quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:51 schreef Sugar het volgende:
Jeeetje, heel veel beterschap voor Kai, M@x! Wat naar, een longontsteking.![]()
Maria deed vandaag op het strand een beetje gek. Ze zei steeds "uit", terwijl ze aan haar broek frummelde. Zoals ook uit deze foto's blijkt:
![]()
![]()
Ik dacht nog: heeft ze gepoept? zit die broek soms te strak?![]()
Pas echt een uur later, toen ze het weer deed, begreep ik haar. 'See' bleef WC bij Maria. Dus moest haar broek uit.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik nu ook heel erg. Ik vind haar nu heel erg leuk, hoe ze is. Hoe ze doet. Eigenlijk is alles gewoon mooi. Ik moet ook vaak aan later denken, vind je het dan leuk om naar het strand te gaan? Durf je dan wel met je voeten door het mulle zand of wil je alleen in de branding spelen/ staan/ liggen. Heb je dan vriendjes en vriendinnetjes? Maak je die makkelijk? Heb je een goeie? Vind je Maria dan nog leuk? Ken je Maria dan nog wel? Zou je met haar aan het strand gaan liggen? Zou je van lezen houden? Kan je wel meekomen op school? Zou je de grootste zijn in de klas? Ben je dan rustig en bedeesd als soms, of een ga je andere mensen vermaken ben je altijd uitgelaten, zoals nu soms. Hoe zal ze er straks uit zien? Zou ze een hekel krijgen aan d'r mooie haartjes en het millimeteren? Vind ik het goed als je een piercing wil? Maar ja daar is nu allemaal helemaal geen antwoord op te vinden maar goed maar tochquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:08 schreef m@x het volgende:
Het gaat echt te snel, veel te snel en tegelijkertijd is het zo leuk om ze groot te zien worden en kan ik niet wachten tot ik er achter kom hoe Kai er uitziet als hij wat ouder is en wat hij later gaat worden enzo.
Wat mooi gezegdquote:Op zondag 16 april 2006 12:12 schreef m@x het volgende:
LB, ik zie Kai maar als een kadootje wat ik heel langzaam uit mag pakken. Elke keer komt er weer iets tevoorschijn en steeds hou je de spanning omdat je niet precies weet wat je voor je neus hebt.
M@x, Lucas heeft van de week deze van z'n oom gekregen. Hij vind hem prachtig en het is een lekker stabiel ding. Het enige is dat Lucas er nog niet op vooruit komt. Wel achteruit, dat dan weer welquote:Op zondag 16 april 2006 12:12 schreef m@x het volgende:
Ik kan niet wachten tot Kai wat mobieler wordt en wat beter met de andere kindjes buiten kan spelen. Ik zit net op internet te zoeken naar een leuke loopauto zodat hij zelfstandig uit de voeten kan buiten.
Isisquote:Op maandag 17 april 2006 10:59 schreef Xanthe het volgende:
De haren ingezeept en toen ik dan de speeltjes uit bad wilde
halen zodat de stop er ook vast uit kon had ik toch wel een erg vreemd ding in mijn handen.
Het leek net een bruin paaseitje.....
In eerste instantie denk je ach, hij is nog jong, zal ik het hem maar vergeven? Een vriend gebruikte dat ooit als argument, maar als zo'n manneke hardleers is kun je niet aan de gang blijven.quote:Op maandag 17 april 2006 13:45 schreef m@x het volgende:
LucasjeFijn dat het zo lekker gaat.
Kai begint nu ook alles na te zeggen en nu heb ik hem met mijn stomme kop hem natuurlijk een totaal verkeerd woord geleerd. Hij heeft van oma een plastic chimpansee gekregen met duidelijk zichtbare tepels. Ik vroeg aan Kai waar de tietjes van de aap waren en nu roept hij dus te pas en te onpas "Tietuh!"
ja, welja! Ik maak me er ook niet druk om. Maar het lijkt me gewoon makkelijk (en een stuk goedkoperquote:
Ik vond even je koffie opdrinken voor je de luier ging verschonen ook wel errug makkelijk hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 20:18 schreef Belana het volgende:
[..]
ja, welja! Ik maak me er ook niet druk om. Maar het lijkt me gewoon makkelijk (en een stuk goedkoper)
't is net als stoppen met roken.. Ik hou ook niet echt geld overquote:Op woensdag 19 april 2006 21:09 schreef Belana het volgende:
ja, das ook weer waar ET, dat zei je al eens eerdermisschien idealiseer ik het te veel
alhoewel, die geld kwestie....
Deed ze het maar meer in die trant.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:13 schreef Githa het volgende:
Xanthe, is zou aan het slaan niet te veel aandacht geven hoor...
Jordy slaat zich zelf ook wel eens maar dan is het of om uit te proberen hoe dat nou voelt, zo'n blokje tegen je hoofdof als grap, dan roept hij hard "auw"en moet lachen....
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:48 schreef dutchie het volgende:
Een kind wat zo goed als op het platteland woont, hoort gewoon klompjes te hebben toch?
nee niet gekregen, ik mag wel eerder een zetpil gevenquote:Op donderdag 20 april 2006 12:39 schreef MeNicole het volgende:
Heeft Thijs niet een spuit meegekregen die hij nu altijd (tot een bepaalde leeftijd) bij zich moet hebben voor het geval dat ie weer een koortsstuip krijgt?
Mijn neefje heeft dat namelijk ook gehad. En die heeft dus en spuit gekregen die ie mee moest naar de peuterspeelzaal enzo zodat ze hem konden spuiten als ie weer een koortsstuip kreeg. In de spuit zat een medicijn die hem meteen uit de stuip haalde zeg maar.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
nee niet gekregen, ik mag wel eerder een zetpil geven
als ik wist wie je was, zou ik niet vergeten zijn of jij mij wel of niet vergeten zou zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 12:13 schreef R_ON het volgende:
Ik vind het ook wel goed als kids een plasje in hun luier doen.
Je was toch niet bang dat ik je zou vergeten, he?
Hé da's fijn! Kan het wel gebruiken voor een nieuwe broek voor mezelf.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:37 schreef Lishe het volgende:
Djulian, goedzo!
En leon, klompjes...![]()
Dutch, ik heb nog een kortingsbon voor de prenatal voor je. Ik las dat je nog knuffeltjes wilde halen daar.
Zo lief is datquote:Op donderdag 20 april 2006 15:46 schreef _evenstar_ het volgende:
djulianwoohoooo
hoort stemmetje haai.. mama.. meeee![]()
Ja, weet ik ook wel hoor, ik verwacht ook nog niks, tis meer dat ik me afvraag of je er actief wat aan "moet" doen of dat het allemaal spontaan komtquote:Op donderdag 20 april 2006 20:20 schreef E.T. het volgende:
Liam is ook nog maar net 2 hoor!!!! Dat hier nou een paar van die supervlotten bij zitten, wil niet meteen betekenen dat jij iets 'fout' of verkeerd doet ofzo hoor.
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd iets van ruim 3, dus je hebt nog wel ff![]()
Wij zijn er afgelopen dagen er wel actief mee bezig geweest, maar dat was omdat ze steeds vaker aangaf dat ze een schone luier wilde (soms voordat het vies was). Maar ze durfde niet op het potje te plassen en op de w.c. durfde ze niet eens te zitten. Ik was eigenlijk van plan om te wachten tot de zomer, maar vond dit toch wel duidelijk een moment om toch maar even te proberen.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:25 schreef Belana het volgende:
[..]
Ja, weet ik ook wel hoor, ik verwacht ook nog niks, tis meer dat ik me afvraag of je er actief wat aan "moet" doen of dat het allemaal spontaan komt
Verder ben ik er dus juist niet mee bezig met hem, want het interesseert hem gewoon niet echt, dus dan niet denk ik dan, maar aan de andere kant vraag ik me dan dus af of dat goed is. Nahja, ik kom lekker helder over
met de manier van zindelijkheidstraining, die er niet is, zoals je er boven omschreef.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:27 schreef bixister het volgende:
wat bedoel je precies met 'zo'?
Uit het boek van de Nanny:quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:24 schreef jessie het volgende:
Inderdaad Belana!
Als je kind eht zelf aan gaat geven is het er aan toe. En dan kun je er op in springen door alle tips die hier al genoemd zijn.
lekker ding, dat ligt toch niet aan jou! Ik zei al, ik ben eigenlijk nooit echt ergens onzeker over, laat alles komen zoals het komt, had het alleen hier mee, om wat voor reden dan ook en nu moet ik voor eens en voor altijd besluiten dat ik me daar niet meer druk om maak. Is mijn "probleem" hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:43 schreef Anitra het volgende:
En het was niet de bedoeling om anderen in onzekerheid te brengen over leeftijd en zindelijkhjeid.
Of een vriendjequote:Op zaterdag 22 april 2006 20:19 schreef Anitra het volgende:M@x. Ik durf te wedden dat het later zo'n stoer ventje word dat je hem mooi met deze dingen terug kan pakken als hij een vriendinnetje krijgt
![]()
Hahahaha bij mij zit nu ook de koffie tegen het beeldschermquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:01 schreef moussy het volgende:
Laatst moest ik even met Peet zijn auto (lees; slagschip) naar de garage en daar hingen posters met naakte dames op motoren. Ooohhh tietiesriep Cas, nee niet motor, nee tieties. Uiteraard vloog er bij menig monteur de koffie door de neus heen
Zou ik ook maar doen ja, waarom denk je dat we zo dicht bij een jeugdgevangenis wonen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:14 schreef Belana het volgende:
voor het eerst ga ik toch aan jou en je opvoeding twijfelen hoor moussy
Inderdaad jammer, anders hadden ze samen lekker kunnen tuttebellen.quote:Op zondag 23 april 2006 13:15 schreef Githa het volgende:
Jammer dat Kai niet in de buurt woont, die zou zeker wel een partij voor Jordy zijn![]()
Uhm... ja, dat kan je ook op twee manieren interpreteren. Doodengquote:Op zondag 23 april 2006 15:48 schreef bixister het volgende:
ja en 't was echt geen 'gewoon' schrikdraad, maar extra sterk dus he. de man van m'n nicht heel droog 'och ja, daar krijg je wel een flinke klap van maar dat doen ze een keer en nooit meer'. tsja.![]()
Nee, snap ik wel, maar ik vind het altijd zo'n dooddoener...quote:Op zondag 23 april 2006 17:04 schreef bixister het volgende:
missD, nou dodelijk zou 't niet zijn hoor, maar wel echt een flinke klap.
Hier heb ik m volgens mij bij de Bruna zien liggen. Als je wilt wil ik de volgende keer als ik in de buurt ben (en er aandenk) wel even gaan kijken voor je.quote:Op zondag 23 april 2006 14:34 schreef poemojn het volgende:
Ja, met afgeronde punten enzo.Ik was zelf ook niet op het idee gekomen dat ze het misschien al zou kunnen maar m'n oma begon erover en die heeft soms wel goede ideeen.
Van die smalle stroken papier zijn 't makkelijkst om te knippen. Er moeten ook schaartjes zijn met een groot en een klein gat (zoals deze) en die schijnen makkelijker te zijn.. maar weet iemand waar je die kunt kopen? 'k Heb ze nog niet kunnen vinden. (Die ze nu gebruikt is van de Hema.)
Mocht het nou niet lukken geef dan even een gil , kijk ik alsnog even hier (de bruna die we hier hebben was voorheen een grote boekhandel met kantoor en hobby artikelen en is vele malen uitgebreider dan de andere bruna filialen die ik ken).quote:Op zondag 23 april 2006 20:20 schreef poemojn het volgende:
Bedankt Xanthemaar een Bruna is hier ook, dus ik zal er (over)morgen eens naar kijken!
Heb zelf die vrijheid op deze manier ook gekregen toen ik een jaar of 2 was.quote:Op maandag 24 april 2006 12:49 schreef Rottdog het volgende:
Maar om nou de verantwoording bij die kinderen te gaan leggen vind ik persoonlijk heel wat. Dat zijn ook nog steeds kinderen ongeacht de leeftijd.
Ja laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaterquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:08 schreef jessie het volgende:
O luchtbel als Jolie daar dalijk zelf mee begint gaan de kinderen vanzelf meedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |