Kan best idd, Tong.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
Loesewies is best wel fuckable. Of heb ik geen smaak ?
Ik verdenk die gast er van zelf nog maagd te zijn...quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:27 schreef tong80 het volgende:
Bas van der Vlies.Ik moet altijd aan ontmaagdingen denken.
Juist niet. Die ontmaagd iedere kerkeling hoogst persoonlijk onder het zingen van Psalm 69quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik verdenk die gast er van zelf nog maagd te zijn...![]()
Je zag de Joodse dames in het publiek wel instemmend schudden met hun parelkettingen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, Frits is ook joods dus kan ik me voorstellen dat hij erover praat.
Niks mis ermee.![]()
En recht uit het hart.quote:
Paar jaar geleden vroeg Frits aan Brinhorst of van Gaal de juiste bondscoach is.quote:
Ja ik mis Kim Holland en Viola Holt ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had toch andere afscheidsavond verwachtAlleen politiek en Harry van Raay
![]()
Was weer een ouderwets stukje propaganda. Mooi hoor.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:32 schreef Arcee het volgende:
Marijnissen is helemaal in z'n linkse nopjes bij linkse Frits, linkse Henk en nog linksere Jan.
Van Raaij zou nog niet eens in m'n top 10.000 favoriete gasten staan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had toch andere afscheidsavond verwachtAlleen politiek en Harry van Raay
![]()
Henk wil wel een linkse regering nu, maar stemde dus wel vorige keer VVD.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:32 schreef Arcee het volgende:
Marijnissen is helemaal in z'n linkse nopjes bij linkse Frits, linkse Henk en nog linksere Jan.
En van 'Tussen Barend en van Dorp' op de radio.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:29 schreef tong80 het volgende:
Ik ken Barend en van Dorp nog uit de jaren 70 als jonge toonaangevende journalisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |