Paul de Leeuw of zo?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:08 schreef Steijn het volgende:
Waar moet ik me dan iedere dag tussen elf en twaalf aan ergeren?
Dat is alleen op donderdag avond, dan heb je Pauls Punt, en op maandag rond 22:00 de herhaling van de internet uitzending van zaterdag avond, en dan uiteraard zaterdag de live show zelf....quote:
Vrijdag tochquote:Op dinsdag 18 april 2006 01:15 schreef golfer het volgende:
Uit respect voor de vele seizoenen dat ik wel elke avond met meestal veel plezier naar ze gekeken heb, zal ik donderdag dus maar weer eens gaan kijken naar hun pensioen-uitzending.
pas dan even je OP aan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:23 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad Vrijdag. Extra lang zelfs anderhalf uur.
Ik hoop het wel.quote:
Ik kan je geruststellen:quote:
quote:Welkom bij Villa BvD 2006Oranje gaat naar het WK en traditioneel gaat Villa BvD weer mee. Op steenworp afstand van het Nederlands elftal in Hinterzarten presenteren Frits, Henk, Jan hun talkshow am Titisee. Het programma is elke dag rond de klok van elf op Talpa te zien, maar Villa BvD live meemaken kan natuurlijk ook. U bent van harte welkom in Titisee! Als u om 22:30 uur aanwezig bent, kunt u gratis en zonder u vooraf aan te melden een uitzending bijwonen.
Jaloers!quote:Op dinsdag 18 april 2006 07:47 schreef wendytje het volgende:
blij dat die nietsnuttigs toe te voegen geldwolven verdwijnen!
Wat snap je niet aan de OP?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
De laatste jaren boeide het me niet meer, maar het hoort gewoon op de tv...
Deze zomer zal ik wel weer naar hartelust gaan kijken
Wat begrijp jij niet aan Villa BVD deze zomer?quote:
Je volgt de kijkcijfers niet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:22 schreef PDOA het volgende:
Zo, weer een doodsteek voor Talpa.
Euh, het is toch einde oefening voor die twee? Of zie ik dat verkeerd??quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan Villa BVD deze zomer?
quote:
Nou, dat interpreteer ik toch als dat ze het voor gezien houden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:40 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
De allerlaatste Barend en van Dorp. 21-04-06.
Dat was met John de Mol afgesproken dat ze voor een seizoen bij talpa zouden werken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:51 schreef PDOA het volgende:
[..]
Nou, dat interpreteer ik toch als dat ze het voor gezien houden.
Hij heeft me niet eens uitgenodigd dit keer.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:10 schreef PLAE@ het volgende:
....en een willekeurige zielige jood toch wel even langskomen he? Anders is de uitzending niet compleet.
Dat maakte ze inderdaad uniek, qua duo.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
.Ook omdat voordaty ze op tv kwamen al 15 jaar samenwerkten. Ze waren samen één.
Ja, er zal dus voorlopig wel niet zo'n duo meer komen. En misschien is het maar goed om ze met niemand te vergelijkenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
Nieuwe programma van Wiiteman en Pauw verwacht ik veel an.Maar de eerste tien jaar van B&vD zullen niet worden overtroffen. Dat was genieten TV. Ook omdat voordaty ze op tv kwamen al 15 jaar samenwerkten. Ze waren samen één.
Dat ga ik opnemen vanavondquote:Op donderdag 20 april 2006 00:23 schreef golfer het volgende:
Misschien dat ik de voorlaatste ook maar even ga bekijken, met Marco van Basten als gast.
Yups, morgen echt de laatste. Henk gaat met pensioen.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:43 schreef Viking84 het volgende:
is het echt de allerlaatste aflevering?(dus niet van het seizoen ofzo)
wie is Henk eigenlijk?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, morgen echt de laatste. Henk gaat met pensioen.
Nee Henk van Basten dat is de gast van de avond.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wie is Henk eigenlijk?die met dat brilletje?
toevallig staat hier de tv op B&vD (of stond, liever), dus daar trap ik niet in (en sowieso nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee Henk van Basten dat is de gast van de avond.
Ik verwacht de Hells Angelsquote:Op donderdag 20 april 2006 00:10 schreef PLAE@ het volgende:
Ik neem aan dat mama Kuijt, Ewdin de Roy en een willekeurige zielige jood toch wel even langskomen he? Anders is de uitzending niet compleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |