Ja, dat hebben we gisteren gezienquote:Op maandag 17 april 2006 08:49 schreef Solstice het volgende:
Ik hoop dat Twente wint, maar de laatste paar jaar hebben we niet goed onder druk gepresteerd, en Utrecht lijkt dat beter te kunnen.
Denk hetzelfde; maar het zal er ook vanaf hangen of de eerste wedstrijd thuis of uit is. En dat weet ik even niet. Als Utrecht eerst thuis moet, denk ik dat ze nog wel een kans hebben; anders wordt 't lastig.quote:Op maandag 17 april 2006 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben bang dat Utrecht geknakt is en dit niet wint.
Eerst uit ... de beter geplaatste teams in de play offs spelen eerst uit.quote:Op maandag 17 april 2006 11:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Denk hetzelfde; maar het zal er ook vanaf hangen of de eerste wedstrijd thuis of uit is. En dat weet ik even niet. Als Utrecht eerst thuis moet, denk ik dat ze nog wel een kans hebben; anders wordt 't lastig.
Volgens mij is er nauwelijks een speler met Europese ervaring in dit Utreg, van degenen die gisteren speelden alleen JP en Ramzi?quote:Op maandag 17 april 2006 20:29 schreef Corksterr het volgende:
Ik heb absoluut geen voorkeur voor een bepaalde club in deze wedstrijd, hoewel ik denk dat Utrecht het wel beter zou doen in Europa dan Twente. Ervaring enzo...
Is dat niet hetelfde als Groningen, Heerenveen, Utrecht, of Roda JC?quote:
Geldt niet alleen voor de spelers, Utrecht is gewoon een stap verder dan FC Twente op dat gebied. Plus dat ik het een club die 6e wordt, meer gun om in Europa te spelen dan een club die 9e wordt.quote:Op maandag 17 april 2006 22:08 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Volgens mij is er nauwelijks een speler met Europese ervaring in dit Utreg, van degenen die gisteren speelden alleen JP en Ramzi?
Heerenveen en Roda JC zijn inderdaad niet veel dit jaar, maar Groningen en Utrecht zijn duidelijk een klasse beter dan Twente.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:32 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Is dat niet hetelfde als Groningen, Heerenveen, Utrecht, of Roda JC?
In Nederland moeten we blij zijn als deze ploegen de poule-fase halen, alles wat extra is dat is meegenomen.
Ja, daarom won Twente al 2x van Utrecht.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:48 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Heerenveen en Roda JC zijn inderdaad niet veel dit jaar, maar Groningen en Utrecht zijn duidelijk een klasse beter dan Twente.
Maakt niet zoveel uit, beiden zijn snel uitgeschakeld.quote:Op maandag 17 april 2006 22:16 schreef Chen het volgende:
FC Utrecht zal het wel het beter doen in Europa dan Twente, kop op hé. Twente in Europa
Op die toer zou Ajax 6e moeten staan met 6 punten in totaal tegen F'noord (16 punten), AZ (8 punten), Utrecht (12 punten) en Groningen (12 punten). En dan zou Feyenoord 2e zijn, Utrecht 3e op doelsaldo, Groningen 4e en AZ 5e. Dat is het enkel niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:57 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ja, daarom won Twente al 2x van Utrecht.![]()
Wat een slap argument.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:57 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ja, daarom won Twente al 2x van Utrecht.![]()
In het Arke Stadion 2-2.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
3-2 voor Twente en in Utrecht 2-1 voor Utrecht.
Niet verwacht? Ik verwacht helemaal niets meer van de FC, ik ben toch bang dat die domper te groot was.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:35 schreef clauwheee het volgende:
Twente voor? Hmm niet verwacht.
'T lukt Elmer Fudd ook nooit hoor.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kan iemand niet die snuit van dat konijn dichtplakken met tape ofzo?![]()
Kop dr veur, de domper is groot ok, maar dan kun je toch proberen het er alsnog uit te halen? Maar goed, net wat je zegt, er zijn ook een paar uit vorm.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niet verwacht? Ik verwacht helemaal niets meer van de FC, ik ben toch bang dat die domper te groot was.
Booy had ook al gezegd dat hij alleen mensen mee zou nemen die 100% fit zijn. Daarom spelen Braafheid en Keller ook niet. Kijkend naar hun vorm van de laatste tijd mis je daar ook niet veel aanquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kop dr veur, de domper is groot ok, maar dan kun je toch proberen het er alsnog uit te halen? Maar goed, net wat je zegt, er zijn ook een paar uit vorm.
Achterste kruisband gescheurd, bedankt Renéquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:13 schreef Stampie22 het volgende:
Waar is Grandel??
Al een tijdje geblesseerd en komt de komende maanden ook niet in actiequote:Op zaterdag 22 april 2006 20:13 schreef Stampie22 het volgende:
Waar is Grandel??
Hey, gaat t hier over Madrid of over FC Twente- FC Utrechtquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
echt goed van Madrid
Briljante prestatie!
Wel dat het 2-0 was.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Gerritsen scoorde, was nog niet gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |