ik wou het net zeggen!quote:
nbtstatquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:36 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Er was toch een functie in Win2000 en NT waar je kon zien wie zijn naam in een domein bij welke PC tag/name hoort?
Iemeand stuurde me net een Net send berichtje, waar alleen te lezen was welke pc dit verzonden had..
Ik vervul mijn rol goed dusquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wou het net zeggen!
je maakte me al helemaal nerveus! een van de weinige dingen die ik dacht te weten...
ow en ik weet wat over het niguragua conflict, de koude oorlog en al die conflicten er omheenquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wou het net zeggen!
je maakte me al helemaal nerveus! een van de weinige dingen die ik dacht te weten...
en ik weet de conferentie van jalta en dan houdt t wel weer op volgens mij haha dus als ze die 2 nou even vragen
verdrag van Maastricht ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow en ik weet wat over het niguragua conflict, de koude oorlog en al die conflicten er omheen
wat van de franse en amerikaanse revolutie
en heel kort wat over het rwanda tribunaal
maar meer ook niet
succesquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:47 schreef liefie_ het volgende:
pfoe is dat niet de oprichting van de EU?
naja het is bij mij heel erg het klok klepel geval...
hopenlijk kom ik er dan toch met logisch redeneren...
nou ik ga naar mn tentamen! je hoort straks wel of t idd zo was
quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:47 schreef liefie_ het volgende:
pfoe is dat niet de oprichting van de EU?
Succes ermee!quote:naja het is bij mij heel erg het klok klepel geval...
hopenlijk kom ik er dan toch met logisch redeneren...
nou ik ga naar mn tentamen! je hoort straks wel of t idd zo was
m.a.w; terug je bed in?quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:56 schreef webspider het volgende:
Zo, ik werk het eerste uur vanaf thuis, of iig tot de files weg zijn
Laptop op bed, VPN aan, mail lezenquote:
Dat doe ik al twee uurquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:56 schreef webspider het volgende:
Zo, ik werk het eerste uur vanaf thuis, of iig tot de files weg zijn
Hardtoken of softtoken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Laptop op bed, VPN aan, mail lezen
15km op de A6, 7km op de A1, 7 km op de A9 ... slecht plan inderdaadquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat doe ik al twee uur
ik ga niet in de file staan![]()
Hardtoken, maar die heb ik voor mezelf uitgezetquote:
nopequote:Op dinsdag 18 april 2006 08:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hey!![]()
Heb jij al wat ontvangen? (ben echt benieuwd hoe snel dat gaat..)
En op de a9?quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:01 schreef webspider het volgende:
[..]
15km op de A6, 7km op de A1, 7 km op de A9 ... slecht plan inderdaad
Volgens mij zit er nog wodka in je ogen, de A9 stond er al bijquote:
Ik verbied je om op dergelijke toon tegen Godt te spreken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Volgens mij zit er nog wodka in je ogen, de A9 stond er al bij
druk...quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:08 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
![]()
Hopen dat t niet al te laat aankomt..
Hoe was je pasen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |