Tegen Heerenveen is altijd irritant, hopen dat de eerste wedstrijd in Heerenveen isquote:
Eerste wedstrijd is in Enschede. Maar ik denk dat het helemaal goed gaat komen met Twente.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tegen Heerenveen is altijd irritant, hopen dat de eerste wedstrijd in Heerenveen is
Dat kan ik nou al zeggen dat het niet zo is. De gene met de laatste eindpositie speelt eerst thuis. Das dus Twente mocht utrecht door zijn gegaan speelde Heerenveen eerst thuis.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tegen Heerenveen is altijd irritant, hopen dat de eerste wedstrijd in Heerenveen is
Dan wordt het eerst maar vechten in eigen huis, zorgen dat we de nul houden en in H'veen zelf dik scorenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat kan ik nou al zeggen dat het niet zo is. De gene met de laatste eindpositie speelt eerst thuis. Das dus Twente mocht utrecht door zijn gegaan speelde Heerenveen eerst thuis.
Onnodig geel? Ruk een end op! In zijn eentje rekte hij meer tijd dan drie elftallen bij elkaarquote:Op woensdag 26 april 2006 21:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Weet ik 't? Geen onnodig geel voor Boschker? Hij heeft al een waarschuwing gekregen ivm tijdrekken? Wedstrijdritme? Publiekswissel?
Was gewoon direct rood hoor wegens een bijzonder smerige overtreding op Sibum.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Braafheid rood, 2 keer geel in 10 sec.
ik volgde em via Enschede FMquote:Op woensdag 26 april 2006 22:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
... aldus een supporter die de wedstrijd via Fok volgt![]()
Dus Twente is in iedere wedstrijd een counterploeg die tijdrekt?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Het Twente in een uitwedstrijd zoals we dat kennen.Nu een mooie ontknoping!
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus Twente is in iedere wedstrijd een counterploeg die tijdrekt?
Vanuit een Twente-trainer point of view.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Onnodig geel? Ruk een end op! In zijn eentje rekte hij meer tijd dan drie elftallen bij elkaar
Blame v/d Berg. (René dus.)quote:Op woensdag 26 april 2006 22:15 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Was gewoon direct rood hoor wegens een bijzonder smerige overtreding op Sibum.
Dat tijdrekken was volgens mij niet meer dan een ploeg normaal doet als ze de volgende ronde ruiken.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zeg uitwedstrijd he.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja en Nee.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op de counter spelen is dus luizig?En ons publiek is wel het beste van de hele eredivisie!
Ja.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:10 schreef Eilanden het volgende:
Braafheid gewoon een smerige en domme overtreding. Geen discussie
Lange neus naar het publiekquote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:26 schreef m0ridin het volgende:
Anywayz, zonde... wel tenminste strijd gezien, er gebeurde ook wel genoeg en lekker op kunnen winden. Leuk dat Twente dit al vierde alsof ze door waren, nu lekker eruit vliegen tegen Heerenveen... hoewel ik daar ook al een hekel aan heb... *zucht*. Lang leve de play offs.
Misschien moet jij eens leren lezen. Er is nergens beweerd dat Utreg verloren heeft door tijdrekken. Daarnaast is het gebrek aan respect voor de tegenstander ook een volstrekt loze opmerkingquote:Op donderdag 27 april 2006 08:00 schreef Moody het volgende:
Stelletje Van Gaals in dit topic. Totaal geen respect voor de tegenstander.
Slechte verliezers ook....sneu
Twente was in beide wedstrijden beter en verdient het dus om door te gaan. Als jullie tijdrekken aan gaan halen als een reden waarom jullie verloren hebben, moet je blij zijn dat je geen UEFA cup gaat spelen![]()
Geweldige reactie prachtigquote:Op woensdag 26 april 2006 23:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Twente is gewoon een luizenploeg, thuis spelen jullie ook puur op de counter.
En dat publiek zeg, alsjeblieft, ik vraag me altijd af of ze niet per ongeluk bussen met avondvierdaagse mensen meenemen uit Enschede...
Over de wedstrijd, ik heb me in ieder geval vermaakt, Utrecht speelde begin eerste en vooral begin tweede helft helemaal niet onaardig, maar het geluk ontbrak een paar keer, waarna uiteindelijk de koek op was en Twente het afmaakte.
Volgend seizoen Fortuné en Pino in de spits iig.![]()
Tssk, je was er duidelijk niet bij; tien minuten na het fluitsignaal waren wij het team nog aan het toezingen, pas daarna werd het rustiger, en begonnen de Twentenaren "Het is stil aan de overkant" te zingen. Het is stil aan de overkant zingen in een bijna leeg stadion is toch wel triest...quote:
Debiel inderdaadquote:Op donderdag 27 april 2006 11:24 schreef zjroentje het volgende:
Wat een debiel, Braafheid.
Dat moet toch minimaal 8 wedstrijden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |