Uhm... ja, dat kan je ook op twee manieren interpreteren. Doodengquote:Op zondag 23 april 2006 15:48 schreef bixister het volgende:
ja en 't was echt geen 'gewoon' schrikdraad, maar extra sterk dus he. de man van m'n nicht heel droog 'och ja, daar krijg je wel een flinke klap van maar dat doen ze een keer en nooit meer'. tsja.![]()
Nee, snap ik wel, maar ik vind het altijd zo'n dooddoener...quote:Op zondag 23 april 2006 17:04 schreef bixister het volgende:
missD, nou dodelijk zou 't niet zijn hoor, maar wel echt een flinke klap.
Hier heb ik m volgens mij bij de Bruna zien liggen. Als je wilt wil ik de volgende keer als ik in de buurt ben (en er aandenk) wel even gaan kijken voor je.quote:Op zondag 23 april 2006 14:34 schreef poemojn het volgende:
Ja, met afgeronde punten enzo.Ik was zelf ook niet op het idee gekomen dat ze het misschien al zou kunnen maar m'n oma begon erover en die heeft soms wel goede ideeen.
Van die smalle stroken papier zijn 't makkelijkst om te knippen. Er moeten ook schaartjes zijn met een groot en een klein gat (zoals deze) en die schijnen makkelijker te zijn.. maar weet iemand waar je die kunt kopen? 'k Heb ze nog niet kunnen vinden. (Die ze nu gebruikt is van de Hema.)
Mocht het nou niet lukken geef dan even een gil , kijk ik alsnog even hier (de bruna die we hier hebben was voorheen een grote boekhandel met kantoor en hobby artikelen en is vele malen uitgebreider dan de andere bruna filialen die ik ken).quote:Op zondag 23 april 2006 20:20 schreef poemojn het volgende:
Bedankt Xanthemaar een Bruna is hier ook, dus ik zal er (over)morgen eens naar kijken!
Heb zelf die vrijheid op deze manier ook gekregen toen ik een jaar of 2 was.quote:Op maandag 24 april 2006 12:49 schreef Rottdog het volgende:
Maar om nou de verantwoording bij die kinderen te gaan leggen vind ik persoonlijk heel wat. Dat zijn ook nog steeds kinderen ongeacht de leeftijd.
Ja laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaterquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:08 schreef jessie het volgende:
O luchtbel als Jolie daar dalijk zelf mee begint gaan de kinderen vanzelf meedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |