abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 april 2006 @ 19:04:44 #201
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37191478
thijske, knap hoor!
Leuke traktatie. Echwel heeeel grotejongens-achtig.
Oei, een kletsende Liam is vast nog leuker dan de foto's. Mooi, mooi!

Ik mis mijn kind. Heel, heel erg. Ze is dit weekend dus bij opa en oma en ik heb het druk enzo. Maar o, ik wil zo graag even een kus van d'r en even met haar spelen. Dat ze een boek pakt en lekker op mijn schoot nestelt. Of dat ze haar knuffels een kus gaat geven. Pfff. Man, wat hou ik van dat kind. Ze mag echt niet meer zolang uit logeren.
En nu heb ik me ook nog in mijn hoofd gehaald dat ik haar morgen niet even tussendoor kan gaan knuffelen als ze thuis is. Ik zou dan even op en neer moeten tussen afspraken, maar dat lijkt me zo ingewikkeld voor d'r. Dusch, morgenavond, half 8 hier een groots en meeslepend moeder-dochter tafereel.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 22 april 2006 @ 20:15:18 #202
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37193754
Dat babbelen is ook geweldig Renzell. Hier komt er nog weinig verstaanbaars uit maar toch is het "lalalala" en babieboeboe" zo gezellig om om je heen te horen. Kai zit regelmatig te zingen. Dan is hij heel geconcentreerd met zijn speelgoed bezig en ondertussen zit hij te hummen en te lala-en

Ik kan me voorstellen dat je het even zwaar hebt Lishe. Kai is nu een paar keer uit logeren geweest en elke keer weer kijken we er gigantisch naar uit, maar als het dan zo ver is staan we aan zijn pyjamaatje te snuffelen, gewoon omdat we hem zo missen

Okay, het is officieel: ik heb een kneus op de wereld gezet. Zijn obsessie voor trams leek me redelijk ongezond. Elke keer als Kai er eentje ziet gaat hij hem roepen en er naar wijzen. Het maakt gewoon niet uit waar we zijn, meneertje weet overal de tram te vinden. Maar nu is daar ook nog een draai-orgel fetish bijgekomen. We gingen vanmiddag winkelen en daar was dus ook een draai-orgel. Kai uit zijn dak, swingen in zijn kinderwagen, overdreven enthousiast in zijn handen klappen. When does the hurting stop
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_37193826
Luuke wat knap NU wel morgen ff aan mama laten zien door in haar armen te rennen als ze je weer ziet hoor!!

Thijs op handen en voeten dat is knap!

Djulian heeft gister bij mijn schoonouders niet op het ptoje geplast, maar thus ging hij er gelijk weer op. Vanmorgen wou hij bij Rick ook niet p het potje n vanmmiddag zijn we de hele middag weg geweest en dus gewoon luier om. Ben benieuwd hoe het morgen gaat, heb wel een potje gekocht die makkelijker schoon te maken is en onerbroekjes gekocht Een boxershortje en snoopyonderbroekjes
pi_37193881
M@x. Ik durf te wedden dat het later zo'n stoer ventje word dat je hem mooi met deze dingen terug kan pakken als hij een vriendinnetje krijgt
  zaterdag 22 april 2006 @ 20:20:48 #205
3142 m@x
pi_37193944
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 20:19 schreef Anitra het volgende:
M@x. Ik durf te wedden dat het later zo'n stoer ventje word dat je hem mooi met deze dingen terug kan pakken als hij een vriendinnetje krijgt
Of een vriendje Hij houdt zo leuk zijn pinkje omhoog als hij aan het drinken is
pi_37194099
Je kent het verhaal van Djulian en zijn tuinbroeken van vorige zomer?
En als je dan door de ikea loopt en bij roze begint hij te gillen en rest zie hij niet staan dan krijg ik ook twijfels hoor
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 21:01:50 #207
7074 moussy
kuttekop
pi_37195194
Cas speelt graag met barbie's en het mooiste vind hij een beha van mij, ooohhh tieties en knoopt dat ding om zn schouders

Laatst moest ik even met Peet zijn auto (lees; slagschip) naar de garage en daar hingen posters met naakte dames op motoren. Ooohhh tieties riep Cas, nee niet motor, nee tieties. Uiteraard vloog er bij menig monteur de koffie door de neus heen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 21:04:23 #208
81992 Githa
pi_37195254
Kai, geeft niks hoor jongen. Jordy vindt roze ook helemaal geweldig en speelt dol graag met zijn serviesje of het keukentje van zijn nichtje niks ergs aan toch

Lishe kan me voorstellen dat je haar mist...nog even, nog even.
pi_37195275
  Jubileum moderator zaterdag 22 april 2006 @ 21:05:36 #210
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37195288
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 21:01 schreef moussy het volgende:
Laatst moest ik even met Peet zijn auto (lees; slagschip) naar de garage en daar hingen posters met naakte dames op motoren. Ooohhh tieties riep Cas, nee niet motor, nee tieties. Uiteraard vloog er bij menig monteur de koffie door de neus heen
Hahahaha bij mij zit nu ook de koffie tegen het beeldscherm
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 21:08:47 #211
7074 moussy
kuttekop
pi_37195366
Als Cas met een beha in de weer is en je vraagt wat ie later wil worden is het standaard; tieties

Ik heb een zoon met een tieties-obsessie
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 21:11:28 #212
7074 moussy
kuttekop
pi_37195428
Nog een grapje van Cas. Op de school van René is een vrij jonge juf met enorm lang haar en ze draagt graag korte rokjes. Het is niet de juf van René dus Cas kent haar eigenlijk ook niet, ziet haar ook nooit. Laatst had ik een vergadering op school en Cas kwam ook ff kijken, hij kijkt om de deur, ziet daar de mooie juf en zei, ooohhhh Moowjj De juf liep er rood van aan
  zaterdag 22 april 2006 @ 21:14:54 #213
24188 Belana
kloon van belana
pi_37195541
voor het eerst ga ik toch aan jou en je opvoeding twijfelen hoor moussy
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 21:48:19 #214
7074 moussy
kuttekop
pi_37196453
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 21:14 schreef Belana het volgende:
voor het eerst ga ik toch aan jou en je opvoeding twijfelen hoor moussy
Zou ik ook maar doen ja, waarom denk je dat we zo dicht bij een jeugdgevangenis wonen?
  FOK!fossiel zaterdag 22 april 2006 @ 21:51:38 #215
2628 Karin
pi_37196553
Hahahahaha Cas Tieties

m@x mijn stoere grote knul heeft ook een draaiorgel fetish hoor! Om de week gaat hij bij mijn ouders een dagje spelen en het hoogtepunt van deze 2 weken is toch wel het tochtje naar de markt met bijhorend draaiorgel Laatst was het draaiorgel er een keer niet en daar heeft hij het toch wel 2 weken over gehad.
Daarnaast begint zijn tractorfetish ook ernstige vormen aan te nemen. Mijn ouders waren een paar weken geleden met Bram en Iris naar de geitenboerderij. Nu is Bram wat bang van beestjes maar daar stond ook een tractor met een trappetje waar je dus zo zelf in kon klimmen Wij zijn daar met Pasen ook maar even heen geweest, leek mij wel leuk om de geitjes een flesje te mogen geven maar meneer heeft geen enkel geitje gezien, hij was maar bij die tractor Hij gaat nu al maanden slapen met een tractor bij zich in zijn bed, kijkt alleen nog maar Tractor Tom en Kleine Rode Tractor op de televisie en zijn Tractor Tom puzzel is naast de Bob de Bouwer puzzel de enige puzzel die nog gemaakt wordt. In de zandbak wordt niet meer met vormpjes gespeeld, nee met tractors en graafmachines (hij heeft zelfs een tractor met graafarm eraan). Hij wil het liefst elke dag bij opa en oma spelen want die hebben een tractor. En dan de hele tijd wisselen met aanhangers erachter. Ze hebben 2 tractors met bijpassende aanhanger staan (1 is van Eva) en de kruiwagen is geprepareerd met een touwtje dat die er ook achter past en het winkelwagentje heeft een haakje eraan (opa is zo inventief) dat die er ook achter past. Je hoort hem uuuuuren niet.
Vandaag mocht hij even een rondje op de tractor door het dorp. Hij glom van oor tot oor En een bekijks dat hij had. En toen mocht ook nog het boodschapje dat we gekocht hadden in de aanhanger. Nou dat was toch wel een bloedserieuze taak hoor, dat moest goed in de gaten gehouden worden.
pi_37196597
Bram
pi_37201565
tieten-cas en tractor-bram!

m@x, piet heeft precies zo'n loopauto en is er nog steeds heel gek op. deed in 't begin ook zowat niet anders dan botsen en 'boem' roepen. momenteel vindt ie het het leukst om er met 1 knie op te leunen en dan als het ware te steppen met dat ding.

over botsen gesproken, piet heeft ook een vreemde 'fetish': een fascinatie voor deuken in auto's. laatst had ie met oma (onderweg naar de kinderboerderij) een auto met een flinke deuk erin gezien en dat had vreselijk veel indruk op 'm gemaakt. oma had er maar bij verzonnen dat die auto vast tegen een boom gebotst was. hij bleef er maar over vertellen. vandaag ging ik met hem weer eens naar de kinderboerderij, en toen we op de terugweg kennelijk in de buurt waren van die auto wilde hij 'm heel graag weer zien. maar ja, de gedeukte auto stond natuurlijk allang niet meer op die plek, nou: DRAMAAA! de hele terugweg was het huilen, en ik moest terug want we hadden vast niet goed gekeken, etc. naja, kwam natuurlijk niks van in, maar ter troost had ik voor 'm wat plaatjes van gecrashte auto's gegoogled. vast heel onverantwoord maar hij was er echt helemaal verguld mee. hij blijft nu maar vragen of we niet weer op de 'ko-kjuper' gebotste auto's gaan kijken.
  zondag 23 april 2006 @ 00:50:25 #218
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37201668
Whaha Bram en Piet
Mooi hoe zo`n kind helemaal blij kan zijn met iets

Tom is bezeten van kleien. De hele dag zou hij het liefst met klei bezig zijn. Hij maakt er geen dingen van, maar kneedt een grote bal die hij dan in allemaal stukjes knipt haha. Een dag niet gekleid is een dag niet geleefd, zeg maar

Tom heeft Jaspers oude fietsje gekregen. Hij wilde er eerst zó mee wegfietsen maar coolhunk heeft de zijwieltjes er maar opgezet. Hij zit er nog op als een zak aardappels maar hij maakt al behoorlijk vaart met dat ding en kan al remmen en alles. Geweldig
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zondag 23 april 2006 @ 08:02:06 #219
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37204628
Oh, jezus, ik ben me helemaal kapot geschrokken net. We zijn bezig met Maria's nieuwe kamer. Alles is leeg, mijn man en ik soebatten wat over de tapijttegels en Maria dartelt in de kamer rond.
Ineens zegt mijn man "Maria, Maria, Maria!!!! Nee, niet doen!" en tegelijkertijd duikt ie naar haar toe.

Zit ze met mijn sleutelbos in het stopcontact te prutten! Echt erin al!!!
(Stopcontact is sinds gisteren vrij gekomen en dus nog niet beveiligd. Nu wel.) We schrokken ons helemaal te pletter en ik heb even staan snikken van schrik.

Maria is ook zo'n precieze, als die met zoiets mikt met die friemelhandjes, dan lukt dat ook snel. Als Sebas 1 seconde later had gekeken... Echt, doodeng.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_37204662
Gatver wat schrikken. Gelukkig zag hij het op tijd!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 23 april 2006 @ 08:25:03 #221
3142 m@x
pi_37204664
Logisch dat je je rotgeschrokken bent Sugar, daar zal je ook nog even over na blijven trillen. Gelukkig was Sebas er op tijd bij en is er niks ernstigs gebeurd.

Volgens mijn hebben wij hier een mini-Bram. Kai is ook helemaal gek van grote auto's, tractoren, etc. Gelukkig wonen we in een wijk in aanbouw, dus die dingen zijn hier dagelijks te zien. Een gewoon blokje rond veranderd al snel in "Tie, tie", "kijk", en maar wijzen natuurlijk.

Dat wordt nog wat als Cas groter wordt Moussy

Piet

Klei knippen is ook een lekker gevoel hoor CB, vind ik niks gek aan eigenlijk

Wat leuk eigenlijk dat ze zo jong toch al zulke uitgesproken voorkeuren voor dingen kunnen hebben.
  zondag 23 april 2006 @ 09:46:54 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37205110
Wat een heerlijke verhaaltjes hier! Draaiorgels, tractoren, tieties, deuken, klei. Echt heerlijk om te lezen!

En Maria'tje! Wil je je papa en mama nooit meer zo laten schrikken! Brrr...
  zondag 23 april 2006 @ 09:54:17 #223
24188 Belana
kloon van belana
pi_37205189
ow Sjoeg, wat een vreselijke schrik! Gelukkig is alles goed gegaan

Hier ook een mini Bram die gek van trekkers is, en de brandweerwagens, ziekenauto's en alles wat "tèèètuuuu" doet is interessant op het moment. Vorige week heeft ie een paar kistjes speelgoed gekregen van de zoon van een kennis, heel lief, daar zat een bak met van die transformers bij en die zijn nu ook helemaal in. Ik ben zo blij om dat gespeel te zien
stormy waters...
sailin'
  zondag 23 april 2006 @ 10:10:22 #224
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37205318
Sugar wat eng! Kan me voorstellen dat je daar enorm van schrikt. Gelukkig goed afgelopen.

Wat een leuke verhalen hier
Noah vindt alle motorvoertuigen in het algemeen interessant. Of het nou auto's, gedeukt of niet , vrachtwagens, of motors zijn. Zodra ie een auto of motor hoort kijkt ie al om en alles wordt nagestaard totdat uit het zocht verdwenen Van stilstaande auto's heeft ie een lichte voorkeur voor rode auto's Laatst liepen we een stukje door de straat en bij rode auto's bleef ie stilstaan en kijken
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_37205421
Oh Sugar, gelukkig is het goed afgelopen zeg
Kus voor de schrik

Morris is ook gek van auto's. Vooral die met zwaailichten zijn mooi. Vorige week reed er een ambulance het Vondepark in met loeiende sirene's en hij is er nog een hele poos van onder de indruk geweest.
Als hij een sirene hoort, gaat zijn wijsvingertje omhoog, en zegt hij : toet toet! En dat met een heel serieus koppie.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_37205469
Wat een verhalen
Sugar, wat eng Gelukkig goed afgelopen. Ik ben van dat soort dingen ook altijd een tijdje van slag ("wat als dit....." "wat als dat...")

Amber kneep laatst in een BH in een winkel "Tietuh!"
En als ze bij ons in bed ligt en ze ziet mijn tepels, zegt ze vol overgave "mooijèh" (mooi hé) en dan wijst ze ernaar
  zondag 23 april 2006 @ 10:27:06 #227
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37205489
Owjah, Noah heeft wel een hele grote fascinatie voor de stofzuiger Als we aan het stofzuigen zijn dan gaat ie steeds erachteraan. Op het kdv schijnt ie dat ook te doen En ook als ie hem ziet staan gaat ie ermee "spelen". En wat een drama als ik hem dan oppak om mee te nemen naar d kamer, boos wordt ie dan! En kiezen tussen de stofzuiger of eten is ook weleens moeilijk. Het liefst wil ie dan bij de stofzuiger eten
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_37205529
Ik zie mogelijkheden Tex

Morris noemt de stofzuiger trouwens ook toettoet.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_37205553
Sugar dat is schrikken

Hier ook een jongen die helemaal gek is van vrachtwagens en auto's. Vorige week toen we uur in de auto zaten en tig keer in de file stonden bleef hij auto roepen en wijzen

Vandaag is het blote billen dag en meneer kan dan zelf op het potje gaan zitten. Tot nu toe gaat het goed en is er al 3x op het potje geplast en de vloer is nog schoon
  zondag 23 april 2006 @ 11:47:54 #230
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37206881
in navolging op mijn poepmonstertje, was het toch een doorkomend tandje. nummer 11 breekt door
  zondag 23 april 2006 @ 12:41:04 #231
3142 m@x
pi_37208298
Djulian, wat goed

Oh ja, was ik toch helemaal de stofzuiger vergeten. Als er hier gestofzuigd wordt dan moet en zal Kai daarbij aanwezig zijn. Als papa dan de bovenverdiepingen gaat doen en Kai moet beneden blijven, dan heb je dus heibel in de tent. Op onze stofzuiger waarmee je de zuigkracht kan instellen en Kai heeft echt de grootste lol met die knop en zet hem steeds op de zachtste stand (tot onze grote irritatie want dat schiet natuurlijk niet op). Tegenwoordig geven we hem de kruimeldief, dan kan hij zelf stofzuigen en als je hem aanwijst waar de rommel ligt dan zuigt hij het nog netjes op ook.

Kai heeft trouwens zo'n lol met zijn loopauto. We kunnen het trouwens beter botsauto noemen want keihard tegen de stoepranden aanknallen en dan "boem" roepen is nog het allerleukste. Het buurjongetje mocht, terwijl Kai een boterham aan het eten was, ook even met de auto spelen. Mooi dat Kai dat niet pikte. Buurjongetje kreeg een boterham naar zijn hoofd

[ Bericht 23% gewijzigd door m@x op 23-04-2006 12:47:51 ]
  † In Memoriam † zondag 23 april 2006 @ 13:15:37 #232
81992 Githa
pi_37209634
Jammer dat Kai niet in de buurt woont, die zou zeker wel een partij voor Jordy zijn

Maxim nog een tand
Djulian, dat gaat goe-hoed!
  zondag 23 april 2006 @ 13:24:32 #233
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37210022
Djulian echt super knap
Maxim, tandenmonstertje

m@x dat is wel een goeie die kruimeldief! Wij hebben nog een klein mini stofzuigertje, misschien kunnen we die Noah laten gebruiken (als we hem nog kunnen vinden in de verhuiszooi)
©Dumbo
  zondag 23 april 2006 @ 13:29:08 #234
3142 m@x
pi_37210207
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:15 schreef Githa het volgende:
Jammer dat Kai niet in de buurt woont, die zou zeker wel een partij voor Jordy zijn
Inderdaad jammer, anders hadden ze samen lekker kunnen tuttebellen.

Wij wilden ook zo'n mini-stofzuigertje voor Kai kopen, maar de kruimeldief werkt net zo goed.
  † In Memoriam † zondag 23 april 2006 @ 13:47:00 #235
81992 Githa
pi_37210948
Jordy neemt helemaal geen genoegen met een mini-stofzuiger die wilde grote dat papa dat kleine ding maar pakt!
Maar Jordy loopt ook altijd achter de stofzuiger aan dus, soms happend naar lucht omdat hij in die blazer staat
erop gaan zitten is ook heel stoer

*zucht* wat zijn ze leuk he
  FOK!fossiel zondag 23 april 2006 @ 13:52:12 #236
2628 Karin
pi_37211222
Hahahahahaa Piet met je gedeukte auto's!

Wat zijn al die kleine jochies toch gek van auto's. Leuk is dat om te horen.
En hier ook helemaal gek van de stofzuiger, al is het ook wel eng. Bram gaat dan meestal met zijn eigen stofzuiger aan de gang. Ik heb wel 2 dweilen, anders heb ik de hele middag bezig om te stofzuigen en dweilen, nu maar 2 x zo lang als dat ik het in mijn eentje zou doen.
pi_37212164
Piet
Klein meisje hier is ook autofanaat. We mochten pas een andere auto uitzoeken, dus zijn toen vaak met haar naar de dealers geweest.. en ze vond het helemaal geweldig.
Myrthe is weer beter trouwens en terwijl er gisteren aan de keuken werd geklust heb ik haar bezig gehouden met wat geknutsel. Zo lief als ze zo geconcentreerd bezig is
  zondag 23 april 2006 @ 14:17:24 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_37212237
oe wat eng met zo'n schaar maar dan ga ik uit van mijn onhandige kereltje hoor Ik geloof ook niet dat Liam dat al zou kunnen, erg knap hoor!
stormy waters...
sailin'
  zondag 23 april 2006 @ 14:26:25 #239
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_37212610
Volgens mij is het een kinderschaar, Belana
pi_37212903
Ja, met afgeronde punten enzo. Ik was zelf ook niet op het idee gekomen dat ze het misschien al zou kunnen maar m'n oma begon erover en die heeft soms wel goede ideeen. Van die smalle stroken papier zijn 't makkelijkst om te knippen. Er moeten ook schaartjes zijn met een groot en een klein gat (zoals deze) en die schijnen makkelijker te zijn.. maar weet iemand waar je die kunt kopen? 'k Heb ze nog niet kunnen vinden. (Die ze nu gebruikt is van de Hema.)
  zondag 23 april 2006 @ 14:34:46 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_37212908
ow, vast spuuglokje, het was ook niet als commentaar bedoeld hoor, ik heb zelf gewoon zo'n onhandig kind dat ik dat dan nog niet zou durven
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 23 april 2006 @ 14:51:19 #242
7074 moussy
kuttekop
pi_37213496
uit Cas zijn ervaring weet ik dat kinderschaartjes ook kleding en haar kunnen knippen, hier dus alleen nog maar plastic kinderschaartjes
  zondag 23 april 2006 @ 14:59:51 #243
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37213786
Je kunt er ook leuk mee in je grote broer knippen
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zondag 23 april 2006 @ 15:27:03 #244
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37214618
Luuke wat goed! En Lishe, ik heb al moeite met 1 nacht zonder mijn kind. Dus ik kan me je helemaal voorstellen. Helemaal als ze het dan ook nog voor elkaar krijgt om te gaan lopen als mama er niet bij is.

Sugar, jee.... Je wilt er gewoon niet bij stilstaan wat er had kunnen gebeuren. Ze zijn zo watervlug, soms is dat zo eng.

Léon heeft zo'n nepschaartje van plastic. Kun je helemaal niks mee, alleen doen alsof. Maar dat had het mannetje niet gelijk in de gaten. Die zag Léon voor het eerst met dat schaartje en riep tegen mij: "Ben je helemaal gek geworden dat je hem dat geeft!"
Toen zei ik droog: "Heb je 'm al eens geprobeerd dan?"

Hier nog een lid van de vrachtwagen/trekker/ziekenauto/en al het overige verkeer op wielen-fanclub. (trams hebben we hier niet, wel koeien )
En volgens de meeste kinderen van zijn leeftijd is het niet 'tatu' maar 'tuta'.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † zondag 23 april 2006 @ 15:37:06 #245
81992 Githa
pi_37214934
Jordy noemt een auto "otau" hij draait het woord om
pi_37215094
ieks ik vind 't er ook eng uit zien die schaar. piet is nog niet zo handig met knippen, gebruikt een schaar het liefst als motor (helemaal openklappen en dan de ogen als wielen gebruiken...)

en sugar, wat kan de schrik je om 't hart slaan he, bij zoiets. ik had vanmorgen ook zo'n soort ervaring. alleen duurde het angstige moment wat langer. we waren bij een nicht van me op bezoek, die wonen geweldig in een boerderij met veel ruimte erom heen en volop speelmogelijkheden. ze hebben 2 meiden van 7 en 5 en een jongetje van ruim een half jaar. piet ging helemaal los daar op de trampoline en op een enorme bult zand. op een gegeven moment gingen we met z'n allen een rondje wandelen over 't terrein, alle dieren bekijken, piet mocht de kalfjes en lammetjes voeren, en ze hadden ook een stal met paarden. kortom: geweldig allemaal. piet liep met een poppenbuggy van een van die meiden en had daar nog 't meest oog voor uiteindelijk. dus toen we helemaal rond waren geweest liep hij nog een endje verder het terrein op, en m'n nichtje zei 'ach, aan die kant kan niks gebeuren hoor, geen sloot of zo.' dus ik dacht 'ik moet er ook niet altijd zo bovenop zitten, laat 'm maar lekker even rondscharrelen met die buggy'. na een tijdje geen piet gezien te hebben ging ik toch maar es kijken of ik 'm ergens zag, en meneer was in geen velden of wegen te bekennen. wel lag ergens de pop (heel dramatisch) op de grond. ik begon steeds harder te lopen en zag ineens naast een van de schuren schuur wél een sloot waar hij zou in zou kunnen lopen , maar geen Piet te bekennen. de stallen helemaal door geweest, de tuin (met vijver ) geinspecteerd, in het huis was ie ook niet. de rest erbij geroepen, iedereen meezoeken. het huilen stond me inmiddels nader dan het lachen. ik liep met m'n nicht nogmaals het rondje en wees haar ondertussen pissig op alle plekken die volgens mij wél gevaarlijk waren. dat zoeken duurde in mijn beleving vreselijk lang, maar gelukkig zag ik in de verte ineens G met Piet lopen. ik kan nu wel weer janken van de opluchting die ik op dat moment voelde. wat bleek: hij had 'm achter de paardenstallen gevonden, de poppenbuggy zat vast in (heel sterk!) schrikdraad!!! hij mankeerde gelukkig niks, maar hij kreeg de buggy er niet uit. hij had zelf niet zo in de gaten dat wij 'm zo zochten, moest alleen huilen dat ie de pop kwijt was (had de jongste dochter afgepakt volgens hem). nou ja, het viel uiteindelijk dus mee, maar de schrik zit me nog steeds in de keel.
pi_37215188
anna is ook helemaal auto-gek. vorige week noemde ze ze nog 'tatoo' maar nu al iets herkenbaarder 'atoo'.
pi_37215219
vijver schrikdraad sloot
"Nee hoor kan niks gebeuren hier"

Jemig bix, als je je kind kwijt bent en je komt tijdens het zoeken langs al die plekken
pi_37215308
ja en 't was echt geen 'gewoon' schrikdraad, maar extra sterk dus he. de man van m'n nicht heel droog 'och ja, daar krijg je wel een flinke klap van maar dat doen ze een keer en nooit meer'. tsja.
  zondag 23 april 2006 @ 16:03:05 #250
24188 Belana
kloon van belana
pi_37215726
sjees bix, kan me je gevoel heeeel goed voorstellen! bleeeehh, je kind kwijt is denk ik het ergste wat er is! en dan dat schrikdraad
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')