Beter blij dan snij !quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:02 schreef Siaor het volgende:
"gekleurde kleding moet goedkoper"
Krijg je juist meer blije alto's o_O
dan moet je meer hangplekken creërenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:46 schreef tonks het volgende:
Partij Anti Gothic
Wat willen wij!Wil je dood? GA DAN DOOD.!
Stem PAG!
Als jij ff een tekst passtquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:52 schreef Dementor het volgende:
Zeg dWc_RuffRyder jij bent toch zo'n negert rappert?
Kun jij niet even een rap maken voor de partij dan spreken we meteen duizenden zwevende (van de weed hoogstwaarschijnlijk) kiezers aan die dan op ons stemmen.
http://www.nvve.nl/quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:22 schreef crackhead het volgende:
[afbeelding]
Hoi waar kan ik me aanmelden?
ikke niet begrijponquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:25 schreef Roi het volgende:
Pag da ?
de Tweakers.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:28 schreef crackhead het volgende:
Maar tonks, als de goths uitgeroeid zijn, wie moeten we dan belachelijk maken?
Ik moest lachen, hardopquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:47 schreef Mirel het volgende:
Ik had ooit gehoord dat gothics poep eten als je niet kijkt.
ja dat was mijn uitspraakquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:47 schreef Mirel het volgende:
Ik had ooit gehoord dat gothics poep eten als je niet kijkt.
Ik denk dat ik gewoon stempag.nl ga reggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:01 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ja dat was mijn uitspraak
niet stiekem ermee pronken he
als ik nog op school zat had ik al die posters uitgeprint en opgehangen![]()
als je nou even een site erbij maakt krijg je vast ook leuk veel fan en hatemail![]()
Tonks voor nieuwe Maddox!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon stempag.nl ga reggen.
doen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon stempag.nl ga reggen.
1-zin replys op doen (want dan gaan ze helemaal los), en de resultaten hier neerzetten. Jatogggquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:12 schreef tonks het volgende:
Als ik stem PAG maak met een mail formulier en een poster dan weet ik zeker dat van die boze kutjes mij gaan mailen
Dat was ik sowieso al van planquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
1-zin replys op doen (want dan gaan ze helemaal los), en de resultaten hier neerzetten. Jatoggg
Jij zanikt alleen over TTT's is t niet, kontenlikkerquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:49 schreef Camickaeze het volgende:
TTT-waardig.. Nu al...
*doet mee!! Ik laat em denk ik tatoeren (of hoe je dat ook schrijft :|)..
http://gothic.startkabel.nl/forum/quote:Op woensdag 19 april 2006 13:11 schreef tonks het volgende:
Waar kan ik gothic fora vinden!
Kijk uit met krassen op je auto.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:59 schreef wimbo het volgende:
K zal n poster uitprinten en in mn auto hangen!
Gegarandeerd succes!
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:07 schreef Gloeidoos het volgende:
http://gothic.startkabel.nl/forum/?id=37639!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |