't is nou eenmaal een feit dat ze niet zulke grote borsten heeft, dat weet ze zelf ook.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:40 schreef gelly het volgende:
Nou ja, bij ouders die zo over hun dochter praten maakt zo'n opmerking toch ook niks uit ?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Whehehe dat maak je nooit meer goed!![]()
Zoals ik al zei, er was alcohol in het spelquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:42 schreef SHE het volgende:
Ik vraag me af wat jouw achtergrond is, dat je
1. zoiets sowieso weet te produceren
2. dat bij haar ouders doet
tenzij het 3 liter tequila was en je in vergaande staat van depersonalisatie was, is dat geen excuusquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:43 schreef Burbo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er was alcohol in het spel![]()
Ik ben in deze blij dat mijn opoeding het niveau strakke kutjes nooit heeft bereiktquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:45 schreef zwelgje81 het volgende:
Als ik zoiets zou zeggen dan zou er niet eens zo'n probleem zijn, zijn gelukkig heel los en vrij opgevoed dus dat zit wel goed.
en dat natuurlijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:45 schreef gelly het volgende:
Zitten je schoonouders 's zomers buiten op een krat bier voor de deur ?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:42 schreef Bob-B het volgende:
In inderdaad, als zij zo beginnen kunnen ze het verwachten
Zoiets vraag ik me ook af. Kan me er niks bij voorstellen. Een vader die zo over de borsten van zijn dochter praat. Heb het nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:45 schreef gelly het volgende:
Hier zal het inderdaad wel op neer komen jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:45 schreef gelly het volgende:
ik ben ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:44 schreef Bob-B het volgende:
wat vond ze der zelf van dan?
die vader zo van, nou ik heb ze wel es strakker gehadquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:50 schreef bersenka het volgende:
wat zeiden de ouders daarna? snel ergens anders over begonnen of?
Ik zou het er met mijn schoonouders niet meer over hebben. Ik zou het nog wel even bij mijn vriendin aankaarten. Die heb je echt beledigd vind ik. 2 keer zelfs. Een keer met die opmerking over haar borsten en de tweede keer heb je ten overstaan van haar ouders het over haar strakke kutje gehad.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:48 schreef Burbo het volgende:
Maar OT: Wat moet ik nou doen? Bloemetje voor haar ouders oid? Haar dumpen?
Ja dumpen man, dikke tieten zijn toch een pré!quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:48 schreef Burbo het volgende:
jij wilt die vriendin zeker inpikken?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:52 schreef NightH4wk het volgende:
Zeg dat je dacht dat het over haar moeder ging ofzo.
hahahahquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:48 schreef Burbo het volgende:
Same here... Heerlijk preutse opvoeding gehad. Hoewelquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:46 schreef SHE het volgende:
Ik ben in deze blij dat mijn opoeding het niveau strakke kutjes nooit heeft bereikt
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:00 schreef nozem het volgende:
Tja, een enorm botte en ondoordachte opmerking.
Maar een vader die zo over zijn dochter praat is ook niet helemaal zuiver op de graat. Je maakt als vader toch geen opmerkingen over de borstgrootte van je dochter.![]()
TS begon toch echt met de opmerking, waarna de vader het nog probeerde af te doen met een grapjequote:(het ging over sport-Beha's)
Ik tegen vriendin: Die heb jij niet nodig hč?
Vriendin:
Vader: Ze stond nou eenmaal achter in de rij toen ze uitgedeeld werden.
Dat over die hersens hoeft TS niet meer te vertellen, dat hadden ze ook zo al begrepenquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:57 schreef NDAsilenced het volgende:
Dit topic
excuses aanbieden, alcohol grotendeels de schuld geven + zeggen dat je achter aan de rij stond toen ze hersens uitdeelden (precies zo, humor moet het werk doen)
Maar dat weet TS nog nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:06 schreef tisauch het volgende:
[..]
Dat over die hersens hoeft TS niet meer te vertellen, dat hadden ze ook zo al begrepen![]()
TS heeft in zijn beschonken toestand gedacht: "Hee, die vader is wel in voor een geintje, want hij reageert 'positief' op een enigszins lompe opmerking van me"quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:05 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
[..]
TS begon toch echt met de opmerking, waarna de vader het nog probeerde af te doen met een grapje
De 'kut' opmerking van TS begint steeds ergere vormen aan te nemen
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die vader zo van, nou ik heb ze wel es strakker gehad
En dan weer reageren met "ach, rekt het niet dan scheurt het wel" oid.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:12 schreef Metalex het volgende:
Dit topic![]()
[..]
![]()
gewoon niet meer over hebben, laat die schoonouders er maar over beginnen![]()
Ik zei toch, ze heeft geen tieten, dus waarom pics?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:15 schreef existenz het volgende:
Ik vind het maar een matig topic dit, waar blijven de pics![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:17 schreef Sc0rPi0n het volgende:
R&P -> ONZ
Daar weten ze dit wel te waarderen
En dan wordt vaderlief nog boosquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:15 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
En dan weer reageren met "ach, rekt het niet dan scheurt het wel" oid.
Zei ik dan dat ik er van haar tieten wilde?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:18 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik zei toch, ze heeft geen tieten, dus waarom pics?![]()
Foutquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:18 schreef nozem het volgende:
Toch heb ik nu een bepaald beeld van vaderlief voor ogen.
Hij is niet al te hoog opgeleid, woont in een rijtjeshuis met tuinkabouters en nepreigers in de voortuin en gaat elk jaar naar zijn vaste camping in Spanje.
Sorry. Beeldvorming. Ik kan er ook niks aan doen.
Zeg het met uilen...quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:23 schreef existenz het volgende:
Zoiets dus:
Gisteravond laat kwam ik bij m'n vriendin over de vloer na uit te zijn gegaan. Haar ouders waren nog op en we hingen met z'n allen voor de tv. Omdat er al de nodige alcohol genuttigd was hadden we het op een gegeven moment over de borsten van mijn vriendin. Haar vader kwam toen tot de conclusie dat 'ze achter in de rij stond toen ze uitgedeeld werden'. Daaruit volgde de volgende woordenwisseling:
Ik: Gelukkig stond ze in de andere rij wel vooraan.
[afbeelding]
Vader: Welke rij?
[afbeelding]
Ik: De strakke kutjes-rij.
[afbeelding]
Vader en moeder:
[afbeelding]
Ze heeft wel een strak kutje.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:25 schreef Genjuro het volgende:
Ik hoop dat je bij je vriendin blijft, een wijf met superkleine tieten en irri schoonouders moet niet terug op de markt gegooid worden
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die vader zo van, nou ik heb ze wel es strakker gehad
Eerst maar eens een foto zien. Dan zien we wel of ze echt superklein zijn. Is ze echt plat? Of zit er toch nog wel iets?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:25 schreef Genjuro het volgende:
Ik hoop dat je bij je vriendin blijft, een wijf met superkleine tieten en irri schoonouders moet niet terug op de markt gegooid worden
Het tweede, maar dus niet genoeg voor een sportbhquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:30 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Eerst maar eens een foto zien. Dan zien we wel of ze echt superklein zijn. Is ze echt plat? Of zit er toch nog wel iets?
Wat jammer nouquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:30 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
De optiehandel is vandaag gesloten. =X
Pics?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:32 schreef Burbo het volgende:
[..]
Het tweede, maar dus niet genoeg voor een sportbh
Dat maakt me nog geeneens zoveel uit.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:09 schreef m0ridin het volgende:
Hoe krijg je t voor elkaar om zo'n opmerking tegen de vader van je vriendin te maken...
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:36 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat maakt me nog geeneens zoveel uit.
Hoe krijg je 't voor elkaar om je vriendin zo voor lul te zetten voor haar ouders?
ja precies.. volgens mij.. kan ze het beter uit maken... een lozer die zn vriendin afvalt voor haar ouders/vrienden/what ever..quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:36 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat maakt me nog geeneens zoveel uit.
Hoe krijg je 't voor elkaar om je vriendin zo voor lul te zetten voor haar ouders?
daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:34 schreef Syndicate het volgende:
Maarre hoe reageerde je vriendin?
Ik vond het wel een goede grapquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:39 schreef Burbo het volgende:
Gisteravond laat kwam ik bij m'n vriendin over de vloer na uit te zijn gegaan. Haar ouders waren nog op en we hingen met z'n allen voor de tv. Omdat er al de nodige alcohol genuttigd was hadden we het op een gegeven moment over de borsten van mijn vriendin. Haar vader kwam toen tot de conclusie dat 'ze achter in de rij stond toen ze uitgedeeld werden'. Daaruit volgde de volgende woordenwisseling:
Vader en moeder:![]()
![]()
![]()
Toen besefte ik pas wat ik gezegd had en hoe goed ik het had verneukt. Hoe moet ik dit nou goedmaken?
we wachtenquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:40 schreef Burbo het volgende:
Ik zal even pics zoeken.
Bel dan snel met haar en maak het uit. we wachten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:16 schreef Burbo het volgende:
Die foto's ga ik niet plaatsen i.v.m. privacy, 't is tenslotte nog steeds m'n vriendin. Als het uit is post ik ze wel
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:13 schreef Burbo het volgende:
M'n vriendin reageerde met een rood hoofd. Haar ouders keken me érg verbaasd aan en gingen zonder iets te zeggen weer verder met tv kijken. Na een mislukte poging weer conversatie te maken ben ik maar naar huis gegaan. Tot nu toe schoonouders noch vriendin gesproken.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:45 schreef gelly het volgende:
picsquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:39 schreef Roi het volgende:
En hoe strak is dat kutje nou precies ?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:39 schreef Burbo het volgende:
Vader en moeder:![]()
![]()
![]()
Toen besefte ik pas wat ik gezegd had en hoe goed ik het had verneukt. Hoe moet ik dit nou goedmaken?
anders bel je d'r minstens eventjesquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:13 schreef Burbo het volgende:
M'n vriendin reageerde met een rood hoofd. Haar ouders keken me érg verbaasd aan en gingen zonder iets te zeggen weer verder met tv kijken. Na een mislukte poging weer conversatie te maken ben ik maar naar huis gegaan. Tot nu toe schoonouders noch vriendin gesproken.
Damm wat een expertise in dit topic, schitterend!quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:45 schreef zwelgje81 het volgende:
14 was maar een gok, aangezien een gemiddeld breezertje op haar 15/16 al uitgerekt is![]()
Aan 3 stoten heb ik genoegquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:39 schreef Roi het volgende:
En hoe strak is dat kutje nou precies ?
Te strak?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
Je kwam er bij mij niet meer in.
Ik hoef er bij jou ook niet in, ik wil er bij haar inquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
Je kwam er bij mij niet meer in.
Nee, ik bel zo wel ff. 16quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:30 schreef mjb44 het volgende:
En al met haar gesproken? Hoe oud is ze, vroegen we ons af.
Die kerel neukt zijn vrouw, en denkt aan ze dochterquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:47 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Zoiets vraag ik me ook af. Kan me er niks bij voorstellen. Een vader die zo over de borsten van zijn dochter praat. Heb het nog nooit meegemaakt.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef Scarface2004 het volgende:
Wie ben jij om te bepalen of je vriendin een strak kutje heeft.
Ik vindt dat je zoiets moet over laten aan ons, dus gelieve even een foto plaatsen.
haha!quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef Scarface2004 het volgende:
Wie ben jij om te bepalen of je vriendin een strak kutje heeft.
Ik vindt dat je zoiets moet over laten aan ons, dus gelieve even een foto plaatsen.
oh menquote:Op zondag 16 april 2006 01:46 schreef Halfgedraaide het volgende:
Jezus gast wat zeg jij allemaal?? Jij voelde je wel op je gemak daar of niet? Als die vader iets NIET wil horen is het wel een opmerking van een tijdelijk puistenkopje over hoe strak het kutje van zijn 16 jarige dochtertje wel niet is, die 4/5 jaartjes geleden nog braaf zat te spelen met barbie popjes.
Ik zie het al voor me. Ouders: Letterlijk en figuurlijk KUT. Ons dochtertje word nu al geneuqt door dat puistenkopje.![]()
hahaha
Als je had gelezen zeikte vaderlief niet over de tieten van zijn dochter. Ze spraken over sport bh's en toen zei vriendlief dat zijn dochter die niet nodig had. Vervolgens riep Pa dat ze achteraan in de rij stond toen ze die uitdeelde. En toen kwam de TS met die kansloze opmerking erachteraan!!quote:Op zondag 16 april 2006 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh men![]()
welke vader pikt dat nou? Anderzijds welke pa zeikt over de tieten van zijn eigen dochter?
Vind ik ook ff niet normaal
Gelovig of netjes opgevoed?quote:Op zondag 16 april 2006 01:53 schreef Tichelaar het volgende:
Je kunt in dit topic precies zien wie gelovig is en wie niet
Neuken met 16 geen probleem. Maar over kutjes praten tegen schoonouders van een 16 jarig meisje heeft niks met wel of niet geloven te maken. Maar eerder in welk sociaal milieu je rond hangt.quote:Op zondag 16 april 2006 01:53 schreef Tichelaar het volgende:
Je kunt in dit topic precies zien wie gelovig is en wie niet
ach man ik las dit topic vanmorgen al hoor dudequote:Op zondag 16 april 2006 01:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Als je had gelezen zeikte vaderlief niet over de tieten van zijn dochter. Ze spraken over sport bh's en toen zei vriendlief dat zijn dochter die niet nodig had. Vervolgens riep Pa dat ze achteraan in de rij stond toen ze die uitdeelde. En toen kwam de TS met die kansloze opmerking erachteraan!!![]()
dat moet je aan die vader vragenquote:Op zondag 16 april 2006 01:58 schreef SamStar het volgende:
dat wil toch zeggen dat de moeder ook kleine tieten heeft en een strak kutje heeft?
De gezinnen met een plaat voor de kop zullen het er idd nier snel over hebben, vaak zullen dat toch de gelovige mensen zijn.quote:Op zondag 16 april 2006 01:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Neuken met 16 geen probleem. Maar over kutjes praten tegen schoonouders van een 16 jarig meisje heeft niks met wel of niet geloven te maken. Maar eerder in welk sociaal milieu je rond hangt.
En hou op over die kut religies in dit topic a.u.b.![]()
![]()
Jij hebt nog vast geen kind?quote:Op zondag 16 april 2006 02:04 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
De gezinnen met een plaat voor de kop zullen het er idd nier snel over hebben, vaak zullen dat toch de gelovige mensen zijn.
ach net of t echt waar isquote:Op zondag 16 april 2006 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij hebt nog vast geen kind?
Geloof me je wilt echt niet weten van een pubertje dat je kid een strakke poes heeft hoor?
Van mij had ie een kick onder zijn hol gehad!
Plus dat je gek op haar bent, natuurlijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:01 schreef danny91184 het volgende:
Ik zit me werkelijk krom te lachen om deze opmerking.
Alleen vind ik dat je zo'n opmerking gewoon niet kunt maken.
Gaat wel een beetje ver, maar haar vader lokte het van ene kant ook een beetje uit.
Goedmaker;
Niks meebrengen.. Als je daar bent ff verontschuldigen over die opmerking, en zeg erbij dat je genoeg op had, en dat je het nooit meer zult zeggen..
Ach.. zo erg zal het toch allemaal niet zijn???
Waarom niet? Vrij opvoeden is beter imoquote:Op zondag 16 april 2006 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij hebt nog vast geen kind?
Geloof me je wilt echt niet weten van een pubertje dat je kid een strakke poes heeft hoor?
Van mij had ie een kick onder zijn hol gehad!
Het gaat er niet om hoe JIJ je voelt en of jij zo lekker vrij bent. Het gaat er om of je iemand anders met opmerkingen voor lul zet.quote:Op zondag 16 april 2006 02:50 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Vrij opvoeden is beter imo
Is ze onzeker?quote:Op zondag 16 april 2006 10:32 schreef Burbo het volgende:
Wel, gister ben ik even bij haar langs geweest en ze vond het een beetje een vreemde opmerking, maar niets om niet te vergeven. Het was maar goed dat haar ouders niet thuis waren want volgens haar waarderen ze me niet meer zo. Zelfs toen ze over me begon tijdens het eten veranderde haar moeder resoluut het onderwerp. Morgen viert ze samen met haar moeder haar verjaardag, dus dat wordt nog leuk zo'n confrontatie.
ze is blond.?quote:Op zondag 16 april 2006 10:32 schreef Burbo het volgende:
Wel, gister ben ik even bij haar langs geweest en ze vond het een beetje een vreemde opmerking,
raar he...quote:maar niets om niet te vergeven. Het was maar goed dat haar ouders niet thuis waren want volgens haar waarderen ze me niet meer zo.
V: Ik heb burbo nog gesprokenquote:Zelfs toen ze over me begon tijdens het eten veranderde haar moeder resoluut het onderwerp.
damn.. jij wordt opgehangen aan de hoogste boom.. ik zou niet graag in je schoenen willen staan...quote:Morgen viert ze samen met haar moeder haar verjaardag, dus dat wordt nog leuk zo'n confrontatie.
quote:Op zondag 16 april 2006 10:44 schreef Salsagirl het volgende:
je moet maar denken ,dan heb je het maar gehad.
Plus het voordeel ,dat ze niet snel raar zullen gaan doen op een verjaardag![]()
OOh en een tip
Weet niet of er alchohol word geschonken,Maar drink niet te veel
Want jij gaat namelijk vreemde dingen zeggen![]()
Een of andere pauper-mod deed hem van R&P naar ONZquote:Op zondag 16 april 2006 10:47 schreef MrBean het volgende:
waarom staat dit topic in ONZ?
Toch welquote:Op zondag 16 april 2006 10:44 schreef Salsagirl het volgende:
je moet maar denken ,dan heb je het maar gehad.
Plus het voordeel ,dat ze niet snel raar zullen gaan doen op een verjaardag![]()
OOh en een tip
Weet niet of er alchohol word geschonken,Maar drink niet te veel
Want jij gaat namelijk vreemde dingen zeggen![]()
Zou maar even aan je vriendin vragen hoe je dit goed kunt maken. Anders word het een fijne verjaardag. Hoe was je verstandhouding voor die tijd met hun?quote:Op zondag 16 april 2006 10:32 schreef Burbo het volgende:
Wel, gister ben ik even bij haar langs geweest en ze vond het een beetje een vreemde opmerking, maar niets om niet te vergeven. Het was maar goed dat haar ouders niet thuis waren want volgens haar waarderen ze me niet meer zo. Zelfs toen ze over me begon tijdens het eten veranderde haar moeder resoluut het onderwerp. Morgen viert ze samen met haar moeder haar verjaardag, dus dat wordt nog leuk zo'n confrontatie.
Dat lijkt me wel een goede tip anders maak je het misschien alleen ergerquote:Op zondag 16 april 2006 11:29 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Zou maar even aan je vriendin vragen hoe je dit goed kunt maken. Anders word het een fijne verjaardag. Hoe was je verstandhouding voor die tijd met hun?
Best goed, maar ik heb dan ook nog maar 1,5 maand met haar, dus lang/goed ken ik haar ouders ook nog niet. Net nu ze een beeld van me aan het vormen zijn verneuk ik het dus goedquote:Op zondag 16 april 2006 11:29 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Zou maar even aan je vriendin vragen hoe je dit goed kunt maken. Anders word het een fijne verjaardag. Hoe was je verstandhouding voor die tijd met hun?
Tering! En na 1,5e maand zit jij al in t poesje van dat kind?quote:Op zondag 16 april 2006 11:37 schreef Burbo het volgende:
[..]
Best goed, maar ik heb dan ook nog maar 1,5 maand met haar, dus lang/goed ken ik haar ouders ook nog niet. Net nu ze een beeld van me aan het vormen zijn verneuk ik het dus goed![]()
Ik kende haar al een half jaartje zonder dat ik wat met haar had, dus wat dat betreft valt het wel mee.quote:Op zondag 16 april 2006 11:46 schreef Furia het volgende:
[..]
Tering! En na 1,5e maand zit jij al in t poesje van dat kind?
In mijn tijd...![]()
Ach, dat meisje heeft gewoon met hem omdat ze haar ouders uit wil dagen.quote:Op zondag 16 april 2006 11:46 schreef Furia het volgende:
[..]
In mijn tijd...![]()
Kijk dat kan gebeuren. Maar zoiets wil je als ouder helemaal niet horen vooral niet als vader. Een puistekop waar je dochter van 16 net iets mee heeft gaat aan ouders uitleggen hoe strak het kutje wel niet is.quote:Op zondag 16 april 2006 11:46 schreef Furia het volgende:
[..]
In mijn tijd...![]()
Nou, ik vind een half jaar ook niet echt veel, zeker niet als je haar dan "gewoon" kent.quote:Op zondag 16 april 2006 11:53 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik kende haar al een half jaartje zonder dat ik wat met haar had, dus wat dat betreft valt het wel mee.
Wat hij zegt!quote:Op zondag 16 april 2006 11:58 schreef mjb44 het volgende:
Ik denk dat ze inderdaad meer zijn geschrokken van het feit dat jij na 1,5 maand (of eerder) hun lieve kleine meid al hebt gepaald. Dan van de opmerking zelf.
quote:
Zit er zo'n foute oom: hoe strak is dat kutje? TS (onder invloed van 2 pilsjes): "zo strak meneer, drie keer stoten en ik kom klaar". Dan heb je het echt gemaakt in de famlie.quote:Op zondag 16 april 2006 12:18 schreef davonovski het volgende:
Je hebt in ieder geval een leuk verhaal te vertellen tegen de familie op de verjaardag morgen
Tuurlijk je moet best gesprekken over seks kunnen hebben. Al zou ik daar met mijn "ex-schoonfamilie" niet al te snel over zijn begonnen. Maar het onderwerp zelf is geen taboe, alleen de manier waarop getuigt niet echt van veel respect / hersencellen.quote:Op zondag 16 april 2006 12:31 schreef davonovski het volgende:
Toch, ik vind dat het gewoon moet kunnen, dit soort dingen bespreekbaar maken met je schoonfamilie.
quote:Op zondag 16 april 2006 12:45 schreef Burbo het volgende:
Ik weet nog niet wat ik morgen moet doen, die ouders gewoon negeren of een gesprek beginnen (over die opmerking?).
Of even kijken of je het vandaag kunt uitpraten. Een verjaardag lijkt me geen goede gelegenheid. Maar zou eerst haar even vragen. Zij kent haar ouders wel goed (mag je vanuit gaan tenminste).quote:Op zondag 16 april 2006 11:29 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook niet om, of het een taboe is of niet.quote:Op zondag 16 april 2006 12:31 schreef davonovski het volgende:
Toch, ik vind dat het gewoon moet kunnen, dit soort dingen bespreekbaar maken met je schoonfamilie.
Veel succes.quote:Op zondag 16 april 2006 10:32 schreef Burbo het volgende:
Ach, wie ben ik. Lijkt me alleen niet echt verstandig om tegen de ouders te zeggen dat het een compliment is dat hun dochter een strak kutje heeft en kleine borsten. zoals hier al een paar keer is gezegd zittebn ouiders er niet op te wachten dat de vriend van hun dochter vertelt hoe zo'n strak kutje hun dochter heeft. en al helemaal niet van hun 16 jarige dochter dien zich al binnen 1,5 maand door haar vriend heeft laten naaien.quote:
Toch nog iemand die het waardeertquote:Op zondag 16 april 2006 17:02 schreef BossFight het volgende:
For the record: Ik vind je een held.
Dat begrijp ik. Maar stel ze maken er een big deal van (wat ze waarschijnlijk wel doenquote:Op zondag 16 april 2006 16:52 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Ach, wie ben ik. Lijkt me alleen niet echt verstandig om tegen de ouders te zeggen dat het een compliment is dat hun dochter een strak kutje heeft en kleine borsten. zoals hier al een paar keer is gezegd zittebn ouiders er niet op te wachten dat de vriend van hun dochter vertelt hoe zo'n strak kutje hun dochter heeft. en al helemaal niet van hun 16 jarige dochter dien zich al binnen 1,5 maand door haar vriend heeft laten naaien.
Zou gewoon haar even bellen en vragen hoe je dit uit de wereld kunt helpen.
Ach, als ik haar vader was had ik het niet gewelig gevonden om zoiets over mijn dochter te horen. Ik had er ook niet zo'n gigantisch probleem van gemaakt dat ik je dat tot in lengte van dagen kwalijk zou nemen. Je was wat mij betreft gewoon welkom. zolang je het met mij maar nooit weer over de borsten of het kutje van mijn dochter zou hebben.quote:Op zondag 16 april 2006 18:01 schreef Burbo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar stel ze maken er een big deal van (wat ze waarschijnlijk wel doen) kan ik prima zeggen van: "Wat is het probleem, het was toch een compliment?"
Jammer dat jij hem niet bent dan.quote:Op zondag 16 april 2006 18:11 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Ach, als ik haar vader was had ik het niet gewelig gevonden om zoiets over mijn dochter te horen. Ik had er ook niet zo'n gigantisch probleem van gemaakt dat ik je dat tot in lengte van dagen kwalijk zou nemen. Je was wat mij betreft gewoon welkom. zolang je het met mij maar nooit weer over de borsten of het kutje van mijn dochter zou hebben.
Ten eerste:quote:Op zondag 16 april 2006 19:18 schreef Burbo het volgende:
Ik denk dat ik morgen gewoon ga doen alsof ik nergens vanaf weet.
We kwamen 1 uur daar thuis, dus op zich viel het wel mee. Vergeet niet dat ze nog maar 16 isquote:Op zondag 16 april 2006 20:37 schreef ForumGek het volgende:
Maar iets wat ik me al de heletijd afvraag is:
Jij was uitgeweest, en toen je thuiskwam waren die ouders nog op. Dus óf die ouders zijn alcoholist en zijn daarom nog tot 5 uur belspellen/telsell aan het kijken en zijn zo dronken waardoor die pa ook dat soort onzin uitkraamt. Óf jij ging uit, kwam in de kroeg, kwam erachter dat je geen vrienden had, tankte jezelf vol met bier, en ging om 23:00 naar je vriendin toe, onder het mom van; ff dat strakke kutje testen?
Zaten ze porno op Anal+ te kijken?quote:Op zondag 16 april 2006 22:15 schreef Burbo het volgende:
[..]
We kwamen 1 uur daar thuis, dus op zich viel het wel mee. Vergeet niet dat ze nog maar 16 is![]()
Haar jas aannemenquote:Op zondag 16 april 2006 22:39 schreef blessed19 het volgende:
tvp.
doet me denken aan een aktie die ik vroeger had...
woonde toen nog bij mijn ouders. een weekeind waren mijn ouders weg, en een meisje kwam langs. bij mij behoorlijk wat gedronken en erg aktief geweest. na een tijdje gingen we maar de stad in (dronken en voldaan). daar eenmaal aangekomen kwamen we een kameraad tegen die ons nog eens ieder 2 goldstrike gaf. prima, ik was kapot en dat meisje was nog erg vrolijk.
na een tijdje bestelde ik wat bierbommetjes (tsja, ik krijg altijd honger van alcohol). na eentje aan haar gegeven te hebben, moest ze plosteling keihard braken! bezopen als ik was namen we meteen een taxi naar mijn ouderlijk huis toe. 2 kameraden brachten onze fietsen ernaartoe.
zij dus bij mij pitten. de volgende dag om een uurtje of 1 in de middag haar ouders opgebeld en gezegd dat ze bij mij geslapen had. probleem was dat ik nog nooit kennis had gemaakt met haar ouders... vul de rest zelf maar in
anyway, een week later haar moeder opgebeld en alles via de phone uitgelegd en mijn excuses aangeboden. weer een week later dat meisje een bos rozen gestuurd (die ik trouwens nog nooit betaald heb!) met een kaartje erbij. schijnbaar had dat indruk bij haar ouders achter gelaten, want ik werd de volgende dag uitgenodigd voor het eten.
mijn advies! laat haar ouders duidelijk merken dat je doorgaands een normale en goede ''schoonzoon'' kan zijn! dat feest zou een goede kans zijn om iets te doen voor je din en haar moeder. (wat galants, oid.)
succes!
Dus toen die vader zo van: mijn strakke kutje wat doe je?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:39 schreef Burbo het volgende:
En wat ga je nu doen om het goed te maken?quote:
Beter dat je de grootste doos mogelijk vol met chocola meeneemt en een bos bloemen voor der moer.quote:
Clichéquote:Op maandag 17 april 2006 10:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Beter dat je de grootste doos mogelijk vol met chocola meeneemt en een bos bloemen voor der moer.
Haar ouders straal negerenquote:Op maandag 17 april 2006 10:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En wat ga je nu doen om het goed te maken?
Tangaslipquote:
en als pa er zelf over begint: "ja hoor eens, als jij een kansloze opmerking maakt dan kan ik het ook."quote:Op zondag 16 april 2006 19:18 schreef Burbo het volgende:
Ik denk dat ik morgen gewoon ga doen alsof ik nergens vanaf weet.
FOUT. had je vriendin nu maar gewoon gebeld, wat je voor de moeder had moeten kopen.quote:
Beter zeg je het gewoon, ander blijft het een issue. Gewoon: 'Even over zaterdagavond, sory daarvan, had ik niet moeten zeggen.' oidquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Whehehe dat maak je nooit meer goed!![]()
Ik denk dat hij nu gezellig de verjaardag van zijn vriendin en schoonmoeder aan het vieren is. zonder cadeau voor de schoonmoeder.quote:Op maandag 17 april 2006 13:08 schreef Koenholio het volgende:
En? Is Burbo al dood?
Hij komt niet zonder lege handen, hij heeft een heel repertoir aan harde grappen over de schoonfamilie klaarliggenquote:Op maandag 17 april 2006 15:09 schreef Sloggi het volgende:
Ehm... schoonmama is jarig en je hebt geen cadeau?
Ik geloof d'r geen zak vanquote:Op maandag 17 april 2006 16:16 schreef Burbo het volgende:
Wel ik ben terug en alles is flink verneukt:
Toen ik daar aan kwam was alles nog pais en vree, vriendin gefeliciteerd met haar verjaardag, moeder gefeliciteerd met haar verjaardag, rest van de gasten gefeliciteerd met mijn vriendin en haar moeder. Toen beetje zitten praten met alle mensen daar, was allemaal wel ok. Vervolgens even met m'n vriendin naar haar kamer geweest om mijn 'speciale' kado te geven als jullie begrijpen wat ik bedoel. Hierna gingen wij voldaan weer naar beneden, maar toen we beneden kwamen was het net alsof de poorten van de hel zich geopend hadden. De moeder begon in de kamer temidden van alle gasten over het 'incident'. Maargoed, geen probleem, ik had er immers op gerekend dat dat zou gebeuren, dus ik ontkende gewoon glashard en deed alsof ik niet wist waar ze het over had. Maar toen begon een oom van mijn vriendin/broer van de moeder over het feit dat hij een topic op een forum op internet had gelezen waar precies zoiets beschreven werd, hij had dus DUS DIT TOPIC GELEZEN. Ik wist echt niet wat ik moest zeggen dus toen heb ik maar mijn jas gepakt en ben ik de deur uit gerend, op mijn fiets gestapt en weggereden. Nu zit ik hier achter mijn pc zonder te weten wat ik nu moet doen.
inderdaadquote:
't is godver helemaal niet mooi lulquote:Op maandag 17 april 2006 16:29 schreef DonSauza het volgende:
Dit is te mooi om waar te zijn...
Ik geloof er dan ook niets van, helaasch!!
quote:Op maandag 17 april 2006 16:29 schreef Jump het volgende:
Ik zou nu enkel nog bij jou thuis afspreken
Da's welquote:
Telefoon uitgezet, msn uit.quote:Op maandag 17 april 2006 16:31 schreef LiquidLans het volgende:
Maar, je vriendin al gesproken?
Ok dus bij een verjaardag ga je even samen naar boven om met rooie oortjes weer naar beneden te komen als er een hele groep beneden zit aan schoonfamilie, geloof er niets vanquote:Op maandag 17 april 2006 16:16 schreef Burbo het volgende:
...Vervolgens even met m'n vriendin naar haar kamer geweest om mijn 'speciale' kado te geven als jullie begrijpen wat ik bedoel. Hierna gingen wij voldaan weer naar beneden, maar toen we beneden kwamen was het net alsof de poorten van de hel zich geopend hadden. De moeder begon in de kamer temidden van alle gasten over het 'incident'.
Ok je gaat glashard ontkennen terwijl de ouders het beiden weten en die imaginaire vriendin van jou ook. En een oom die dit topic gelezen had, gast, je hebt continu de meest stomme beslissingen genomen dat zelfs Bunghole (had ook een mooi topic maar was wel echt) er niet aan kan tippen.quote:Maargoed, geen probleem, ik had er immers op gerekend dat dat zou gebeuren, dus ik ontkende gewoon glashard en deed alsof ik niet wist waar ze het over had. Maar toen begon een oom van mijn vriendin/broer van de moeder over het feit dat hij een topic op een forum op internet had gelezen waar precies zoiets beschreven werd, hij had dus DUS DIT TOPIC GELEZEN. Ik wist echt niet wat ik moest zeggen dus toen heb ik maar mijn jas gepakt en ben ik de deur uit gerend, op mijn fiets gestapt en weggereden. Nu zit ik hier achter mijn pc zonder te weten wat ik nu moet doen.
quote:Op maandag 17 april 2006 16:52 schreef Allochtoon het volgende:
En serieus, je bent de deur uitgerend? For fucks sake had je verhaal iets minder overdone geschreven en misschien was het dan wel geloofwaardig geweest.
Moet ie maar met z,n poten van m,n nichtje afblijven!!!!!quote:
Toch is het zo, ben je jaloers?quote:Op maandag 17 april 2006 16:52 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Ok dus bij een verjaardag ga je even samen naar boven om met rooie oortjes weer naar beneden te komen als er een hele groep beneden zit aan schoonfamilie, geloof er niets van
Wat lul je?quote:Daarbij zou elke normale moeder er voor zorgen dat jij er niet zo 'makkelijk' van af komt, op zijn minst. Anders is het gewoon volk dat in de zomer op een kratje bier voor de deur zit.
[..]
De pa was er niet, dus die kon moederlief niet helpen, en m'n vriendin kon(/kan) het allemaal niets schelen, ze begrijpt iig dat het niet leuk is om publiekelijk voor lul gezet te worden. Daarnaast mag ze haar moeder niet eens, dus waarom haar helpen?quote:Ok je gaat glashard ontkennen terwijl de ouders het beiden weten en die imaginaire vriendin van jou ook. En een oom die dit topic gelezen had, gast, je hebt continu de meest stomme beslissingen genomen dat zelfs Bunghole (had ook een mooi topic maar was wel echt) er niet aan kan tippen.
Uitgerend, uitgegaan, whatever. Ik ben naar buiten gegaan zonder verder iets gezegd te hebben.quote:En serieus, je bent de deur uitgerend? For fucks sake had je verhaal iets minder overdone geschreven en misschien was het dan wel geloofwaardig geweest.
Vanavond vrind.quote:Op maandag 17 april 2006 16:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Die oom gelijk zn nichtje betasten.
Ik denk dat alle visite dat wel doorhadquote:Op maandag 17 april 2006 17:26 schreef Handschoen het volgende:
Geloof er ook niks meer van. Ontkennen is wel een erg falende actie. En dan hier zeggen in 1 post dat je dr nog effe hebt geneukt boven, terwijl dr oom dus meeleest :S... right...
Nou nee, het is dus volk dat in de zomer met een kratje bier voor de deur zit. Ze riepen zeker ook toen je beneden kwam "EN WAS HAAR KUTJE NOGG STRAKKKK?!!"quote:
Sterk argumentquote:Wat lul je?
Goed, dus de vader heeft het over de tieten van zijn dochter waar jij bij zit, de moeder zet haar dochter en jou voor lul bij de hele visite, en de dochter mag haar moeder niet eens. Why the fuck maak jij je dan druk om wat die schoonouders van jou vinden als beide groepen blijkbaar toch op hetzelfde niveau (lees: met kratje bier voor de voordeur) zitten?quote:De pa was er niet, dus die kon moederlief niet helpen, en m'n vriendin kon(/kan) het allemaal niets schelen, ze begrijpt iig dat het niet leuk is om publiekelijk voor lul gezet te worden. Daarnaast mag ze haar moeder niet eens, dus waarom haar helpen?
Moest je niet struikelen over het volk wat op kratjes voor de voordeur zat?quote:Uitgerend, uitgegaan, whatever. Ik ben naar buiten gegaan zonder verder iets gezegd te hebben.
Je moet het topic wat beter doorlezenquote:Op maandag 17 april 2006 17:29 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Nou nee, het is dus volk dat in de zomer met een kratje bier voor de deur zit. Ze riepen zeker ook toen je beneden kwam "EN WAS HAAR KUTJE NOGG STRAKKKK?!!".
[..]
Sterk argument
[..]
Goed, dus de vader heeft het over de tieten van zijn dochter waar jij bij zit, de moeder zet haar dochter en jou voor lul bij de hele visite, en de dochter mag haar moeder niet eens. Why the fuck maak jij je dan druk om wat die schoonouders van jou vinden als beide groepen blijkbaar toch op hetzelfde niveau (lees: met kratje bier voor de voordeur) zitten?
[..]
Moest je niet struikelen over het volk wat op kratjes voor de voordeur zat?![]()
![]()
Je zei 'stootje'.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:40 schreef zwelgje81 het volgende:
`Hahahahamaar hoezo goedmaken
Als jullie het gewoon over haar borsten hebben moeten ze ook tegen een stootje kunnen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |