Kzeg toch ook niet dat ik et ga doen, maar ik denk dat als Scheringa Ajax zwart gaat maken dat er heus wel gasten ijn die het niet pikken.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:30 schreef methodmich het volgende:
En hij moet de waarschuwing van Dirk snel ter harte nemen en geen AZ-spelers meer halen!
We hebben het toch over AZ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, als ik niet al te lang zoek zie ik ook trieste Ajax teksten op Internet hoor.
Ik wilde het weer ontopic laten gaan.quote:
Ah okequote:
+1 droogquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ah oke. Ach, elke club heeft er wel een groep josti's bijlopen, maar in Alkmaar lijkt het er op of er alleen maar josti's zijn
.
Inderdaad. Ik vind dat er al veel te veel aandacht aan besteed is...quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:45 schreef Houniet het volgende:
Je moet als Ajax' zijnde az uitlachen om dit soort taverelen. Lekker laten gaan met dit trieste gedoe. Ze zetten zich zelf voor lul.
Sorry, ik weet dat je het graag over Ajax wilt hebben. We zullen het niet meer doen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit hele topic is echt totaal offtopic gelul![]()
Het voetbal cafe is er niks bij.
Goddamn terror.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:12 schreef VoreG het volgende:
Amsterdam Tournament
Galatasaray, ManU en Porto![]()
![]()
Iddquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:12 schreef VoreG het volgende:
Amsterdam Tournament
Galatasaray, ManU en Porto![]()
![]()
Het toernooi is sowieso al niet om over naar huis toe te schrijven, maar dit deelnemersveld is echt een dooddoenerquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:19 schreef Nashje het volgende:
Nogal saai inderdaad.
Nou, Mitea blijft die wedstrijden in elk geval op de bank!quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:34 schreef Houniet het volgende:
Het is misschien wel goed voor de voorbereiding van de competitie.
die Scheringa heeft vrijwel altijd beveiliging (of mensen) om zich heen...dus zóo makkelijk zal dat niet gaan....quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:32 schreef Jasza het volgende:
Als Scheringa zo doorgaat moet ie niet raar opkijken als hij een keer flink op zijn bek word getimmert.
Whehequote:Op vrijdag 14 april 2006 18:12 schreef Gelderland het volgende:
[..]
die Scheringa heeft vrijwel altijd beveiliging (of mensen) om zich heen...dus zóo makkelijk zal dat niet gaan....
Maargoed, vond dit wel een leuke van het wereldje op VI:
Van Geel: 'Brief met stadionverboden voor Van Gaal, De Cler, Timmer, Ikedia, Arveladze en Landzaat, al op de bus.'
Tim Suttorp
![]()
Grootste gedeelte van die gasten liep 3 jaar terug nog gewoon met een AJAX sjaalquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee veel van de supporters zijn ook zo zielig.
Ik zou zeggen neem een kijkje op het forum van azfanpage.nl en sta versteld.
Over een paar jaar uiteraard weerquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van die gasten liep 3 jaar terug nog gewoon met een AJAX sjaal
KJHquote:'Feyenoord wees PSV-ruil Kalou-Huntelaar af'
14/4/2006 19:51
PSV heeft Klaas-Jan Huntelaar aangeboden in een poging Salomon Kalou los te weken bij Feyenoord. Het plan mislukte.
PSV-voorzitter Rob Westerhof vertelde tegen Radio Rijnmond over dit opmerkelijke voorstel, dat PSV afgelopen zomer neerlegde bij Feyenoord. De Rotterdammers konden naast Huntelaar ook nog een geldbedrag tegemoet zien, als ze wilden meewerken aan deze ruil.
Feyenoord zag niets in deze ruil met bijbetaling. Het aanbod is extra opvallend omdat Huntelaar op dat moment onder contract stond bij SC Heerenveen, dat de spits had overgenomen van PSV. De Eindhovense club had bij de overgang wel een optie Huntelaar terug te kopen.
Wanneer word dat eigenlijk bekent?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:32 schreef PLAE@ het volgende:
Volgend jaar wil ik 90% avondwedstrijden
Das positief voor alles.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:32 schreef PLAE@ het volgende:
Das positief voor alles.
quote:Kesler vindt maatregel van Scheringa absurd
Vrijdag 14 april, door SV, Amsterdam, 22.24u GMT+01.00, AD
Volgens de directeur van KNVB, Henk Kesler, is de maatregel van Dirk Scheringa om Martin van Geel niet meer in Alkmaar toe te laten 'absurd'. Dit weet het Algemeen Dagblad te melden.
'Ik schoot bijna in de lag, dit slaat nergens op', was de reactie van Kesler, die daarmee de mening van de doorsnee voetbal prominent uitsprak. Eerder vandaag gaf Jaakke al aan zeer verbijsterd te zijn.
Kesler dacht in eerste instantie aan een 1 april-grap toen hij het nieuws in de radio vernam. 'Ik reed bijna tegen een lantaarnpaal aan. Scheringa maakt zichzelf volstrek belachelijk. Laten wij hem maar een verbod op leggen voor alle andere stadions'.
De bestuurder van de KNVB denkt overigens ook niet dat het juridisch waterdicht is. Volgens hem is er geen echte aanleiding en is Scheringa een slechte verliezer. 'Dat Ajax die spelers van AZ wil contracteren, mag gewoon. Dat heeft AZ ook bij Willem II gedaan', zegt Kesler. Eerder vandaag noemde Ajax Showtime (AS) de Alkmaarders al 'de hypocrietste ploeg van Nederland'.
Je kan dus altijd nog bij een krant gaan werkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zulke spellingsfouten maak ik nog niet eens, en dat staat in de krant?![]()
Vergeet niet dat dit een Rotterdamse krant is. Dan moet je je natuurlijk aanpassen aan je doelgroep.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zulke spellingsfouten maak ik nog niet eens, en dat staat in de krant?![]()
stadionverbod hoeft van mij niet, maar er wat grappen over maken mag best vind ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:11 schreef Tvduijn het volgende:
Pfff waarom zouden we hem een stadionverbod geven, laat hem volgend jaar maar lekker komen om ajax dit keer dik terecht van az te zien winnen.
Moeten er gewoon bovenstaan, scheringa maakt zichzelf belachelijk, gewoon lekker negeren.
in de woorden van mijn vroegere wiskunde-leraar: "dat verhaal gaat nog een staartje krijgen..."quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
Ajax![]()
En dat gezeur met AZ, heerlijk gewoon![]()
quote:My neighbour asked me what I did for a living. Because I didn't want to sound arrogant by saying I'm a standup-comedian, I decided to describe what my job was.
"I travel from city to city and people laugh at me."
My neighbour replies: "Oh, you play for Feyenoord..."
Canadees was het.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:27 schreef twi het volgende:
Net een standup-comedian bij Raymann is laat:
[..]
Goeie humor hebben die Amerikanen
Ook goed, viel er halverwege inquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Canadees was het.
En dat stukje over Kessler staat wel zonder taalfout in het AD, dus degene die het overgetypt heeft zit fout.
Ge-wel-digquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vond de grap van scheringa beter
quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Een gelijkspelletje tegen RKC moet te doen zijn!
het geluk houdt een keertje op.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Ik zie ze er echt voor aan om zondag te verliezen, om vervolgens 6de te eindigen.
zou een goeie zaak zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Ik zie ze er echt voor aan om zondag te verliezen, om vervolgens 6de te eindigen.
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
quote:"Landelijk stadionverbod Scheringa"
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Aanvankelijk drong het niet tot KNVB-directeur Henk Kesler door en dacht hij aan een verlate 1-aprilgrap. ,,Toen ik van het stadionverbod voor Ajax-topman Martin van Geel bij AZ hoorde, barstte ik in lachen uit en reed bijna de vangrail in." Bij nader inzien vindt Kesler het gedrag van AZ-voorzitter Dirk Scheringa bij het krankzinnige af. "Als deze maatregel voor vijf jaar niet snel wordt teruggedraaid, overwegen wij vanuit de KNVB Scheringa een landelijk stadionverbod op te leggen.
En waar Scheringa geen enkele grond heeft om Van Geel te weigeren bij AZ, hebben wij die nu wel. Met zijn handelswijze brengt Scheringa het betaald voetbal direct op ernstige wijze in diskrediet en een stadionverbod kan daarvan het gevolg zijn." Kesler gaat er vooralsnog van uit dat het stadionverbod snel van tafel wordt geveegd.
Een brief van Ajax-preses John Jaakke aan Dirk Scheringa, om als grote kerels met elkaar rond de tafel te gaan zitten, heeft tot geen enkele reactie vanuit Alkmaar geleid. Kesler: "Ajax verdient alle complimenten voor de wijze waarop ze ermee omgaan." De tranen van Scheringa over Van Geels vertrek bij AZ vorige zomer en diens werkwijze zijn volgens Kesler krokodillentranen.
Rot op, dat is toch geen apart topic waard? In AZ- en AFC Ajax-topics vermelden is toch voldoende?quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Landelijk stadionverbod voor Scheringa!
joepie, het gaat escaleren.quote:
quote:Trabelsi vraagteken, Sneijder niet in actie
Hatem Trabelsi is nog een vraagteken voor aanstaande zondag. Hij zou nog steeds niet helemaal hersteld zijn. Wesley Sneijder is er zeker nog niet bij na zijn terugslag na de invalebeurt van 20 minuten afgelopen woensdag.
quote:Emanuelson en Pienaar kunnen spelen
Urby Emanuelson en Steven Pienaar lijken op tijd fit voor het duel tegen RKC Waalwijk. De vraag is alleen in hoeverre Danny Blind het tweetal weer volledig wil belasten met het oog op de play-offs.
Oke RKC, laat Ajax maar winnenquote:RKC heeft baat bij goed resultaat Ajax
Ajax zou voor een goed resultaat tegen RKC Waalwijk ook nog hulp kunnen krijgen van de tegenstander. RKC Waalwijk heeft zich namelijk al gekwalificeerd voor de play-offs van de groep van clubs op de 10,11, 12 en 13e plaats. Indien Ajax de play-offs om een Champions League plaats niet haalt, dan spelen de 10,11,12 en 13e plaats alleen voor een geldprijs. Plaatst Ajax zich wel voor de play-offs dan is er voor de winnaar nog een strijd voor een Intertoto plaats weggelegd.
Ik heb alleen het doelpuntquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:37 schreef jna het volgende:
Radioverslagen_met_Jack_van_Gelder_tijdens_de_champions_league_seizoen_1994-1995.mp3
Blijft geweldig
Voor in de autoquote:
Ik ook, leuke video is datquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:04 schreef methodmich het volgende:
Je moet wat in barre tijden ja. Heb laatst de video van de UEFA Cup winst onder Louis nog bekeken.
Ook nog misschien watquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Scheringa, het gezwel der Nederlandsche voetbal...
Sneijder kan het wk wel vergeten... gewoon nu niet meer opstellen anders zal hij het nieuwe seizoen ook nog misschien.
quote:Fiorentina wil Heitinga
Het Italiaanse Fiorentina is serieus geïnteresseerd in Ajacied John Hetinga. Dit meldt het Italiaanse Corriere dello Sport. Deze zomer wees Ajax een Spaans bod van zeven miljoen euro nog af.
Of Hetinga interesse heeft in een overstap naar Florence is niet bekend. De verdediger gaf nog nimmer aan een vertrek bij Ajax te overwegen. Dit seizoen kent de international een teleurstellend seizoen. Hij speelde weinig door blessures en stak daardoor niet in grootse vorm. Naast de Ajacied zijn ook Gabri (FC Barcelona) en John Arne Riise kandidaten voor een overstap naar de Serie A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |