quote:Koppensnellers is een Nederlands televisieprogramma. Het is de nieuwe versie van Kopspijkers bij Talpa, waarbij ook bijna alle cabaratiers terugkomen. Kopspijkers was een programma bij de VARA, maar toen in april bekend werd dat Jack Spijkerman naar Talpa wilde, werd zijn programma Kopspijkers van de buis gehaald. Jack Spijkerman was hier zelf helemaal niet blij mee. Hij wilde met zijn programma bij de VARA doorgaan tot hij bij Talpa zou beginnen.
De eerste zin van Koppensnellers is "Het is zaterdagavond, blijf rustig zitten" waar die bij Kopspijkers "Het is zaterdagavond, u kunt geen kant meer op, zappen is zinloos" was.
Als je het niet gezien hebt, heb je niks gemist hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:20 schreef jorienvdherik het volgende:
was er gister dus een nieuwe
nee lijkt me niet, die nieuwe opzet is gewoon kut. ze hadden niks anders moeten doen. toen ze de echt goede cabretiers nog haddenquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Als je het niet gezien hebt, heb je niks gemist hoor.
Vroeger was wat ze deden nog nieuw, nu hebben we alle fragmenten al gezien bij De Wereld Draait Door en kijken we naar Koefnoen als we imitaties willen zien.
Ik denk dus dat Koppensnellers net zo hard tenonder was gegaan als Spijkerman bij de Vara was gebleven en dat het concept gewoon op het eind van z'n latijn was.
Ik denk het niet mensen vergeven het Jack niet dat hij voor het grote geld heeft gekozen ,komt nog bij dat hij de leukste caberatiers is kwijtgeraakt , wilde niet mee naar Talpa.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dus dat Koppensnellers net zo hard tenonder was gegaan als Spijkerman bij de Vara was gebleven en dat het concept gewoon op het eind van z'n latijn was.
Daar hebben ze minder aan, het gaat om marktaandeel op primetime.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:09 schreef maril het volgende:
Kan best dat ze vanavond meer scoren in de herhaling ff afwachten
die gierige lul heeft miljoenen verdiend door naar talpa te gaanquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:36 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Jack
Vind je? Met veel bombarie aankondigen dat je dé zender gaat oprichten die iedereen ver achter zich laat en vervolgens alleen maar bagger uitzenden. Ik vind het niet raar dat je dan hard onderuit wordt gehaald.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:12 schreef maril het volgende:
En dan nog her raarste alles wat Talpa doet word niet gepikt, heel raar.
Ik vind het nog steeds bizar dat mensen hem dat aanrekenen. Oké, het is een beetje hypocriet, maar als jij het dubbele bij een andere baan kan verdienen doe jij dat ook.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:32 schreef thedude0 het volgende:
[..]
die gierige lul heeft miljoenen verdiend door naar talpa te gaan![]()
Dat geloof ik niet. Mensen zijn niet zo idealistisch, ze wilen gewoon vermaakt worden. Als iets leuk is kijken ze wel. Het probleem is dat het niet zo leuk meer is als het was en dat komt niet alleen door Talpa. Zelfs op dit forum zei men ten tijde van het laatste seizoen bij de VARA al dat het op z'n laatste benen liep.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ik denk het niet mensen vergeven het Jack niet dat hij voor het grote geld heeft gekozen ,komt nog bij dat hij de leukste caberatiers is kwijtgeraakt , wilde niet mee naar Talpa.
En dan nog her raarste alles wat Talpa doet word niet gepikt, heel raar.
Bovendien stond zijn baan bij de VARA op de tocht door de plannen van Van der Laan. Iedereen zou dan naar andere mogelijkheden gaan zoeken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds bizar dat mensen hem dat aanrekenen. Oké, het is een beetje hypocriet, maar als jij het dubbele bij een andere baan kan verdienen doe jij dat ook.
Nog lager dan de hypocrisie van Jack, die collectieve afgunst.
Ik dacht dat er toen sprake van was dat Van der Laan een einde wilde maken aan alle amusement op de publieke netten? Bovendien kreeg Spijkerman daar nog maar een contract voor twee jaar, terwijl Talpa hem veel meer zekerheid bood.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:41 schreef SunChaser het volgende:
Zijn baan stond helemaal niet op de tocht.
Spijkerman had op ten duur ook van Koefnoen en Mooi Weer De Leeuw verloren bij de PO. Spijkerman en Koppensnellers is gewoon te oud en niet meer leuk. Hij doet dit nu al 8 , 9 jaar?quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:32 schreef SunChaser het volgende:
Nouja, in ieder geval heeft Jack gegokt en verloren, Paul de leeuw heeft 1,6 miljoen kijkers, Jack 300.000
Spijkerman had zn contract moeten uitdienen, net als Peter R de Vries die ook wilde overstappen maar wel volgens afspraak bij SBS6 bleef, waarna hij zag dat hij beter niet naar Talpa kon gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |