Dat zijn twee zinnenquote:Op maandag 17 april 2006 12:35 schreef mjb44 het volgende:
Moeilijk, eigen zin willen doordrijven, manipulerende wezens. Maar ook: lief, leuk, zorgzaam, mooi.
het geeft je opeens talloze ideeenquote:Op maandag 17 april 2006 12:28 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat die Yolanthe erbij doet weet ik ook niet.
quote:Op maandag 17 april 2006 12:36 schreef Mars het volgende:
KUTHOEREN, ALLEMAAAAL!
quote:Op maandag 17 april 2006 12:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vrouwen zijn lekker!! de meesten dan he
Jammergenoeg klopt het nog ook.quote:Op maandag 17 april 2006 12:28 schreef pberends het volgende:
"Vrouwen zijn hormoongestuurde bommen die niet rationeel kunnen nadenken"
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:08 schreef Asielzoekers het volgende:
Feministische vrouwen heb ik ook een broertje dood aan... 40.000 jaar geleden toen de mensheid nog jager-verzamelaar was zaten vrouwen in beschutte grotten, ver weg van het gevaar en voorzien van voedsel door mannen. Maar dan 39954 jaar later komen vrouwen in opstand en ontstaat het feminisme NADAT jullie bijna 40.000 gepamperd zijn door mannen. Stelletje hypocrieten. Tevens een treffend voorbeeld hoe traag jullie van begrip zijn.
huldequote:Op maandag 17 april 2006 13:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[... Feministische vrouwen heb ik ook een broertje dood aan... 40.000 jaar geleden toen de mensheid nog jager-verzamelaar was zaten vrouwen in beschutte grotten, ver weg van het gevaar en voorzien van voedsel door mannen. Maar dan 39954 jaar later komen vrouwen in opstand en ontstaat het feminisme NADAT jullie bijna 40.000 gepamperd zijn door mannen. Stelletje hypocrieten. Tevens een treffend voorbeeld hoe traag jullie van begrip zijn. ...]
.
ze vind gewoon dat ik gelijk hebquote:Op maandag 17 april 2006 13:59 schreef Spreadsheet het volgende:
[..].
Wat is de toegevoegde waarde van je zwakzinnige reply?
Is wel erg pakkendquote:
*ughe*ughe* De vrouwen verzamelden ook eten. Bessen en planten enzo. Ze hadden wel degelijk een groot aandeel in de overleving! Duik nog maar even een keer je boeken in. En als er geen vrouwen waren geweest, was jij er ook niet, mannetje!quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:08 schreef Asielzoekers het volgende:
Feministische vrouwen heb ik ook een broertje dood aan... 40.000 jaar geleden toen de mensheid nog jager-verzamelaar was zaten vrouwen in beschutte grotten, ver weg van het gevaar en voorzien van voedsel door mannen. Maar dan 39954 jaar later komen vrouwen in opstand en ontstaat het feminisme NADAT jullie bijna 40.000 gepamperd zijn door mannen. Stelletje hypocrieten. Tevens een treffend voorbeeld hoe traag jullie van begrip zijn
Ja, maar als er geen mannen waren, was jij er ook niet.quote:Op maandag 17 april 2006 19:56 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
*ughe*ughe* De vrouwen verzamelden ook eten. Bessen en planten enzo. Ze hadden wel degelijk een groot aandeel in de overleving! Duik nog maar even een keer je boeken in. En als er geen vrouwen waren geweest, was jij er ook niet, mannetje!
quote:Op maandag 17 april 2006 15:28 schreef buitenbeentje het volgende:
Vrouwen?
Je kan nog beter kippen houden wiet verbouwen.
ze bestaan wel hoor.... maar t zijn er inderdaad extreem weinigquote:Op maandag 17 april 2006 20:13 schreef zoalshetis het volgende:
bijzonder leuke schepsels zonder humor.
dat is aangeleerd. standaard zit het niet in het pakket.quote:Op maandag 17 april 2006 20:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
ze bestaan wel hoor.... maar t zijn er inderdaad extreem weinig
goed mogelijk jaquote:Op maandag 17 april 2006 20:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is aangeleerd. standaard zit het niet in het pakket.
Sara Kroos? Oh wacht...quote:Op maandag 17 april 2006 20:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
ze bestaan wel hoor.... maar t zijn er inderdaad extreem weinig
Precies, er is geen betere homp vlees waar we ons kwakje kwijt in kunnenquote:Op maandag 17 april 2006 20:19 schreef beestjuh het volgende:
Ondanks alles genoemd boven, en waarschijnlijk ook onder deze post, onmisbaar..
.
wat liefquote:Op maandag 17 april 2006 20:18 schreef AlohaXa het volgende:
Zachte hemelse engelen, zij die de aarde bewandelen
Nou,er zijn genoeg vrouwen die ik die typering niet mee wil geven,want er lopen een hoop krengen rond.quote:Op maandag 17 april 2006 20:18 schreef AlohaXa het volgende:
Zachte hemelse engelen, zij die de aarde bewandelen
Zitten de littekens diep jongenquote:Op maandag 17 april 2006 22:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat liefeen post van een man die nog nooit een vriendinnetje heeft gehad!
trust me ik kan niet zonder een vrouw maar om ze nou zachte hemelse engelen te noemen....
![]()
Precies, ze voelen zich bij het minste of geringste altijd aangesprokenquote:Op maandag 17 april 2006 23:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou,er zijn genoeg vrouwen die ik die typering niet mee wil geven,want er lopen een hoop krengen rond.
De vrouwen op wie het wel van toepassing is:op je voorhoofd.
quote:
zeer zekerquote:Op maandag 17 april 2006 23:26 schreef Brennie het volgende:
Eigenlijk houden we ( lees: mannen) stiekem toch wel van ze.
quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 12:36 schreef Mars het volgende:
KUTHOEREN, ALLEMAAAAL!
quote:Op maandag 17 april 2006 12:37 schreef RipCore het volgende:
Women.
Can't live with them, can't live witho.... whahahaha pass me the peanuts!!.
- Al Bundy
Amen.quote:Op maandag 17 april 2006 12:36 schreef Mars het volgende:
KUTHOEREN, ALLEMAAAAL!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:08 schreef i2Them2 het volgende:
vrouw (de ~ (v.), ~en)
1 volwassen mens van het vrouwelijk geslacht => dame, doos, gleuf, gleufdier, juffrouw, mevrouw, vrouwmens, vrouwspersoon, wijf![]()
Mooie quote van Rupert Hughesquote:Op maandag 17 april 2006 12:34 schreef Tafkahs het volgende:
"vrouwelijke intuitie is het resultaat van miljoenen jaren niet denken"
ik moet altijd wel lachen om dergelijke reakties. Als ik al die homofobe reakties hier lees op het forum, valt het met jouw stelling best wel mee....quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:25 schreef Spreadsheet het volgende:
Het is maar dat ze een spleetje hebben, en verder over manipulatieve/barende/verzorgende vaardigheden beschikken. Anders waren ze in onze maatschappij uitgestorven geraakt.
Hm... toch weten we allebei wel dat er een kern van waarheid in zitquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik moet altijd wel lachen om dergelijke reakties. Als ik al die homofobe reakties hier lees op het forum, valt het met jouw stelling best wel mee....
brilquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:31 schreef Maisnon het volgende:
Als ze kunnen schommelen, kunnen ze ook wippen
Is oud, joh.quote:
En natuurlijk 'tis net als een ferrari; lastig instappen, maar 't scheurt zijn best!'quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:35 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Is oud, joh.
Rekt het niet, dan scheurt het wel.
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul.
quote:Op maandag 17 april 2006 12:28 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Cees Geel zei het mooi vrijdag in Raymann is Laat:
"Vrouwen zijn hormoongestuurde bommen die niet rationeel kunnen nadenken"
Oftewel; beschrijf hier vrouwen (in het algemeen) in 1 zin. Wat die Yolanthe erbij doet weet ik ook niet.
Contra-topique: Beschrijf hier mannen in 1 zin.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:51 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
. Jouw topics hebben allemaal dezelfde strekking vul zelf maar in....
Tsja, hij is inderdaad oud, maar die 2 die jij noemt, + die van mij zijn helaas de enige die ik kenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:35 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Is oud, joh.
Rekt het niet, dan scheurt het wel.
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |