Ja, dat hebben we gisteren gezienquote:Op maandag 17 april 2006 08:49 schreef Solstice het volgende:
Ik hoop dat Twente wint, maar de laatste paar jaar hebben we niet goed onder druk gepresteerd, en Utrecht lijkt dat beter te kunnen.
Denk hetzelfde; maar het zal er ook vanaf hangen of de eerste wedstrijd thuis of uit is. En dat weet ik even niet. Als Utrecht eerst thuis moet, denk ik dat ze nog wel een kans hebben; anders wordt 't lastig.quote:Op maandag 17 april 2006 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben bang dat Utrecht geknakt is en dit niet wint.
Eerst uit ... de beter geplaatste teams in de play offs spelen eerst uit.quote:Op maandag 17 april 2006 11:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Denk hetzelfde; maar het zal er ook vanaf hangen of de eerste wedstrijd thuis of uit is. En dat weet ik even niet. Als Utrecht eerst thuis moet, denk ik dat ze nog wel een kans hebben; anders wordt 't lastig.
Volgens mij is er nauwelijks een speler met Europese ervaring in dit Utreg, van degenen die gisteren speelden alleen JP en Ramzi?quote:Op maandag 17 april 2006 20:29 schreef Corksterr het volgende:
Ik heb absoluut geen voorkeur voor een bepaalde club in deze wedstrijd, hoewel ik denk dat Utrecht het wel beter zou doen in Europa dan Twente. Ervaring enzo...
Is dat niet hetelfde als Groningen, Heerenveen, Utrecht, of Roda JC?quote:
Geldt niet alleen voor de spelers, Utrecht is gewoon een stap verder dan FC Twente op dat gebied. Plus dat ik het een club die 6e wordt, meer gun om in Europa te spelen dan een club die 9e wordt.quote:Op maandag 17 april 2006 22:08 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Volgens mij is er nauwelijks een speler met Europese ervaring in dit Utreg, van degenen die gisteren speelden alleen JP en Ramzi?
Heerenveen en Roda JC zijn inderdaad niet veel dit jaar, maar Groningen en Utrecht zijn duidelijk een klasse beter dan Twente.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:32 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Is dat niet hetelfde als Groningen, Heerenveen, Utrecht, of Roda JC?
In Nederland moeten we blij zijn als deze ploegen de poule-fase halen, alles wat extra is dat is meegenomen.
Ja, daarom won Twente al 2x van Utrecht.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:48 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Heerenveen en Roda JC zijn inderdaad niet veel dit jaar, maar Groningen en Utrecht zijn duidelijk een klasse beter dan Twente.
Maakt niet zoveel uit, beiden zijn snel uitgeschakeld.quote:Op maandag 17 april 2006 22:16 schreef Chen het volgende:
FC Utrecht zal het wel het beter doen in Europa dan Twente, kop op hé. Twente in Europa
Op die toer zou Ajax 6e moeten staan met 6 punten in totaal tegen F'noord (16 punten), AZ (8 punten), Utrecht (12 punten) en Groningen (12 punten). En dan zou Feyenoord 2e zijn, Utrecht 3e op doelsaldo, Groningen 4e en AZ 5e. Dat is het enkel niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:57 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ja, daarom won Twente al 2x van Utrecht.![]()
Wat een slap argument.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:57 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ja, daarom won Twente al 2x van Utrecht.![]()
In het Arke Stadion 2-2.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
3-2 voor Twente en in Utrecht 2-1 voor Utrecht.
Niet verwacht? Ik verwacht helemaal niets meer van de FC, ik ben toch bang dat die domper te groot was.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:35 schreef clauwheee het volgende:
Twente voor? Hmm niet verwacht.
'T lukt Elmer Fudd ook nooit hoor.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kan iemand niet die snuit van dat konijn dichtplakken met tape ofzo?![]()
Kop dr veur, de domper is groot ok, maar dan kun je toch proberen het er alsnog uit te halen? Maar goed, net wat je zegt, er zijn ook een paar uit vorm.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niet verwacht? Ik verwacht helemaal niets meer van de FC, ik ben toch bang dat die domper te groot was.
Booy had ook al gezegd dat hij alleen mensen mee zou nemen die 100% fit zijn. Daarom spelen Braafheid en Keller ook niet. Kijkend naar hun vorm van de laatste tijd mis je daar ook niet veel aanquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kop dr veur, de domper is groot ok, maar dan kun je toch proberen het er alsnog uit te halen? Maar goed, net wat je zegt, er zijn ook een paar uit vorm.
Achterste kruisband gescheurd, bedankt Renéquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:13 schreef Stampie22 het volgende:
Waar is Grandel??
Al een tijdje geblesseerd en komt de komende maanden ook niet in actiequote:Op zaterdag 22 april 2006 20:13 schreef Stampie22 het volgende:
Waar is Grandel??
Hey, gaat t hier over Madrid of over FC Twente- FC Utrechtquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
echt goed van Madrid
Briljante prestatie!
Wel dat het 2-0 was.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Gerritsen scoorde, was nog niet gezegd.
Helemaal mee eens:) Ik zou willen dat Radio M wat Utregser was, meer Utregse presentatoren en Utreg-liedjes tijdens FCU-uitzendingen.quote:
Tegen Twente verliezen is ook al twee keer tijdens het seizoen gebeurd, dus deze tussenstand relateren aan instorten slaat ook nergens opquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:19 schreef venomsnake het volgende:
jeetje wat stort dat Utrecht in zeg op het eind van het seizoen....![]()
Ik heb al een hekel aan die liedjes, maar ik zou het niet erg vinden als er gewoon running commentary is.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:20 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens:) Ik zou willen dat Radio M wat Utregser was, meer Utregse presentatoren en Utreg-liedjes tijdens FCU-uitzendingen.
heb het niet alleen over deze wedstrijd, hiervoor werden er ook 3 verloren zoals je weet..quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tegen Twente verliezen is ook al twee keer tijdens het seizoen gebeurd, dus deze tussenstand relateren aan instorten slaat ook nergens op
Van FCG en Vitesse kan je verliezen (en FCU speelde trouwens wel een goede partij tegen FCG), tegen Willem II had nooit verloren mogen wordenquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
heb het niet alleen over deze wedstrijd, hiervoor werden er ook 3 verloren zoals je weet..![]()
Net als vlak na rust er eentje tegen te krijgenquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:44 schreef Stampie22 het volgende:
Laat 't dan in godsnaam maar 2-0 blijven, dan is er nog een kansje woensdag. Het is namelijk typisch Utreg om er in de laatste paar minuten nog eentje tegen te krijgen.
Ik denk dat veel seizoenkaarthouders geen zin hebben om alsnog voor wedstrijden te gaan betalen. Misschien moeten ze woensdag de seizoenkaarthouders gewoon binnen laten, zit het tenminste goed vol.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ook maar 10000 bij Roda en Heerenveen.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:28 schreef clauwheee het volgende:
FCU mag van mij ook doorAlle Tukkers zijn....!
Da's simpel redenerenquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:01 schreef kratovsk het volgende:
Een keer scoren en Utrecht moet er 4 inleggen. Zoveel schoten heeft Utrecht vandaag niet eens gehad. Mag niet meer misgaan eigenlijk.
Utreg thuis normaal ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Twente is uit een erg taaie ploeg.
Gelukkig ben jij pas de eerste die dat in dit topic postquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:03 schreef dndiek het volgende:
Utrecht is behoorlijk de weg kwijt
Sorryquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij pas de eerste die dat in dit topic post![]()
Ja klopt, maar soms er niks mis met simpel redenerenquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's simpel redenerenAls Utreg er snel eentje inlegt dan gaat Twente nog een heet avondje tegemoet
Jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als het wéér 2-0 wordt? Verlenging en strafschoppen I presume?
Het is voor Twente een prima uitslag, maar de score is ook weer niet dusdanig dat er gewanhoopt dient te worden. Net als AZ tegen FCG. (Alhoewel die wel een belangrijk uitdoelpuntje hebben)quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:07 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Ja klopt, maar soms er niks mis met simpel redeneren. Natuurlijk, Utrecht zal thuis wel beter spelen en meer kansen creeren, maar dan nog, het mag niet meer misgaan eigenlijk, 2-0 is europees gezien thuis een prima uitslag.
Ik vond dat best zielig voor hemquote:Op zondag 23 april 2006 22:56 schreef 9christensen het volgende:
die keeper
publiek zingt: keeper wordt niet zenuwachtig
en hij zwalkt onderuit![]()
![]()
idd ik ben er bij in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:12 schreef 9christensen het volgende:
benieuwd hoeveel touschouwers er zijn morgen?
11-15.000quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:12 schreef 9christensen het volgende:
benieuwd hoeveel touschouwers er zijn morgen?
*Zitten blijft*quote:Op woensdag 26 april 2006 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goat stoan, aj veur Twente bint!
*stoan goat*
Zonde idd...quote:Op woensdag 26 april 2006 20:30 schreef Dos37 het volgende:
Utrecht publiek weer vuurwerk geluiden. Heel erg volwassen en orgineel
Tegen Heerenveen is altijd irritant, hopen dat de eerste wedstrijd in Heerenveen isquote:
Eerste wedstrijd is in Enschede. Maar ik denk dat het helemaal goed gaat komen met Twente.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tegen Heerenveen is altijd irritant, hopen dat de eerste wedstrijd in Heerenveen is
Dat kan ik nou al zeggen dat het niet zo is. De gene met de laatste eindpositie speelt eerst thuis. Das dus Twente mocht utrecht door zijn gegaan speelde Heerenveen eerst thuis.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tegen Heerenveen is altijd irritant, hopen dat de eerste wedstrijd in Heerenveen is
Dan wordt het eerst maar vechten in eigen huis, zorgen dat we de nul houden en in H'veen zelf dik scorenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat kan ik nou al zeggen dat het niet zo is. De gene met de laatste eindpositie speelt eerst thuis. Das dus Twente mocht utrecht door zijn gegaan speelde Heerenveen eerst thuis.
Onnodig geel? Ruk een end op! In zijn eentje rekte hij meer tijd dan drie elftallen bij elkaarquote:Op woensdag 26 april 2006 21:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Weet ik 't? Geen onnodig geel voor Boschker? Hij heeft al een waarschuwing gekregen ivm tijdrekken? Wedstrijdritme? Publiekswissel?
Was gewoon direct rood hoor wegens een bijzonder smerige overtreding op Sibum.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Braafheid rood, 2 keer geel in 10 sec.
ik volgde em via Enschede FMquote:Op woensdag 26 april 2006 22:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
... aldus een supporter die de wedstrijd via Fok volgt![]()
Dus Twente is in iedere wedstrijd een counterploeg die tijdrekt?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Het Twente in een uitwedstrijd zoals we dat kennen.Nu een mooie ontknoping!
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus Twente is in iedere wedstrijd een counterploeg die tijdrekt?
Vanuit een Twente-trainer point of view.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Onnodig geel? Ruk een end op! In zijn eentje rekte hij meer tijd dan drie elftallen bij elkaar
Blame v/d Berg. (René dus.)quote:Op woensdag 26 april 2006 22:15 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Was gewoon direct rood hoor wegens een bijzonder smerige overtreding op Sibum.
Dat tijdrekken was volgens mij niet meer dan een ploeg normaal doet als ze de volgende ronde ruiken.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zeg uitwedstrijd he.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja en Nee.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op de counter spelen is dus luizig?En ons publiek is wel het beste van de hele eredivisie!
Ja.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:10 schreef Eilanden het volgende:
Braafheid gewoon een smerige en domme overtreding. Geen discussie
Lange neus naar het publiekquote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:26 schreef m0ridin het volgende:
Anywayz, zonde... wel tenminste strijd gezien, er gebeurde ook wel genoeg en lekker op kunnen winden. Leuk dat Twente dit al vierde alsof ze door waren, nu lekker eruit vliegen tegen Heerenveen... hoewel ik daar ook al een hekel aan heb... *zucht*. Lang leve de play offs.
Misschien moet jij eens leren lezen. Er is nergens beweerd dat Utreg verloren heeft door tijdrekken. Daarnaast is het gebrek aan respect voor de tegenstander ook een volstrekt loze opmerkingquote:Op donderdag 27 april 2006 08:00 schreef Moody het volgende:
Stelletje Van Gaals in dit topic. Totaal geen respect voor de tegenstander.
Slechte verliezers ook....sneu
Twente was in beide wedstrijden beter en verdient het dus om door te gaan. Als jullie tijdrekken aan gaan halen als een reden waarom jullie verloren hebben, moet je blij zijn dat je geen UEFA cup gaat spelen![]()
Geweldige reactie prachtigquote:Op woensdag 26 april 2006 23:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Twente is gewoon een luizenploeg, thuis spelen jullie ook puur op de counter.
En dat publiek zeg, alsjeblieft, ik vraag me altijd af of ze niet per ongeluk bussen met avondvierdaagse mensen meenemen uit Enschede...
Over de wedstrijd, ik heb me in ieder geval vermaakt, Utrecht speelde begin eerste en vooral begin tweede helft helemaal niet onaardig, maar het geluk ontbrak een paar keer, waarna uiteindelijk de koek op was en Twente het afmaakte.
Volgend seizoen Fortuné en Pino in de spits iig.![]()
Tssk, je was er duidelijk niet bij; tien minuten na het fluitsignaal waren wij het team nog aan het toezingen, pas daarna werd het rustiger, en begonnen de Twentenaren "Het is stil aan de overkant" te zingen. Het is stil aan de overkant zingen in een bijna leeg stadion is toch wel triest...quote:
Debiel inderdaadquote:Op donderdag 27 april 2006 11:24 schreef zjroentje het volgende:
Wat een debiel, Braafheid.
Dat moet toch minimaal 8 wedstrijden worden.
Buiten vechten met de ME niet?quote:Op donderdag 27 april 2006 09:52 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tssk, je was er duidelijk niet bij; tien minuten na het fluitsignaal waren wij het team nog aan het toezingen, pas daarna werd het rustiger, en begonnen de Twentenaren "Het is stil aan de overkant" te zingen. Het is stil aan de overkant zingen in een bijna leeg stadion is toch wel triest...
Idd, veel meer kennen ze volgens mij niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:27 schreef Merson het volgende:
[..]
En ik vond het in het begin van de wedstrijd een paar keer goed doorkomen dat 'Come on Utrecht! Come on Utrecht!' Dat was wel 'beangstigend' zeker toen we ook nog de hele tijd aan t verdedigen waren.
*proestquote:Op donderdag 27 april 2006 16:29 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Idd, veel meer kennen ze volgens mij niet.![]()
quote:
Omdat Utrecht-side niet klopt en East-side zo afgezaagd. (En hip-hop-achtig) klinkt.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:49 schreef Fatality het volgende:
Waarom heet dat in GODSERNAAM de Bunnik Side? Dat is werkelijk de meest beroerde naam in Nederland voor een vak/side.
kom eens in het Arke Stadion, ben in Nederland nog geen stadion tegengekomen waar zoveel sfeer heerst.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:59 schreef Stampie22 het volgende:
Wat heeft Utreg toch een mooi publiek, echt weer kippevel gisteren. Stadion was maar voor de helft gevuld maar de ploeg werd echt naar voren geschreeuwd. Kippevel bij het "Come on FC Utreg", vlak voor het eerste fluitsignaal. Het lukte allemaal niet al te best, maar zelfs bij de 1-3 bleef de sfeer hetzelfde en werden de spelers toegezongen. Na afloop een minutenlange staande ovatie. Het was een raar en emotioneel jaar en dat merk je. Er mislukt veel in het veld maar het wordt geaccepteerd door het publiek. Het team is gewoon op en het publiek eigenlijk ook, we leggen ons erbij neer en we kennen de oorzaken. Het werd 1-3 maar ik heb desondanks weer genoten. Ik zit eraan te denken om weer een seizoenkaart te nemen (ik heb er jarenlang een gehad, t/m 99/2000), het blijft gewoon speciaal om in de Galgenwaard te zijn en zéker in deze laatste weken.
De sfeer in Utrecht was best goed. Ik heb dit seizoen geen uitwedstrijd meegemaakt waar een betere sfeer van het thuispubliek kwam dan in Utrecht.quote:
In het Arke stadion heerst een Carnavals-sfeer, waar gezongen wordt om het zingen.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:42 schreef Fatality het volgende:
[..]
kom eens in het Arke Stadion, ben in Nederland nog geen stadion tegengekomen waar zoveel sfeer heerst.
Ik denk niet dat de Twentenaren die bij FC Twente zitten veel met carnaval ophebben, en een cultuur van zingen om het zingen zul je bij tukkers echt niet vinden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In het Arke stadion heerst een Carnavals-sfeer, waar gezongen wordt om het zingen.
Maar dat is mijn mening.
Dat bedoel ik dus, 90 minuten zingen, ongeacht wat er op het veld gebeurt..quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet niet meer welke wedstrijd het was, volgens mij FC Twente - Willem II. Daar zaten pak em beet 500 Tukkers en de rest was Tilburgers. Wie waren er 90 minuten lang te horen? Juist, de Tukkers
Heerlijk sfeertje altijd.
Zingen om de ploeg te steunen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, 90 minuten zingen, ongeacht wat er op het veld gebeurt..
Dat is zingen om het zingen.
14.gifquote:
Blijkbaarquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:19 schreef 9christensen het volgende:
Dus in Engeland heerst ook een carnavals-sfeer?
Dat heb ik al gedaan, je zei zelf dat je het zo mooi vond dat Twente 90 minuten lang zong ergens, ik denk dan : ''hmm, dus ook al staat het 0-4 en spelen de Tukkers als natte kranten, dan nog wordt er weer een holadijee-holadijoo melodie ingezet....''quote:
vat 't nou niet zo letterlijk opquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, je zei zelf dat je het zo mooi vond dat Twente 90 minuten lang zong ergens, ik denk dan : ''hmm, dus ook al staat het 0-4 en spelen de Tukkers als natte kranten, dan nog wordt er weer een holadijee-holadijoo melodie ingezet....''
Doe ik ook niet, jarenlange FCU - FCT ervaring zegt me genoeg...quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:07 schreef 9christensen het volgende:
[..]
vat 't nou niet zo letterlijk op![]()
Jij begrijpt het tenminste.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:48 schreef _Vulcanus_ het volgende:
Dat zingen om het zingen op de verkeerdede momenten (bij achterstand bijvoorbeeld) gebeurt bij FC Utrecht helaas ook wel eens.
Persoonlijk hoor ik dan liever een striemend fluitconcert en supporters schreeuwen/schelden op de tegenstander, uitvak en de scheids, dan dat ik 90 minuten lang ons hele repertoire van voor naar achteren moet aanhoren.
Maar sfeer is een ongrijpbaar iets, de ene keer hangt het er wel, de andere keer niet.
Is helemaal afhankelijk van hoe het spel verloopt, tegen wie je speelt, is het een risico wedstrijd, vol uitvak noem maar op.
Dus bij een achterstand mag er niet gezongen wordenquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:48 schreef _Vulcanus_ het volgende:
Dat zingen om het zingen op de verkeerde momenten (bij achterstand bijvoorbeeld) gebeurt bij FC Utrecht helaas ook wel eens.
Persoonlijk hoor ik dan liever een striemend fluitconcert en supporters schreeuwen/schelden op de tegenstander, uitvak en de scheids, dan dat ik 90 minuten lang ons hele repertoire van voor naar achter moet aanhoren.
Maar sfeer is een ongrijpbaar iets, de ene keer hangt het er wel, de andere keer niet.
Is helemaal afhankelijk van hoe het spel verloopt, tegen wie je speelt, is het een risico wedstrijd, vol uitvak noem maar op.
.
Er mag wat mij betreft altijd gezongen worden, moet iedereen lekker zelf weten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dus bij een achterstand mag er niet gezongen wordenIk denk dat de spelers dan juist de steun nodig hebben.
Dat gebeurt bij Twente ook niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:14 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Maar om bij een achterstand lalalalala al je vrolijke clubliedjes te blijven zingen heeft weinig toegevoegde waarde.
alloh danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |