Amenquote:Op maandag 17 april 2006 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mannen zijn hoe dan ook op alle vlakken beter dan vrouwen.
..afgezien van het gebrek aan fysiologische esthetiekquote:Op maandag 17 april 2006 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mannen zijn hoe dan ook op alle vlakken beter dan vrouwen.
Bupatih, ik heb een speciaal plekje in mijn hart voor je gereserveerd (op een hetrosexuele wijze dan)quote:Op maandag 17 april 2006 13:40 schreef Bupatih het volgende:
"Waren alle mannen maar als Dizer."
Mijn foto, wat doe jequote:Op maandag 17 april 2006 13:36 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik zat te denken aan:
"Mannen zijn testosterongestuurde bommen die rationeel kunnen nadenken"
Contra-topique: Beschrijf hier vrouwen in 1 zin.
Dat randje vet om de piemel dat ze "man" noemen kan vaak z'n mond niet houden als ik gebruik wil maken van datinstrument.quote:Op maandag 17 april 2006 21:40 schreef tonja het volgende:
Ach, zo'n piemel is wel lekker, alleen die lul die eraan vastzit.....
Dat is niet zo erg als je IQ hoog is.quote:Op maandag 17 april 2006 13:51 schreef SHE het volgende:
ratio > penis
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat randje vet om de piemel dat ze "man" noemen kan vaak z'n mond niet houden als ik gebruik wil maken van datinstrument.
Dat is een man toch, dat randje? Met een schurend oppervlak bovenaan en twee mild stinkende, in witte sportstof gehulde uiteindes onderaan? Het zit altijd zo in de weg.
Maar het kan me wel een glaasje water brengen na de sex. Dat dan weer wel.
quote:Op maandag 17 april 2006 21:40 schreef tonja het volgende:
Ach, zo'n piemel is wel lekker, alleen die lul die eraan vastzit.....
Typisch vrouw: je vraagt één zin, je krijgt een hele alinea.....quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat randje vet om de piemel dat ze "man" noemen kan vaak z'n mond niet houden als ik gebruik wil maken van datinstrument.
Dat is een man toch, dat randje? Met een schurend oppervlak bovenaan en twee mild stinkende, in witte sportstof gehulde uiteindes onderaan? Het zit altijd zo in de weg.
Maar het kan me wel een glaasje water brengen na de sex. Dat dan weer wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |