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stel je voor zeg, iemand die iets zinnigs zegt in ONZ, dat kunnen we natuurlijk niet toe laten.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:26 schreef NJ het volgende:
Totdat je ze leert kennen of actually tegen je praten.quote:
Dan isquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:24 schreef nietzman het volgende:
Punkers zijn emo.
Tuurlijk wel, allemaal dezelfde gheye plukjes haar enzo... En een goed punkfeest is ook niet compleet als er niet lekker beschuit-gerukt is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:27 schreef OFfSprngr het volgende:
Emo komt van Punk maar heeft er inmiddels niets meer mee te maken.
Doet me denken aan de band Circle Jerks, zoek maar de betekenis ervan op.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, allemaal dezelfde gheye plukjes haar enzo... En een goed punkfeest is ook niet compleet als er niet lekker beschuit-gerukt is.
Verkapte 'ik ken mn klassiekers, dus heb wel bestaansrecht in dit topic hoor!!11' post.quote:Op zaterdag 22 april 2006 08:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Doet me denken aan de band Circle Jerks, zoek maar de betekenis ervan op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |