Ik denk dat veel seizoenkaarthouders geen zin hebben om alsnog voor wedstrijden te gaan betalen. Misschien moeten ze woensdag de seizoenkaarthouders gewoon binnen laten, zit het tenminste goed vol.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ook maar 10000 bij Roda en Heerenveen.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:28 schreef clauwheee het volgende:
FCU mag van mij ook doorAlle Tukkers zijn....!
Da's simpel redenerenquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:01 schreef kratovsk het volgende:
Een keer scoren en Utrecht moet er 4 inleggen. Zoveel schoten heeft Utrecht vandaag niet eens gehad. Mag niet meer misgaan eigenlijk.
Utreg thuis normaal ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Twente is uit een erg taaie ploeg.
Gelukkig ben jij pas de eerste die dat in dit topic postquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:03 schreef dndiek het volgende:
Utrecht is behoorlijk de weg kwijt
Sorryquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij pas de eerste die dat in dit topic post![]()
Ja klopt, maar soms er niks mis met simpel redenerenquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's simpel redenerenAls Utreg er snel eentje inlegt dan gaat Twente nog een heet avondje tegemoet
Jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als het wéér 2-0 wordt? Verlenging en strafschoppen I presume?
Het is voor Twente een prima uitslag, maar de score is ook weer niet dusdanig dat er gewanhoopt dient te worden. Net als AZ tegen FCG. (Alhoewel die wel een belangrijk uitdoelpuntje hebben)quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:07 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Ja klopt, maar soms er niks mis met simpel redeneren. Natuurlijk, Utrecht zal thuis wel beter spelen en meer kansen creeren, maar dan nog, het mag niet meer misgaan eigenlijk, 2-0 is europees gezien thuis een prima uitslag.
Ik vond dat best zielig voor hemquote:Op zondag 23 april 2006 22:56 schreef 9christensen het volgende:
die keeper
publiek zingt: keeper wordt niet zenuwachtig
en hij zwalkt onderuit![]()
![]()
idd ik ben er bij in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:12 schreef 9christensen het volgende:
benieuwd hoeveel touschouwers er zijn morgen?
11-15.000quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:12 schreef 9christensen het volgende:
benieuwd hoeveel touschouwers er zijn morgen?
*Zitten blijft*quote:Op woensdag 26 april 2006 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goat stoan, aj veur Twente bint!
*stoan goat*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |