quote:
Prima. Het is wel ver in de trein. Maar we zien elkaar vaak zat.quote:Op maandag 17 april 2006 22:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja nouk ik stel de vraag hier nog maar eens. Hoe bevalt de afstand emm'n a'dam ?
Dan vind je het vast ook niet erg dat ik me daar niks van aan ga trekken.quote:Op maandag 17 april 2006 22:53 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja.. Dat lijkt me duidelijk. Wie anders?
Tuuk nietquote:Op maandag 17 april 2006 22:54 schreef sXe het volgende:
[..]
Dan vind je het vast ook niet erg dat ik me daar niks van aan ga trekken.
Vooral dat laatste, alhoewel ik op het moment liever euro's heb dan guldens.quote:Op maandag 17 april 2006 22:53 schreef sXe het volgende:
guldens zijn kansloos.
Net als euro's trouwens.
En het niet hebben van één van beiden...
scheelt alvast weer...quote:
Jaquote:Op maandag 17 april 2006 22:55 schreef Nouk het volgende:
Mis jij BF al ontzettend BB?
Welcomequote:Op maandag 17 april 2006 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb nogsteeds jullie gulle gavendie ik op mijn feestje kreeg. Je hebt hier niks aan euro's
de kaas en drop en boekjes zijn wel respectievelijk op en uit.
Nog bedankt daarvoor
Ohh echt al best snel zeg. Wat leuk. Heb jij dan ook vakantie rond die tijd? Dat jullie samen leuke dingen kunnen doen?quote:
en de whisk(e)y?quote:Op maandag 17 april 2006 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb nogsteeds jullie gulle gavendie ik op mijn feestje kreeg. Je hebt hier niks aan euro's
de kaas en drop en boekjes zijn wel respectievelijk op en uit.
Nog bedankt daarvoor
Mister Positivo zeg.quote:Op maandag 17 april 2006 22:57 schreef sXe het volgende:
Mooi, dan kunnen we nu allemaal gelukkig, maar kansloos doodgaan
Ga jij niet dood dan?quote:
Die drink ik op in nederland, ik wist niet of ik daar import kosten over moest betalen.quote:
zekerquote:Op maandag 17 april 2006 23:00 schreef Q. het volgende:
Doodgaan is goed.
Dat is meer iets voor het vorige topicquote:Op maandag 17 april 2006 22:57 schreef sXe het volgende:
Mooi, dan kunnen we nu allemaal gelukkig, maar kansloos doodgaan
Jazeker ik ga een weekje met dr in een hotelletje zitten (met kakkerlakken en rommel en trappen ipv liften) en dan allemaal leuke dingen doen in manhatten.quote:Op maandag 17 april 2006 22:57 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ohh echt al best snel zeg. Wat leuk. Heb jij dan ook vakantie rond die tijd? Dat jullie samen leuke dingen kunnen doen?
doodgaan is van alle tijdenquote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor het vorige topic
Nou erm ehhh oef aah eeeeh ermquote:Op maandag 17 april 2006 23:02 schreef Nouk het volgende:
BB, wil jij eigenlijk kinderen?
Wat leuk zeg! Wordt het weer ook al wat beter?quote:Op maandag 17 april 2006 23:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jazeker ik ga een weekje met dr in een hotelletje zitten (met kakkerlakken en rommel en trappen ipv liften) en dan allemaal leuke dingen doen in manhatten.
Doodgaan is vrij 2005 dus.quote:
Tis hier een graad of 18 tshirtjes weer, overdag althans.quote:Op maandag 17 april 2006 23:03 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! Wordt het weer ook al wat beter?
en 2004quote:
Stuk beter dan hier dus. Het wil hier maar geen fatsoenlijk weer wordenquote:Op maandag 17 april 2006 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tis hier een graad of 18 tshirtjes weer, overdag althans.
Heb je ook nog wat vrolijker nieuws?quote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef sXe het volgende:
[..]
en 2004
en 2006
en ik durf zelfs te zeggen dat het ook wel van 2007 is
1863 herinner ik me nog dat was een goed jaar voor de dood.quote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef sXe het volgende:
[..]
en 2004
en 2006
en ik durf zelfs te zeggen dat het ook wel van 2007 is
Kijk naar zn icoon dan word je toch gelijk blij.quote:
Dat komt omdat jullie geen lente meet organiseren.quote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
Stuk beter dan hier dus. Het wil hier maar geen fatsoenlijk weer worden.
Nou. Weet niet. Het heeft niet direct die invloed op mij.quote:Op maandag 17 april 2006 23:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kijk naar zn icoon dan word je toch gelijk blij.
Je bent sneller 30 dan je denkt hoor.quote:Op maandag 17 april 2006 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nou erm ehhh oef aah eeeeh erm
Niet voor mn 30ste in ieder geval.
Het is wel bijna 5 mei. Komt er dan nog een meet?quote:Op maandag 17 april 2006 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie geen lente meet organiseren.
Superted hoe kun je nou niet blij worden van superted.quote:Op maandag 17 april 2006 23:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou. Weet niet. Het heeft niet direct die invloed op mij.
Als je een beetje had opgelet had je vast gemerkt dat het nieuws ook best vaak over dode mensen gaat. Daartussen zitten vast ook wel wat luchtigere dingen, maar ik kan ze zo snel niet noemen nee...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |