Jahoor, als jij daar een leuke foto van kunt maken, leef je uitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:27 schreef prupke het volgende:
dus bv een rijstkorrel op een groot bord kan ook?
Neequote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:27 schreef Maxcre8 het volgende:
hebben er nog meer mensen minimalisme ingestuurd?
tjaquote:
Diepte is idd ook een mooie waar je heel veel kanten mee op kunt, Deja Vu vind ik ook wel een leuk idee, al ben ik normaal gesproken wel voor origioneel werk.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:34 schreef Offy het volgende:
NeeIk vind diepte trouwens ook wel een leuk onderwerp, daar kan je volgens mij best wat verschillende (orginele) kanten mee op, naast foto's met een hele kleine scherptediepte. (waar je misschien als eerste aan denkt)
Hier een paar voorbeeldenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat houd Minimalisme eigelijk in als ik vragen mag?
Hmmm, ja die is ook wel heel leuk, nu ga ik twijfelenquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:28 schreef Ymke het volgende:
Deja Vu . geweldig onderwerp , een parodie maken op een foto van een van de winnaars![]()
![]()
ooopsss ik verwisselde je met een andere dame hierquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:55 schreef Elefes het volgende:
[..]
Leg uit?
Ik heb geen idee waar je het over hebt namelijk...![]()
Ik vroeg me al af wie van ons het nu niet snaptequote:Op woensdag 3 mei 2006 09:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ooopsss ik verwisselde je met een andere dame hier![]()
Gaat in hoekje zitten om te schamen![]()
Iets simpels hoeft nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:42 schreef Esto het volgende:
Ik vond diepte wel leuk, maar die heeft toch geen kans meer
Minimalisme snap ik nog steeds niet. Gewoon een foto van iets simpels ofzo
quote:mi·ni·ma·lis·me (het ~)
1 het streven om met eenvoudige middelen een doel te bereiken, een effect te bewerkstelligen
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:59 schreef k_man het volgende:
Het streven om met eenvoudige middelen een doel te bereiken, een effect te bewerkstelligen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |