abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 april 2006 @ 13:45:34 #51
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37030843
Lucasje Fijn dat het zo lekker gaat.

Kai begint nu ook alles na te zeggen en nu heb ik hem met mijn stomme kop hem natuurlijk een totaal verkeerd woord geleerd. Hij heeft van oma een plastic chimpansee gekregen met duidelijk zichtbare tepels. Ik vroeg aan Kai waar de tietjes van de aap waren en nu roept hij dus te pas en te onpas "Tietuh!"
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_37031232
Tietuh
  maandag 17 april 2006 @ 14:01:44 #53
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_37031332
Whahahaha m@x! Ik heb een keer toen Wouter nog kleiner was 'Fuck!' geroepen toen het stoplicht op rood sprong, en Wouter zei het direct na. Ik probeerde de boel nog te redden door te zeggen: 'Nee Wouter, ik zei vork'
pi_37031334
Misschien kun je het omvormen een tiets is hier een fiets.
  maandag 17 april 2006 @ 16:20:38 #55
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37034806
quote:
Op maandag 17 april 2006 10:59 schreef Xanthe het volgende:
De haren ingezeept en toen ik dan de speeltjes uit bad wilde
halen zodat de stop er ook vast uit kon had ik toch wel een erg vreemd ding in mijn handen.
Het leek net een bruin paaseitje.....
Isis
pi_37035329
quote:
Op maandag 17 april 2006 13:45 schreef m@x het volgende:
Lucasje Fijn dat het zo lekker gaat.

Kai begint nu ook alles na te zeggen en nu heb ik hem met mijn stomme kop hem natuurlijk een totaal verkeerd woord geleerd. Hij heeft van oma een plastic chimpansee gekregen met duidelijk zichtbare tepels. Ik vroeg aan Kai waar de tietjes van de aap waren en nu roept hij dus te pas en te onpas "Tietuh!"
In eerste instantie denk je ach, hij is nog jong, zal ik het hem maar vergeven? Een vriend gebruikte dat ooit als argument, maar als zo'n manneke hardleers is kun je niet aan de gang blijven.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  maandag 17 april 2006 @ 16:42:22 #57
3142 m@x
pi_37035471
Hardleers, dat is die van mij echt niet Maarja, hoe leer je zoiets af?
  maandag 17 april 2006 @ 19:22:48 #58
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37039675
Direct zelf het woord borsten gaan gebruiken, en noooooit meer het woord tietuh Dan heb je kans dat hij het weer snel vergeet
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  maandag 17 april 2006 @ 19:46:15 #59
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_37040262
Saskia is nog even op zolder met dr poppenhuis poppen aan 't spelen..
Eerst moeten de poppen slapen (onder een dekentje van sokken en washandjes uit de wasmand)

Vervolgens moeten de poppen eten aan tafel. En ze mogen niet van tafel af tijdens het eten:

Ze moeten ook vooral hun toetje opeten.

Ondertussen hoor ik alles voorbij komen wat wij tegen Saskia zeggen zo de hele dag door. Op het ogenblik wordt de 'baby' in bed gelegd en ingestopt. "lekker liggen.. welterusten"

Eigenlijk moet madam naar bed, maar dit is zo waanzinnig genieten. Ze zit nu al een dik half uur zo intensief te spelen, ze gaat helemaal op in d'r spel.
Swets en ik zitten echt zo verlliefd, glimlachend en emo toe te kijken.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 17 april 2006 @ 19:51:27 #60
24188 Belana
kloon van belana
pi_37040401
Ow wat heerlijk ET dan is naar bed gaan idd even niet belangrijk
stormy waters...
sailin'
pi_37040780
ET wat leuk he!!!
(die pyama hebben de meiden ook, ik denk dat bij jou de broek ervan ook veeeeeeeeel te groot valt zo te zien )

Xanthe Isis heeft voor paashaas gespeeld
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 17 april 2006 @ 20:08:04 #62
3142 m@x
pi_37040901
Wat ziet dat er schattig uit ET. Kai begint nu ook een beetje zelf te spelen met zijn auto's en zijn garage. De kiepauto wordt dan helemaal volgeladen met blokken en beren en dan wordt er tig keer een rondje om de tafel gereden terwijl meneer voor het geluid zorgt: bbbbbbrrrrrr.

Dat is wel een goede tip CB. Normaal gesproken ben ik helemaal niet van de tietuh, maar als je het dan een keertje zegt wordt het gelijk overgenomen. Dat zal me leren
  maandag 17 april 2006 @ 20:15:17 #63
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37041136
Saskia Wat liehief !
Hier krijg ik steeds weer het woord sodemieter te horen van Tom
Als ik hem op de gang zet omdat hij stout was, briest hij me stampvoetend 'JIJ SODEMIETER!' toe
De pest is dat ik dat woord zelf te vaak gebruik :-/
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  maandag 17 april 2006 @ 20:20:57 #64
3142 m@x
pi_37041380
Ik hoorde mijn buurmeisje van 3 vandaag "oliebol" roepen tegen haar vader. Die vond ik ook wel mooi.
  maandag 17 april 2006 @ 20:22:28 #65
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37041442
whehe hier wordt het woord 'aardappel' daar voor misbruikt
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:45:21 #66
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37057100
Saskia, wat lief, zo vol aandacht!
Renzell.... mogen we als-je-blieft foto's van Julius? Hij is nou al zo lang 1 eni k wil zo graag zijn verjaardagstaart en knoeierijen zien en kan nu echt niet langer wachten hoor!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:53:34 #67
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_37064130
Oh Lishe; ik wil ook echt heel graag de TE GEKKE foto's plaatsten, maar vriendlief is net voor een paar dagen de deur uit gegaan, MET de computer van waaruit ik ze kan plaatsen. En eerder lukte het echt niet. Ik beloof dat zodra hij terug is (vrijdag) ik het ruimschoots goed zal maken! Want Juultjes op fietsjes en Juultjes met taartmondjes in overvloed. Zo leuk en lief! En jaaaaaaa Sugar, hij speelt als een heel lief meisje met zijn keukentje. Ahum, ik bedoel.... hij heeft het vorkje al opgegeten. Klein monster.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:51:19 #68
24188 Belana
kloon van belana
pi_37065964
Liam krijgt ineens zijn laatste kiezen
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:34:54 #69
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37074064
Fijn Renz! Wij wachten vol spanning af!
Oeh, Belana, het is tandentijd, hier voelde ik net in bad bij madam tand numero 5!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_37076223
Wat een lieve speel foto's van Saskia

Ik heb vandaag Thijs voor het eerst een langer verhaaltje voorgelezen van de telletubbies en hij bleef zowaar zitten met zijn duimpie in zijn mondje.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 09:16:32 #71
81992 Githa
pi_37087292
Ik ben overigens wel heel benieuwd hoe het met ELA en JDEE gaat.
Jdee als je zin en tijd hebt, kom is even melden hoe het met je gaat.
pi_37096865
Iemand ervaring met een kind dat zich zelf slaat?
Isis heeft sinds een paar weken er een handje van om ons (en anderen) te slaan (en soms ook behoorlijk hard) we zeggen steeds tegen haar dat ze zachtjes moet doen en meestal ging ze daarna ook meteen aaien of een kusje geven.
Toen begon ze zich zelf soms te slaan op dr hoofdje en ook dan zeggen we zachtjes en aai , waarna ze haar gezichtje gaat aaien.
Maar sinds vandaag begint ze zich zelf (best hard) te slaan op dr gezicht als ze iets niet voor elkaar krijgt en dus boos word , ze gaat dan eerst huilen en vervolgens zich zelf meerdere keren slaan. Dit gedrag veronrust me eigenlijk best wel en ik snap ook niet waar het vandaan komt.
Of moet ik me er niet te druk om maken omdat het een fase is en andere kindjes dit ook hebben?
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 15:36:48 #73
43556 miss_dynastie
pi_37096952
Kun je haar niet proberen af te leiden, Xanthe?
pi_37097340
Doen we al heel vaak , soms heeft het effect , soms blijft ze in een soort van driftbui hangen.
Dan is ze niet meer af te leiden en wil ze ook niets meer hebben. Niet op schoot , geen drinken of wat anders. Als je iets aan dr geeft word dat op zo'n moment dus meestal met een flinke zwieper weg gegooid.
De keren dat het wel effect heeft is ze de hele dag ook in een wat makkelijkere bui overigens.
pi_37097519
Wilyan doet en deed het ook..
Als we boos op 'm waren of als iets hem niet lukte, dan mepte Wilyan zichzelf in zijn gezicht. En dat ging soms flink hard ja.

Hij heeft het een tijd erg veel gedaan, daarna zakte het wel af. Nu komt het heel af en toe met vlagen nog eens terug dat hij zichzelf slaat. Je zou dus kunnen zeggen dat het een fase is.
Tegenwoordig is het vaak dat hij zichzelf op zo'n moment heel hard in zijn handjes knijpt en trekt. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar zo ziet het er ongeveer wel uit..
W ~ H ~ T
pi_37097579
geen ervaring mee xanthe, lijkt me moeilijk om te zien als ze zichzelf slaat. ik zou zeggen: er zo weinig mogelijk aandacht aan schenken, en probeer leuker gedrag te stimuleren (op allerlei andere momenten van de dag). piet heeft wel eens een tijdje mij af en toe in 't gezicht geslagen. dan zette ik 'm meteen een eind van me vandaan en benadrukte dat dat echt niet mag. vervolgens ging ik dan zelf iets anders doen. dus niet al te kwaad erover worden (want dat maakt 't ook wel extra interessant) maar wel even duidelijk maken dat je dat niet accepteert.
pi_37097826
wat heb ik in een deuk gelegen om marie met haar 'cee'. geweldig!
saskia en haar poppen zijn ook om op te vreten.
en kai gelukkig alweer snel aan de beterende hand. (tietuh hihi).
piglet, fijn dat 't zo goed gaat met lucas. en mooie auto heeft ie! die andere (de bigbobbycar) is hier een groot succes.
renzell, ik ben heel benieuwd naar de foto's van je lieve jarige julius. en zijn poppenkeuken.
anna doet nu steeds vaker losse stapjes. maar zodra ze 't zelf in de gaten heeft laat ze zich weer snel op de knieën zakken. piet maakt de mooiste zinnen, ik sta er telkens weer van te kijken wat ie allemaal al bedenkt en kan zeggen.
pi_37099594
Ben allang blij om te lezen dat Isis niet de enige is die het doet.
Het is puur frustratie omdat iets niet gaat zoals zij dat wil.
Zal het volgende week nog wel even aankaarten bij het CB , moeten we toch maandag zijn dan krijgt ze haar BMR prik , tenminste dat is de bedoeling , maar ze zit weer eens vol in dr neusje , dus of dat zo'n goed idee is???
pi_37100045
anna heeft bijna doorlopend snotneuzen, dat was geen reden om de BMR niet door te laten gaan. wel heeft ze sinds 2 dagen wat verhoging en is (vooral 's nachts) erg jengelig. ik dacht meteen weer aan een oorontsteking, maar het kan natuurlijk ook nog met die BMR-prik van vorige week te maken hebben.
pi_37100160
De vorige prik die Isis heeft gehad hadden ze niet mogen zetten volgens de kinderarts omdat ze toen ook al vol zat. Hierdoor is zij toen behoorlijk ziek geweest. Mij is dus door de kinderarts gezegd Isis niet meer in te enten als zij niet 100% gezond is.
pi_37105890
Xanthe hier ook een kindje dat zichzelfslaat hoor. Negeren werkt hier het beste.

Djulian begint te snappen waar het potje voor is. Van het weekend riep hij constant mee en we konden er niet achter komen wat hij er mee bedoelde, behlve dat hij bij de kamerdeur ging staan en vandaag bedacht ik me inene dat ik altijd tegen hem zeg: mama gaat plassen ga je mee? Plassen is dus voor hem mee en vanmiddag deed hij zijn sokke uit en ging op het potje zitten. Helaas zat het plaje al in de luier maar hij is een hele tijd blijven zitten want hij wou echt op het potje plassen
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 20:13:31 #82
81992 Githa
pi_37106072
Jeetje Anitra wat knap ! ...hoe oud is Djulian nu? volgens mij is hij er wel heel rap mee

Xanthe, is zou aan het slaan niet te veel aandacht geven hoor...
Jordy slaat zich zelf ook wel eens maar dan is het of om uit te proberen hoe dat nou voelt, zo'n blokje tegen je hoofd of als grap, dan roept hij hard "auw"en moet lachen....
  woensdag 19 april 2006 @ 20:15:41 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_37106142
wat knap van Djulian! Lijkt me nog steeds fijn als Liam zindelijk is, maar dat zit er voorlopig niet in hoor, hij wil niet, interesseert hem niet, dus tja, dan niet
stormy waters...
sailin'
pi_37106187
20 maanden pas
Hij word te snel groot
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 20:17:39 #85
81992 Githa
pi_37106222
Komt vanzelf Belana
  woensdag 19 april 2006 @ 20:18:46 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_37106270
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:17 schreef Githa het volgende:
Komt vanzelf Belana
ja, welja! Ik maak me er ook niet druk om. Maar het lijkt me gewoon makkelijk (en een stuk goedkoper )
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 20:24:47 #87
81992 Githa
pi_37106478
Ja, dat wel! de prijs zal zeker schelen, zeker als je er dadelijk twee hebt.

20 maanden, nou Anitra Djulian heeft er zin in.
pi_37106750
De eerste was hier heel laat met zindelijheid, dus er is nog hoop belana met horlepiepje

Hij is zo snel met alles, tandjes met 7 weken, kruipen met 5 maanden en nu met het plassen
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 20:34:14 #89
81992 Githa
pi_37106847
Lishe en Luuke en papa van Luuke
Jordy zegt dank je wel voor de mooie kaart en de ballonnen

let maar niet op het kwijl shirt

Juliie zijn lie-hief!!!
  woensdag 19 april 2006 @ 20:54:55 #90
3011 E.T.
pi_37107548
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:18 schreef Belana het volgende:

[..]

ja, welja! Ik maak me er ook niet druk om. Maar het lijkt me gewoon makkelijk (en een stuk goedkoper )
Ik vond even je koffie opdrinken voor je de luier ging verschonen ook wel errug makkelijk hoor

(nu moet ik direct opspringen zodra mevrouw 'passen' roept)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 19 april 2006 @ 21:09:15 #91
24188 Belana
kloon van belana
pi_37108070
ja, das ook weer waar ET, dat zei je al eens eerder misschien idealiseer ik het te veel alhoewel, die geld kwestie....
stormy waters...
sailin'
  woensdag 19 april 2006 @ 21:17:08 #92
3011 E.T.
pi_37108331
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:09 schreef Belana het volgende:
ja, das ook weer waar ET, dat zei je al eens eerder misschien idealiseer ik het te veel alhoewel, die geld kwestie....
't is net als stoppen met roken.. Ik hou ook niet echt geld over

Eerlijk waar, ik vond/vind het hartstikke knap dat het hier zo goed gaat, maar uitgebreid winkelen? eerst even checken of er een wc in de buurt is en waar die zit (een voordeel als ze zo klein zijn, ik betaal alleen voor mezelf, ze geloven nooit dat saskia ook echt plast). NIet meer eerst iets afmaken, maar acuut aan je arm worden meegetrokken naar de wc, want ze was afgeleid door het spelen en moet nu wel heel nodig.. Lange autorit? Onderweg wel stoppen bij diverse plekken met wc..
Die luier was zo gek nog niet.. Hoewel ik wel geloof dat 't vast wel weer beter wordt met dat plassen en het vaker en nog langer ophouden enzo.
af en toe probeer ik 'r nog wel eens te 'foppen' door een luier om te doen als ik een moeilijke situatie verwacht... Maar mooi dat ze 't dan echt tot huilens toe ophoudt, dus dat gaat ook niet meer op.

maar dat schetige kontje dan in zo'n boxertje dat rondrent is wel heel schattig hoor
pi_37109439
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:13 schreef Githa het volgende:
Xanthe, is zou aan het slaan niet te veel aandacht geven hoor...
Jordy slaat zich zelf ook wel eens maar dan is het of om uit te proberen hoe dat nou voelt, zo'n blokje tegen je hoofd of als grap, dan roept hij hard "auw"en moet lachen....
Deed ze het maar meer in die trant.
Isis is dan al echt flink aan het huilen en slaat zich zelf echt met de vlakke hand meerdere keren in dr gezicht. Niet op reageren dan blijft ze het herhalen en lijkt ze alleen maar bozer te worden.
Dr op schoot pakken helpt in elk geval tegen het slaan , maar meestal is ze dan al zo boos dat ze niet op schoot wil blijven zitten en nog harder gaat huilen.

Mooi voorbeeldje was vanavond ze kreeg nog een schaaltje met druifjes , daar is ze gek op en meestal kan ze dat ook erg goed zelf doen. Maar vandaag dus een keertje niet. Ze bleef de druiven maar in dr mondje proppen terwijl deze al vol zat , dus ik pak het schaaltje even weg en vervolgens is het dus al drama. Huilen alsof haar kweet niet wat voor onrecht aangedaan word en vervolgens zich zelf weer slaan tegen dr gezichtje.
Af lijden was niet mogelijk dus ik pak dr op schoot , dr mond zat nog steeds prop vol en ik heb die eerst maar eens wat geleegd. En vervolgens een half kapot druifje voor dr neer gelegd op tafel en dat was de trigger om op te houden met huilen en weer enigzins gezellig te kunnen doen.
Vanaf dat moment is het ook geen probleem meer dat ze niet zelf bij de schaal kan.

Ondanks alles voelt het zo vervelend dat ze dit doet en vraag ik me dus ook echt af of ik het wel goed aanpak zo.
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 21:50:26 #94
81992 Githa
pi_37109716
Zoals ik het lees lijkt het me toch een vorm van aandacht vragen... Je wil Jordy niet zien als ik dat bakje met druiven op dat moment had weg gepakt Die kan in zijn driftbui ook van alles doen, maar dat neem ik niet zo serieus hoor, dan is hij boos en zal van alles doen om mijn aandacht te krijgen of zijn zin door te drijven.
pi_37109988
Meestal moet ik wel lachen als Isis boos is , ze kan zo'n mooi pruil-lipje trekken
Als ze op schoot wil (en natuurlijk het liefst als ik net aan de telefoon hang en dingen moet opschrijven) en dat schikt even niet dan gaat ze ook wel huilen maar is het niet zo'n drama.
Ik probeer tegenwoordig ook vaker de kamer uit te gaan als ze zo gaat huilen om niks , maw. idd. geen aandacht geven. Ze had er toen ze nog wat kleiner was een handje van om te gaan huilen als je even aan de telefoon hing , dan ging ik de keuken verder bellen en liet ik haar dus alleen in de kamer. Hielp ontzettend goed. Ze kan nou eenmaal niet de hele dag alle aandacht van de wereld krijgen. Ben dan ook erg benieuwd hoe het straks gaat als Uk geboren is...

Nog even een leuk nieuwtje begin december Center Parcs geboekt samen met vrienden.
Ben benieuwd of dat gaat bevallen. 4 volwassenen en 4 kinderen (leeftijd van een +/- 2mnd , 11 mnd , bijna 2 en bijna 3) Gelukkig 4 slaapkamers dus de grootste kindjes krijgen ieder een eigen slaapkamertje.
pi_37110499
ik zit beetje in een "lastige"situatie

Ik vertelde dinsdag op het kdv van de koortstuip van Thijs.

Vanmorgen bracht ik Thijs opnieuw en toen kwam het weer ter sprake, en nu vonden ze het ietwat vreemd dat wij niet echt verder onderzoek hebben laten doen op eventueel epileptie.

wij vonden dat niet nodig omdat eerst het ambulancepersoneel al opperde dat het onschuldig was en een koortstuip geweest was
die hebben gebeld met de vervang huisarts van ons en is toen besloten om gewoon naar hem te gaan ipv ziekenhuis.
Omdat die huisarts ook van een koorstuip uit ging.
Na het bezoekje daar hoefden we ons zolang Thijs niet na 1,5 uur duf zou zijn geen zorgen maken.

Maar door het kdv ben ik aan het twijfelen en voelt het best wel wat knagen, heb ik wel juist gehandeld
had ik misschien toch door moeten vragen naar verder onderzoek.

Wat zouden jullie nu doen in zo een situatie?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_37110992
Je hebt juist gehandeld Bar! Je bent door ambulance personeel en de huisarts er van verzekerd dat het een koortsstuip was, dan neem je dat toch ook aan? E grote kans dat dat het ook was. Djen heeft ook koortsstuipen gehad en er heeft niemand ooit gedcht aan epilepsie. Ik vind ze op het KDV wel erg vooruitlopend, hun zijn geen medisch personeel toch?
  woensdag 19 april 2006 @ 22:25:54 #98
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_37111033
Githa, misschien heb ik niet goed gelezen hoor, maar ben je nog langs een 'kindertandarts' geweest met Jordy? Of zijn er anderszins tekenen van tanden zicht -of voelbaar? Ik was ineens benieuwd toen ik je in het babytjestopic zag juichen voor kleine ieniemienie Arwen met d'r witte streepjes. Meis, ik kan me je ongerustheid daarover echt goed voorstellen, maar ik sprak laatst weer een vriendinnetje die ze zelf ook pas met 15 maanden kreeg. Ze was wel pas klaar met wisselen op haar zestiende. Maar... het goede nieuws is dat het allemaal is goedgekomen. Of ben ik je nu juist aan het opnaaien ipv aan het geruststellen? Dat bedoelde ik natuurlijk niet zo. Ik duim voor een dozijntje tanden en kiezen binnen nu en een maand.
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 22:35:59 #99
81992 Githa
pi_37111419
Nou ongerust ben ik soms wel, komt en gaat een beetje.
We zijn niet naar een kinderarts geweest, maar de CB arts kon met grote zekerheid zeggen dat er toch wel tanden onder zaten en de huisarts vond dat we ons nog helemaal niet druk hoefde te maken.
Bij de tandarts kunnen we wel foto's laten maken, maar ik sta niet zo te springen op wèèr een verplicht onderzoekje voor Jordy. De tandarst zelf zei ook dat het uniek zou zijn als er geen tanden zouden zitten.
Nu zitten er de laatste maand wel twee bobbels, dus misschien dat ze heel heel heeeeeeeel langzaam doorkomen bij Jordy
Ik stel je bezorgdheid wel op prijs hoor Renzell, thnx

Hoe dan ook zou het wel een geruststellin zijn als er een tandje is doorgekomen
  woensdag 19 april 2006 @ 22:56:53 #100
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_37112391
ik zou absoluut meer waarde hechten aan het oordeel van het ambulancepersoneel en de huisarts dan aan de mensen van het kinderdagverblijf hoor. Als zij ook maar enigszins hadden vermoed dat het om epilepsie zou kunnen gaan, hadden ze je echt wel doorverwezen voor uitgebreider onderzoek. Je hebt het juiste gedaan, Bar_en_Mar, laat je niet van de wijs brengen door het kdv!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')