we wachtenquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:40 schreef Burbo het volgende:
Ik zal even pics zoeken.
Bel dan snel met haar en maak het uit. we wachten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:16 schreef Burbo het volgende:
Die foto's ga ik niet plaatsen i.v.m. privacy, 't is tenslotte nog steeds m'n vriendin. Als het uit is post ik ze wel
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:13 schreef Burbo het volgende:
M'n vriendin reageerde met een rood hoofd. Haar ouders keken me érg verbaasd aan en gingen zonder iets te zeggen weer verder met tv kijken. Na een mislukte poging weer conversatie te maken ben ik maar naar huis gegaan. Tot nu toe schoonouders noch vriendin gesproken.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:45 schreef gelly het volgende:
Zitten je schoonouders 's zomers buiten op een krat bier voor de deur ?
picsquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:39 schreef Roi het volgende:
En hoe strak is dat kutje nou precies ?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:39 schreef Burbo het volgende:
Gisteravond laat kwam ik bij m'n vriendin over de vloer na uit te zijn gegaan. Haar ouders waren nog op en we hingen met z'n allen voor de tv. Omdat er al de nodige alcohol genuttigd was hadden we het op een gegeven moment over de borsten van mijn vriendin. Haar vader kwam toen tot de conclusie dat 'ze achter in de rij stond toen ze uitgedeeld werden'. Daaruit volgde de volgende woordenwisseling:
Ik: Gelukkig stond ze in de andere rij wel vooraan.
Vader: Welke rij?
Ik: De strakke kutjes-rij.
Vader en moeder:![]()
![]()
![]()
Toen besefte ik pas wat ik gezegd had en hoe goed ik het had verneukt. Hoe moet ik dit nou goedmaken?
anders bel je d'r minstens eventjesquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:13 schreef Burbo het volgende:
M'n vriendin reageerde met een rood hoofd. Haar ouders keken me érg verbaasd aan en gingen zonder iets te zeggen weer verder met tv kijken. Na een mislukte poging weer conversatie te maken ben ik maar naar huis gegaan. Tot nu toe schoonouders noch vriendin gesproken.
Damm wat een expertise in dit topic, schitterend!quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:45 schreef zwelgje81 het volgende:
14 was maar een gok, aangezien een gemiddeld breezertje op haar 15/16 al uitgerekt is![]()
Aan 3 stoten heb ik genoegquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:39 schreef Roi het volgende:
En hoe strak is dat kutje nou precies ?
Te strak?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
Je kwam er bij mij niet meer in.
Ik hoef er bij jou ook niet in, ik wil er bij haar inquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
Je kwam er bij mij niet meer in.
Nee, ik bel zo wel ff. 16quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:30 schreef mjb44 het volgende:
En al met haar gesproken? Hoe oud is ze, vroegen we ons af.
Die kerel neukt zijn vrouw, en denkt aan ze dochterquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:47 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Zoiets vraag ik me ook af. Kan me er niks bij voorstellen. Een vader die zo over de borsten van zijn dochter praat. Heb het nog nooit meegemaakt.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef Scarface2004 het volgende:
Wie ben jij om te bepalen of je vriendin een strak kutje heeft.
Ik vindt dat je zoiets moet over laten aan ons, dus gelieve even een foto plaatsen.
haha!quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef Scarface2004 het volgende:
Wie ben jij om te bepalen of je vriendin een strak kutje heeft.
Ik vindt dat je zoiets moet over laten aan ons, dus gelieve even een foto plaatsen.
oh menquote:Op zondag 16 april 2006 01:46 schreef Halfgedraaide het volgende:
Jezus gast wat zeg jij allemaal?? Jij voelde je wel op je gemak daar of niet? Als die vader iets NIET wil horen is het wel een opmerking van een tijdelijk puistenkopje over hoe strak het kutje van zijn 16 jarige dochtertje wel niet is, die 4/5 jaartjes geleden nog braaf zat te spelen met barbie popjes.
Ik zie het al voor me. Ouders: Letterlijk en figuurlijk KUT. Ons dochtertje word nu al geneuqt door dat puistenkopje.![]()
hahaha
Als je had gelezen zeikte vaderlief niet over de tieten van zijn dochter. Ze spraken over sport bh's en toen zei vriendlief dat zijn dochter die niet nodig had. Vervolgens riep Pa dat ze achteraan in de rij stond toen ze die uitdeelde. En toen kwam de TS met die kansloze opmerking erachteraan!!quote:Op zondag 16 april 2006 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh men![]()
welke vader pikt dat nou? Anderzijds welke pa zeikt over de tieten van zijn eigen dochter?
Vind ik ook ff niet normaal
Gelovig of netjes opgevoed?quote:Op zondag 16 april 2006 01:53 schreef Tichelaar het volgende:
Je kunt in dit topic precies zien wie gelovig is en wie niet
Neuken met 16 geen probleem. Maar over kutjes praten tegen schoonouders van een 16 jarig meisje heeft niks met wel of niet geloven te maken. Maar eerder in welk sociaal milieu je rond hangt.quote:Op zondag 16 april 2006 01:53 schreef Tichelaar het volgende:
Je kunt in dit topic precies zien wie gelovig is en wie niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |