Ik heb m idd op het laatste moment gecropped, stel dat het een probleem is kan altijd het origineel nogquote:Op maandag 1 mei 2006 22:33 schreef Gizz het volgende:
[..]
Klopt, maar de winnende foto is geen standaardmaat, geen 1:1, 4:3, 3:2 etc., denk dat er gecropped is. Dus de CanvasCompany moet willekeurige maten kunnen leveren, of de foto moet nog wat extra gecropped worden (of juist minder natuurlijk).
Ik zal eens nadenken over wat onderwerpjes.
Wat een kutonderwerp was dat.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:59 schreef Kamermans het volgende:
hopelijk komt er weer zo'n leuk onderwerp(wie was ook alweer de persoon die dit onderwerp instuurde?
)
Ook zeer eens met het voorsel van Offy.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:18 schreef Ymke het volgende:
Gefeli allemaal![]()
Offy je voorstel is prima hoor en als mensen geen onderwerp insturen , verzin je er zelf maar een .
Het gaat uiteindelijk om de fotos en niet om het onderwerp![]()
Ik natuurlijkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:00 schreef HMaster-II het volgende:
En wie het er weer eens niet mee eens is.![]()
Ja, want je favo-daily site ligt eruit voor een week he??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:45 schreef Elefes het volgende:
Gefeliciteerd winnaars
Ik ga komende maand weer eens proberen mee te doen..
Ja, ik bedoelde ethisch (en niet ethish-dat woord ken ik niet -misschien moet jij geen woorden gebruiken die je niet kan typenquote:Op maandag 1 mei 2006 16:37 schreef Vliegvrager het volgende:
Estetisch? Gebruik geen moeilijke woorden als je ze niet begrijpt.Je bedoelt ethish neem ik aan. Offy's foto, die is estetisch.
Om heel eerlijk te zijn, vind ik het nogal spijkers op laag water zoeken. t is een wedstrijdje op een forumpje. Laat Offy (en Sub, en Ron, en voor mijn part yvonne dr ook bij) lekker meedoen als ze daar zin in heeft.
Lieve offy, als je zoontje een snoepje jat is het nog even fout als dat ie een bank beroofd. Het feit dat het kleinschalig is mag geen reden zijn dat het ineens wel mag. Dat niemand er een probleem mee heeft vind ik een geldige reden.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:48 schreef Offy het volgende:
Ojah, dat was ik nog vergeten te doen, al die posts wissen in het stemtopic
Lieve Shark, we hebben het hier over een fotowedstrijd op een internetforumIk heb altijd gewoon gezellig mee gedaan met de wedstrijd en er is voor mij helemaal geen reden om nu de boel te gaan saboteren.
Goed ideequote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
Kom nou maar gewoon met die nieuwe onderwerpen
ik moet nog onderzoeken in welke subfora ik stemmen moet gaan werven, hoeveel tijd krijg ik daarvoor?
[verwachtingsmanagement]quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Goed idee
Ik wil weten welke onderwerpen de coordinatie/moderators absoluut kut vinden, zodat ik kan stemmen op een onderwerp dat niet het raam uit word gegooid omdat iemand achter de schermen zich op zijn of haar te lange tenen getrapt vind worden.
Ik kan natuurlijk ook automatisch stemmen op hetzelfde onderwerp als zij en ik wil dat iedereen stemt op hetzelfde onderwerp als de modjes, dan weet je zeker welk onderwerp het word
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, want je favo-daily site ligt eruit voor een week he??![]()
Doe dat nou alleen voor die onderwerpen waarvan je wilt dat ze het niet wordenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
Kom nou maar gewoon met die nieuwe onderwerpen
ik moet nog onderzoeken in welke subfora ik stemmen moet gaan werven, hoeveel tijd krijg ik daarvoor?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:16 schreef Offy het volgende:
Neehoor, ik zit er meteen bovenop en edit iedere stem naar 'Minimalisme' natuurlijk![]()
Jahoor, als jij daar een leuke foto van kunt maken, leef je uitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:27 schreef prupke het volgende:
dus bv een rijstkorrel op een groot bord kan ook?
Neequote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:27 schreef Maxcre8 het volgende:
hebben er nog meer mensen minimalisme ingestuurd?
tjaquote:
Diepte is idd ook een mooie waar je heel veel kanten mee op kunt, Deja Vu vind ik ook wel een leuk idee, al ben ik normaal gesproken wel voor origioneel werk.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:34 schreef Offy het volgende:
NeeIk vind diepte trouwens ook wel een leuk onderwerp, daar kan je volgens mij best wat verschillende (orginele) kanten mee op, naast foto's met een hele kleine scherptediepte. (waar je misschien als eerste aan denkt)
Hier een paar voorbeeldenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat houd Minimalisme eigelijk in als ik vragen mag?
Hmmm, ja die is ook wel heel leuk, nu ga ik twijfelenquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:28 schreef Ymke het volgende:
Deja Vu . geweldig onderwerp , een parodie maken op een foto van een van de winnaars![]()
![]()
ooopsss ik verwisselde je met een andere dame hierquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:55 schreef Elefes het volgende:
[..]
Leg uit?
Ik heb geen idee waar je het over hebt namelijk...![]()
Ik vroeg me al af wie van ons het nu niet snaptequote:Op woensdag 3 mei 2006 09:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ooopsss ik verwisselde je met een andere dame hier![]()
Gaat in hoekje zitten om te schamen![]()
Iets simpels hoeft nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:42 schreef Esto het volgende:
Ik vond diepte wel leuk, maar die heeft toch geen kans meer
Minimalisme snap ik nog steeds niet. Gewoon een foto van iets simpels ofzo
quote:mi·ni·ma·lis·me (het ~)
1 het streven om met eenvoudige middelen een doel te bereiken, een effect te bewerkstelligen
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:59 schreef k_man het volgende:
Het streven om met eenvoudige middelen een doel te bereiken, een effect te bewerkstelligen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |