Dat zijn twee zinnenquote:Op maandag 17 april 2006 12:35 schreef mjb44 het volgende:
Moeilijk, eigen zin willen doordrijven, manipulerende wezens. Maar ook: lief, leuk, zorgzaam, mooi.
het geeft je opeens talloze ideeenquote:Op maandag 17 april 2006 12:28 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat die Yolanthe erbij doet weet ik ook niet.
quote:Op maandag 17 april 2006 12:36 schreef Mars het volgende:
KUTHOEREN, ALLEMAAAAL!
quote:Op maandag 17 april 2006 12:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vrouwen zijn lekker!! de meesten dan he
Jammergenoeg klopt het nog ook.quote:Op maandag 17 april 2006 12:28 schreef pberends het volgende:
"Vrouwen zijn hormoongestuurde bommen die niet rationeel kunnen nadenken"
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:08 schreef Asielzoekers het volgende:
Feministische vrouwen heb ik ook een broertje dood aan... 40.000 jaar geleden toen de mensheid nog jager-verzamelaar was zaten vrouwen in beschutte grotten, ver weg van het gevaar en voorzien van voedsel door mannen. Maar dan 39954 jaar later komen vrouwen in opstand en ontstaat het feminisme NADAT jullie bijna 40.000 gepamperd zijn door mannen. Stelletje hypocrieten. Tevens een treffend voorbeeld hoe traag jullie van begrip zijn.
huldequote:Op maandag 17 april 2006 13:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[... Feministische vrouwen heb ik ook een broertje dood aan... 40.000 jaar geleden toen de mensheid nog jager-verzamelaar was zaten vrouwen in beschutte grotten, ver weg van het gevaar en voorzien van voedsel door mannen. Maar dan 39954 jaar later komen vrouwen in opstand en ontstaat het feminisme NADAT jullie bijna 40.000 gepamperd zijn door mannen. Stelletje hypocrieten. Tevens een treffend voorbeeld hoe traag jullie van begrip zijn. ...]
.
ze vind gewoon dat ik gelijk hebquote:Op maandag 17 april 2006 13:59 schreef Spreadsheet het volgende:
[..].
Wat is de toegevoegde waarde van je zwakzinnige reply?
Is wel erg pakkendquote:
*ughe*ughe* De vrouwen verzamelden ook eten. Bessen en planten enzo. Ze hadden wel degelijk een groot aandeel in de overleving! Duik nog maar even een keer je boeken in. En als er geen vrouwen waren geweest, was jij er ook niet, mannetje!quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:08 schreef Asielzoekers het volgende:
Feministische vrouwen heb ik ook een broertje dood aan... 40.000 jaar geleden toen de mensheid nog jager-verzamelaar was zaten vrouwen in beschutte grotten, ver weg van het gevaar en voorzien van voedsel door mannen. Maar dan 39954 jaar later komen vrouwen in opstand en ontstaat het feminisme NADAT jullie bijna 40.000 gepamperd zijn door mannen. Stelletje hypocrieten. Tevens een treffend voorbeeld hoe traag jullie van begrip zijn
Ja, maar als er geen mannen waren, was jij er ook niet.quote:Op maandag 17 april 2006 19:56 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
*ughe*ughe* De vrouwen verzamelden ook eten. Bessen en planten enzo. Ze hadden wel degelijk een groot aandeel in de overleving! Duik nog maar even een keer je boeken in. En als er geen vrouwen waren geweest, was jij er ook niet, mannetje!
quote:Op maandag 17 april 2006 15:28 schreef buitenbeentje het volgende:
Vrouwen?
Je kan nog beter kippen houden wiet verbouwen.
ze bestaan wel hoor.... maar t zijn er inderdaad extreem weinigquote:Op maandag 17 april 2006 20:13 schreef zoalshetis het volgende:
bijzonder leuke schepsels zonder humor.
dat is aangeleerd. standaard zit het niet in het pakket.quote:Op maandag 17 april 2006 20:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
ze bestaan wel hoor.... maar t zijn er inderdaad extreem weinig
goed mogelijk jaquote:Op maandag 17 april 2006 20:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is aangeleerd. standaard zit het niet in het pakket.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |