Ja hoor, maar de spoken die jij blijkbaar als enige ziet, ziet de rest van de kijkers niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik mag van Opa geen andere mening hebben?
Inderdaad, dat intro schopt enorme gitaarkont.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:40 schreef NAF_NAF het volgende:
Dit nummer van Van Dik Hout is zo geweldig he!
Propaganda was misschien een fout gekozen woord, kon het even niet anders omschrijven.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor, maar de spoken die jij blijkbaar als enige ziet, ziet de rest van de kijkers niet.
Frits, Henk en Jan weten notabene niet eens wie er vandaag aan tafel zitten en geven gewoon hun eigen mening, dus van propaganda kan weinig sprake zijn, knul.
Nee het mideen stukje. even ademen en dan vol schieten voor de uit haalquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, dat intro schopt enorme gitaarkont.
hoe hoog is de telefoonrekening ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat een vragen steld Ruud de Wild?aan Henk, Frits en Jan.
Tja, misschien wat de meeste mensen altijd van hun wilde weten ofzo?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat een vragen steldt Ruud de Wild?aan Henk, Frits en Jan.
Precies.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:52 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Tja, misschien wat de meeste mensen altijd van hun wilde weten ofzo?
Zo... stiiiiiiiiiiiil, in miiiiiijjjjjj...quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Nee het mideen stukje. even ademen en dan vol schieten voor de uit haal
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat hoorde ik wel dat Ruud over de telefoon rekening had![]()
Ik wist het lekker welquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ruud de Wild, symphatieke man
Ze kennen elkaar wel redelijk goed, hebben een tijdje dagelijks gebeld
Ja vond het toch mooi met Ruud.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prima stukje met Ruud de Wild.
Ga naar Nederlandse les manquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:03 schreef wendytje het volgende:
heel die show is dit tpoic niet waard en nooit geweest ook
ik zeg het nogmaals, deze aflevering had jaren geleden al moeten zijn
was zo blij dat ze naar talpa waren, kon ik er niet meer per ongeluk langs zappen
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:03 schreef wendytje het volgende:
heel die show is dit tpoic niet waard en nooit geweest ook
ik zeg het nogmaals, deze aflevering had jaren geleden al moeten zijn
was zo blij dat ze naar talpa waren, kon ik er niet meer per ongeluk langs zappen
Keil je wegquote:
Smaak hebben ze nooit gehadquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:07 schreef golfer het volgende:
De meest favoriete artiest van Frits en Henk (na Hazes): Trijntje.
tering wat loop jij te zeiken zeg over dat ze moeten jankenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:07 schreef NAF_NAF het volgende:
OMG ik zag dikke tranen bij frits, eindelijk !!!
Ja dat vind ik toch leuk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:09 schreef MissX het volgende:
[..]
tering wat loop jij te zeiken zeg over dat ze moeten janken
Zaterdag heben ze geen uitzendingquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd naar de kijkcijfers morgen.
Ja en daar zit Henk toch ook bij?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:10 schreef pberends het volgende:
Wat een drama-einde zeg. Morgen stappen Barend en van Dorp in hun dikke Ferrari naar een lekkere voetbalwedstrijd. En dit is helemaal niet het einde, Villa BvD is er ook nog voor vele weken.
Het is gewoon irritant omdat je dat het enige is waar je posts overgaan in dit topic.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:10 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Ja dat vind ik toch leuk.
Lekker zielig einde.
Ik vraag toch niks van jou?
zaterdag 22 april 2006 @ 00:11quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De kijkcijfers komen morgenochtend.
Was het maar waar.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:10 schreef pberends het volgende:
. En dit is helemaal niet het einde, Villa BvD is er ook nog voor vele weken.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:12 schreef MissX het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant omdat je dat het enige is waar je posts overgaan in dit topic.
Ze gaan toch echt gewoon door tijdens het WK hoor.quote:
10 jaar dusquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:17 schreef Zwansen het volgende:
Maar voro mijn gevoel zat Jan er nog niet zo heel lang bij.
7 jaar maar.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:17 schreef Zwansen het volgende:
Maar voro mijn gevoel zat Jan er nog niet zo heel lang bij.
Vanaf 96 zeiden ze toch. Na het EK lijkt mequote:
Hij zat er in 1998 toch al bij, tijdens het WKquote:
Maar 'vele weken' is wel erg optimistisch.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ze gaan toch echt gewoon door tijdens het WK hoor.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:20 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Maar 'vele weken' is wel erg optimistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |