Oh, ik ook. Het was meer een "wat ken ik met min of meer een M uit Manchester wat niet Morrissey is?"quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Daar moet ik me nog eens in verdiepen. Ik ken er bar weinig van, alleen de 'hitjes'.
nee joh de XTC was gister!quote:Op maandag 17 april 2006 23:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Het heeft toch niets met dat XTC-lab te maken?
[..]
Vraag een huisgenoot of hij/zij je kietelt voor het slapen gaan
Vandaag werd een 21-jarige uit Tilburg aangehouden .. ik moest even aan je denken, maar volgens mij ben je 20quote:
Die kunnen ook vast kietelen!quote:en mn huisgenoten zijn een beetje de oorzaak van de weinige lachjesben nog bij mn ouders
Doe net als Ynske doordeweeks. Zet ze alvast klaar zodat jij elk R&P SC topic op jou naam hebt met nietszeggende dingen als:quote:
Wat heb jij tegenwoordig met PhaE? Of persifleer je slechts Ynske?quote:Op maandag 17 april 2006 23:39 schreef Anthraxx het volgende:
"Phae, ik wil je kat op een geile pose fotograferen."
"Phae, ik wil je"
"Phae"
haha ja 20 en 7 maanden!quote:Op maandag 17 april 2006 23:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Vandaag werd een 21-jarige uit Tilburg aangehouden .. ik moest even aan je denken, maar volgens mij ben je 20
[..]
Die kunnen ook vast kietelen!![]()
Satire.quote:Op maandag 17 april 2006 23:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heb jij tegenwoordig met PhaE? Of persifleer je slechts Ynske?![]()
ow wee als jij de rede bent dat ie de laatste tijd zo vaak "hoofdpijn" heeftquote:Op maandag 17 april 2006 23:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heb jij tegenwoordig met PhaE?
Ik zal er in het vervolg aan denkenquote:Op maandag 17 april 2006 23:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en ik ben braaf dus laat me nooit in met dat soort practijken!!![]()
Ah ja, dat ken ik. Daarom tief ik altijd dezelfde avond heen!quote:en als iemand van mn familie in de buurt komt bijt ik zijn/haar hoofd er af...
we liggen elkaar niet meer zo na 3 dagen gezellig samen zijn
Volgens mij bestaat die echt en loopt hij hier nu ook nog rond ook.quote:
Issie bouwvakker?quote:Op maandag 17 april 2006 23:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die echt en loopt hij hier nu ook nog rond ook.![]()
En nee, ik ben het niet.![]()
Vroegah, toen je nog vol-gas over de drempels konquote:
ik ben nog niet zo lang vrij van de verplichtingen... dus tegen de tijd dat ik wou gaan was de nationale geschiednis quiz op! en die wou ik niet missen natuurlijk!quote:Op maandag 17 april 2006 23:43 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik zal er in het vervolg aan denken
[..]
Ah ja, dat ken ik. Daarom tief ik altijd dezelfde avond heen!
Vroeger, toen ik nog jong was.quote:Op maandag 17 april 2006 23:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Vroegah, toen je nog volgas over de drempels kon
quote:
Wil je geen dingen zeggen die het risico op visualiseren hebben?quote:Op maandag 17 april 2006 23:45 schreef Anthraxx het volgende:
"Mijn camera's kun je voor twee dingen gebruiken: fotograferen en zelfbevrediging."
Wil jij dat dan niet zo benadrukken?quote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wil je geen dingen zeggen die het risico op visualiseren hebben?
De reden van haar recente zoomlens aanschaf.quote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Werd jij er ook onpasselijk van?quote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wil jij dat dan niet zo benadrukken?![]()
Kryten: "Hm, no wonder human eyes don't have a zoom-mode"quote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat slijtquote:Op maandag 17 april 2006 23:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben nog niet zo lang vrij van de verplichtingen... dus tegen de tijd dat ik wou gaan was de nationale geschiednis quiz op! en die wou ik niet missen natuurlijk!
erg he maja
quote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
aaarghquote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De reden van haar recente zoomlens aanschaf.
The effects some people have....quote:Op maandag 17 april 2006 23:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aaargh
nu kan ik niet meer slapen
nog erger dan een horrorfilm kijken vlak voor het slapen gaan...![]()
Horrorfilms kunnen anders best gezellig zijnquote:Op maandag 17 april 2006 23:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nog erger dan een horrorfilm kijken vlak voor het slapen gaan...![]()
Ik vermoed dat jou "meeten" toch wel het hoogtepunt van de volgende Belgiëmeet gaat wordenquote:Op maandag 17 april 2006 23:50 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn excuses voor het persoonlijk leed van sommige users. De schade mag je geheel verhalen bij het lijdend voorwerp en niet bij de boodschapper. Dank u.
Slaap lekker Neauzem.quote:Op maandag 17 april 2006 23:50 schreef nozem het volgende:
Slapen. Toedeledokie!
dapper na die beelden die opgeroepen werden...quote:Op maandag 17 april 2006 23:50 schreef nozem het volgende:
Slapen. Toedeledokie!
Ik zie Nozem er niet voor aan om te masturberen op deze beelden.quote:Op maandag 17 april 2006 23:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dapper na die beelden die opgeroepen werden...
of verdacht dat je juis nu gaat
Tof. Kun je het meteen vastleggen voor je nageslacht en Geenstijl.quote:Op maandag 17 april 2006 23:53 schreef nozem het volgende:
Ik ga me eens lekker bevredigen met mijn recent aangeschafte canon met turbozoomlens.
Ook dat wil ik niet visualiserenquote:Op maandag 17 april 2006 23:53 schreef nozem het volgende:
Ik ga me eens lekker bevredigen met mijn recent aangeschafte canon met turbozoomlens.
Dan stuur je Bar maar even!quote:Op maandag 17 april 2006 23:57 schreef Bar_en_Mar het volgende:
slapen ja moet ik ook gaan doen, maar de hond moet ook nog uit waar ik eigenlijk geen zin in heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |