Oh, ik ook. Het was meer een "wat ken ik met min of meer een M uit Manchester wat niet Morrissey is?"quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Daar moet ik me nog eens in verdiepen. Ik ken er bar weinig van, alleen de 'hitjes'.
nee joh de XTC was gister!quote:Op maandag 17 april 2006 23:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Het heeft toch niets met dat XTC-lab te maken?
[..]
Vraag een huisgenoot of hij/zij je kietelt voor het slapen gaan
Vandaag werd een 21-jarige uit Tilburg aangehouden .. ik moest even aan je denken, maar volgens mij ben je 20quote:
Die kunnen ook vast kietelen!quote:en mn huisgenoten zijn een beetje de oorzaak van de weinige lachjesben nog bij mn ouders
Doe net als Ynske doordeweeks. Zet ze alvast klaar zodat jij elk R&P SC topic op jou naam hebt met nietszeggende dingen als:quote:
Wat heb jij tegenwoordig met PhaE? Of persifleer je slechts Ynske?quote:Op maandag 17 april 2006 23:39 schreef Anthraxx het volgende:
"Phae, ik wil je kat op een geile pose fotograferen."
"Phae, ik wil je"
"Phae"
haha ja 20 en 7 maanden!quote:Op maandag 17 april 2006 23:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Vandaag werd een 21-jarige uit Tilburg aangehouden .. ik moest even aan je denken, maar volgens mij ben je 20
[..]
Die kunnen ook vast kietelen!![]()
Satire.quote:Op maandag 17 april 2006 23:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heb jij tegenwoordig met PhaE? Of persifleer je slechts Ynske?![]()
ow wee als jij de rede bent dat ie de laatste tijd zo vaak "hoofdpijn" heeftquote:Op maandag 17 april 2006 23:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heb jij tegenwoordig met PhaE?
Ik zal er in het vervolg aan denkenquote:Op maandag 17 april 2006 23:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en ik ben braaf dus laat me nooit in met dat soort practijken!!![]()
Ah ja, dat ken ik. Daarom tief ik altijd dezelfde avond heen!quote:en als iemand van mn familie in de buurt komt bijt ik zijn/haar hoofd er af...
we liggen elkaar niet meer zo na 3 dagen gezellig samen zijn
Volgens mij bestaat die echt en loopt hij hier nu ook nog rond ook.quote:
Issie bouwvakker?quote:Op maandag 17 april 2006 23:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die echt en loopt hij hier nu ook nog rond ook.![]()
En nee, ik ben het niet.![]()
Vroegah, toen je nog vol-gas over de drempels konquote:
ik ben nog niet zo lang vrij van de verplichtingen... dus tegen de tijd dat ik wou gaan was de nationale geschiednis quiz op! en die wou ik niet missen natuurlijk!quote:Op maandag 17 april 2006 23:43 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik zal er in het vervolg aan denken
[..]
Ah ja, dat ken ik. Daarom tief ik altijd dezelfde avond heen!
Vroeger, toen ik nog jong was.quote:Op maandag 17 april 2006 23:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Vroegah, toen je nog volgas over de drempels kon
quote:
Wil je geen dingen zeggen die het risico op visualiseren hebben?quote:Op maandag 17 april 2006 23:45 schreef Anthraxx het volgende:
"Mijn camera's kun je voor twee dingen gebruiken: fotograferen en zelfbevrediging."
Wil jij dat dan niet zo benadrukken?quote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wil je geen dingen zeggen die het risico op visualiseren hebben?
De reden van haar recente zoomlens aanschaf.quote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Werd jij er ook onpasselijk van?quote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wil jij dat dan niet zo benadrukken?![]()
Kryten: "Hm, no wonder human eyes don't have a zoom-mode"quote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat slijtquote:Op maandag 17 april 2006 23:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben nog niet zo lang vrij van de verplichtingen... dus tegen de tijd dat ik wou gaan was de nationale geschiednis quiz op! en die wou ik niet missen natuurlijk!
erg he maja
quote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
aaarghquote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De reden van haar recente zoomlens aanschaf.
The effects some people have....quote:Op maandag 17 april 2006 23:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aaargh
nu kan ik niet meer slapen
nog erger dan een horrorfilm kijken vlak voor het slapen gaan...![]()
Horrorfilms kunnen anders best gezellig zijnquote:Op maandag 17 april 2006 23:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nog erger dan een horrorfilm kijken vlak voor het slapen gaan...![]()
Ik vermoed dat jou "meeten" toch wel het hoogtepunt van de volgende Belgiëmeet gaat wordenquote:Op maandag 17 april 2006 23:50 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn excuses voor het persoonlijk leed van sommige users. De schade mag je geheel verhalen bij het lijdend voorwerp en niet bij de boodschapper. Dank u.
Slaap lekker Neauzem.quote:Op maandag 17 april 2006 23:50 schreef nozem het volgende:
Slapen. Toedeledokie!
dapper na die beelden die opgeroepen werden...quote:Op maandag 17 april 2006 23:50 schreef nozem het volgende:
Slapen. Toedeledokie!
Ik zie Nozem er niet voor aan om te masturberen op deze beelden.quote:Op maandag 17 april 2006 23:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dapper na die beelden die opgeroepen werden...
of verdacht dat je juis nu gaat
Tof. Kun je het meteen vastleggen voor je nageslacht en Geenstijl.quote:Op maandag 17 april 2006 23:53 schreef nozem het volgende:
Ik ga me eens lekker bevredigen met mijn recent aangeschafte canon met turbozoomlens.
Ook dat wil ik niet visualiserenquote:Op maandag 17 april 2006 23:53 schreef nozem het volgende:
Ik ga me eens lekker bevredigen met mijn recent aangeschafte canon met turbozoomlens.
Dan stuur je Bar maar even!quote:Op maandag 17 april 2006 23:57 schreef Bar_en_Mar het volgende:
slapen ja moet ik ook gaan doen, maar de hond moet ook nog uit waar ik eigenlijk geen zin in heb
Dan stuur je Mar.quote:Op maandag 17 april 2006 23:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
het is Bar, Mar is aan het gamen
toch vreemdquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:00 schreef Plato1980 het volgende:
Ow zo, Bar is de vrouw en Mar de man? Ik dacht dat het andersom was.![]()
Wie draagt de tuinbroek dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:00 schreef Plato1980 het volgende:
Ow zo, Bar is de vrouw en Mar de man? Ik dacht dat het andersom was.![]()
Niet alle lesbo's dragen tuinbroeken Annie, zet die vooroordelen eens aan de kant.quote:
had net zo goed gekunt hoor!!!quote:
En van welk filmmateriaal heb jij deze wijsheid over lesbo's opgedaan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet alle lesbo's dragen tuinbroeken Annie, zet die vooroordelen eens aan de kant.![]()
Oh. Wie heeft het korte haar dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet alle lesbo's dragen tuinbroeken Annie, zet die vooroordelen eens aan de kant.![]()
Nee hoor, er zijn veel minder koppels die bestaan uit twee vrouwen dan koppels die bestaan uit een man en een vrouw.quote:
Ik heb eens een documentaire bij de Ikon gezien.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
En van welk filmmateriaal heb jij deze wijsheid over lesbo's opgedaan?.
Straks lezen ze ook allebei de "Opzij"quote:
ja maar bar en mar zijn toch meisjes afkortingen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn veel minder koppels die bestaan uit twee vrouwen dan koppels die bestaan uit een man en een vrouw.
Bart en Mark mag niet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar bar en mar zijn toch meisjes afkortingen?
barbara en marloes of zo
Ik gok op Barbara en Mark.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar bar en mar zijn toch meisjes afkortingen?
barbara en marloes of zo
nee ik wil stug volhouden!quote:
Ga ik jou vanaf nu Edeltraut noemen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik wil stug volhouden!
voor mij blijven het altijd barbara en marloes
punt uit
Edeltraut_ voor jouquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ga ik jou vanaf nu Edeltraut noemen.![]()
want?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ga ik jou vanaf nu Edeltraut noemen.![]()
Vind ik wel een mooie, degelijke Duitse naam voor je.quote:
Noem haar dan meteen Eva.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vind ik wel een mooie, degelijke Duitse naam voor je.![]()
ik moest vroeger wel altijd edelweis zingen bij koortjequote:Op dinsdag 18 april 2006 00:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vind ik wel een mooie, degelijke Duitse naam voor je.![]()
Ze was natuurlijk blond met blauwe ogen geweest in dit geval.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:18 schreef liefie_ het volgende:
moest een beetje denken aan dat roodharige weesmeisje maar dan met snor
Natuurlijk. De nachtploeg is er. Ik kan gerust slapen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Ah, het is weer ouderwetsch gezellig.
Ik ook ... hoewel mijn haar wel erg donkerblond isquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kan nog nét voor een Arische door.
mijn haar is nog nooit zo donker geweest in deze tijd van het jaar geloof ik!quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ook ... hoewel mijn haar wel erg donkerblond is
Die was er vandaag nog!quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als de zon nou ff komt en t weer mooi maakt...
Prachtige zomerse dag gehad vandaag, heerlijk gewandeldquote:
ja maar ik zat binnen gezellig te doen!quote:
Ja zeg, wat is er nu belangrijker, de zon (en mooi haar) of gezellig doen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar ik zat binnen gezellig te doen!
ja vraag maar aan mamaquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja zeg, wat is er nu belangrijker, de zon (en mooi haar) of gezellig doen?
Ik zal je moeder subtiel helpen herinneren aan de prioriteiten des levensquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja vraag maar aan mama
die had het bezoek geregelt en zo
Beetje wel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:42 schreef liefie_ het volgende:
beetje jukkie
aaaargh laten we het niet over zusje hebben vandaagquote:
Ah, jij hebt ook een gezellig exemplaar?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aaaargh laten we het niet over zusje hebben vandaag
nouja of t echt mn zusje is blijft de vraag...quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook een gezellig exemplaar?![]()
Misschien komt ze wel van marsquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze zijn er nog niet uit of het menselijk is of niet
hopenlijk word ze dan uitgezetquote:
De enige juiste instellingquote:
Dat ziet er slaperig uitquote:
Ik doe dan ook net mn ogen openquote:
Wat is er gebeurd metquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:48 schreef Godlike02 het volgende:
Straks maar lekker slapen en morgen weer flink werken bij het mooiste bedrijf van nederland
Je kunt het in ieder geval proberen, misschien scoor je per-ongeluk een voldoendequote:
daarom, dus daar ga ik voor!quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Je kunt het in ieder geval proberen, misschien scoor je per-ongeluk een voldoende![]()
Goedemorgen, noorderling.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:18 schreef david. het volgende:
Goedemorgen aan allen!
Veel succes ermeequote:
'We' gingen toch naar het noordenquote:
ik vind van wel... internationale betrekkingenquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Veel succes ermee
Is het een lastig onderwerp?
En tieten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:24 schreef Dickies het volgende:
Bier.
Kun je daar les in geven dan ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind van wel... internationale betrekkingen
Ja ookquote:
ja tuurlijk!quote:
Algemene kennis dus?quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja tuurlijk!
het is sowieso belangrijk om te weten
het ontstaan van de NAVO, internationaal gerechtshof... wat ze daar doen en zo...
wat moet je anders als een kind iets leest bv toen over millosovice of hoe je dat ook spelt... dan moet je wel uit kunnen leggen waarom ie in nederland is... dat soort zaken
verdragen tegen terrorisme en zo
Oh, dat viel bij mij gewoon onder geschiedenis ... Tijden veranderen kennelijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja tuurlijk!
het is sowieso belangrijk om te weten
het ontstaan van de NAVO, internationaal gerechtshof... wat ze daar doen en zo...
wat moet je anders als een kind iets leest bv toen over millosovice of hoe je dat ook spelt... dan moet je wel uit kunnen leggen waarom ie in nederland is... dat soort zaken
verdragen tegen terrorisme en zo
als jij denkt die al te bezitten mag je mijn tentamen wel maken hoorquote:
het is idd voor een groot deel geschiedenis... maar dan dus specifiek over internationale betrekkingenquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Oh, dat viel bij mij gewoon onder geschiedenis ... Tijden veranderen kennelijk
En daarnaast ben ik niet zo heel vaak bij kinderen die me daarover het hemd van het lijf vragen
NAVO .. dat was toch Geneve, 1952 ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is idd voor een groot deel geschiedenis... maar dan dus specifiek over internationale betrekkingen
en het is nogal klote om al die verdragen uit elkaar te houden
Mkay.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als jij denkt die al te bezitten mag je mijn tentamen wel maken hoor
Fuck, het was 1949 .. gezaktquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:32 schreef webspider het volgende:
[..]
NAVO .. dat was toch Geneve, 1952 ?
ik wou het net zeggen!quote:
nbtstatquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:36 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Er was toch een functie in Win2000 en NT waar je kon zien wie zijn naam in een domein bij welke PC tag/name hoort?
Iemeand stuurde me net een Net send berichtje, waar alleen te lezen was welke pc dit verzonden had..
Ik vervul mijn rol goed dusquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wou het net zeggen!
je maakte me al helemaal nerveus! een van de weinige dingen die ik dacht te weten...
ow en ik weet wat over het niguragua conflict, de koude oorlog en al die conflicten er omheenquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wou het net zeggen!
je maakte me al helemaal nerveus! een van de weinige dingen die ik dacht te weten...
en ik weet de conferentie van jalta en dan houdt t wel weer op volgens mij haha dus als ze die 2 nou even vragen
verdrag van Maastricht ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow en ik weet wat over het niguragua conflict, de koude oorlog en al die conflicten er omheen
wat van de franse en amerikaanse revolutie
en heel kort wat over het rwanda tribunaal
maar meer ook niet
succesquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:47 schreef liefie_ het volgende:
pfoe is dat niet de oprichting van de EU?
naja het is bij mij heel erg het klok klepel geval...
hopenlijk kom ik er dan toch met logisch redeneren...
nou ik ga naar mn tentamen! je hoort straks wel of t idd zo was
quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:47 schreef liefie_ het volgende:
pfoe is dat niet de oprichting van de EU?
Succes ermee!quote:naja het is bij mij heel erg het klok klepel geval...
hopenlijk kom ik er dan toch met logisch redeneren...
nou ik ga naar mn tentamen! je hoort straks wel of t idd zo was
m.a.w; terug je bed in?quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:56 schreef webspider het volgende:
Zo, ik werk het eerste uur vanaf thuis, of iig tot de files weg zijn
Laptop op bed, VPN aan, mail lezenquote:
Dat doe ik al twee uurquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:56 schreef webspider het volgende:
Zo, ik werk het eerste uur vanaf thuis, of iig tot de files weg zijn
Hardtoken of softtoken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Laptop op bed, VPN aan, mail lezen
15km op de A6, 7km op de A1, 7 km op de A9 ... slecht plan inderdaadquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat doe ik al twee uur
ik ga niet in de file staan![]()
Hardtoken, maar die heb ik voor mezelf uitgezetquote:
nopequote:Op dinsdag 18 april 2006 08:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hey!![]()
Heb jij al wat ontvangen? (ben echt benieuwd hoe snel dat gaat..)
En op de a9?quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:01 schreef webspider het volgende:
[..]
15km op de A6, 7km op de A1, 7 km op de A9 ... slecht plan inderdaad
Volgens mij zit er nog wodka in je ogen, de A9 stond er al bijquote:
Ik verbied je om op dergelijke toon tegen Godt te spreken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Volgens mij zit er nog wodka in je ogen, de A9 stond er al bij
druk...quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:08 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
![]()
Hopen dat t niet al te laat aankomt..
Hoe was je pasen?
Ik zal het voortaan fluisterenquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik verbied je om op dergelijke toon tegen Godt te spreken.![]()
Daar heb je er twee van, wat is het probleem?quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:11 schreef jackson het volgende:
Puik weekend... alleen knie naar de klote gevoetbald
Oh jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Volgens mij zit er nog wodka in je ogen, de A9 stond er al bij
Eerst die wodka eruit jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ik kan dus nog maar beter niet gaan rijden![]()
Ja, ook goeiemorgen!quote:
Oohja...quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar heb je er twee van, wat is het probleem?
Moks!quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:19 schreef Mokster het volgende:
De A4 was ook een tikkie druk vanmorgen...
Maar gelukkig precies de andere kant op!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Oohja...
Probleem is dat mijn tennisseizoen verneukt is zonder dat ik er aan begonnen ben... tevens zal het fietsen lang op zich laten wachten
anders gezegd: Uitgeschakeld..quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Oohja...
Probleem is dat mijn tennisseizoen verneukt is zonder dat ik er aan begonnen ben... tevens zal het fietsen lang op zich laten wachten
Jah behoorlijk... was 3 jaar geleden dat ik er voor het laatst doorheen ging. Had verwacht dat die knie wel weer sterk genoeg was. En nu zijn de banden weer opgerekt.... de teringquote:
Jah.. en dat op je 23ste door met voetbal even in de grond te trappenquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
anders gezegd: Uitgeschakeld..![]()
en dat is? ; je opgeven bij de paralympics?quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah.. en dat op je 23ste door met voetbal even in de grond te trappen
Ah well.... Ik heb al een revalidatie plan voor mezelf bedacht weer
Ik was wel "anders" druk ook deze pasenquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:27 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Druk met eieren schilderen of 'anders' druk?
Kan ook nog maar ben nogal slecht met een rolstoelquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
en dat is? ; je opgeven bij de paralympics?
werken, mensen vermaken en mezelf vermakenquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:27 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Druk met eieren schilderen of 'anders' druk?
Ik ken het, ben op mijn 17e door beide aanhectingen van mn knieschijven gegaan, dat word ook nooit meer hetzelfdequote:
Prima relaxed weekendje gehad, lekker weer, vrije tijd, natuur, chillendquote:Jouw weekend wel tof ?!
Zullen we ruilen? Ik heb in de aanbieding, een buschauffeur die de weg niet weet en daardoor dus 3 keer verkeerd rijdtquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, ook goeiemorgen!
Wil jij een paar kilometertjes file van me? Ik heb er nog een paar over
Toch niet nog meer nota's?quote:
A9 en A10 zijn schoon, ik wacht nog op 12km op de A6quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:37 schreef Godlike02 het volgende:
En is de file al weg?
Want dan ga ik maar eens richting mijn werk
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Zullen we ruilen? Ik heb in de aanbieding, een buschauffeur die de weg niet weet en daardoor dus 3 keer verkeerd rijdt
Kun je niet tegen Rita zeggen dat al het interne VVD gewauwel veel belangrijker is dan die kamernota's ?quote:
Mooiquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:38 schreef webspider het volgende:
[..]
A9 en A10 zijn schoon, ik wacht nog op 12km op de A6
Hij is touringcar chauffeur, die zetten ze in bij ons, in de spitsquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:39 schreef webspider het volgende:
[..]
De man is vroeger touringcarchauffeur geweest, je had de toeristische route
Ach, heb je ook Oudaen weer eens gezienquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Hij is touringcar chauffeur, die zetten ze in bij ons, in de spits
Zelfde hier... jammer dat ik wel aanwezig moet zijnquote:
Je vindt utrecht zo tof ?!quote:
Echt vrij dusquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Idem. Morgen beginnen de college's weer.
Ja. Vergaderen met het bestuur van mijn studievereniging over de introductie dagen van school.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Echt vrij dus!
Plannen nog vandaag ?!
Ok.... Als dat alles is vandaag, is het goed te doenquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Vergaderen met het bestuur van mijn studievereniging over de introductie dagen van school.
Utrecht is inderdaad tof, maar de voornaamste reden zou dan wel zijn, dat ik eindelijk dat kutdorp uit ben waar ik nu woonquote:
Wonen wat vrienden van mequote:Op dinsdag 18 april 2006 10:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Utrecht is inderdaad tof, maar de voornaamste reden zou dan wel zijn, dat ik eindelijk dat kutdorp uit ben waar ik nu woon
In Utrecht, of in mijn kutdorp?quote:
Wat denk je zelfquote:
Geen idee... Utrecht is ok. Organiseer er weer een feest 27 meiquote:
Tof...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:53 schreef Q. het volgende:
Ik organiseer er elke dag een feest. Waar ik dan als enige op kom dagen.
Ratificatie is goedkeuring (door het parlement.)quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:06 schreef liefie_ het volgende:
iemand enig idee wat het verschil is tussen codificatie en ratificatie ivm een internationaal verdrag?
anders moet ik t gaan googlen...
die vraag wist ik dus echt niet en nu wil ik t natuurlijk perse weten
Codificatie betekent het op schrift stellen van iets.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:06 schreef liefie_ het volgende:
iemand enig idee wat het verschil is tussen codificatie en ratificatie ivm een internationaal verdrag?
anders moet ik t gaan googlen...
die vraag wist ik dus echt niet en nu wil ik t natuurlijk perse weten
Naprater.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Codificatie betekent het op schrift stellen van iets.
Ratificatie is de officiële bekrachtiging van een internationaal verdrag door een land.
heb je daar wat aan?
dankuquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ratificatie is goedkeuring (door het parlement.)![]()
Codificatie is het op schrift stellen.![]()
quote:
Ik heb prima gegeten vanochtend, dank je.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:24 schreef JoeyT het volgende:
En?
En?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:24 schreef JoeyT het volgende:
En?
Jupz en ik vind het niet meer leuk.quote:
Ik zo zo wat rijst maken, stukje zalm bakken en wat groenten wokkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb prima gegeten vanochtend, dank je.![]()
Wat heb je dan in hemelsnaam geflikt?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:31 schreef JoeyT het volgende:
Ze voelt alleen maar irritatie als ze me spreekt![]()
Dat hebben ongetwijfeld meer mensen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:31 schreef JoeyT het volgende:
Ze voelt alleen maar irritatie als ze me spreekt![]()
Als ze irritatie voelt zal hij haar wel anaal vernederd hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heb je dan in hemelsnaam geflikt?
Of iig weer een poging tot gewaagd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
Als ze irritatie voelt zal hij haar wel anaal vernederd hebben.
Sluitspier-irritatie..quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ze irritatie voelt zal hij haar wel anaal vernederd hebben.
Ben gewoon heel egoistisch geweest. We hadden met vrienden afgesproken en ze had zich er erg op verheugd. Alleen ik had de hele week niet gesport, weinig geslapen en slecht gegeten. Dus ik was vet chago en wilde niet mee. Dus kon zij alleen naar die vrienden gaan en stond ze lekker voor lul. Probleem is dat het de 2e keer op rij isquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heb je dan in hemelsnaam geflikt?
De kapper ook; Kassa! (plus btw in het kwadraad)quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:34 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga naar de kapper vanmiddag.![]()
Ik ben blij.![]()
Nee dat is al gewoonte geworden.quote:
Maar meer mensen boeien me nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat hebben ongetwijfeld meer mensen.![]()
Voor lul staan is natuurlijk ook weer overdreven. Bedoel: als je daarvoor al voor lul staat bij vriendenquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:37 schreef JoeyT het volgende:
Ben gewoon heel egoistisch geweest. We hadden met vrienden afgesproken en ze had zich er erg op verheugd. Alleen ik had de hele week niet gesport, weinig geslapen en slecht gegeten. Dus ik was vet chago en wilde niet mee. Dus kon zij alleen naar die vrienden gaan en stond ze lekker voor lul. Probleem is dat het de 2e keer op rij is![]()
![]()
Die pogingen tot of is ze inmiddels overstag gegaan wat anale seks betreft?quote:
Zij geeft en hij neemt... Het liefst anaal...quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:40 schreef Copycat het volgende:
Een beetje geven en nemen is in een relatie mooi meegenomen.
Nee ze belde 10 min daarvoor nog dat we samen zouden komen, dus dan staat t toch wel erg suf. Zeker omdat er voor ons gekookt werd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor lul staan is natuurlijk ook weer overdreven. Bedoel: als je daarvoor al voor lul staat bij vrienden.
Maar niet echt aardig en idd aardig egoïstisch van je, zeker nu het de tweede keer op rij is. Een beetje geven en nemen is in een relatie mooi meegenomen
.
Pogingen totquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die pogingen tot of is ze inmiddels overstag gegaan wat anale seks betreft?
Dus in feite heb je niet alleen je vriendin, maar ook jullie vrienden in de stront laten zakken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:45 schreef JoeyT het volgende:
Nee ze belde 10 min daarvoor nog dat we samen zouden komen, dus dan staat t toch wel erg suf. Zeker omdat er voor ons gekookt werd.
Ik wens je succes, you'll need itquote:Maja nu ben ik dus hard bezig om te lijmen...
Ja, ik ook ... Ganz vast op de A6quote:
Jupzquote:
Ik heb iig weer wat te vertellen aan de psycholoog vanmiddagquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus in feite heb je niet alleen je vriendin, maar ook jullie vrienden in de stront laten zakken?
Geen strakke actie.
[..]
Ik wens je succes, you'll need it.
Whehehequote:Op dinsdag 18 april 2006 11:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jupz en ik vind het niet meer leuk.![]()
Ik vroeg of we weer leuk tegen elkaar konden doen, maar dat lukte haar niet. Ze voelt alleen maar irritatie als ze me spreekt![]()
Aangezien ze nu kwaad is, zal het voorlopig wel daarbij blijvenquote:
Ah, lullen tegen jezelf. MPS is da bombquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb iig weer wat te vertellen aan de psycholoog vanmiddag![]()
Zeg dan meteen dat je haar vrienden niet boeiend vind en geen zin hebt om mee te gaan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jupz![]()
Had liever gehad dat t mijn vrienden waren, dan was t geen probleem
Toch iets suffer dat je je avatar bij sexy en gewaagd plaatstquote:
B, hoi!quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat je haar vrienden niet boeiend vind en geen zin hebt om mee te gaan.
Nee dat was t probleem totaal niet. Ik wilde gewoon sporten ten koste van alles. Al had ik een afspraak met de pausquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat je haar vrienden niet boeiend vind en geen zin hebt om mee te gaan.
Achja... Ik hoop dat t vrijdag een beetje over is...quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Aangezien ze nu kwaad is, zal het voorlopig wel daarbij blijven
Kom op, het is een vrouw. Over een paar dagen komt ze heus wel weer met hangende pootjes terug.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Achja... Ik hoop dat t vrijdag een beetje over is...
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toch iets suffer dat je je avatar bij sexy en gewaagd plaatst![]()
Hoe maakt u hetquote:
Had dat een logisch gevolg moeten zijn dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nee!?
Und? Dickies nu ook ruzie met zijn vriending?
Ik doel meer op t feit dat zn ava niet sexy en zeker niet gewaagd isquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nee!?
Und? Dickies nu ook ruzie met zijn vriending?
-zegt een vrouw..quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kom op, het is een vrouw. Over een paar dagen komt ze heus wel weer met hangende pootjes terug.
Helemaal niet nodig... Ik ben wel degene met de hangende pootjesquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kom op, het is een vrouw. Over een paar dagen komt ze heus wel weer met hangende pootjes terug.
Got thatquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik doel meer op t feit dat zn ava niet sexy en zeker niet gewaagd is![]()
Dan ga je toch niet mee, so fucking what?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee dat was t probleem totaal niet. Ik wilde gewoon sporten ten koste van alles. Al had ik een afspraak met de paus![]()
Ik zit niet onder de plakquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik doel meer op t feit dat zn ava niet sexy en zeker niet gewaagd is![]()
Dat niet afzeggen is t probleem dus ook. En ik ben idd gaan sporten, zonde van mequote:Op dinsdag 18 april 2006 12:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet mee, so fucking what?![]()
Kijk 10 minuten van tevoren afzeggen is nogal lame, maar je bent dr hondje niet. Als jij wil sporten en je hebt dat even nodig, kan ze daar ook begrip voor hebben. Alleen dat 10 minuten vantevoren afzeggen he, das waardeloos van je.![]()
Snap niet wat t met onder de plak zitten te maken heeft. Tis gewoon stom dat ik haar hiermee gekwetst heb.quote:
Ach het is vervelend, maar een excuus van jouw kant moet voldoende zijn. Ze draait wel weer bij als je voortaan gewoon ook ff 'rekening houdt met haar'.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat niet afzeggen is t probleem dus ook. En ik ben idd gaan sporten, zonde van me![]()
Oef.quote:
Is ze wel snel gekwetst.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Snap niet wat t met onder de plak zitten te maken heeft. Tis gewoon stom dat ik haar hiermee gekwetst heb.
Dat zal nog een flinke kluif worden voor Joey om dat voor elkaar te krijgenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
Ze draait wel weer bij als je voortaan gewoon ook ff 'rekening houdt met haar'.
Misschien wel, maar andersom zou ik zelf ook kwaad zijn geworden. Zeker omdat t de vorige keer ookal zo ging... Maar t komt ook wel goedquote:
Vind ik idd best lastig. Ben gewend dat de dingen gaan zoals ik t wil...quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal nog een flinke kluif worden voor Joey om dat voor elkaar te krijgen.
Ik zal niet zeggen dat ik een haar beter ben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal nog een flinke kluif worden voor Joey om dat voor elkaar te krijgen.
gewoon geen piercings nemenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Okay, fair enough, maar als ik je vertel dat het WEL pijn doet, moet je mij niet gaan vertellen dat dat niet zo is. Eikels![]()
In onze familie zijn er vrijwel alleen controlfreaks.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind ik idd best lastig. Ben gewend dat de dingen gaan zoals ik t wil...
Een volwassen, serieuze relatie houdt ook in dat je compromissen zoekt waarin beide partijen zich kunnen vinden. Je zin doordrijven omdat je dat nu eenmaal gewend bent, is so not done.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:14 schreef JoeyT het volgende:
Vind ik idd best lastig. Ben gewend dat de dingen gaan zoals ik t wil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |