Idd erg goed. Ik vond het sowieso wel een puike afleveringquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:40 schreef mirelia het volgende:
I have an overhemd u cant centifuge
hahah geniaal gevonden
Tuurlijk. Jack probeert zo aan te tonen dat hij echt wel onafhankelijk mag zijn en echt niet gecensureerd wordt door John de Mol.quote:Op zondag 16 april 2006 11:47 schreef mirelia het volgende:
Aan de andere kant ben ik van mening dat dit heus wel is doorgenomen met Talpamanagement en dat Koppensnellers volgende week gewoon weer te zien zal zijn
Zo kan je het ook bekijken, wel zielig dat hij niets meer goed kan doenquote:Op zondag 16 april 2006 13:17 schreef freako het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jack probeert zo aan te tonen dat hij echt wel onafhankelijk mag zijn en echt niet gecensureerd wordt door John de Mol.
Absoluut. Spijkerman krijgt immers een riant salaris en zal dan niet zomaar zijn werkgever op zo'n manier neerzetten. Kennelijk vindt de Mol alles best, zolang het maar kijkcijfers oplevert.quote:Op zondag 16 april 2006 11:47 schreef mirelia het volgende:
Aan de andere kant ben ik van mening dat dit heus wel is doorgenomen met Talpamanagement en dat Koppensnellers volgende week gewoon weer te zien zal zijn
quote:Op zondag 16 april 2006 13:49 schreef Netflier het volgende:
Trouwens, naast Erik van Muiswinkel doet ook Bert Visser niet mee. Was die laatste het eigenlijk ook oneens met de overstap van Spijkerman?
http://www.nieuws.nl/1556(...)_ingepakt_door_Talpaquote:Aanvankelijk leek het erop dat Spijkerman als enige van het Kopspijkers-team de overstap naar Talpa zou maken. Bijna alle cabaretiers uit Kopspijkers hadden te kennen gegeven niet mee te gaan naar de zender van John de Mol. Spijkermans vaste assistent Bert Visscher liet als eerste weten te 'gruwen van de Van de Endetjes en De Molletjes' en geen enkele zin te hebben voor hen te werken.
quote:Op zondag 16 april 2006 16:53 schreef freako het volgende:
[..]
[..]
http://www.nieuws.nl/1556(...)_ingepakt_door_Talpa
quote:Ook Waas denkt dat hij zijn principes overeind kan houden bij Talpa. "Mijn geloofwaardigheid wordt bepaald door de oprechtheid waarmee ik iets denk en zeg, en vooralsnog niet door waar ik het zeg. Ervan uitgaande dat Talpa geen geheim fascistisch genootschap is."
http://giel.vara.nl/notulen.phpquote:Op woensdag 19 april 2006 00:00 schreef SunChaser het volgende:
Vigo Waas kun je over Talpa en Koppensnellers horen om 7.25 via giel.vara.nl
Hij zegt dat Koppensnellers zn langste tijd bij de Vara al had gehad.
quote:DE UITZENDING:
6:00 - 7:00 | 7:00 - 8:00 | 8:00 - 9:00
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)rm?start=0:25:44.300quote:Op woensdag 19 april 2006 15:54 schreef pberends het volgende:
[..]
http://giel.vara.nl/notulen.php
Interessant, maar welke link??
[..]
Ah, thanx, valt nog mee dat ie het zomaar toegeeft. Nu nog uit de mond van Spijkerman.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:03 schreef Veerboot het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)rm?start=0:25:44.300
Grapje hopelijk? Het is echt slechter dan ooitquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:06 schreef Merkie het volgende:
Cabaret was weer goed. Doen ze toch wel goed de laatste tijd.
Niet, het is stukken beter dan de laatste paar afleveringen. Ik heb gelachen iig, vorige week ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:07 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Grapje hopelijk? Het is echt slechter dan ooit![]()
Helemaal mee eens!!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:06 schreef Merkie het volgende:
Cabaret was weer goed. Doen ze toch wel goed de laatste tijd.
Ik vond het ook vreemd, Spijkerman en lachbandjesquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:06 schreef ItaloDancer het volgende:
En pberends, ik moet je echt gelijk gaan geven, het volume van de lachbandjes wordt met de week opgeschroeft... triest, dat wel...
En dan gaan we nu , zoals gebruikelijk bij voetballen, samen douchen en naar huis.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:01 schreef maril het volgende:
Ik vond die voetbalklas voor vrouwen(zodat zij hun mannen niet irriteren tijdens het WK) van Peter Heerschop erg leuk, de rest viel helaas weer tegen.
Dit zeg je ook nog met overtuiging ?quote:Op zondag 30 april 2006 13:53 schreef Hapertje het volgende:
Ik ben benieuwd of er aan het begin van de uitzending volgende week weer 'leuke' tv-fragmenten te zien zijn. Aangezien De Wereld Draait Door is gestopt, moet de ploeg van Jack ze weer zelf zoeken! Gaat dat ze lukken?
quote:Op zondag 30 april 2006 13:53 schreef Hapertje het volgende:
Ik ben benieuwd of er aan het begin van de uitzending volgende week weer 'leuke' tv-fragmenten te zien zijn. Aangezien De Wereld Draait Door is gestopt, moet de ploeg van Jack ze weer zelf zoeken! Gaat dat ze lukken?
Vrij kansloos bashen idd.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mag dit de trietste opmerking van de dag genoemd worden
Spijkerman zoekt(natuurlijk niet zelf maar redactie + heeel veel kijkers) al 5 jaar naar fragmenten hij is hier zegmaar mee begonnen. DWDD en Jensen doen het dit seizoen voor het eerst. Bovendien heeft Koppensnellers een heleboel eigen fragmenten die die andere programma's niet hebben.
Denk toch eens ff na voordat je wat zegt, dit is gewoon talpa/Spijkerman bashen
Dit is neem ik aan cynisch bedoelt.quote:Op zondag 30 april 2006 13:53 schreef Hapertje het volgende:
niet iedereen kijkt dwdd en op die manier kun je dan makkelijk een programma stuk maken door iets dat er op lijkt een dag eerder uitzenden.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:17 schreef Argento het volgende:
Nouja, ook al was Jack de eerste met dat soort fragmenten, het blijft vrij kansloos om met fragmenten aan te komen die DWDD al dagen eerder heeft laten zien.
dodobang = doodsbang? dat las je inderdaad wel meer, de publieke omroep scheen eerst redelijk bang voor talpa te zijn en durfde niet echt grote programma's tegenover de vermoedelijk hits van talpa te plaatsen. achteraf was die angst helemaal niet nodig geweest, maar ja dat weet je niet zeker van te voren.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:19 schreef SunChaser het volgende:
In de laatste DWDD zat paul de leeuw en vertelde over zijn strijd om de kijkcijfers met jack. Paul was dodobang en had later erg veel lol dat ie meetr dan t dubbele scoorde dan Jack.
Lijkt DWDD op Koppensnellers?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:27 schreef boneyard het volgende:
[..]
niet iedereen kijkt dwdd en op die manier kun je dan makkelijk een programma stuk maken door iets dat er op lijkt een dag eerder uitzenden.
Lijkt DWDD op Koppensnellers?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:27 schreef boneyard het volgende:
[..]
niet iedereen kijkt dwdd en op die manier kun je dan makkelijk een programma stuk maken door iets dat er op lijkt een dag eerder uitzenden.
Ik vind hardnekkig een fragment gebruiken dat al herhaaldelijk in andere programma´s aan de kaak is gesteld, nog ietsje suffer. Maar goed, mijn bescheiden mening.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:02 schreef boneyard het volgende:
ten tweede vind ik het argument dat het kansloos is om iets uit te zenden wat al eerder op tv geweest is een beetje suf want zo zou je dan makkelijk een programma stuk kunnen maken door er met een zelfde soort programma net voor te gaan zitten.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)door/bb.20060428.asfquote:Op maandag 1 mei 2006 12:19 schreef SunChaser het volgende:
In de laatste DWDD zat paul de leeuw en vertelde over zijn strijd om de kijkcijfers met jack. Paul was dodobang en had later erg veel lol dat ie meetr dan t dubbele scoorde dan Jack.
quote:Op zondag 30 april 2006 13:53 schreef Hapertje het volgende:
Mag het ook een terechte komische constatering zijn?quote:Op maandag 1 mei 2006 00:29 schreef Remzz het volgende:Mag dit de trietste opmerking van de dag genoemd worden
Geloof dat Hapertje dat ook schreef... "De ploeg van". dat is zoveel als "de redactie van"!quote:Spijkerman zoekt(natuurlijk niet zelf maar redactie + heeel veel kijkers) al 5 jaar naar fragmenten hij is hier zegmaar mee begonnen.
Ik snap niet wat er mis is om iemand af te kraken die gewoon niet origineel en leuk meer is en karikatuur is geworden van zichzelf... Dat heet kritiek spuien. En dat hoort erbij als je voor iets maakt/doet voor een publiek.quote:Denk toch eens ff na voordat je wat zegt, dit is gewoon talpa/Spijkerman bashen
iddquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:57 schreef doppelgänger het volgende:
De tiepetjes waren leuk, dat domme lachje van Jort en Georgina![]()
Toch staat het niet in de top 25 van 6 mei.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef BVO het volgende:
Marktaandeel is nagenoeg gelijk aan de vorige keer, alle programma's scoorden beduidend lager vanwege het weer.
Dat weten wij allemaal dat het met het mooie weer te maken heeft.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef BVO het volgende:
Marktaandeel is nagenoeg gelijk aan de vorige keer, alle programma's scoorden beduidend lager vanwege het weer.
Da's een kromme redenering. Want de top 25 is altijd op basis van procenten. Prachtweer of kutweer.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:50 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Toch staat het niet in de top 25 van 6 mei.
Dat is wat we pars pro toto noemen. Maar het is een beetje kort door de bocht om Jack Spijkerman gelijk te stellen met heel Talpa. Dat zou teveel eer zijn voor Cheque!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:05 schreef Smart-Einstein het volgende:
Jammer dat Spijkerman zo gebasht wordt. Tegenwoordig is alles op Talpa zum kotzen blijkbaar. Jammer, want zooo slecht is dat talpa nou ook weer niet, maar het zal vrees ik nooit de status van een rtl-4 evenaren...
quote:One Day Fly Lyrics - One Day Fly Lyrics
Ik kan zo moeilijk kiezen,
ik hou van elke vrouw
Ik heb zoveel te geven,
ja ik heb het tegen jou,
1 dag is mooi voor liefde net te kort voor pijn
laat mij voor deze ene dag jouw eendagsvliegje zijn
ik voel je al, ik streel je, ik word gek als ik je ruik
deze bruingebronste eendagsvlieg heeft vlinders in z'n buik
One day fly,
I wanna be a one day fly,
I wonder wonder why I'm just a......
one day fly
Als je maar één dag hebt en het wordt net zomertijd
dan heb je een uurtje langer - korter! - ja, nu ben ik het weer kwijt!
je voelt je als een eendagsvlieg natuurlijk wel genept,
als je juist die ene dag dan net je dag niet hebt
ik wil zoveel op één dag,
dat het allemaal niet gaat,
door dat uurtje langer - korter! - ben ik overal te vroeg - te laat! -
One day fly,
I wonder wonder why I'm just a......
one day fly
Stel je bent een eendagsvlieg, je staat op nummer 1,
een commercieel succesje, gebruikt door John de Mol,
Ja! Dat rijmt dus niet hans!
Wat wat rot dat nou! Het gaat toch om de mening!
Ergens in een houten varkenskot in Almere worden 17jarige pubers tot op het bot uitgebeend
Een snel commercieel succesje,
iedereen vindt je gaaf,
snelle kleren, aandacht van alles wat minderjarig is en een hartstilstand heeft
Waar wil je nou toch heen man?!?!
JA DAT WIL IK OOK!!
One day fly,
I'm just a bird in the sky
hè, George Baker?!
One Day Fly
Ok, dan ga ik nou crowd-surfen!
Nee, nee, nee, nee!
Jaja! Daar kom ik!
Oeh! Shit! Te vroeg - nee te laat -
Onedayfly, -ooooh onedayfly-
oooooh onedayfly, -ooooh onedayfly-
I wonder why, -he wonders why-
As time goes by, -as time goes by-
I'm just a onedayfly, -ooooh onedayfly-
oooooh onedayfly, -ooooh onedayfly-
Nou, als dit een negerinnenkoor is vreet ik m'n l*l op!
Onedayfly, - Lebbis niet met volle mond zingen! -
I wanna be a onedayfly
I wonder wonder why I'm just a onedayfly
I wanna be a onedayfly
I wonder wonder why I'm just a - jongens, laatste minuut is ingegaan!- Onedayfly!
I wanna be a onedayfly
I wonder wonder why I'm just a onedayfly -
Jordy, kom eens effe van die bank
en geef me die vliegemepper us effe -
I wanna be a onedayfly
I wonder wonder why I'm just a onedayfly
onedayfly, onedayfly, onedayfly
I'm just a bird in the sky!
onedayfly, onedayfly
I'm just a bird in the sky
onedayfly, onedayfly
Hou je eens beetje rustig man met je bird in the sky
onedayfly, onedayfly
-kut vogel-
I'm just a bird in the sky!
Neer die vogel!
Laat hem toch eens ophouden!
Ik stop toch niet!, ik ga gewoon door!
onedayfly, onedayfly
A bird, a bird, a bird in the sky
ja, dat is duseen slechte compositie, slecht arangement,
slechte productie, slecht gezongen, slechte tekst,
slecht gespeeld, dus dat zal wel weer een hit worden,
maar dat is logisch
Heeft jack alleen nog Talpamedewerkers ofzo?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:41 schreef Bravebart het volgende:
Vanavond trouwens Nyncke Beekhuyzen in Koppensnellers
Voor de mensen die dat kijken
Ik wist niet eens dat Jack zveel familie hadquote:Op zondag 14 mei 2006 08:49 schreef SunChaser het volgende:
387.000 kijkers nog over.
Zo krijgt Jack me toch nog aan het lachen.quote:Op zondag 14 mei 2006 08:49 schreef SunChaser het volgende:
387.000 kijkers nog over.
quote:Op zondag 14 mei 2006 15:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Eigen schuld. Jack presteerd abominaal slecht qua humorgehalte in zijn copy/paste "show".
Komt wel vaker voor hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 17:51 schreef Shantee het volgende:
Bij de filmpjes wat mensen was opgevallen op tv, lieten ze een stukje uit GTST zien over een deur die op slot zat maar geen slot had..![]()
Leuk, alleen jammer dat het woensdag(dacht ik) al in Breaking News van Jensen te zien was..
Was de eerste keer dat ik Talpa keek trouwens![]()
Mmh, balen. Dan maar die herhaling kijkenquote:Op zondag 14 mei 2006 21:52 schreef boneyard het volgende:
tegenwoordig duurt dat weer tot na de herhaling van maandag volgens mij.
quote:Jack Spijkerman vond Koppensnellers-serie te zwaar
Zaterdag is de laatste uitzending van Koppensnellers. Jack Spijkerman kijkt terug op zijn eerste (teleurstellende) seizoen bij Talpa. Vanaf september komt Koppensnellers terug met waarschijnlijk enkele veranderingen. Mike Boddé en Thomas van Luyn zullen daar in ieder geval niet bij zijn, want die maken dan de Mike & Thomasshow voor de VARA.
Spijkerman vond de huidige serie van 20 afleveringen te lang en te zwaar. De serie is te lang. Het blijft leuk om te doen, maar 20 afleveringen achter elkaar is bijna ondoenlijk voor het cabaret. Koefnoen maakt 6 of 7 afleveringen en dan nemen ze weer een periode rust, net als Dit was het Nieuws. Omdat het bijna niet te doen is week in week uit alsmaar grappen over politiek en de actualiteit te maken.
Bij de VARA maakte Spijkerman 13 afleveringen, nam 13 weken rust en kwam daarna weer met 13 afleveringen. Bij Talpa kon dat niet omdat hij pas in januari met Koppensnellers begon. Maar een serie van 20 is te heftig en te zwaar, dus dat doen we niet meer. Desondanks waren het wel erg leuke afleveringen, de laatste afleveringen, maar het is te veel. Je merkt dat de cabaretiers moe zijn om weer grappen te moeten bedenken. Ander nadeel is volgens Spijkerman dat het steeds dezelfde mensen zijn die in het nieuws zijn, zoals Verdonk.
Overigens was de presentator de afgelopen twee uitzendingen ziek, hij had koorts en een zware longontsteking. (Medialog)
Ja, maar hoeveel mensen kijken het op internet terug (zoals ik) ? Dat zullen er misschien wel meer zijn, omdat je daar zelf kan bepalen wanneer je kijkt, wat dus voor veel mensen aantrekkelijker is dan dat je de herhaling kijkt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:16 schreef pberends het volgende:
De herhaling scoort ook niet echt meer, 147.000 kijkers. Dat was eerst nog een half miljoen.
Mja, omdat de publieke omroep dat ook doet is het niet echt van belang.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel mensen kijken het op internet terug (zoals ik) ? Dat zullen er misschien wel meer zijn, omdat je daar zelf kan bepalen wanneer je kijkt, wat dus voor veel mensen aantrekkelijker is dan dat je de herhaling kijkt.
Dat zijn er nog steeds niet schrikbarend veel hoor. Lijkt me sterk dat 1 miljoen mensen het via internet kijkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel mensen kijken het op internet terug (zoals ik) ? Dat zullen er misschien wel meer zijn, omdat je daar zelf kan bepalen wanneer je kijkt, wat dus voor veel mensen aantrekkelijker is dan dat je de herhaling kijkt.
Ohhhhhhhh, die laatste heeft zo'n geweldig karakter!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
cees geel ( wel goede gozert )
johny de mol
5000 of zo?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het daar staatquote:Op zondag 21 mei 2006 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
5000 of zo?
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/top50
Das een ongelukkige zet , want dan komt Studio Sport , en daar kijk ik naar dus....exitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanaf het nieuwe seizoen op zondag na "De Wedstrijden" om 20.30.
Dat deden ze vorig seizoen ook al... Voor zover bekend doen ze weer gewoon mee, misschien wat minder vaak. Ik denk dat de verschuiving van opnamedag naar de vrijdagochtend voor veel caberetiers een zegen is...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Vanaf september komt Koppensnellers terug met waarschijnlijk enkele veranderingen. Mike Boddé en Thomas van Luyn zullen daar in ieder geval niet bij zijn, want die maken dan de Mike & Thomasshow voor de VARA.
dan Haak ik wellicht af ik ben meegegaan om Mike en Thomas. Okeej Tina en Frank hebben me verbaasd maar zal hooguit het cabaret via internet kijken denk ik!
Oke dankjewel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:06 schreef Jonnyboy het volgende:
Op het moment niet, maar het komt wel weer:
TV GIDS
16 sep 19:30
za 16-09-2006
17 sep 20:30
zo 17-09-2006
23 sep 19:30
za 23-09-2006
24 sep 20:30
zo 24-09-2006
30 sep 19:30
za 30-09-2006
(van de Talpa site)
quote:Jack Spijkerman komt met internetfilmpjes
Jack Spijkerman gaat zijn programma Koppensnellers gaan vernieuwen. De presentator schrapt onder meer de missers uit de media en komt met De Gouden Balkenende (zie eerder) en iets nieuws(?): internetfilmpjes!
Buro Renkema zal voor Koppensnellers wekelijks een satirisch internetfilmpje gaan maken zoals deze nu al op hun site te zien zijn.
Edo Schoonbeek van het bedrijf: We zijn met drie partijen in gesprek geweest over bijdragen aan hun programma op tv, maar het is uiteindelijk Spijkerman geworden. We deden vroeger satire voor De Wereld Draait Door, maar dat werd meer en meer een praatprogramma waar we niet meer op onze plaats waren.
Zijn er ideeën genoeg voor een wekelijkse frequentie? Schoonbeek: Op de site ligt het tempo niet hoog want we deden het er de afgelopen tijd bij. Nu wordt het weer echt ons werk. We kunnen op genoeg creativiteit bogen, dat mag het probleem niet zijn.
Een woordvoerder van Talpa bevestigt de samenwerking: Ze maken erg origineel werk dat goed bij Koppensnellers past. Na afloop van de tv-uitzendingen op Talpa zullen de Buro Renkema filmpjes ook nog altijd online verschijnen.
Buro Renkema kwam eerder in het nieuws met RT11, een parodie op RTL4. (Planet/Medialog)
quote:Tweede seizoen ’Koppensnellers’
TALPA, ZONDAG 20.30 UUR
Jack Spijkerman en zijn team bespreken vanaf zondag in Koppensnellers weer op eigen wijze de actualiteiten van de week. Uiteraard met cabaret, hilarische filmpjes en wekelijks twee bekende gasten die zich uitleven op de Kop van Jut.
Met ingang van 29 september krijgt het programma een vaste plek op de vrijdagvond om 20.30 uur.
Naast vertrouwde gezichten als Alex Klaasen, Frank Lammers, Sanne Wallis de Vries en Annick Boer is er komend seizoen ook een groot aantal nieuwe cabaretiers te zien. Tevens zijn Richard Groenendijk, Karin Bruers, John Schleipen, Jaap Mulder, Leo Alkemade en Roel Bloemen van de partij om zitting te nemen in het Spijkers Panel. Zij geven wekelijks hun kijk op de wereld om ons heen. Daarnaast gaan de medewerkers van Buro Renkema - Arjen Lubach, Pieter Jouke en Edo Schoonebeek - aan de slag. Elke week gaan filmpjes van hun hand in première bij Koppensnellers. Ook wordt dit seizoen ‘De Gouden Balkenende’ geïntroduceerd, waarmee iedereen die kan imiteren, of denkt dat te kunnen, de mogelijkheid krijgt om zich te kwalificeren voor het spelen van een scène in Koppensnellers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 september 2006 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
whehe, waar is die studio van die belspel, zie ook vaak die treinen daar, wil er ook gaan staan haha
oplichters
Die vent heeft nooit humor gehad hoorquote:Op zondag 17 september 2006 20:42 schreef golfer het volgende:
Is Spijkerman na zijn overgang naar Talpa soms geopereerd aan zijn humorknopje?
Wat een bagger.
Dat van die oplichters welquote:Op zondag 17 september 2006 21:03 schreef Omaha het volgende:
Waarom lachen ze. Het is niet grappig
vertel waar, ik zou er heen gaan met me Feyenoord vlagquote:Op zondag 17 september 2006 21:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis in A'dam man
![]()
Ik ga ook een keer langs daar![]()
![]()
Om daarna klappen te krijgenquote:Op zondag 17 september 2006 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vertel waar, ik zou er heen gaan met me Feyenoord vlag![]()
Het is gewoon niet grappig, dat is nog het ergstequote:Op zondag 17 september 2006 21:17 schreef Omaha het volgende:
Walgelijk dat stuk over Natascha en pedofilie. Ik haak af.
was opzich wel leuk, althans gebeurde tenminste wat.quote:
Iddquote:Op zondag 17 september 2006 21:38 schreef jorienvdherik het volgende:
het programma wat nu is, is aardig !
misschien volgende week weer beelden van die studioquote:Op zondag 17 september 2006 21:39 schreef Dirkh het volgende:
Geen humor, slechte montage, slechte gasten, slechte presentator.
Niet eens een gniffel. Het was het afgelopen seizoen al slecht en als dit een lekkermakertje moet zijn voor het nieuwe seizoen, dan ben ik er wel klaar mee.
Dat deden ze in de afl van Kopspijkers in het begin met Viggo Waas ect ectquote:Op zondag 17 september 2006 21:37 schreef Flyduck het volgende:
Dan hebben ze zolang de tijd om iets leuks te bedenken en dan dan komen ze hiermee!
Waar is het cabaret gebleven op het eind.. nu is er zo een semi serieuze discussie over uitgemolken onderwerpen
Eensch.quote:Op zondag 17 september 2006 21:39 schreef Dirkh het volgende:
Geen humor, slechte montage, slechte gasten, slechte presentator.
Niet eens een gniffel. Het was het afgelopen seizoen al slecht en als dit een lekkermakertje moet zijn voor het nieuwe seizoen, dan ben ik er wel klaar mee.
Ja same, alleen maar om het accentquote:Op zondag 17 september 2006 22:07 schreef thaduck het volgende:
Als dit volgende week weer zo is dan pas ik voor de rest van het seizoen. Tot op heden is Kopspijkers/Koppensnellers alleen maar bezig met afglijden..
De enige glimlach was om HUUS uit HOES maar daar hield het mee op
Zo weinig?quote:Op maandag 18 september 2006 08:15 schreef SunChaser het volgende:
Paul de Leeuw 600
Iedereen wilde zien hoe het zou ziojn, denk dat velen afhakenquote:Op maandag 18 september 2006 09:18 schreef pberends het volgende:
773.000 kijkers.
Iedereen had het over 300.000 of zoiets, maar dat lijkt me vrij onlogisch met een 2+ miljoen bestseller voor Koppensnellers. Maar dat mocht niet echt baten, aangezien ze vorig seizoen ook zoiets hadden. Volgende week gaan ze vast iets lager scoren, zo goed was het immers allemaal niet.
[afbeelding]
inderdaad, maar t.ov. 'de wedstrijden' zijn er toch 1,4 miljoen kijkers weggezapt.quote:En na de wedstrijden is goed geprogrammeerd
quote:Op maandag 18 september 2006 15:00 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
inderdaad, maar t.ov. 'de wedstrijden' zijn er toch 1,4 miljoen kijkers weggezapt.
die richard groenedijk is van radio rijnmond, niet grappigquote:Op maandag 18 september 2006 22:46 schreef BdR het volgende:
Ik dacht, vooruit ik kijk het nog één keermên het was echt on-tie-ge-lijk slecht.
Waarom werden die lui uit het panel niet voorgesteld? Okee, de namen werden genoemd, maar ik bedoel waar moet ik ze van kennen, zijn het acteurs, cabaretiers, gewoon schrijvers, of wat? En waarom hebben ze geen leuke grappen voorbereid.
Dat filmpje van die vrouw die haar buurvrouw na deed: wie was dat en wat was er precies grappig aan? En wie is Guus uit Hoes? Ik snapte er echt niks van., en leuk was het ook niet.
Ach, voor een half miljoen kijkers doen politici alles.quote:Op maandag 18 september 2006 22:48 schreef BdR het volgende:
oh ja, en nog wat, dat Rad van Fortuin waar politici worden "uitgenodigd" vond ik ook misplaats. Zo van "je komt volgende week maar braaf opdraven en leuk doen, anders zwaait er wat". Lekker gastvrij maar niet heus.
Buro Renkema was nog wel lollig, maar dat kan je net zo goed online bekijken.. filmpje staat ook op www.burorenkema.nl
Nee maar dat is standaard bij Jack.quote:Op maandag 18 september 2006 22:46 schreef BdR het volgende:
Dat filmpje van die vrouw die haar buurvrouw na deed: wie was dat en wat was er precies grappig aan?
volledig mee eens..quote:
Gast als je het programma niet volgt zeg dan niets. Guus uit Goes, van Leefbaar Goes heeft vorig jaar wel 10x zijn opwachting gemaakt denk ik, echt een geweldig personage, type geert wilders.quote:Op maandag 18 september 2006 22:46 schreef BdR het volgende:
Ik dacht, vooruit ik kijk het nog één keermên het was echt on-tie-ge-lijk slecht.
Waarom werden die lui uit het panel niet voorgesteld? Okee, de namen werden genoemd, maar ik bedoel waar moet ik ze van kennen, zijn het acteurs, cabaretiers, gewoon schrijvers, of wat? En waarom hebben ze geen leuke grappen voorbereid.
Dat filmpje van die vrouw die haar buurvrouw na deed: wie was dat en wat was er precies grappig aan? En wie is Guus uit Hoes? Ik snapte er echt niks van., en leuk was het ook niet.
Vroeger schakelden 1,4 miljoen kijkers extra in na de comedy op Nederland 3 om Spijkerman te zien. Nu schakelen 1,4 miljoen mensen wegquote:Op maandag 18 september 2006 15:00 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
inderdaad, maar t.ov. 'de wedstrijden' zijn er toch 1,4 miljoen kijkers weggezapt.
Aha, dus Jack wil enkel zijn oude kijkers behouden en geen nieuwe kijkertjes? Dan hoef je inderdaad geen (kleine) intro te doen, ook niet na een zomerstop natuurlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
Gast als je het programma niet volgt zeg dan niets. Guus uit Goes, van Leefbaar Goes heeft vorig jaar wel 10x zijn opwachting gemaakt denk ik, echt een geweldig personage, type geert wilders.
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik gaf het afgelopen zondag nog één keer de kans. Maar het is nu definitief over, ik kon er niet eens om glimlachen.
Nee zondag kijk ik wel wat anders, Koppensnellers is nu voor mij passé.
Ik moest daar dus wel om lachen, om die buurvrouw en dat nekschot.quote:
Dat is sinds vorige week zaterdag dat ze geen imitaites meer hebbenquote:Op woensdag 20 september 2006 18:52 schreef bloodymary het volgende:
Volgens mij is het mis gegaan met het programma toen de cabaretiers met hun imitaties aan tafel schoven. Dat was soms wel heel leuk, het kijkersaantal groeide toen ook, maar vanaf toen werd het ineens een programma dat draaide om humor.
Wat had ie te melden?quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:10 schreef SunChaser het volgende:
Binnenkort gaat t dus naar de vrijdag.
Jack zat vrijdag trouwens bij Giel Beelen, na te luisteren op giel.vara.nl
Jack zit net op zondag !quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:10 schreef SunChaser het volgende:
Binnenkort gaat t dus naar de vrijdag.
Jack zat vrijdag trouwens bij Giel Beelen, na te luisteren op giel.vara.nl
Dan begint Gooische Vrouwen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jack zit net op zondag !
Hoezo op vrijdag dan ?
Talpaquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jack zit net op zondag !
Hoezo op vrijdag dan ?
Ik heb geen last van Talpa hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:13 schreef thaduck het volgende:
[..]
Talpa
Al het 'nieuwe' wordt op zondag na de wedstrijden geprogrammeerd (het enige goed lopende programma) en op die manier proberen ze kijkers te verbinden aan een programma
Ik zeg toch ook nie dak er last van heb?quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb geen last van Talpa hoorIk kijk meestal alleen naar '' De Slimste''
![]()
Dat zei ik ook niet dat je last van hebt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:22 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nie dak er last van heb?
Ik kijk ook naar de Slimste, de Wedstrijden, Koppensnellers, Gooische Vrouwen (iv eik) en Iv kijkt ook exp. Robinson.. Ofwel, 10 staat genoeg aan bij ons
Dan issut goed, hoe meer TV's hoe meer vrede in huis nietwaarquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet dat je last van hebt.
Bij ons staat hij ook op 10Al is dat manlief gisteren naar een film gekeken hebt op Talpa.
Maar gerust, in huize Haaibaaike zijn twee televisie"s![]()
Zo kunnen wij ieder ons programma's kijken.![]()
Gezellige boel daarquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar gerust, in huize Haaibaaike zijn twee televisie"s![]()
Zo kunnen wij ieder ons programma's kijken.![]()
quote:
Ja vind ik ook !quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:53 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dan issut goed, hoe meer TV's hoe meer vrede in huis nietwaar
Je kunt ookquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat heeft dat met ongezelligheid te maken !!
Wij hebben een L-kamer waar wij elkaar wel kunnen zien!
Dat jij bij je mammie woont kan ik niets aan doen![]()
Sorryquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is niet jouw probleem ja,
Wat doe jij kwaad zegquote:
en renkema is maar gekochtquote:Op zondag 24 september 2006 23:57 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind die Buro Renkema dingen altijd wel goed
De rest is zwaar kut
Ja das eigenlijk nog wel het trieste jaquote:
neenquote:Op maandag 25 september 2006 00:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Was Richard Groenendijk ook bij Jack ?
Ik had eergister 5 minuten van de herhaling gezien, om te kijken hoe slecht het wel niet was (ja, dat is zo), en die Jack lacht echt om alles, ook dingen die totaal niet grappig zijn. Tis net of je een De Dikke en de Dunne filmpje laat zien, dan lacht Jack zich ook verrot. Terwijl niemand dat meer humor vindquote:Op zondag 24 september 2006 21:36 schreef -Mo- het volgende:
Hoe Jack ook de hele tijd overdreven zit te lachen als er verder niemand lacht.
De wedstrijden scoorden ook beter dan vorige week.quote:Op maandag 25 september 2006 08:51 schreef SunChaser het volgende:
900.000 kijkers. Ze hebben echt een goede tijd daar, want er is net voetbal geweest. Op de vrijdag moeten ze t nog maar waarmaken.
quote:Op maandag 25 september 2006 09:53 schreef pberends het volgende:
Tis net of je een De Dikke en de Dunne filmpje laat zien, dan lacht Jack zich ook verrot. Terwijl niemand dat meer humor vind.
Ja, het WAS geniaal, maar is het natuurlijk allang niet meer. Dat is het probleem van Cheque.quote:Op maandag 25 september 2006 10:08 schreef Lod het volgende:
[..]
, ja ik. Wat die twee gedaan hebben is nog steeds geniaal, veel van de hedendaagse TV/filmgrappen zijn in weze niets anders dan een variatie op reeds gedane grappen van Laurel en Hardy.
Het blijft triest dat er altijd alleen maar naar kwantiteit gekeken wordt.quote:Op maandag 25 september 2006 08:51 schreef SunChaser het volgende:
900.000 kijkers. Ze hebben echt een goede tijd daar, want er is net voetbal geweest. Op de vrijdag moeten ze t nog maar waarmaken.
De Wedstrijden had ook meer kijkers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |