Zo weinig?quote:Op maandag 18 september 2006 08:15 schreef SunChaser het volgende:
Paul de Leeuw 600
Iedereen wilde zien hoe het zou ziojn, denk dat velen afhakenquote:Op maandag 18 september 2006 09:18 schreef pberends het volgende:
773.000 kijkers.
Iedereen had het over 300.000 of zoiets, maar dat lijkt me vrij onlogisch met een 2+ miljoen bestseller voor Koppensnellers. Maar dat mocht niet echt baten, aangezien ze vorig seizoen ook zoiets hadden. Volgende week gaan ze vast iets lager scoren, zo goed was het immers allemaal niet.
[afbeelding]
inderdaad, maar t.ov. 'de wedstrijden' zijn er toch 1,4 miljoen kijkers weggezapt.quote:En na de wedstrijden is goed geprogrammeerd
quote:Op maandag 18 september 2006 15:00 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
inderdaad, maar t.ov. 'de wedstrijden' zijn er toch 1,4 miljoen kijkers weggezapt.
die richard groenedijk is van radio rijnmond, niet grappigquote:Op maandag 18 september 2006 22:46 schreef BdR het volgende:
Ik dacht, vooruit ik kijk het nog één keermên het was echt on-tie-ge-lijk slecht.
Waarom werden die lui uit het panel niet voorgesteld? Okee, de namen werden genoemd, maar ik bedoel waar moet ik ze van kennen, zijn het acteurs, cabaretiers, gewoon schrijvers, of wat? En waarom hebben ze geen leuke grappen voorbereid.
Dat filmpje van die vrouw die haar buurvrouw na deed: wie was dat en wat was er precies grappig aan? En wie is Guus uit Hoes? Ik snapte er echt niks van., en leuk was het ook niet.
Ach, voor een half miljoen kijkers doen politici alles.quote:Op maandag 18 september 2006 22:48 schreef BdR het volgende:
oh ja, en nog wat, dat Rad van Fortuin waar politici worden "uitgenodigd" vond ik ook misplaats. Zo van "je komt volgende week maar braaf opdraven en leuk doen, anders zwaait er wat". Lekker gastvrij maar niet heus.
Buro Renkema was nog wel lollig, maar dat kan je net zo goed online bekijken.. filmpje staat ook op www.burorenkema.nl
Nee maar dat is standaard bij Jack.quote:Op maandag 18 september 2006 22:46 schreef BdR het volgende:
Dat filmpje van die vrouw die haar buurvrouw na deed: wie was dat en wat was er precies grappig aan?
volledig mee eens..quote:
Gast als je het programma niet volgt zeg dan niets. Guus uit Goes, van Leefbaar Goes heeft vorig jaar wel 10x zijn opwachting gemaakt denk ik, echt een geweldig personage, type geert wilders.quote:Op maandag 18 september 2006 22:46 schreef BdR het volgende:
Ik dacht, vooruit ik kijk het nog één keermên het was echt on-tie-ge-lijk slecht.
Waarom werden die lui uit het panel niet voorgesteld? Okee, de namen werden genoemd, maar ik bedoel waar moet ik ze van kennen, zijn het acteurs, cabaretiers, gewoon schrijvers, of wat? En waarom hebben ze geen leuke grappen voorbereid.
Dat filmpje van die vrouw die haar buurvrouw na deed: wie was dat en wat was er precies grappig aan? En wie is Guus uit Hoes? Ik snapte er echt niks van., en leuk was het ook niet.
Vroeger schakelden 1,4 miljoen kijkers extra in na de comedy op Nederland 3 om Spijkerman te zien. Nu schakelen 1,4 miljoen mensen wegquote:Op maandag 18 september 2006 15:00 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
inderdaad, maar t.ov. 'de wedstrijden' zijn er toch 1,4 miljoen kijkers weggezapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |