't is nou eenmaal een feit dat ze niet zulke grote borsten heeft, dat weet ze zelf ook.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:40 schreef gelly het volgende:
Nou ja, bij ouders die zo over hun dochter praten maakt zo'n opmerking toch ook niks uit ?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Whehehe dat maak je nooit meer goed!![]()
Zoals ik al zei, er was alcohol in het spelquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:42 schreef SHE het volgende:
Ik vraag me af wat jouw achtergrond is, dat je
1. zoiets sowieso weet te produceren
2. dat bij haar ouders doet
tenzij het 3 liter tequila was en je in vergaande staat van depersonalisatie was, is dat geen excuusquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:43 schreef Burbo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er was alcohol in het spel![]()
Ik ben in deze blij dat mijn opoeding het niveau strakke kutjes nooit heeft bereiktquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:45 schreef zwelgje81 het volgende:
Als ik zoiets zou zeggen dan zou er niet eens zo'n probleem zijn, zijn gelukkig heel los en vrij opgevoed dus dat zit wel goed.
en dat natuurlijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:45 schreef gelly het volgende:
Zitten je schoonouders 's zomers buiten op een krat bier voor de deur ?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:42 schreef Bob-B het volgende:
In inderdaad, als zij zo beginnen kunnen ze het verwachten
Zoiets vraag ik me ook af. Kan me er niks bij voorstellen. Een vader die zo over de borsten van zijn dochter praat. Heb het nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:45 schreef gelly het volgende:
Hier zal het inderdaad wel op neer komen jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:45 schreef gelly het volgende:
ik ben ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:44 schreef Bob-B het volgende:
wat vond ze der zelf van dan?
die vader zo van, nou ik heb ze wel es strakker gehadquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:50 schreef bersenka het volgende:
wat zeiden de ouders daarna? snel ergens anders over begonnen of?
Ik zou het er met mijn schoonouders niet meer over hebben. Ik zou het nog wel even bij mijn vriendin aankaarten. Die heb je echt beledigd vind ik. 2 keer zelfs. Een keer met die opmerking over haar borsten en de tweede keer heb je ten overstaan van haar ouders het over haar strakke kutje gehad.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:48 schreef Burbo het volgende:
Maar OT: Wat moet ik nou doen? Bloemetje voor haar ouders oid? Haar dumpen?
Ja dumpen man, dikke tieten zijn toch een pré!quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:48 schreef Burbo het volgende:
jij wilt die vriendin zeker inpikken?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:52 schreef NightH4wk het volgende:
Zeg dat je dacht dat het over haar moeder ging ofzo.
hahahahquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:48 schreef Burbo het volgende:
Same here... Heerlijk preutse opvoeding gehad. Hoewelquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:46 schreef SHE het volgende:
Ik ben in deze blij dat mijn opoeding het niveau strakke kutjes nooit heeft bereikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |