't is nou eenmaal een feit dat ze niet zulke grote borsten heeft, dat weet ze zelf ook.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:40 schreef gelly het volgende:
Nou ja, bij ouders die zo over hun dochter praten maakt zo'n opmerking toch ook niks uit ?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Whehehe dat maak je nooit meer goed!![]()
Zoals ik al zei, er was alcohol in het spelquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:42 schreef SHE het volgende:
Ik vraag me af wat jouw achtergrond is, dat je
1. zoiets sowieso weet te produceren
2. dat bij haar ouders doet
tenzij het 3 liter tequila was en je in vergaande staat van depersonalisatie was, is dat geen excuusquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:43 schreef Burbo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er was alcohol in het spel![]()
Ik ben in deze blij dat mijn opoeding het niveau strakke kutjes nooit heeft bereiktquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:45 schreef zwelgje81 het volgende:
Als ik zoiets zou zeggen dan zou er niet eens zo'n probleem zijn, zijn gelukkig heel los en vrij opgevoed dus dat zit wel goed.
en dat natuurlijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:45 schreef gelly het volgende:
Zitten je schoonouders 's zomers buiten op een krat bier voor de deur ?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:42 schreef Bob-B het volgende:
In inderdaad, als zij zo beginnen kunnen ze het verwachten
Zoiets vraag ik me ook af. Kan me er niks bij voorstellen. Een vader die zo over de borsten van zijn dochter praat. Heb het nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:45 schreef gelly het volgende:
Hier zal het inderdaad wel op neer komen jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:45 schreef gelly het volgende:
ik ben ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:44 schreef Bob-B het volgende:
wat vond ze der zelf van dan?
die vader zo van, nou ik heb ze wel es strakker gehadquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:50 schreef bersenka het volgende:
wat zeiden de ouders daarna? snel ergens anders over begonnen of?
Ik zou het er met mijn schoonouders niet meer over hebben. Ik zou het nog wel even bij mijn vriendin aankaarten. Die heb je echt beledigd vind ik. 2 keer zelfs. Een keer met die opmerking over haar borsten en de tweede keer heb je ten overstaan van haar ouders het over haar strakke kutje gehad.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:48 schreef Burbo het volgende:
Maar OT: Wat moet ik nou doen? Bloemetje voor haar ouders oid? Haar dumpen?
Ja dumpen man, dikke tieten zijn toch een pré!quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:48 schreef Burbo het volgende:
jij wilt die vriendin zeker inpikken?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:52 schreef NightH4wk het volgende:
Zeg dat je dacht dat het over haar moeder ging ofzo.
hahahahquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:48 schreef Burbo het volgende:
Same here... Heerlijk preutse opvoeding gehad. Hoewelquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:46 schreef SHE het volgende:
Ik ben in deze blij dat mijn opoeding het niveau strakke kutjes nooit heeft bereikt
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:00 schreef nozem het volgende:
Tja, een enorm botte en ondoordachte opmerking.
Maar een vader die zo over zijn dochter praat is ook niet helemaal zuiver op de graat. Je maakt als vader toch geen opmerkingen over de borstgrootte van je dochter.![]()
TS begon toch echt met de opmerking, waarna de vader het nog probeerde af te doen met een grapjequote:(het ging over sport-Beha's)
Ik tegen vriendin: Die heb jij niet nodig hè?
Vriendin:
Vader: Ze stond nou eenmaal achter in de rij toen ze uitgedeeld werden.
Dat over die hersens hoeft TS niet meer te vertellen, dat hadden ze ook zo al begrepenquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:57 schreef NDAsilenced het volgende:
Dit topic
excuses aanbieden, alcohol grotendeels de schuld geven + zeggen dat je achter aan de rij stond toen ze hersens uitdeelden (precies zo, humor moet het werk doen)
Maar dat weet TS nog nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:06 schreef tisauch het volgende:
[..]
Dat over die hersens hoeft TS niet meer te vertellen, dat hadden ze ook zo al begrepen![]()
TS heeft in zijn beschonken toestand gedacht: "Hee, die vader is wel in voor een geintje, want hij reageert 'positief' op een enigszins lompe opmerking van me"quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:05 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
[..]
TS begon toch echt met de opmerking, waarna de vader het nog probeerde af te doen met een grapje
De 'kut' opmerking van TS begint steeds ergere vormen aan te nemen
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die vader zo van, nou ik heb ze wel es strakker gehad
En dan weer reageren met "ach, rekt het niet dan scheurt het wel" oid.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:12 schreef Metalex het volgende:
Dit topic![]()
[..]
![]()
gewoon niet meer over hebben, laat die schoonouders er maar over beginnen![]()
Ik zei toch, ze heeft geen tieten, dus waarom pics?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:15 schreef existenz het volgende:
Ik vind het maar een matig topic dit, waar blijven de pics![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:17 schreef Sc0rPi0n het volgende:
R&P -> ONZ
Daar weten ze dit wel te waarderen
En dan wordt vaderlief nog boosquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:15 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
En dan weer reageren met "ach, rekt het niet dan scheurt het wel" oid.
Zei ik dan dat ik er van haar tieten wilde?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:18 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik zei toch, ze heeft geen tieten, dus waarom pics?![]()
Foutquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:18 schreef nozem het volgende:
Toch heb ik nu een bepaald beeld van vaderlief voor ogen.
Hij is niet al te hoog opgeleid, woont in een rijtjeshuis met tuinkabouters en nepreigers in de voortuin en gaat elk jaar naar zijn vaste camping in Spanje.
Sorry. Beeldvorming. Ik kan er ook niks aan doen.
Zeg het met uilen...quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:23 schreef existenz het volgende:
Zoiets dus:
Gisteravond laat kwam ik bij m'n vriendin over de vloer na uit te zijn gegaan. Haar ouders waren nog op en we hingen met z'n allen voor de tv. Omdat er al de nodige alcohol genuttigd was hadden we het op een gegeven moment over de borsten van mijn vriendin. Haar vader kwam toen tot de conclusie dat 'ze achter in de rij stond toen ze uitgedeeld werden'. Daaruit volgde de volgende woordenwisseling:
Ik: Gelukkig stond ze in de andere rij wel vooraan.
[afbeelding]
Vader: Welke rij?
[afbeelding]
Ik: De strakke kutjes-rij.
[afbeelding]
Vader en moeder:
[afbeelding]
Ze heeft wel een strak kutje.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:25 schreef Genjuro het volgende:
Ik hoop dat je bij je vriendin blijft, een wijf met superkleine tieten en irri schoonouders moet niet terug op de markt gegooid worden
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die vader zo van, nou ik heb ze wel es strakker gehad
Eerst maar eens een foto zien. Dan zien we wel of ze echt superklein zijn. Is ze echt plat? Of zit er toch nog wel iets?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:25 schreef Genjuro het volgende:
Ik hoop dat je bij je vriendin blijft, een wijf met superkleine tieten en irri schoonouders moet niet terug op de markt gegooid worden
Het tweede, maar dus niet genoeg voor een sportbhquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:30 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Eerst maar eens een foto zien. Dan zien we wel of ze echt superklein zijn. Is ze echt plat? Of zit er toch nog wel iets?
Wat jammer nouquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:30 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
De optiehandel is vandaag gesloten. =X
Pics?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:32 schreef Burbo het volgende:
[..]
Het tweede, maar dus niet genoeg voor een sportbh
Dat maakt me nog geeneens zoveel uit.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:09 schreef m0ridin het volgende:
Hoe krijg je t voor elkaar om zo'n opmerking tegen de vader van je vriendin te maken...
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:36 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat maakt me nog geeneens zoveel uit.
Hoe krijg je 't voor elkaar om je vriendin zo voor lul te zetten voor haar ouders?
ja precies.. volgens mij.. kan ze het beter uit maken... een lozer die zn vriendin afvalt voor haar ouders/vrienden/what ever..quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:36 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat maakt me nog geeneens zoveel uit.
Hoe krijg je 't voor elkaar om je vriendin zo voor lul te zetten voor haar ouders?
daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:34 schreef Syndicate het volgende:
Maarre hoe reageerde je vriendin?
Ik vond het wel een goede grapquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:39 schreef Burbo het volgende:
Gisteravond laat kwam ik bij m'n vriendin over de vloer na uit te zijn gegaan. Haar ouders waren nog op en we hingen met z'n allen voor de tv. Omdat er al de nodige alcohol genuttigd was hadden we het op een gegeven moment over de borsten van mijn vriendin. Haar vader kwam toen tot de conclusie dat 'ze achter in de rij stond toen ze uitgedeeld werden'. Daaruit volgde de volgende woordenwisseling:
Ik: Gelukkig stond ze in de andere rij wel vooraan.
Vader: Welke rij?
Ik: De strakke kutjes-rij.
Vader en moeder:![]()
![]()
![]()
Toen besefte ik pas wat ik gezegd had en hoe goed ik het had verneukt. Hoe moet ik dit nou goedmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |