Paul de Leeuw of zo?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:08 schreef Steijn het volgende:
Waar moet ik me dan iedere dag tussen elf en twaalf aan ergeren?
Dat is alleen op donderdag avond, dan heb je Pauls Punt, en op maandag rond 22:00 de herhaling van de internet uitzending van zaterdag avond, en dan uiteraard zaterdag de live show zelf....quote:
Vrijdag tochquote:Op dinsdag 18 april 2006 01:15 schreef golfer het volgende:
Uit respect voor de vele seizoenen dat ik wel elke avond met meestal veel plezier naar ze gekeken heb, zal ik donderdag dus maar weer eens gaan kijken naar hun pensioen-uitzending.
pas dan even je OP aan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:23 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad Vrijdag. Extra lang zelfs anderhalf uur.
Ik hoop het wel.quote:
Ik kan je geruststellen:quote:
quote:Welkom bij Villa BvD 2006Oranje gaat naar het WK en traditioneel gaat Villa BvD weer mee. Op steenworp afstand van het Nederlands elftal in Hinterzarten presenteren Frits, Henk, Jan hun talkshow am Titisee. Het programma is elke dag rond de klok van elf op Talpa te zien, maar Villa BvD live meemaken kan natuurlijk ook. U bent van harte welkom in Titisee! Als u om 22:30 uur aanwezig bent, kunt u gratis en zonder u vooraf aan te melden een uitzending bijwonen.
Jaloers!quote:Op dinsdag 18 april 2006 07:47 schreef wendytje het volgende:
blij dat die nietsnuttigs toe te voegen geldwolven verdwijnen!
Wat snap je niet aan de OP?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
De laatste jaren boeide het me niet meer, maar het hoort gewoon op de tv...
Deze zomer zal ik wel weer naar hartelust gaan kijken
Wat begrijp jij niet aan Villa BVD deze zomer?quote:
Je volgt de kijkcijfers niet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:22 schreef PDOA het volgende:
Zo, weer een doodsteek voor Talpa.
Euh, het is toch einde oefening voor die twee? Of zie ik dat verkeerd??quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan Villa BVD deze zomer?
quote:
Nou, dat interpreteer ik toch als dat ze het voor gezien houden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:40 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
De allerlaatste Barend en van Dorp. 21-04-06.
Dat was met John de Mol afgesproken dat ze voor een seizoen bij talpa zouden werken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:51 schreef PDOA het volgende:
[..]
Nou, dat interpreteer ik toch als dat ze het voor gezien houden.
Hij heeft me niet eens uitgenodigd dit keer.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:10 schreef PLAE@ het volgende:
....en een willekeurige zielige jood toch wel even langskomen he? Anders is de uitzending niet compleet.
Dat maakte ze inderdaad uniek, qua duo.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
.Ook omdat voordaty ze op tv kwamen al 15 jaar samenwerkten. Ze waren samen één.
Ja, er zal dus voorlopig wel niet zo'n duo meer komen. En misschien is het maar goed om ze met niemand te vergelijkenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
Nieuwe programma van Wiiteman en Pauw verwacht ik veel an.Maar de eerste tien jaar van B&vD zullen niet worden overtroffen. Dat was genieten TV. Ook omdat voordaty ze op tv kwamen al 15 jaar samenwerkten. Ze waren samen één.
Dat ga ik opnemen vanavondquote:Op donderdag 20 april 2006 00:23 schreef golfer het volgende:
Misschien dat ik de voorlaatste ook maar even ga bekijken, met Marco van Basten als gast.
Yups, morgen echt de laatste. Henk gaat met pensioen.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:43 schreef Viking84 het volgende:
is het echt de allerlaatste aflevering?(dus niet van het seizoen ofzo)
wie is Henk eigenlijk?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, morgen echt de laatste. Henk gaat met pensioen.
Nee Henk van Basten dat is de gast van de avond.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wie is Henk eigenlijk?die met dat brilletje?
toevallig staat hier de tv op B&vD (of stond, liever), dus daar trap ik niet in (en sowieso nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee Henk van Basten dat is de gast van de avond.
Ik verwacht de Hells Angelsquote:Op donderdag 20 april 2006 00:10 schreef PLAE@ het volgende:
Ik neem aan dat mama Kuijt, Ewdin de Roy en een willekeurige zielige jood toch wel even langskomen he? Anders is de uitzending niet compleet.
Ja, en naar het WK is het afgelopen met de samenwerking van Henk en Frits.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:09 schreef MissX het volgende:
Vanavond ook even kijken. Gister voor het eerst in lange tijd weer gezien. Terwijl het vroeger toch wel heel regelmatig aanstond.
Wel fijn dat ze er met het WK gewoon zijn.
Streisand ?quote:
Ja, die laatste.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef golfer het volgende:
Eric Muiswinkel, pardon...Harry van Raay als eerste.
In tegenstelling tot Van Raaij, duh.quote:
Je meent het.quote:
quote:
Alle typetjes aan de telefoon worden door Van Muiswinkel gedaan, ook Cor v.d. Capelle.quote:
Heb je goed gezien Barbara op de achtergrond.quote:
Dat zou goed kunnen ja.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Alle typetjes aan de telefoon worden door Van Muiswinkel gedaan, ook Cor v.d. Capelle.
Die klonk als een typetje idd.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:04 schreef golfer het volgende:
Alle typetjes aan de telefoon worden door Van Muiswinkel gedaan, ook Cor v.d. Capelle.
Vond ik ook wel bizar om ze te zien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef MissX het volgende:
[..]
Bizarre he om al die mensen die nu dood zijn daar nog te zien.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:08 schreef Thelonious het volgende:
Een beetje van Anton Geesink.
ja, je ben gewoon oudquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
Loesewies is best wel fuckable. Of heb ik geen smaak ?
Ze ziet er best leuk uit.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
Oh gelukkig maarquote:
Hoezo, dat wist ik niet ?! Chabot BVD naar de afgrond geholpen.?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:15 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Heeft BVD naar de afgrond geholpen.
Zijn bijdrage was standaard bagger, en Talpa is dan de afgrond.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoezo, dat wist ik niet ?! Chabot BVD naar de afgrond geholpen.?
Je hebt geen smaak, of je moet op tuttige broekrok rechten studentes vallenquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
Bart Chabot kwam ook bij BVD toen ze nog te zien waren bij RTL4quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:18 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Zijn bijdrage was standaard bagger, en Talpa is dan de afgrond.
![]()
Hij zat er ook al bij RTL hoor.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:18 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Zijn bijdrage was standaard bagger, en Talpa is dan de afgrond.
![]()
Die zijn het heftigs in bedquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:18 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak, of je moet op tuttige broekrok rechten studentes vallen
Hij zat er niet bij toen ze bij Talpa zaten. Vanaf de tijd dat Buch verdween, en Chabot verscheen werd het gewoon duidelijk minder imo.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bart Chabot kwam ook bij BVD toen ze nog te zien waren bij RTL4Dus was het ook bagger volgens jou.
![]()
Kan best idd, Tong.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
Ik verdenk die gast er van zelf nog maagd te zijn...quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:27 schreef tong80 het volgende:
Bas van der Vlies.Ik moet altijd aan ontmaagdingen denken.
Juist niet. Die ontmaagd iedere kerkeling hoogst persoonlijk onder het zingen van Psalm 69quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik verdenk die gast er van zelf nog maagd te zijn...![]()
Je zag de Joodse dames in het publiek wel instemmend schudden met hun parelkettingen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, Frits is ook joods dus kan ik me voorstellen dat hij erover praat.
Niks mis ermee.![]()
En recht uit het hart.quote:
Paar jaar geleden vroeg Frits aan Brinhorst of van Gaal de juiste bondscoach is.quote:
Ja ik mis Kim Holland en Viola Holt ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had toch andere afscheidsavond verwachtAlleen politiek en Harry van Raay
![]()
Was weer een ouderwets stukje propaganda. Mooi hoor.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:32 schreef Arcee het volgende:
Marijnissen is helemaal in z'n linkse nopjes bij linkse Frits, linkse Henk en nog linksere Jan.
Van Raaij zou nog niet eens in m'n top 10.000 favoriete gasten staan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had toch andere afscheidsavond verwachtAlleen politiek en Harry van Raay
![]()
Henk wil wel een linkse regering nu, maar stemde dus wel vorige keer VVD.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:32 schreef Arcee het volgende:
Marijnissen is helemaal in z'n linkse nopjes bij linkse Frits, linkse Henk en nog linksere Jan.
En van 'Tussen Barend en van Dorp' op de radio.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:29 schreef tong80 het volgende:
Ik ken Barend en van Dorp nog uit de jaren 70 als jonge toonaangevende journalisten.
Ja, geinig.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:32 schreef Bonobo11 het volgende:
En dat uit de mond van Marijnissen"Tot zo na de reclame"
wat zijn de leugens dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Was weer een ouderwets stukje propaganda. Mooi hoor.
11 uur 's zaterdag 'sochtendsquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
En van 'Tussen Barend en van Dorp' op de radio.![]()
Henk en Frits wisten niet wie er zullen komen vanavond..En Jan ook nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Van Raaij zou nog niet eens in m'n top 10.000 favoriete gasten staan.
Wat was de propagandaquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was weer een ouderwets stukje propaganda. Mooi hoor.
Eenzijdige meningen die uiteraard met luid applaus door iedereen instemmend bejubeld worden. Prima hoor, dat ze een eigen mening hebben, maar het is de laatste uitzending en dan toch nog op zo'n manier een puntje maken.quote:
Dat Marijnissen helemaal geen enge man is.quote:
Henk is niet de meest linkse van de heren nu aan tafel idd.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:34 schreef golfer het volgende:
Henk wil wel een linkse regering nu, maar stemde dus wel vorige keer VVD.
Nee, ziet er niet naar uit dat ie allemaal boeren gaat deporteren naar Oost-Drenthe.. vreemdquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dat Marijnissen helemaal geen enge man is.![]()
1994.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:38 schreef tong80 het volgende:
Heel mooi nummer. Met mooie herinneringen aan iemand.
Een mooie nummer ''stil in mij''quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed nummer.
Welnee, ook linkse propaganda, allemaal door het drietal bedacht.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed nummer.
Ik mag van Opa geen andere mening hebben?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee, ook linkse propaganda, allemaal door het drietal bedacht.![]()
HOIquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dat Marijnissen helemaal geen enge man is.![]()
Ja hoor, maar de spoken die jij blijkbaar als enige ziet, ziet de rest van de kijkers niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik mag van Opa geen andere mening hebben?
Inderdaad, dat intro schopt enorme gitaarkont.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:40 schreef NAF_NAF het volgende:
Dit nummer van Van Dik Hout is zo geweldig he!
Propaganda was misschien een fout gekozen woord, kon het even niet anders omschrijven.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor, maar de spoken die jij blijkbaar als enige ziet, ziet de rest van de kijkers niet.
Frits, Henk en Jan weten notabene niet eens wie er vandaag aan tafel zitten en geven gewoon hun eigen mening, dus van propaganda kan weinig sprake zijn, knul.
Nee het mideen stukje. even ademen en dan vol schieten voor de uit haalquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, dat intro schopt enorme gitaarkont.
hoe hoog is de telefoonrekening ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat een vragen steld Ruud de Wild?aan Henk, Frits en Jan.
Tja, misschien wat de meeste mensen altijd van hun wilde weten ofzo?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat een vragen steldt Ruud de Wild?aan Henk, Frits en Jan.
Precies.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:52 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Tja, misschien wat de meeste mensen altijd van hun wilde weten ofzo?
Zo... stiiiiiiiiiiiil, in miiiiiijjjjjj...quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Nee het mideen stukje. even ademen en dan vol schieten voor de uit haal
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat hoorde ik wel dat Ruud over de telefoon rekening had![]()
Ik wist het lekker welquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ruud de Wild, symphatieke man
Ze kennen elkaar wel redelijk goed, hebben een tijdje dagelijks gebeld
Ja vond het toch mooi met Ruud.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prima stukje met Ruud de Wild.
Ga naar Nederlandse les manquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:03 schreef wendytje het volgende:
heel die show is dit tpoic niet waard en nooit geweest ook
ik zeg het nogmaals, deze aflevering had jaren geleden al moeten zijn
was zo blij dat ze naar talpa waren, kon ik er niet meer per ongeluk langs zappen
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:03 schreef wendytje het volgende:
heel die show is dit tpoic niet waard en nooit geweest ook
ik zeg het nogmaals, deze aflevering had jaren geleden al moeten zijn
was zo blij dat ze naar talpa waren, kon ik er niet meer per ongeluk langs zappen
Keil je wegquote:
Smaak hebben ze nooit gehadquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:07 schreef golfer het volgende:
De meest favoriete artiest van Frits en Henk (na Hazes): Trijntje.
tering wat loop jij te zeiken zeg over dat ze moeten jankenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:07 schreef NAF_NAF het volgende:
OMG ik zag dikke tranen bij frits, eindelijk !!!
Ja dat vind ik toch leuk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:09 schreef MissX het volgende:
[..]
tering wat loop jij te zeiken zeg over dat ze moeten janken
Zaterdag heben ze geen uitzendingquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd naar de kijkcijfers morgen.
Ja en daar zit Henk toch ook bij?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:10 schreef pberends het volgende:
Wat een drama-einde zeg. Morgen stappen Barend en van Dorp in hun dikke Ferrari naar een lekkere voetbalwedstrijd. En dit is helemaal niet het einde, Villa BvD is er ook nog voor vele weken.
Het is gewoon irritant omdat je dat het enige is waar je posts overgaan in dit topic.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:10 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Ja dat vind ik toch leuk.
Lekker zielig einde.
Ik vraag toch niks van jou?
zaterdag 22 april 2006 @ 00:11quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De kijkcijfers komen morgenochtend.
Was het maar waar.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:10 schreef pberends het volgende:
. En dit is helemaal niet het einde, Villa BvD is er ook nog voor vele weken.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:12 schreef MissX het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant omdat je dat het enige is waar je posts overgaan in dit topic.
Ze gaan toch echt gewoon door tijdens het WK hoor.quote:
10 jaar dusquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:17 schreef Zwansen het volgende:
Maar voro mijn gevoel zat Jan er nog niet zo heel lang bij.
7 jaar maar.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:17 schreef Zwansen het volgende:
Maar voro mijn gevoel zat Jan er nog niet zo heel lang bij.
Vanaf 96 zeiden ze toch. Na het EK lijkt mequote:
Hij zat er in 1998 toch al bij, tijdens het WKquote:
Maar 'vele weken' is wel erg optimistisch.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ze gaan toch echt gewoon door tijdens het WK hoor.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:20 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Maar 'vele weken' is wel erg optimistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |