In tegenstelling tot Van Raaij, duh.quote:
Je meent het.quote:
quote:
Alle typetjes aan de telefoon worden door Van Muiswinkel gedaan, ook Cor v.d. Capelle.quote:
Heb je goed gezien Barbara op de achtergrond.quote:
Dat zou goed kunnen ja.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Alle typetjes aan de telefoon worden door Van Muiswinkel gedaan, ook Cor v.d. Capelle.
Die klonk als een typetje idd.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:04 schreef golfer het volgende:
Alle typetjes aan de telefoon worden door Van Muiswinkel gedaan, ook Cor v.d. Capelle.
Vond ik ook wel bizar om ze te zien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef MissX het volgende:
[..]
Bizarre he om al die mensen die nu dood zijn daar nog te zien.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:08 schreef Thelonious het volgende:
Een beetje van Anton Geesink.
ja, je ben gewoon oudquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
Loesewies is best wel fuckable. Of heb ik geen smaak ?
Ze ziet er best leuk uit.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
Oh gelukkig maarquote:
Hoezo, dat wist ik niet ?! Chabot BVD naar de afgrond geholpen.?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:15 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Heeft BVD naar de afgrond geholpen.
Zijn bijdrage was standaard bagger, en Talpa is dan de afgrond.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoezo, dat wist ik niet ?! Chabot BVD naar de afgrond geholpen.?
Je hebt geen smaak, of je moet op tuttige broekrok rechten studentes vallenquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
Bart Chabot kwam ook bij BVD toen ze nog te zien waren bij RTL4quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:18 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Zijn bijdrage was standaard bagger, en Talpa is dan de afgrond.
![]()
Hij zat er ook al bij RTL hoor.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:18 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Zijn bijdrage was standaard bagger, en Talpa is dan de afgrond.
![]()
Die zijn het heftigs in bedquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:18 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak, of je moet op tuttige broekrok rechten studentes vallen
Hij zat er niet bij toen ze bij Talpa zaten. Vanaf de tijd dat Buch verdween, en Chabot verscheen werd het gewoon duidelijk minder imo.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bart Chabot kwam ook bij BVD toen ze nog te zien waren bij RTL4Dus was het ook bagger volgens jou.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |