A9 en A10 zijn schoon, ik wacht nog op 12km op de A6quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:37 schreef Godlike02 het volgende:
En is de file al weg?
Want dan ga ik maar eens richting mijn werk
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Zullen we ruilen? Ik heb in de aanbieding, een buschauffeur die de weg niet weet en daardoor dus 3 keer verkeerd rijdt
Kun je niet tegen Rita zeggen dat al het interne VVD gewauwel veel belangrijker is dan die kamernota's ?quote:
Mooiquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:38 schreef webspider het volgende:
[..]
A9 en A10 zijn schoon, ik wacht nog op 12km op de A6
Hij is touringcar chauffeur, die zetten ze in bij ons, in de spitsquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:39 schreef webspider het volgende:
[..]
De man is vroeger touringcarchauffeur geweest, je had de toeristische route
Ach, heb je ook Oudaen weer eens gezienquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Hij is touringcar chauffeur, die zetten ze in bij ons, in de spits
Zelfde hier... jammer dat ik wel aanwezig moet zijnquote:
Je vindt utrecht zo tof ?!quote:
Echt vrij dusquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Idem. Morgen beginnen de college's weer.
Ja. Vergaderen met het bestuur van mijn studievereniging over de introductie dagen van school.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Echt vrij dus!
Plannen nog vandaag ?!
Ok.... Als dat alles is vandaag, is het goed te doenquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Vergaderen met het bestuur van mijn studievereniging over de introductie dagen van school.
Utrecht is inderdaad tof, maar de voornaamste reden zou dan wel zijn, dat ik eindelijk dat kutdorp uit ben waar ik nu woonquote:
Wonen wat vrienden van mequote:Op dinsdag 18 april 2006 10:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Utrecht is inderdaad tof, maar de voornaamste reden zou dan wel zijn, dat ik eindelijk dat kutdorp uit ben waar ik nu woon
In Utrecht, of in mijn kutdorp?quote:
Wat denk je zelfquote:
Geen idee... Utrecht is ok. Organiseer er weer een feest 27 meiquote:
Tof...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:53 schreef Q. het volgende:
Ik organiseer er elke dag een feest. Waar ik dan als enige op kom dagen.
Ratificatie is goedkeuring (door het parlement.)quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:06 schreef liefie_ het volgende:
iemand enig idee wat het verschil is tussen codificatie en ratificatie ivm een internationaal verdrag?
anders moet ik t gaan googlen...
die vraag wist ik dus echt niet en nu wil ik t natuurlijk perse weten
Codificatie betekent het op schrift stellen van iets.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:06 schreef liefie_ het volgende:
iemand enig idee wat het verschil is tussen codificatie en ratificatie ivm een internationaal verdrag?
anders moet ik t gaan googlen...
die vraag wist ik dus echt niet en nu wil ik t natuurlijk perse weten
Naprater.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Codificatie betekent het op schrift stellen van iets.
Ratificatie is de officiële bekrachtiging van een internationaal verdrag door een land.
heb je daar wat aan?
dankuquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ratificatie is goedkeuring (door het parlement.)![]()
Codificatie is het op schrift stellen.![]()
quote:
Ik heb prima gegeten vanochtend, dank je.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:24 schreef JoeyT het volgende:
En?
En?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:24 schreef JoeyT het volgende:
En?
Jupz en ik vind het niet meer leuk.quote:
Ik zo zo wat rijst maken, stukje zalm bakken en wat groenten wokkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb prima gegeten vanochtend, dank je.![]()
Wat heb je dan in hemelsnaam geflikt?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:31 schreef JoeyT het volgende:
Ze voelt alleen maar irritatie als ze me spreekt![]()
Dat hebben ongetwijfeld meer mensen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:31 schreef JoeyT het volgende:
Ze voelt alleen maar irritatie als ze me spreekt![]()
Als ze irritatie voelt zal hij haar wel anaal vernederd hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heb je dan in hemelsnaam geflikt?
Of iig weer een poging tot gewaagd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
Als ze irritatie voelt zal hij haar wel anaal vernederd hebben.
Sluitspier-irritatie..quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ze irritatie voelt zal hij haar wel anaal vernederd hebben.
Ben gewoon heel egoistisch geweest. We hadden met vrienden afgesproken en ze had zich er erg op verheugd. Alleen ik had de hele week niet gesport, weinig geslapen en slecht gegeten. Dus ik was vet chago en wilde niet mee. Dus kon zij alleen naar die vrienden gaan en stond ze lekker voor lul. Probleem is dat het de 2e keer op rij isquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heb je dan in hemelsnaam geflikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |