Idd erg goed. Ik vond het sowieso wel een puike afleveringquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:40 schreef mirelia het volgende:
I have an overhemd u cant centifuge
hahah geniaal gevonden
Tuurlijk. Jack probeert zo aan te tonen dat hij echt wel onafhankelijk mag zijn en echt niet gecensureerd wordt door John de Mol.quote:Op zondag 16 april 2006 11:47 schreef mirelia het volgende:
Aan de andere kant ben ik van mening dat dit heus wel is doorgenomen met Talpamanagement en dat Koppensnellers volgende week gewoon weer te zien zal zijn
Zo kan je het ook bekijken, wel zielig dat hij niets meer goed kan doenquote:Op zondag 16 april 2006 13:17 schreef freako het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jack probeert zo aan te tonen dat hij echt wel onafhankelijk mag zijn en echt niet gecensureerd wordt door John de Mol.
Absoluut. Spijkerman krijgt immers een riant salaris en zal dan niet zomaar zijn werkgever op zo'n manier neerzetten. Kennelijk vindt de Mol alles best, zolang het maar kijkcijfers oplevert.quote:Op zondag 16 april 2006 11:47 schreef mirelia het volgende:
Aan de andere kant ben ik van mening dat dit heus wel is doorgenomen met Talpamanagement en dat Koppensnellers volgende week gewoon weer te zien zal zijn
quote:Op zondag 16 april 2006 13:49 schreef Netflier het volgende:
Trouwens, naast Erik van Muiswinkel doet ook Bert Visser niet mee. Was die laatste het eigenlijk ook oneens met de overstap van Spijkerman?
http://www.nieuws.nl/1556(...)_ingepakt_door_Talpaquote:Aanvankelijk leek het erop dat Spijkerman als enige van het Kopspijkers-team de overstap naar Talpa zou maken. Bijna alle cabaretiers uit Kopspijkers hadden te kennen gegeven niet mee te gaan naar de zender van John de Mol. Spijkermans vaste assistent Bert Visscher liet als eerste weten te 'gruwen van de Van de Endetjes en De Molletjes' en geen enkele zin te hebben voor hen te werken.
quote:Op zondag 16 april 2006 16:53 schreef freako het volgende:
[..]
[..]
http://www.nieuws.nl/1556(...)_ingepakt_door_Talpa
quote:Ook Waas denkt dat hij zijn principes overeind kan houden bij Talpa. "Mijn geloofwaardigheid wordt bepaald door de oprechtheid waarmee ik iets denk en zeg, en vooralsnog niet door waar ik het zeg. Ervan uitgaande dat Talpa geen geheim fascistisch genootschap is."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |