quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:13 schreef Githa het volgende:Xanthe, is zou aan het slaan niet te veel aandacht geven hoor...
Jordy slaat zich zelf ook wel eens maar dan is het of om uit te proberen hoe dat nou voelt, zo'n blokje tegen je hoofd
![]()
of als grap, dan roept hij hard "auw"en moet lachen....
Deed ze het maar meer in die trant.
Isis is dan al echt flink aan het huilen en slaat zich zelf echt met de vlakke hand meerdere keren in dr gezicht. Niet op reageren dan blijft ze het herhalen en lijkt ze alleen maar bozer te worden.
Dr op schoot pakken helpt in elk geval tegen het slaan , maar meestal is ze dan al zo boos dat ze niet op schoot wil blijven zitten en nog harder gaat huilen.
Mooi voorbeeldje was vanavond ze kreeg nog een schaaltje met druifjes , daar is ze gek op en meestal kan ze dat ook erg goed zelf doen. Maar vandaag dus een keertje niet. Ze bleef de druiven maar in dr mondje proppen terwijl deze al vol zat , dus ik pak het schaaltje even weg en vervolgens is het dus al drama. Huilen alsof haar kweet niet wat voor onrecht aangedaan word en vervolgens zich zelf weer slaan tegen dr gezichtje.
Af lijden was niet mogelijk dus ik pak dr op schoot , dr mond zat nog steeds prop vol en ik heb die eerst maar eens wat geleegd. En vervolgens een half kapot druifje voor dr neer gelegd op tafel en dat was de trigger om op te houden met huilen en weer enigzins gezellig te kunnen doen.
Vanaf dat moment is het ook geen probleem meer dat ze niet zelf bij de schaal kan.
Ondanks alles voelt het zo vervelend dat ze dit doet en vraag ik me dus ook echt af of ik het wel goed aanpak zo.