quote:Op donderdag 20 april 2006 09:48 schreef dutchie het volgende:
Een kind wat zo goed als op het platteland woont, hoort gewoon klompjes te hebben toch?
nee niet gekregen, ik mag wel eerder een zetpil gevenquote:Op donderdag 20 april 2006 12:39 schreef MeNicole het volgende:
Heeft Thijs niet een spuit meegekregen die hij nu altijd (tot een bepaalde leeftijd) bij zich moet hebben voor het geval dat ie weer een koortsstuip krijgt?
Mijn neefje heeft dat namelijk ook gehad. En die heeft dus en spuit gekregen die ie mee moest naar de peuterspeelzaal enzo zodat ze hem konden spuiten als ie weer een koortsstuip kreeg. In de spuit zat een medicijn die hem meteen uit de stuip haalde zeg maar.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
nee niet gekregen, ik mag wel eerder een zetpil geven
als ik wist wie je was, zou ik niet vergeten zijn of jij mij wel of niet vergeten zou zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 12:13 schreef R_ON het volgende:
Ik vind het ook wel goed als kids een plasje in hun luier doen.
Je was toch niet bang dat ik je zou vergeten, he?
Hé da's fijn! Kan het wel gebruiken voor een nieuwe broek voor mezelf.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:37 schreef Lishe het volgende:
Djulian, goedzo!
En leon, klompjes...![]()
Dutch, ik heb nog een kortingsbon voor de prenatal voor je. Ik las dat je nog knuffeltjes wilde halen daar.
Zo lief is datquote:Op donderdag 20 april 2006 15:46 schreef _evenstar_ het volgende:
djulianwoohoooo
hoort stemmetje haai.. mama.. meeee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |