Ja, weet ik ook wel hoor, ik verwacht ook nog niks, tis meer dat ik me afvraag of je er actief wat aan "moet" doen of dat het allemaal spontaan komtquote:Op donderdag 20 april 2006 20:20 schreef E.T. het volgende:
Liam is ook nog maar net 2 hoor!!!! Dat hier nou een paar van die supervlotten bij zitten, wil niet meteen betekenen dat jij iets 'fout' of verkeerd doet ofzo hoor.
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd iets van ruim 3, dus je hebt nog wel ff![]()
Wij zijn er afgelopen dagen er wel actief mee bezig geweest, maar dat was omdat ze steeds vaker aangaf dat ze een schone luier wilde (soms voordat het vies was). Maar ze durfde niet op het potje te plassen en op de w.c. durfde ze niet eens te zitten. Ik was eigenlijk van plan om te wachten tot de zomer, maar vond dit toch wel duidelijk een moment om toch maar even te proberen.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:25 schreef Belana het volgende:
[..]
Ja, weet ik ook wel hoor, ik verwacht ook nog niks, tis meer dat ik me afvraag of je er actief wat aan "moet" doen of dat het allemaal spontaan komt
Verder ben ik er dus juist niet mee bezig met hem, want het interesseert hem gewoon niet echt, dus dan niet denk ik dan, maar aan de andere kant vraag ik me dan dus af of dat goed is. Nahja, ik kom lekker helder over
met de manier van zindelijkheidstraining, die er niet is, zoals je er boven omschreef.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:27 schreef bixister het volgende:
wat bedoel je precies met 'zo'?
Uit het boek van de Nanny:quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:24 schreef jessie het volgende:
Inderdaad Belana!
Als je kind eht zelf aan gaat geven is het er aan toe. En dan kun je er op in springen door alle tips die hier al genoemd zijn.
lekker ding, dat ligt toch niet aan jou! Ik zei al, ik ben eigenlijk nooit echt ergens onzeker over, laat alles komen zoals het komt, had het alleen hier mee, om wat voor reden dan ook en nu moet ik voor eens en voor altijd besluiten dat ik me daar niet meer druk om maak. Is mijn "probleem" hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:43 schreef Anitra het volgende:
En het was niet de bedoeling om anderen in onzekerheid te brengen over leeftijd en zindelijkhjeid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |