Dus toen die vader zo van: mijn strakke kutje wat doe je?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:39 schreef Burbo het volgende:
Ik: Gelukkig stond ze in de andere rij wel vooraan.
Vader: Welke rij?
Ik: De strakke kutjes-rij.
En wat ga je nu doen om het goed te maken?quote:
Beter dat je de grootste doos mogelijk vol met chocola meeneemt en een bos bloemen voor der moer.quote:
Clichéquote:Op maandag 17 april 2006 10:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Beter dat je de grootste doos mogelijk vol met chocola meeneemt en een bos bloemen voor der moer.
Haar ouders straal negerenquote:Op maandag 17 april 2006 10:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En wat ga je nu doen om het goed te maken?
Tangaslipquote:
en als pa er zelf over begint: "ja hoor eens, als jij een kansloze opmerking maakt dan kan ik het ook."quote:Op zondag 16 april 2006 19:18 schreef Burbo het volgende:
Ik denk dat ik morgen gewoon ga doen alsof ik nergens vanaf weet.
FOUT. had je vriendin nu maar gewoon gebeld, wat je voor de moeder had moeten kopen.quote:
Beter zeg je het gewoon, ander blijft het een issue. Gewoon: 'Even over zaterdagavond, sory daarvan, had ik niet moeten zeggen.' oidquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Whehehe dat maak je nooit meer goed!![]()
Ik denk dat hij nu gezellig de verjaardag van zijn vriendin en schoonmoeder aan het vieren is. zonder cadeau voor de schoonmoeder.quote:Op maandag 17 april 2006 13:08 schreef Koenholio het volgende:
En? Is Burbo al dood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |