we wachtenquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:40 schreef Burbo het volgende:
Ik zal even pics zoeken.
Bel dan snel met haar en maak het uit. we wachten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:16 schreef Burbo het volgende:
Die foto's ga ik niet plaatsen i.v.m. privacy, 't is tenslotte nog steeds m'n vriendin. Als het uit is post ik ze wel
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:13 schreef Burbo het volgende:
M'n vriendin reageerde met een rood hoofd. Haar ouders keken me érg verbaasd aan en gingen zonder iets te zeggen weer verder met tv kijken. Na een mislukte poging weer conversatie te maken ben ik maar naar huis gegaan. Tot nu toe schoonouders noch vriendin gesproken.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:45 schreef gelly het volgende:
Zitten je schoonouders 's zomers buiten op een krat bier voor de deur ?
picsquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:39 schreef Roi het volgende:
En hoe strak is dat kutje nou precies ?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:39 schreef Burbo het volgende:
Gisteravond laat kwam ik bij m'n vriendin over de vloer na uit te zijn gegaan. Haar ouders waren nog op en we hingen met z'n allen voor de tv. Omdat er al de nodige alcohol genuttigd was hadden we het op een gegeven moment over de borsten van mijn vriendin. Haar vader kwam toen tot de conclusie dat 'ze achter in de rij stond toen ze uitgedeeld werden'. Daaruit volgde de volgende woordenwisseling:
Ik: Gelukkig stond ze in de andere rij wel vooraan.
Vader: Welke rij?
Ik: De strakke kutjes-rij.
Vader en moeder:![]()
![]()
![]()
Toen besefte ik pas wat ik gezegd had en hoe goed ik het had verneukt. Hoe moet ik dit nou goedmaken?
anders bel je d'r minstens eventjesquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:13 schreef Burbo het volgende:
M'n vriendin reageerde met een rood hoofd. Haar ouders keken me érg verbaasd aan en gingen zonder iets te zeggen weer verder met tv kijken. Na een mislukte poging weer conversatie te maken ben ik maar naar huis gegaan. Tot nu toe schoonouders noch vriendin gesproken.
Damm wat een expertise in dit topic, schitterend!quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:45 schreef zwelgje81 het volgende:
14 was maar een gok, aangezien een gemiddeld breezertje op haar 15/16 al uitgerekt is![]()
Aan 3 stoten heb ik genoegquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:39 schreef Roi het volgende:
En hoe strak is dat kutje nou precies ?
Te strak?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
Je kwam er bij mij niet meer in.
Ik hoef er bij jou ook niet in, ik wil er bij haar inquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
Je kwam er bij mij niet meer in.
Nee, ik bel zo wel ff. 16quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:30 schreef mjb44 het volgende:
En al met haar gesproken? Hoe oud is ze, vroegen we ons af.
Die kerel neukt zijn vrouw, en denkt aan ze dochterquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:47 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Zoiets vraag ik me ook af. Kan me er niks bij voorstellen. Een vader die zo over de borsten van zijn dochter praat. Heb het nog nooit meegemaakt.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef Scarface2004 het volgende:
Wie ben jij om te bepalen of je vriendin een strak kutje heeft.
Ik vindt dat je zoiets moet over laten aan ons, dus gelieve even een foto plaatsen.
haha!quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef Scarface2004 het volgende:
Wie ben jij om te bepalen of je vriendin een strak kutje heeft.
Ik vindt dat je zoiets moet over laten aan ons, dus gelieve even een foto plaatsen.
oh menquote:Op zondag 16 april 2006 01:46 schreef Halfgedraaide het volgende:
Jezus gast wat zeg jij allemaal?? Jij voelde je wel op je gemak daar of niet? Als die vader iets NIET wil horen is het wel een opmerking van een tijdelijk puistenkopje over hoe strak het kutje van zijn 16 jarige dochtertje wel niet is, die 4/5 jaartjes geleden nog braaf zat te spelen met barbie popjes.
Ik zie het al voor me. Ouders: Letterlijk en figuurlijk KUT. Ons dochtertje word nu al geneuqt door dat puistenkopje.![]()
hahaha
Als je had gelezen zeikte vaderlief niet over de tieten van zijn dochter. Ze spraken over sport bh's en toen zei vriendlief dat zijn dochter die niet nodig had. Vervolgens riep Pa dat ze achteraan in de rij stond toen ze die uitdeelde. En toen kwam de TS met die kansloze opmerking erachteraan!!quote:Op zondag 16 april 2006 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh men![]()
welke vader pikt dat nou? Anderzijds welke pa zeikt over de tieten van zijn eigen dochter?
Vind ik ook ff niet normaal
Gelovig of netjes opgevoed?quote:Op zondag 16 april 2006 01:53 schreef Tichelaar het volgende:
Je kunt in dit topic precies zien wie gelovig is en wie niet
Neuken met 16 geen probleem. Maar over kutjes praten tegen schoonouders van een 16 jarig meisje heeft niks met wel of niet geloven te maken. Maar eerder in welk sociaal milieu je rond hangt.quote:Op zondag 16 april 2006 01:53 schreef Tichelaar het volgende:
Je kunt in dit topic precies zien wie gelovig is en wie niet
ach man ik las dit topic vanmorgen al hoor dudequote:Op zondag 16 april 2006 01:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Als je had gelezen zeikte vaderlief niet over de tieten van zijn dochter. Ze spraken over sport bh's en toen zei vriendlief dat zijn dochter die niet nodig had. Vervolgens riep Pa dat ze achteraan in de rij stond toen ze die uitdeelde. En toen kwam de TS met die kansloze opmerking erachteraan!!![]()
dat moet je aan die vader vragenquote:Op zondag 16 april 2006 01:58 schreef SamStar het volgende:
dat wil toch zeggen dat de moeder ook kleine tieten heeft en een strak kutje heeft?
De gezinnen met een plaat voor de kop zullen het er idd nier snel over hebben, vaak zullen dat toch de gelovige mensen zijn.quote:Op zondag 16 april 2006 01:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Neuken met 16 geen probleem. Maar over kutjes praten tegen schoonouders van een 16 jarig meisje heeft niks met wel of niet geloven te maken. Maar eerder in welk sociaal milieu je rond hangt.
En hou op over die kut religies in dit topic a.u.b.![]()
![]()
Jij hebt nog vast geen kind?quote:Op zondag 16 april 2006 02:04 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
De gezinnen met een plaat voor de kop zullen het er idd nier snel over hebben, vaak zullen dat toch de gelovige mensen zijn.
ach net of t echt waar isquote:Op zondag 16 april 2006 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij hebt nog vast geen kind?
Geloof me je wilt echt niet weten van een pubertje dat je kid een strakke poes heeft hoor?
Van mij had ie een kick onder zijn hol gehad!
Plus dat je gek op haar bent, natuurlijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:01 schreef danny91184 het volgende:
Ik zit me werkelijk krom te lachen om deze opmerking.
Alleen vind ik dat je zo'n opmerking gewoon niet kunt maken.
Gaat wel een beetje ver, maar haar vader lokte het van ene kant ook een beetje uit.
Goedmaker;
Niks meebrengen.. Als je daar bent ff verontschuldigen over die opmerking, en zeg erbij dat je genoeg op had, en dat je het nooit meer zult zeggen..
Ach.. zo erg zal het toch allemaal niet zijn???
Waarom niet? Vrij opvoeden is beter imoquote:Op zondag 16 april 2006 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij hebt nog vast geen kind?
Geloof me je wilt echt niet weten van een pubertje dat je kid een strakke poes heeft hoor?
Van mij had ie een kick onder zijn hol gehad!
Het gaat er niet om hoe JIJ je voelt en of jij zo lekker vrij bent. Het gaat er om of je iemand anders met opmerkingen voor lul zet.quote:Op zondag 16 april 2006 02:50 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Vrij opvoeden is beter imo
Is ze onzeker?quote:Op zondag 16 april 2006 10:32 schreef Burbo het volgende:
Wel, gister ben ik even bij haar langs geweest en ze vond het een beetje een vreemde opmerking, maar niets om niet te vergeven. Het was maar goed dat haar ouders niet thuis waren want volgens haar waarderen ze me niet meer zo. Zelfs toen ze over me begon tijdens het eten veranderde haar moeder resoluut het onderwerp. Morgen viert ze samen met haar moeder haar verjaardag, dus dat wordt nog leuk zo'n confrontatie.
ze is blond.?quote:Op zondag 16 april 2006 10:32 schreef Burbo het volgende:
Wel, gister ben ik even bij haar langs geweest en ze vond het een beetje een vreemde opmerking,
raar he...quote:maar niets om niet te vergeven. Het was maar goed dat haar ouders niet thuis waren want volgens haar waarderen ze me niet meer zo.
V: Ik heb burbo nog gesprokenquote:Zelfs toen ze over me begon tijdens het eten veranderde haar moeder resoluut het onderwerp.
damn.. jij wordt opgehangen aan de hoogste boom.. ik zou niet graag in je schoenen willen staan...quote:Morgen viert ze samen met haar moeder haar verjaardag, dus dat wordt nog leuk zo'n confrontatie.
quote:Op zondag 16 april 2006 10:44 schreef Salsagirl het volgende:
je moet maar denken ,dan heb je het maar gehad.
Plus het voordeel ,dat ze niet snel raar zullen gaan doen op een verjaardag![]()
OOh en een tip
Weet niet of er alchohol word geschonken,Maar drink niet te veel
Want jij gaat namelijk vreemde dingen zeggen![]()
Een of andere pauper-mod deed hem van R&P naar ONZquote:Op zondag 16 april 2006 10:47 schreef MrBean het volgende:
waarom staat dit topic in ONZ?
Toch welquote:Op zondag 16 april 2006 10:44 schreef Salsagirl het volgende:
je moet maar denken ,dan heb je het maar gehad.
Plus het voordeel ,dat ze niet snel raar zullen gaan doen op een verjaardag![]()
OOh en een tip
Weet niet of er alchohol word geschonken,Maar drink niet te veel
Want jij gaat namelijk vreemde dingen zeggen![]()
Zou maar even aan je vriendin vragen hoe je dit goed kunt maken. Anders word het een fijne verjaardag. Hoe was je verstandhouding voor die tijd met hun?quote:Op zondag 16 april 2006 10:32 schreef Burbo het volgende:
Wel, gister ben ik even bij haar langs geweest en ze vond het een beetje een vreemde opmerking, maar niets om niet te vergeven. Het was maar goed dat haar ouders niet thuis waren want volgens haar waarderen ze me niet meer zo. Zelfs toen ze over me begon tijdens het eten veranderde haar moeder resoluut het onderwerp. Morgen viert ze samen met haar moeder haar verjaardag, dus dat wordt nog leuk zo'n confrontatie.
Dat lijkt me wel een goede tip anders maak je het misschien alleen ergerquote:Op zondag 16 april 2006 11:29 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Zou maar even aan je vriendin vragen hoe je dit goed kunt maken. Anders word het een fijne verjaardag. Hoe was je verstandhouding voor die tijd met hun?
Best goed, maar ik heb dan ook nog maar 1,5 maand met haar, dus lang/goed ken ik haar ouders ook nog niet. Net nu ze een beeld van me aan het vormen zijn verneuk ik het dus goedquote:Op zondag 16 april 2006 11:29 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Zou maar even aan je vriendin vragen hoe je dit goed kunt maken. Anders word het een fijne verjaardag. Hoe was je verstandhouding voor die tijd met hun?
Tering! En na 1,5e maand zit jij al in t poesje van dat kind?quote:Op zondag 16 april 2006 11:37 schreef Burbo het volgende:
[..]
Best goed, maar ik heb dan ook nog maar 1,5 maand met haar, dus lang/goed ken ik haar ouders ook nog niet. Net nu ze een beeld van me aan het vormen zijn verneuk ik het dus goed![]()
Ik kende haar al een half jaartje zonder dat ik wat met haar had, dus wat dat betreft valt het wel mee.quote:Op zondag 16 april 2006 11:46 schreef Furia het volgende:
[..]
Tering! En na 1,5e maand zit jij al in t poesje van dat kind?
In mijn tijd...![]()
Ach, dat meisje heeft gewoon met hem omdat ze haar ouders uit wil dagen.quote:Op zondag 16 april 2006 11:46 schreef Furia het volgende:
[..]
In mijn tijd...![]()
Kijk dat kan gebeuren. Maar zoiets wil je als ouder helemaal niet horen vooral niet als vader. Een puistekop waar je dochter van 16 net iets mee heeft gaat aan ouders uitleggen hoe strak het kutje wel niet is.quote:Op zondag 16 april 2006 11:46 schreef Furia het volgende:
[..]
In mijn tijd...![]()
Nou, ik vind een half jaar ook niet echt veel, zeker niet als je haar dan "gewoon" kent.quote:Op zondag 16 april 2006 11:53 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik kende haar al een half jaartje zonder dat ik wat met haar had, dus wat dat betreft valt het wel mee.
Wat hij zegt!quote:Op zondag 16 april 2006 11:58 schreef mjb44 het volgende:
Ik denk dat ze inderdaad meer zijn geschrokken van het feit dat jij na 1,5 maand (of eerder) hun lieve kleine meid al hebt gepaald. Dan van de opmerking zelf.
quote:
Zit er zo'n foute oom: hoe strak is dat kutje? TS (onder invloed van 2 pilsjes): "zo strak meneer, drie keer stoten en ik kom klaar". Dan heb je het echt gemaakt in de famlie.quote:Op zondag 16 april 2006 12:18 schreef davonovski het volgende:
Je hebt in ieder geval een leuk verhaal te vertellen tegen de familie op de verjaardag morgen
Tuurlijk je moet best gesprekken over seks kunnen hebben. Al zou ik daar met mijn "ex-schoonfamilie" niet al te snel over zijn begonnen. Maar het onderwerp zelf is geen taboe, alleen de manier waarop getuigt niet echt van veel respect / hersencellen.quote:Op zondag 16 april 2006 12:31 schreef davonovski het volgende:
Toch, ik vind dat het gewoon moet kunnen, dit soort dingen bespreekbaar maken met je schoonfamilie.
quote:Op zondag 16 april 2006 12:45 schreef Burbo het volgende:
Ik weet nog niet wat ik morgen moet doen, die ouders gewoon negeren of een gesprek beginnen (over die opmerking?).
Of even kijken of je het vandaag kunt uitpraten. Een verjaardag lijkt me geen goede gelegenheid. Maar zou eerst haar even vragen. Zij kent haar ouders wel goed (mag je vanuit gaan tenminste).quote:Op zondag 16 april 2006 11:29 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook niet om, of het een taboe is of niet.quote:Op zondag 16 april 2006 12:31 schreef davonovski het volgende:
Toch, ik vind dat het gewoon moet kunnen, dit soort dingen bespreekbaar maken met je schoonfamilie.
Veel succes.quote:Op zondag 16 april 2006 10:32 schreef Burbo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |